Hier ben ik weer. Vandaag lekker vrij. Vanavond zijn er 2 trouwfeesten, dus ik weet nog niet naar welke ik ga. Ben al naar de kapper geweest voor mijn wenkbrauwen, want die zagen er echt niet uit. Mijn vader gaat vanavond op Isa passen. Morgen weer terug werken en volgende werk ik maar 3 dagen, dus de ma, di en wo en voor de rest ben ik vrij. En daarna begin ik parttime te werken ongeveer 20 uur per week, maar het is nog niet zeker. Dus de woensdagavond komt mijn man ons ophalen en dan gaan we naar belgie. Effe samen ertussenuit. Isa is nu aan het slapen. Hij heeft net keihard gehuild. Hij heeft ergens pijn, maar ik weet niet waar. Het is zijn tanden of zijn oren. Want als hij vb iets kauwt, dan begint ie keihard te huilen. Zijn hoektanden komen ook door van boven en beneden, dus het is wel lastig voor hem. Ik vind het zo zielig voor hem. Nu even bijlezen.
Ah wat zielig joh. Hij is ook nog te wat klein voor zwarte piet. Hopelijk wordt hij volgend jaar niet bang voor de piet. Isa heeft de zwarte piet nog niet gezien, ik weet dus nog niet hoe hij dan gereageerd had.
Ik heb voor Isa vorige week een blokkenspel gekocht. wij hebben niet echt meegedaan met sinterklaas, zoals schoentjes zetten etc... Ik vind Isa nog te klein voor sinterklaas, als hij het begrijpt wat het is, dan zullen we echt meedoen. Maar vroeger zetten mijn zusje en ik s'avonds ons schoentjes met een worteltje onder de verwarming en dan vroeg in de ochtend zagen we kadootjes in ons schoentjes. Mijn moeder zei dan dat de sinterklaas was geweest en wij geloofden haar.
tjonge wat een verhaal zeg. Ik heb het net nog gezocht op internet. ER zijn al 3 babies overleden door het vac. Door de fout verliezen ouders kindjes. Ik wens de ouders en de familie sterkte toe. En nog gecondoleerd bo..
Ntombi, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Iedereen een hele fijne pakjesavond (of middag...). Over een uurtje komen mijn ouders, broer/schoonzus/nichtje/neefje dus we zijn er klaar voor! Wij hebben voor Devrim 1 kado gekocht. Met kadootje van opa/oma en van broer vind ik het wel genoeg. Hij heeft nu al zoveel bakken vol speelgoed, niet normaal. En waar speelt ie mee (zoals vanochtend heel de ochtend).....met een paar knijpers...
Ik weet als je kiezen en hoektanden doorkomen het een druk geeft op je oren. Zeker als je kindje ligt. Heel rot en erg zielig. Je kan er ook zo weinig mee. Groetjes, Alice
wij gaan ons ook opmaken voor het Sint weekend... Jayden wordt nu net een beetje wakker Iedereen een fijn weekend gewenst (ongeacht of je Sint viert of niet )
ooo krijg nu al kriebels over een klein uurtje ligt het hier bezaaid met kados hahaha de chocomel met slagroom staat klaar de appeltaart staat af te koelen in de oven de pepernoten liggen overal klaar en de hapjes ect komt later oooo ga nu me meisje wakker maken iedereen een fijne sinterklaasavond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oooo Bo, verse appeltaart.. hmmmmmmmmmmmmmmm Hier een rustige avond. Ben stiekem ook blij als sint voorbij is. Alleen nu wil mijn man morgen de kerstboom opzetten. En ik heb er eerlijk gezegd GEEN zin in. Hebben al zo'n bende hier en daar past gewoon geen kerstboom bij
Askim..hier 2 bakken met speelgoed. Morgenavond als alles is uitgepakt (of maandag) ga ik de bakken eens leeg halen en opbergen waar niet meer mee gespeeld wordt. Maar knijpers zijn hier ook favoriet..vooral buiten..kom ze buiten overal tegen. Alice..kun je na gaan hoe sinterklaas en zwarte piet in hun hoofdje speelt..volgend jaar zal het vast beter gaan. De rest...leuke sinterklaasdag gehad? Hier morgen sinterklaas..kerstboom heb ik hier nog nooit gehad. Mijn man heeft niks met kerst...toen ik 7 jaar geleden bij hem kwam waren er niet eens kerstspullen in huis. In de loop van de jaren is er gelukkig wel wat bij gekomen maar een boom krijg ik hier er niet in. Ik vind kerst wel leuk maar oud en nieuw vind ik zo erg....gelukkig ga ik werken op 1 januari en dan heb ik geen verplichte familiebezoekjes...Ik ga slapen...morgenvroeg nog aan het bakken voor sinterklaas bezoek..
zo meiden hier sinterklaas ook weer voorbij. Het was wel erg gezellig. mijn man was net laura naar bed aan het brengen toen de bel ging zijn ouders voor de deur.... laura was eigenlijk al in de slaapzak... Maar goed ... toch besloten om haar maar weer er uit te halen, en dat was maar goed ook want ze vond he thelemaal leuk... ze heeft van mijn schoonouders, en schoonzusjes/zwagers cadeautjes gehad! ze vond het echt geweldig! uiteindelijk ging ze om 2045 naar bed en viel gelijk als een blok in slaap Nu een beetje alle troep opgeruimd, en morgen denk ik dat ik de kerstboom ga opzetten ben gek op kerst!
En wat speelgoed betreft ik ga als mike groter is alles waar hij niet meer mee speelt, aan een kindertehuis brengen of via de voedselbank naar gezinnen die het niet breed hebben, want dan komt het tenminste goed terrecht. Er zijn zoveel gezinnen die niets hebebn voor sinterklaas/kerst/verjaardagen!
Klinkt gezellig, Anas...staat de boom er al? Hier wafels gemaakt, keuken weer opgeruimd. Zo broodje eten, Evan op bed en dan de kamer nog ff stofzuigen...Om een uur of 2 komt de visite...
Mariska, ik ga idd ook van de week alle speelgoed bakken opruimen, het past gewoon allemaal niet meer en de huiskamer ligt overvol. Al het speelgoed waar hij niet meer mee speelt gaat naar de kelder. Sinterklaas was gezellig hier, de kinderen hebben toch nog aardig wat gekregen, vooral mijn nichtje(7) e neefje (5)..... Devrim heeft van ons een gedeelte van Thomas de Trein gekregen, erg leuk en leuk om de komende jaren verder uit te breiden, verder van de andere familie, vingerverf + short, boekje, auto'tjes en 2 dozen met verschillende puzzels. O ja, en zo'n speel fototoestel, die vind ie het leukst! Mijn nichtje en neefje hadden er vroeger ook 1 dus had er voor Devrim ook 1 gevraagd en hij speelt nu alleen maar daarmee. @Anas, staat de boom? @Maris, oud en nieuw vind ik ook niet zo leuk (meer), vroeger met uitgaan etc wel maar nu niet zo bijzonder meer. @Gina, verlof!!!! lekker genieten hoor, en af en toe lekker rustig aan want je bent zo te lezen ook heen en weer aan het vliegen. @Juud, hoe is met je meiden? @Daam, alles goed? @Fiona, en hoe vond Beau Sinterklaas en alle kadootjes? Straks weer naar mijn ouders want mijn vader is jarig. December altijd drukke maand, broer en schoonzus zijn ook nog deze maand jarig, beiden 24 december. Lekker alles rond de feestdagen...
Gefeliciteerd Askim met je vader..mijn moeder is op 30 december jarig ook zo leuk...en mijn oma was op 1 januari jarig...klinkt bij jou ook gezellig sinterklaas..zo'n speelgoed fototoestel is ook leuk!! Hier ligt Evan te slapen..onze kado's in de garage gezet. Kan de rest alles er ook bij zetten. Ik ben benieuwd wat mijn zusje mee neemt..
Wij hebben ook zo'n speelgoed fototoestel, heel leuk. Maar wat een irritante geluidjes hahaha. Hier staat de kerstboom, en de kerststal.. dat is de little people kersstal
super geslaagde avond was sinterklaas , huiskamer vol met mensen en kados , beau wist niet waar ze mee als eerste moest beginnen, ze vond alles mooi haha we gingen met zijn 3tjes pas om 23.30 slapen ! tot 10 uur volgende ochtend idiaal! zo vanmiddag papa en me man de boven verdieping kaal gestript en de trap , vond me vloerbedekking niet meer mooi boven en ga de kinderkamers ook anders doen dus vond het tijd voor nieuwe, alles is nu kaal en we slapen met zijn 3tjes vanavond op onze slaapkamer , morgen om half 8 staan de vaklui voor de deur al anas wat leuk zeg dat laura obverwachts toch nog bezoek kreeg lief hoor monica slaapt devrim nog een beetje uit maris geen kerstboom!!!!!!!!!! nee hoor iedereen is anders daarin hier gaan we morgen middag kerstboom kopen voor het eerst een echte