Hai meiden!!! Nou hier een super geslaagde middag gehad en wat is Noah verwend zeg!!! M'n zwagertje had een pietenpak gehuurd en kwam later met de zakken als zwarte piet en heeft alle kadotjes de hele middag uitgedeeld! Noah vond in begin helemaal niks al die mensen (heeft ie altijd, vooral als iedereen m roept en aan m trekt) maar later kwam hij helemaal bij!!t Het is wel een echte snoepkont dus hij is vanavond zonder eten naar bed gegaan want hij heeft de hele middag tot aan zn badje zitten snoepen en kale toastjes gegeten hahahaahahah.... Heeft heel veel gehad.. kliederschort, dingen voor in bad, zo'n tekentv ding, pyama, rugzak van mickey, blokkentreinen (2 dus 1 aan opa meegegeven voor daar thuis) een schoonmaaksetje (waar hij nog het meest blij meewas, gelijk heel de woonkamer vegen) boekjes, puzzel van bumba, dvd van bumba, een autobaan en een gereedschapkoffer.. helemaal super!!!! Vond het wel een beetje veel van het goede maar oke.. vanavond maar de rest van zn speelgoed uitzoeken en er zaten ook dingen bij die ik nog ff wegzet. Noah ligt nu lekker op bed en Ro is eten aan het halen, de woonkamer is alweer schoon en de vaatwasser staat aan.. mn verlof is begonnen dus morgen lekker op mn gemakkie, heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Lekkerrrrrrrrrr Gina verlof!! Bo..Krijgt Beau ook een ander bedje of alleen een nieuwe aankleding? Hier ook een geslaagde middag..Evan is helemaal happy met zijn werkbank. Nog extra gereedschap gekregen waaronder een boormachine..zo leuk..verder uitbreiding van de trein, politieauto, tekenspullen, boerderijdieren, een speelkleed (erg groot), een harmoinca bus (waar hij trots aan iedereen moest vertellen dat dat een mama bus is) en nog een laptop van mijn zusje..helemaal super dus!!! Daarna lekker chinees gehaald (morgen niet koken..zoveel over) en Evan ging om half 7 moe maar voldaan op bed. Net is de laatste visite weer weg..nu nog snel mijn werkkleding strijken..zucht...
meiden de kerstboom staat hier hihi Laura begrijpt t nog niet helemaal die wil met de ballen gaan gooien Maar ze vind het wel mooi
Haha die Laura...ik ben benieuwd hoeveel balen er sneuvelen, Anas.. ik ga op bed..morgen een erg lange werkdag..Trusten
trusten mariska! er zijn nog geen ballen stuk gegaan hoor! ze is wel bezig geweest met tegen elkaar aan tikken, gooien enze in en uit d eboom proberen te halen hihi maar er is nog altijd geen bal stuk ( nog niet ) morgen komt de mevrouw van stevig ouderschap weer langs, en verder niets gepland
Ik was eigenlijk benieuwd hoe de sinterklaas bij iedereen verlopen was, maar het is hier een beetje uitgestorven.. en om nou steeds tegen mezelf te gaan praten is ook weer zo wat he ..
Hahaha, nou vond dat ik anders aardig verslag gegeven had van onze sinterklaas!! Hebben trouwens zaterdag ook een boom gekocht, die staat bij mn ouders en die gaan we van de week optuigen!!! Heb ook leuke raamstickers en kaarsenhouders enzo gekocht.. heb er helemaal zin in!!!! Vind de aanloop naar kerst met versieringen enzo altijd zoooooooo gezellie hahahahahah!!!!! Hoe is het bij jou Janny????
Sorry ik laat het ook afweten Janny, zat gisteren bij te lezen, wilde ik reageren, toen gingen hier weer de alarmbellen rinkelen.... Janny al de kerstboom, jullie zijn snel! Ik denk dat we dit jaar ook wel een kerstboom gaan halen, wel zo leuk voor de kids maar wel weer een extra hindernisbaan voor mama denk ik zo met Amy en haar grijpgrage handjes. Leuke sinterklaas gehad zo te lezen! Mike doet het dus nog steeds goed met z'n nieuwe ritme? Wanneer moet je weer werken?? Gina yesssssssssssssssssss verlof meid en nu lekker genieten! Leuke tijd ook zo in deze feestmaand! Noah dus ook erg verwend, nou hier dus ook.... We spreken snel af meid! Even bijkletsen! Heb nog wat kleertjes ook voor ukkie wat Britt niet aan heeft gekund....weet je nog dat schattige pakje wat ik van jou gekregen heb....is maatje 50 en Britt is er te lang voor helaas... Dus die kan ik net zo goed aan jou weer terug geven, is zo zonde anders! Mariska ook leuke Sinterklaas gehad dus, lekker hoor!! Geen kerstboom? Hier ook een aantal jaren geen boom gehad, vind het wel leuk hoor maar kwam er dan niet van. Monica hier gaat het wel...best wel druk zo hoor met 2 kleintjes...geen roze wolk haha Devrim dus ook verwend door Sinterklaas? Hier ook enorm veel speelgoed, ben ook bezig met ruimen... Hoe gaat het met Devrim z'n ritme, slaapt hij nu nog steeds wat langer? Heeft Nahit al werk gevonden? Fioon haha als ik jouw berichtjes lees word ik helemaal hieperdepiep haha, volgens mij geniet jij er nog het meest van haha van pakjesavond. Had niet anders verwacht dat Beau verwend zou worden door jullie! Hier precies hetzelfde. Hoe was je appeltaart?? mmmmmmmmmmmmmmmmmmm Heeft mini ook nog wat gekregen??? Verder weet ik het even niet meer meiden, pfffff hier gaat het niet zo lekker. Britt huilt heel veel, spuugt af en toe heel veel en heeft last van krampen. Soms huilt ze een halve dag lang en wil ze alleen maar bij mama op schoot dicht tegen me aan liggen. Cinababy helpt niet, ga zo naar inloopspreekuur, ook even wegen. Ben niet overtuigd dat ze veel aankomt. Ik ben gisteren begonnen met inbakeren en dat helpt wel, dus ga straks even naar de Prenatal om zo'n doek te kopen. Nu doe ik het met een handdoek. Ook ga ik een babybjorn halen want ik kom nergens aan toe als ik haar de hele tijd op me armen heb, dus zo'n draagzak lijkt me een uitkomst ook met Amy die hier rondloopt en aandacht vraagt. Amy is ook doodop want 's avonds en 's nachts huilt Britt heel veel en Amy word dan ook wakker en kan dan niet meer slapen en zitten we met 2 huilende kinderen. Deze dagen hakken er best in. Amy gaat ook zo naar me ouders, kan ze een beetje bijtanken. Vind het zo zielig voor haar ook. Maar ze is zo lief en makkelijk de laatste tijd, ze is echt een trotse grote zus. Ze is ineens ook zo wijs geworden. Sinterklaas was enorm leuk en gezellig en druk haha, maar heb genoten en Amy ook. Super verwend! O.a. Vtech hondje met aftsndsbediening gehad, Vtech ballenbaan, Nijntje speelhuis, dvd's, puzzels, ondergoed setje van Schiesser (hemdje en broekje schattig haha) puzzels en nog wat dingen. Bij me moeder krijgt ze straks ook weer cadeaus maar dat blijft dan daar gelukkig!! Britt heeft ook nog wat rammelaars en rompers en ander klein speelgoed gehad. M'n ouders, schoonouders, exschoonzus en man met me 2 nichtjes waren er dus was dolle boel. Amy lag pas om 21.30 op bed, niet zo laat als Beau hahaha. Verder heel veel kraamvisite gehad, morgen en overmorgen ook weer. Vandaag even wat doen in het huishouden en naar de prenatal. Hond was ook weer door z'n apk vanmorgen dus dat ook weer gehad. Probeer af en toe hier nog wel te komen maar Britt eist mijn aandacht nogal op haha xxxxxxxxx
Oh ja Katje ik ga niet door voor de C haha, die vraag krijg ik vaker gesteld zo van een a b c tje haha maar Britt haar tweede naam is wel Charlotte dus... hihi
Hee meiden! Gina lekker he nu verlof! Je hebt dus een boom gekocht maar die staat niet in je eigen huis haha wel handig, wel de lusten niet del asten hahahaha Juud: ja het was oude grijze man eruit mooie groene boom erin haha Vind het zo gezellig kerst! Wat vervelend dat Britt zo veel huilt. Je zegt dat ze ook spuugt he, en bij je wil liggen. Word het huilen erger als Britt plat ligt? Heb je nu friso comfort trouwens? Wel zielig voor Amy dat ze steeds wakker word van Britt, is Britt dan zo aan het huilen omdat ze eigenlijk bij jou wil liggen? of toch honger ofzo?
Gina, ik neem aan dat die boom bij jullie thuis komt staan...en ga je het redden om hem zelf weer af te breken..? Lafo..arme Britt..ik heb geen advies voor je meid...fijn dat Amy zo af en toe ff kan bijtanken bij opa en oma. Inbakeren deed ik ook bij Evan maar dan omdat hij zo druk was..deed ik gewoon met een hydrofiel. Anas..ballen nog heel?.. Bo..en is het al een troep in huis? Hier alles goed..Evan is helemaal in zijn element met zijn werkbank en zijn laptop. Laptop zegt woordjes en dan moet Evan er plaatjes bij zoeken..nou dat heeft hij snel door. Veel woordjes zegt hij na en weet meenstal al het goede plaatje erbij te krijgen. Als hij het goed doet zegt dat ding o.a. super...nu heb ik Evan door het huis heen rennen die steeds super zegt..haha...
Hai meiden, even een teken van leven. November en december zijn altijd superdrukke maanden hier, en nu met mijn zwangerschap erbij weinig puf nog. Afgelopen weekend zijn ze bezig geweest met de babykamer behangen en alle andere klusjes die er nog liggen. Mijn vader helpt John. Over 2 weken komen mijn ouders weer het hele weekend en dan is als het goed is alles klaar!!! Verder is Zoë nog steeds een scheetje. Erg lief en doet alles nog steeds goed, behalve het eten overdag. Maar goed, ze zal niet omkomen van de honger . Hoop dat het met jullie meiden ook allemaal goed gaat!! Hoop dat de rust straks weer wat terugkeert. Hier nog niet zo'n puf om de kerstboom op te zetten.... zijn ook veel weg deze maand. Maar ga in ieder geval wel alle versieringen ophangen, anders is het ook weer zo kaal... en misschien nog wel een klein kerstboompje dit jaar . John is nu Zoë op bed aan het leggen en heeft straks nachtdienst. Ik duik lekker op de bank en op tijd naar bed.
Hai meiden!! @Mariska, jaaa die boom komt deze week nog in huis! Ws niet, maar ik heb nog een man hahahahahah!!!! Leuk dat Evan zo weg is van de laptop!! Noah rent constant door het huis heen en gilt hmm lekkerrrrrr en dan dat handje naast zn gezicht zwaaien... @Juud, jeetje meid wat balen van Britt!! Wel super dat Amy zo lief is!! Jaaa we moeten idd snel afspreken.. maar je hebt het zo druk hahahahaah!! Ik bel je dalijk wel ff!! @Naatje, pfff lekker als je het zo druk tijdens deze maanden... en dan ook nog thuis volop bezig! Pak wel je rust he meid!! Hier heerlijke dag gehad.. Noah was super gezellig vandaag. Keuring bij de vk was weer prima. BM was mooie gegroeid dus kleine ook, volgende week nog echo. Urine was in orde en bloeddruk prima. Was 8 ons aangekomen dus nu op totaal van 9.9 netjes vind ik zelf!! Instructies meegekregen voor als de weeen beginnen, wordt wel weer echt dan!!!
Verder ben ik het hier wel een klein beetje zat allemaal.. ik merk gewoon dat ik mezelf in de weg zit. Laura heeft voor de 100e keer dit jaar verhoging, en is super vervelend, huilerig en jengelig. Ik kan er echt niet meer tegen soms. Ik word er echt een chagerijnig mens van, ik kan echt niet meer lachen merk ik ... Ik zie er soms zo tegen op om weer een dag op deze manier door te komen. Bah sorry hoor voor mijn gezeur. MIke doet het verder goed, hij krijgt om 233o een flesje en is dan vaak om 5uur wakker dus echt uitslapen lukt ook niet.. en de dag is dus heel lang... maar als alles goed gaat krijgt hij woensdag zijn prikjes. ben ook benieuwd hoe lang en zwaar hij is...
Juud, ik weet goed hoe je je voelt. Helaas bij ons werd het pas na een jaar rustiger. Wel het erge huilen overdag dat werd eerder minder. Misschien is het iets om met Britt naar een hoe heet zo iemand ook al weer... (geen fysio, grr ben de naam kwijt).. o ja Osteopaat te gaan. Janny, ik heb dat gevoel van niet meer kunnen lachen tot een paar maanden geleden gehad. Echt twee kindjes met zo weinig leeftijdsverschil is zwaar!!! Je bent jezelf constant voorbij aan het lopen. En de combi kids werk en studie doe ik ook, maar ik had het echt niet tijdens mijn zwangerschapsverlof kunnen doen (en ook niet toen ik net weer aan het werk was). Het wordt nu een beetje rustiger, maar ik ervaar het nog steeds als zwaar. En moet eerlijk bekennen dat ik de tijd tussen de twee beetje kort vind. Het zal vast bij heel veel mensen prettig zijn, maar hier niet. Het heeft ook wel voordelen hoor, dat praten komt echt wel door Sam.
Daphne ik ervaar de 2 kleintjes met werk en studie niet echt als zwaar, maar meer het feit dat laura steeds ziek is daar kan ik echt even niet meer tegen met het bijbehorende gejengel! Ik word er steeds geirriteerder van ook tegn mijn man!
Anas...ik heb geen raad..ik hoop dat het met Laura beter gaat als ze bij de kno arts is geweest voor buisjes en haar amandelen...
Even een korte reactie, ga zo naar bed toe, want het Sintweekend was gezellig maar behoorlijk druk Jayden (en wij) zijn ontzettend verwend. Zelf hadden we niet zoveel cadeautjes voor hem, wetende dat opa's & oma's zich niet in zouden houden. Zijn duplo collectie is uitgebreid met vliegtuig en bus. Ook heeft hij houten 'auto-knikker' baan gehad. Vind hij helemaal leuk, maar mag hij alleen onder toezicht mee (je weet maar nooit). Het is dus niet met knikkers, maar met autootjes, die naar beneden roetsjen. Anas ik kan me voorstellen dat je het wel eens zat bent, je kunt er zo weinig tegen doen en Laura kan er ook zo weinig aan doen dat ze zo vaak verhoging heeft, maar irritaties bij een jengelig kind snap ik wel zeker als het zo vaak is. Heb alleen geen tips ofzo... Sorry de rest een beetje vergeten, alleen dat sommige al een kerstboom in huis hebben ! Nou moet ik zeggen dat hij in m'n klas ook al staat hoor, twee meiden wilden 'm wel gaan versieren ook al was het al tijd. Dus die staat al ! Morgen de lichtslang e.d. mee nemen om op te hangen, vind ik altijd wel leuk. Thuis 'mag/kan' ik me niet echt uitleven, dus dan op school
Janny, ook daar kan ik over mee praten. Wellicht iets minder als bij Laura, maar Sam en Fay zijn van januari tot juli ook zo vaak ziek geweest. Het is zo dat ik nu nog maar 2 dagen heb tot 12 januari... en ik heb 2 dagen voor examen gebruikt en 8 dagen voor vakantie. Dus 8 dagen alleen voor ziekte opgenomen, daarbij nog 3 dagen zorgverlof. (Heb maar 20 dagen). Mijn man heeft ook zo'n 10 dagen opgemaakt alleen voor de meiden. (en dan nog de ontelbare malen dat ze moesten worden opgehaald). Hier zelfs zo dat dit de kans op een vaste aanstelling beinvloedt, dan nog de ontelbare gebroken nachten door zieke meiden (om de beurt). Nee je wordt er niet vrolijk van. Denk ook dat dit het is waardoor het extra zwaar werd voor mij. En nee, het is niet gek dat je daar zelf gek van wordt! Je kan er zo weinig aan doen. Maar hou er rekening mee dat je man er ook zo weinig aan kan doen, denk dat ook hij graag wil dat Laura lekker in haar vel zit (en mama daardoor ook). Ik hoop dat ook voor jullie de operatie veel verhelpt. Hier dus echt wel!! Ja ze zijn nog verkouden, maar geen hoge koorts en geen oorpijn meer. Ik weet dat het niet altijd helpt, maar heb wel veel verhalen gehoord waarbij dit zoveel helpt.
Ja Daphne dat hoopik ook. Het is ook goed te weten dat ik niet de enige ben ! Als laura maar niet ziek is 21 jan dan gaat de operatie niet door... Ik weet dat mijn man t ook niet kan helpen maar ik zit 7dg per week met de kids en hij komt 18u thuis dan gaat laurA al bijna slapen