Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    kerstkaart vandaag hier ook de 1e binnen... heb dr nog niet over nagedacht eigenlijk heb ook nog geen postzegels ofzo in huis! haha

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Britt heeft veel gespuugd, nu even niet dus gaat beter!
    Ik ben nog niet alleen weggeweest, Ramon is tot nu toe meegeweest.
    Duowagen ligt in de kofferbak, van de week even een keertje gebruiken.

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Leuke foto's van je kids, herkenbare pyjama!
    Mike heeft zeker bolle wangen, die zal wel goed zijn aangekomen, ik hoop mijn meisje ook volgende week, ze zit nu op 5 voedingen en ze laat nog weleens een bodempje staan, hoop niet dat ze dan weer is afgevallen...

4. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Bo...... heb ik wat gemist of maakte je het net pas bekend???

Gefeliciteerd wijfie met je zwangerschap van de tweede!!!! Hoeveel weken ben je nu??? Superleuk zeg!!
    (is het bij jou dus ook allemaal goedgekomen na dat @$&@$ spiraal hihi)

xxx

5. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    ik had dus weer wat gemist :):)

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Tummytub vandaag gekregen van me vriendin, we zullen zien.
    Ramon vind het maar een raar ding haha
    Ja dacht al waar blijft me kaart :x;)
    Babybjorn wilde ik vandaag kopen maar mag pas met 6 weken gebruikt worden, dus ik wacht nog maar even, ding kost toch 109 euro wat een geld!
    Hoop dat ik 'm dan wel ga gebruiken anders zonde, maar misschien dat jij 'm straks wel gaat gebruiken met een tweede!
    Britt is een heel ander kind dan Amy.
    Amy was erg makkelijk als baby, sliep goed, at goed, geen krampen en niet spugen.
    Britt wil alleen maar bij je zijn precies wat jij ook allemaal zegt.
    Ze zal misschien ook wel veel knuffeliger worden dan Amy, wie weet.
    Amy is op het moment ook zo ontzettend lief, vind het ook een leuke leeftijd, wel lastig af en toe maar o zo leuk!
    Beau lijkt me ook een schatje idd, wel fijn zo'n makkelijk kind!

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Katje hier word Amy idd wakker van Britt, iedere nacht helaas....

8. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Goedemorgen..,
    Bo..als ik mijn ouders en mijn schoonouders hoor maakt het niet veel uit hoeveel tijd tussen 2 kids zit. Mijn zus en ik schelen 14 maand en mijn lief en zijn broer schelen 3 jaar. Het is maar net hoe de kindjes zelf zijn. Ik had neregns last van dat ik een zusje kreeg..was ik misschien nog wel te klein voor. Bij mijn schoonouders is het een groot drama geweest toen mijn man is geboren...nu was zijn broer al een heel moeilijk kind en hij accepteerde zijn broertje niet..Als jullie 2de komt is Beau ook al 2 en begrijpen ze weer meer..

Hier een goede nacht gehad. Evan heeft weer lekker door geslapen en ik ook...ik moet pas om kwart voor 11 beginnen..is ook wel eens lekker;)

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja zo is het maar net Mariska!

Hier een drama nacht, Amy werd wakker van Britt en Britt weer van Amy die niet meer wilde slapen, we zijn van 23.00 tot 02.30 bezig geweest.
    Hier helaas geen roze wolk 's nachts.
    Overdag is het goed te doen hoor!
    Amy is gewoon een lichte slaper, daar doe je niks aan, maar is nu wel extra moeilijk.
    Ze is ook hartstikke chago als ze uit bed komt, ze ligt nu ook al dik 2 uurtjes op bed gelukkig!

Oh ik hoor d'r!

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juud lijkt me wel moeilijk hoor als je meisje zo licht slaapt. heeft Britt haar eigen kamertje of ligt ze nog bij jullie?
    want misschien kun je haar anders in haar eigen kamer leggen met de deur dicht en de babyfoon aan? kijken of dat beter gaat?

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier heeft mike zijn prikjes gehad. hij vond het niks niet leuk. brullen dat hij deed arme knul.
    hij is verder goed gegroeid. 5960gram en 57 centimeter!!!

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Flinke knul al die Mike, vervelend he die prikjes!

Nou Britt slaapt bij ons op zolder en Amy op de eerste verdieping en anders tegenover elkaar dus dat lijkt me nog erger...

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    nee dat is ook geen optie... je zoubijna een geluidsdichte muur wensen he ;)
    Maar misschien raakt amy wel gewend aan britt en gaat het steeds beter !

Ik hoor hier de sirene afgaan... de sirene klinkt nog vrolijk maar ja dat kan bij laura zo omslaan ;)
    xx

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja daar zat ik ook aan te denken, voor muzieksessies maar dan voor Amy, ideaal lijkt me dat haha.

Ramon is vandaag bij de arts geweest, doorverwijzing voor sterelisatie.
    Waarschijnlijk 11 januari, gelukkig word het vergoed anders zou het 700 euro gekost hebben...

Amy ligt op bed maar vraag niet hoe, weer keihard gillen en over haar toeren, je kan wel merken dat ze uit haar doen is.
    We negeren het, eerst haalde we haar er nog weleens uit, maar mevrouw wil dan niet meer slapen.
    Wel lastig hoor! Vind het ook best zielig als ze zo keihard gilt en overstuur is...

Vandaag ook weer kraamvisite gehad, vriendin heeft een dochter van dik 19 maanden en die praat al zo goed echt volop zinnen maken van meerdere woorden en een vocabulaire waar je u tegen zegt, echt knap!
    Ze kan alleen net pas lopen dat wel!

15. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Anas..heerlijk dat Mike het zo goed doet!! Prikjes zijn ook verschrikkelijk!! Dat ze daar nog niks anders voor uit hebben gevonden!!
    Lafo..lief dat Ramon zich laat helpen. Je hoort ook vaak dat de man dat niet wil. Hier laat Roanld zich ook helpen als er een 2de is of als het voor mijn gevoel niet meer hoeft. Die vriendin haar dochter kan al wel hele gesprekken voeren met Evan dus..haha..Evan heeft bedacht dat hij zelf ook wel kan zingen. Als hij moe is begint hij...slaap Evan slaap daar buiten loopt een schaap:D..best handig..

Morgen mijn laatste werkdag bij deze werkgever..zondag krijgen we allemaal nieuwe bussen e.d...ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen..

16. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Wij hadden er gister één binnen, dachten we. Bleek voor de buren bedoeld, het huisnummer was onleesbaar geschreven, had idd ook ons nummer kunnen zijn.

Wil morgen kijken of ik Jay in 'kerstsfeer' kan fotograferen voor de kerstkaart van dit jaar ;)

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier een gewone kerstkaart dit jaar, geen puf voor foto's maken...

Mariska ben ook wel blij dat Ramon het gaat doen, ik ben niet zo sceuur met de pil en condooms is niets voor ons en spiraal ben ik ook niet gecharmeerd van nee aan mijn lijf geen polonaise!

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Zo Juud sterilisatie wow! hier nog niet eens meer over gesproken hihi

Arme Mike hij heeft wel last van de prikken 38.1 had hij en hij wil ook slecht drinken met veel moeite 120cc in gekregen!

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    haha ja we laten er geen gras over groeien, je moet het ijzer ook smeden als het heet is, anders durft hij straks niet meer!

20. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Katje..Doe je Jayden een kerstpakje aan? Haha...
    Anas..arme Mike..rot prikken ook..

Hier is er al lang besluit genomen over sterelisatie. Als de volgende een ks wordt dan doe ik het en anders doet Roon het..ik ga in elk geval nooit meer aan de pil e.d...hier ook gewone kerstkaarten..ik heb eerst de kast opgeruimd en kwam nog behoorlijk veel kaarten tegen. Die eerst maar klaar geschreven en toen er nog een paar bij gekocht..

Deel Deze Pagina