Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    dank je wel onsukkie en witte reus, hoop dat ik zsm internet krijg!

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik weet niet of alle schoonzussen zo zijn, me man die weet ook dat ik haar niet mag, lekkeeeeeeeeeeeeer! ik heb een keer flinke ruzie met haar gehad en ik vermoed ook dat ze roddelt bij me andere schoonzus, ze zijn zooooo jaloers en daar ben ik zo blij meeeeeeeeeeeeeeeeee, hahaha

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik mooest het van me afschrijven!

isa is vandaag 3 weken, wat gaat het snel zeg.

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    vloeien, ene dag wel, de andere dag niet

broeken, pas ik nog niet en ik denk dat ik in me broeken moeilijk in ga, denk dat ik moet dieten maar het gaat nog niet. nog steeds zw. broeken

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

vers van de pers

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    fiona, wat schattig zeg en een leuke rompertje!

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

thanks nazli jammer datwe je 2weeken moeten missen hier
    beau ligt hier op me arm verwend te wezen durf te wedden waneer ik haar in de wieg leg dat ze gaat guilen ga het tocg ff proberen want dit typt voor geen meter

owwee wat erg zon schoobzus zal die van mijnniet moeten flikken kind eruit pakken wanneer ik nee zeg

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ja jammer, ik ga jullie ook missen,

erg he zon schoonzus.

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo hen haar in de wieg gelegd ben benieuwd ze was lekker aant slapen op me arm maar mevrouw vindt dat wel heel lekker als ze maar kan broeien nou hopelijk slaapt ze door tot de volgende voeding om half 10
    ze heeft net de hele fles van 100 cc op ! ben zo trots op haar en het boeren gaat haar stelkens wat beter af we snappen nu hoe het werkt
    alleen is ze wel vaak aan de hik na zon voeding en verslikken doet ze nog steeds ze is ook zzooowwe gulzig

friendly ik zal morgen eens naar zon speen op zoek gaan bij prentental bedankt meid

onsukkie wat een droppie dat gezicht! en die oogen die heeft beau ook van die grote oogen en een paar wimpers het is net bambi! en die van jouw heeft ook al een kop met haar ik kam er elke ochtend een kuif in dan is het over een tijdje zon babyrol op haar hoofdje kan niet wachten tot ik die strikjes in kan doen bij dr

waar is iedereen zeker voetbal kijken zo?

witte reus wat doet je man de binnekant van zijn ogen bekijken of toch ogen open?

10. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    :D Dat doekje onder thoofdje hebben wij hier ook uit de Hema :p

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    wanneer kan je bij baby´s de echte oogkleur zien? Het is hier nog steeds grijs.

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    en zijn de donshaartjes bij jullie al weg? Hier zijn ze er nog steeds!

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Nazli, de echte oogkleur kan nog maanden duren!
    En succes met verhuizen!

Fiona, heb vandaag dat rompertje weer uitgetrokken bij Fay, ze heeft nu het witte shirtje aan van de Prenatal.

WitteReus, het gedeelte van het wroeten daaronder.. daar zie ik dus vreselijk tegenop! Ik heb voor mijn doen zoveel pijn gehad daaronder, en nu niet meer.. ik wil daar geen pijn meer en ben daar wel bang voor. Maar ik probeer me te focussen op de voordelen :D. En idd als je "snel" een volgend kindje wilt dan is een spiraaltje niet echt aan te raden.

Zo ik ga dalijk voetbal kijken, dus tot morgen denk ik zo...

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    dames moet nu weg naar me nieuwe huisje, als ik vandaag niet meer op internet kan komen, dan zie ik jullie over 2 weken(hoop eerder), ga jullie echt missen, niet veel kletsen he, anders moet ik veel lezen.

Groetjes Nazli

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja nazli maar wat doe je eraan he je krijg ze er gratis en voor niks bij schoonfamilie maar zegt je man dan niks tegen haar als ze je baby oppakt wanneer die huilt hij kan het mischien duidelijker tegen haar zeggen zonder dat er boze woorden voor moeten vallen

donshaartjes? beau zit onder de donkere haartjes wanneer ik haar na badje met olie insmeer zie je dat ruggetje onder de donkere haartjes zitten en de oortjes ook zooowe cute ze krijgt al echt wat meer volume heb zit om in die billen te bijten haha

me man ging op de weegschaal staan en toen met haar erbij en als wij het uitgerekent hebben is ze vanaf zondag toen zat ze 10 gram boven haar gewicht er nu 60 bij
    ze woog bij haar geboorte met 45cm 3010 een weekje later was het 3020 en nu was het 3070 hoelijk zeg ik het goed dus ze groeit wel idd geval haha

o iedereen zit denk ik nu voetbal te kijken wat heeft italie gedaan gewonnen of verloren?

frotieke ja leuk he de hema is echt super ! iedereen komt er zie te lezen en te zien

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    fiona, ze hebben gelijk gespeeld

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nazli meid tot over 2 weken zal je missen! suc6 met alles

daphne thanks voor de update dat was minder want als ze verloren hadden waren we zowiezo door toch?, nu hopen dat we winne maar je weet het niet he frankrijk is lastig

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Als je kindje flesvoeding krijgt, kun je het beste beginnen met een gewone, volledige zuigelingenvoeding. Bij het consultatiebureau krijg je alle informatie over hoeveel voeding je baby nodig heeft.

Schema
    Soms kan een schema duidelijk zijn, maar als leidraad kun je, net als bij borstvoeding, het beste de behoefte van je kindje volgen. De ene baby wil per keer meer dan de andere. Sommige baby's willen weer liever wat vaker kleine beetjes fles. Gemiddeld ga je uit van 150 cc per kilogram lichaamsgewicht. De meeste pasgeboren baby's vragen zelf om de twee à drie uur om een voeding. Heb je een slaapkopje of een uiterst tevreden kindje, houd dan in de gaten dat je toch wel zo'n zes tot acht voedingen per 24 uur geeft. Zolang je baby tevreden is en goed groeit, gaat het goed. Ieder kindje is uniek, dit schema is slechts een hulpmiddeltje!

Gewicht baby (kg)
    Aantal voedingen per 24 uur
    Water (ml)
    Afgestreken maatschepjes poeder
    Is ± .. ml voeding

< 3
    7
    60
    2
    65

3 - 3,5
    6
    90
    3
    100

3,5 - 4
    5
    120
    4
    135

4 - 5
    5
    150
    5
    165

5 - 6
    5
    180
    6
    200

> 6
    4
    180
    6
    200

mischien handig? beau zit goed heb ik uitgerekend vindt het zon onzin wanneer ze vol zit zit ze vol en wil ze meer krijg ze dat zo is zij tevreden en ik ook anders zit je toch te stressen om zon fles erin te krijgen en zij zit dan overvol en geeft dan over arm kind nu gaan de voedingen heel goed op het verslikken na omdat ze zo gulzig is maar idd geval beter als de dagen hiervoor

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    me man zegt ook van liever niet oppakken en dan vraagt ze het soms, maar ik wil het niet, anders wilt hij nooit meer liggen en dan wilt ie altijd op schoot en wie moet er voor isa zorgen, ik natuurlijk.

ik bedoel donshaartjes op jullie buik of heet dat niet zo.

Ik kan hier echt niet weg

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oowe op ONZE BUIK haha ja nog steeds hellaas

o shot hoor beau huilen hmmm ff aan kijken mischien slaapt ze weer beder zo o zie dat me schema niet zo geweldig is gelukt.

Deel Deze Pagina