Hai meiden!! Hier alles goed met iedereen lees ik!! Juud, fijn dat Britt jullie wat meer laat slapen snachts! Hahaha, ja zieke mannen willen wat pfffffffffffffffff... gelukkig is ro haast nooit ziek.. maar kan al geirriteerd raken als hij klaagt dat ie moe is, hij heeft geen buik en kan normaal slapen.. grrrr Hier was Noah aan het spoken vanacht. Eerst uur of een, dacht dat ik wat raars rook, beetje zuur, maar kon niks ontdekken van spugen ofzo in bed dus teruggelegd. toen even later weer, ro gestuurd want ik lag net lekker.. daarna 2 uur weer en toen rook het erger, bleek zo'n zure spuitluier, meneer heeft last van zn hoektanden hij had ook al flinke luieruitslag.. dus verschoond en lekker terug in bed.. maar ja, ik moest natuurlijk gelijk plassen en daarna kon ik niet meer in slaap komen dus hele tijd wakker gelegen en draaien enzo.. en moest toch weer werken vanochtend. Ennnn dan kan ro er dus niet uitkomen, grrrrrrrrrrrrrrrrrr alsof hij de halve nacht in de weer is geweest ipv ik... Nou ja..! Vanavond eten we lekker sate (verse van de markt, die is zooooo lekker) met patatjes en appelmoes.. dus heb het mezelf beetje makkelijk gemaakt!!!!
Jeetje Gina lekker dan pffff kan me indenken dat je not amused was! glukkig heb je het jezelf wel makkelijk gemaakt met het eten! Hoe gaat het met je bloeduitslagen eigenlijk? Weet je nu al of je mag thuisbevallen?
Ja, had geen zin om ook nog uitgebreid te gaan koken, ben echt moe nu!! Moest ook nog sinterklaas kadotjes halen dus ben ook nog de markt en de stad in geweest dus al met al weer een druk dagje. Noah had bij mn vader al geslapen dus kon ook geen uurtje meepakken. Gelukkig morgen wel!! Geen idee, ze prikken bij 37 weken nog een keer en dan word het bepaald. Als ik dan onder de 6.0 hb zit dan wordt het plaatsbepaling in zh.. weet iemand of dat dan vergoedt word of niet????
Ohh Nazli, vergeet ik helemaal, schema Noah: sochtends beker melk en plak ontbijtkoek of eierkoek (meneer wil geen pap of brood sochtends) daarna een appel in schijfjes en in de loop van de ochtend, uur of tien ofzo liga koekjes.. tussen de middag, voor of na zn slaap dat ligt aan hoe laat hij gaat slapen dan boterham of als we ergens zijn iets anders, croissantje ofzo smiddags wat te snoepen, manna of snoepjes of rozijntjes en dan avondeten, ene keer eet ie wel goed en andere keer niet. na het eten niks meer en de hele dag door kan hij drinken, het is een echte natnek. reginachiaro@hotmail.com heeft de verbinding verbroken Vond trouwens Isa helemaal niet mager. Noah was ook 11,7 en 83,5 cm dus beetje gelijk op!! Anita, welkom!!!! Ik ben moeder van Noah, 27 jaar en nu in verwachting van onze tweede knul!! Ik werk 2,5 dag per week en ga deze week met verlof hahahahah...!!! Noah is van 18 mei en is een pittige, levendige gezellige vrolijke en een in de peuterpuberteit belande jongen!!
Hai, Anas..Het zal wel vaker gebeuren dat Laura je aandacht wil terwijl dat niet kan. Alle kindjes moeten dat leren.. Nazli..Isa is helemaal niet mager..laatste keer was Evan 88cm en 12,? kilo..scheelt behoorlijk in de centimeters maar niet in het gewicht.. Gina..Was de saté lekker? Wanneer moet je nog werken? Ik hoop dat Noah lekker slaapt vannacht. Alice...ff kort over mij..ik, 37, moeder van Evan, 28 april 2008, werk 4 dagen per week en we zijn alweer een tijdje bezig met nummer 2 maar ik word niet makkelijk zwanger...ik ben hier elke dag wel ff te vinden. Askim...ik hoop dat jullie morgen een bijzondere dag hebben en dat je vriendin zich goed voelt. Evan knapt langzaam op...vanavond weer 38 graden..zetpil gegeven en hij ligt nu al op bed. Het drankje vindt hij vies maar hij wil hem wel hebben..Manlief is nu naar een vriend van ons die vandaag is geopereerd dus lekker ff het rijk voor me alleen...
okay okay eindelijk dan.......................................... beau word 14 juni 2010 grote zus! en alles gaat goed!
ja ik weet het. Hij doet nog steeds moeilijk met eten. Hopen dat het snel voorbij gaat. Met alles doet hij moeilijk en ik begrijp het wel.
beau haar schema smorgens 1 broodje met een halfve beker melk of fruitmelk rond 10 een koekje ofzo ondertussen al een beker sap op 11 tot half 1 slapen half 1 broodje of tosti meestal 1 broodje meer gaat er niet in en een beker sap dan tussendoor wat fruit manderiien is ze erg dol op rond 3 uur rozijntjes en bekers sap ...ontelbaar...is een natnek hier en dan 17.30 18.00 uur avondeten met toetje dan weer sap en dan slapen rond half 8 of 8 uur
Booooooo, van harte gefeliciteerd!! Nog ff officieel hihi.....! Heb je weer een echo gehad dat je het nu verteld?? Mariska, ja de sate was lekkerrrrr!! Weer veel te veel gegeten!! Ik heb zo'n trek en honger de laatste dagen hahahahaha..!! Gelukkig knapt hij op meid...!
Idd Bo!!! Noah is heel erg dorstig!! Maar dat heeft mama ook hahahahah Ze eten idd hetzelfde overdag... alleen andere tijden!
ja hier 2 dorstige ouders gaan echt letterlijk listers doorheen op een dag ...schaam me dood altijd met me lege flessen die ik inlever haha ja ik had vanmiddag de 12 weken echo, zooo lief weer en zooo duidelijk , heb de echo van beau van de 12 weken ernaast gelegd en lijkt heel erg zelfde neusje.. alles was goed gelukkig voel me eigen nog wel flink misselijk savonds maar goed beau krijgt tand nummer 7 btw door!!!!!! nouja tand..een kies....arm ding
zijn jullie kinderen ook verslaafd aan een tv ding?beau is in hypnose waneer dora er is ze heeft er ook echt alles van na de sinterklaas haha papa kon zich in de speelgoed zaken niet goed in houden ...
maak je niet druk beau had ook vele haar uitval omdat ze veel haar hebben zie je ook meer nesthaar liggen ...dont paniek haha het word ff weinig maar dan BOEM! heb je een 2de mikki
Gina een ziekenhuisbevalling op medische indicatie word altijd vergoed volgens mij gelukkig !!! en als je zelf in het zkh wilt maar zonder indicatie, dan betaald het ziekenfonds volgens mij tot 70%
Wilde het je nog vragen!?? Wat fijn dat alles goed is...Leuk he een 2e op komst... Kan ik je EINDELIJK officieel op de lijst zetten bij de zwangeren !!! xxxxxxx Heb je het nu al je vrienden enz al verteld?