Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alice28

Alice28 Lid

29 aug 2008
    42
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ben ik weer een tijdje erg druk geweest. (ga weer werken na 1,5 jaar. erg spannend).
    Vraagje, gaan jullie kindjes het 2 prikje halen tegen de mexicaanse griep?
    Het schijnt dat je met 1 vaccinatie al erg goed beschermd bent.
    Ik loop erg te tweifelen.
    Groetjes,
    Alice

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Alice 1e prikje beschermt 40% en na de 2e 70% ... Ik vind het ook moeilijk hoor. Heb over de 1e al lang genoeg getwijfeld. Maar ik denk dat ik het toch doe, de 1e heb ik ook laten zetten dus de 2e dan ook ...
    Mariska mijn man wilde zich ook laten sterilliseren hoor maar we hebben het er gewoon nooit meer over gehad! :)

kerstpakje hihi dat heb ik vorig jaar met laura geprobeerd wat een hel was dat ... pfffff
    maar uiteindelijk was het wel een leuke foto!
    Dit jaar denk ik maar gewone kaarten :)

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Laura is verder ineens erg bezig met plassen en de wc, als ik ga plassen gaat ze altijd al mee, maar tegenwoordig wil ze op de wc klimmen.
    Nu zei ze gisteren plasssssss en toen heb ik haar even op de wc gezet. Maar ze had net in haar luier geplast die was nog helemaal warm en kletsnat terwijl ik haar net verschoond had toevallig. Dus ik denk dat ik binnenkort maar eens een potje ga kopen om te oefenen!
    Zijn jullie al begonnen met zindelijkheidstraining? en hoe doen jullie dat?

4. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik heb alles in huis Anas...Ik heb een folder van het cb mee en dzij begon dat de meenste ouders na het 2de jaar er mee bezig gaan..het is alleen nu zoveel gedoe omdat Evan niet buiten is en als het mis gaat dan zit hij op de houten vloer te plassen. Hij gaat regelmatig mee naar de wc en zit er zelf ook op. Hij geeft zelf aan wanneer hij heeft gepoept en dat hij dan een schone luier wil. Ik heb nog ff geduld..hij kan al zoveel voor zijn leeftijd da

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ja mariska ben ik me je eens. Van mij hoeft laura ook niet, maar heb ook niets nog in huis ...
    En wij hebben EN geen buiten En tapijt hihihi dus dat word nog wat!

6. Alice28

Alice28 Lid

29 aug 2008
    42
    0
    0
    Mijn zoontje liet ik altijd rond deze periode na het verschonen even op het potje zitten en ik zei erbij eigenlijk horen plasjes in het potje.
    En in het voorjaar heb ik toen 2 weken met de gordijnen dicht geleeft en heeft hij gewoon in zijn blote billen gelopen in huis.
    Daarna was hij redelijk zindelijk.
    Al moest ik als hij zei ik moet plassen binnen 3 tellen een potje geven.
    En verder zorgde ik ervoor dat hij een makelijke broek aan had.
    Zonder knopen of een riem, je moet hem zo uit kunnen trekken.
    Al met al toch een bijzondere periode.

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Zo ik heb het mezelf even makkelijk gemaakt op 24dec komt de appieheijn bij mij de boodschappen bezorgen voor de kerst :)

8. Alice28

Alice28 Lid

29 aug 2008
    42
    0
    0
    He dat is pas een goed idee.
    Nog niet aangedacht.

9. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Dat is lekker makkelijk Anas...hebben jullie nog plannen voor de kerst?
    Alice..wat voor werk doe je?

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Bij Sam ook rond deze leeftijd begonnen, maar ze stopte er snel mee met aangeven. Nu zijn we nog steeds bezig.
    Fay gaat overigens regelmatig op het potje zitten met kleren aan, en ik zet haar er af en toe ook op.

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    1e kerstdag moet ik werken dus niets aan..
    en ja ik heb geleerd van de voorgaande kersten ... wat een hel zeg in de winkel met je karretje en ALLES wat je nodig hebt lijkt dan altijd wel op! en het is super druk! lijkt wel of iedereen boodschappen doet als ik ook ga, en dat zag ik met 2 kids ook niet zitten dus heb de simpele manier gekozen :)
    Helemaal heerlijk alles tot in de keuken bezorgd :D

Daphne hoe oud is Sam nu? 3 dacht ik maar weet t niet zeker!
    En als ze er niet aan toe zijn dan niet he... je kan ze ook niet dwingen..

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    verder spookt het hier in huis volgens mij. het keukenhekje klapt al weken ineens uit zichzelf dicht. De gloeilampen in de gang zijn om de 3 weken ofzo een voor een doorgebrand en gisteren sprong de radio uit zichzelf op een andere zender, tot 5x toe... echt suf...
    !

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hahaha Laura loopt om de kerstboom heen BAAAAAAL , OOK EEN BAAAAAAAAAAL BAAAAAAAAAAAAL BAAAAAAAAAAAAL hahaha
    en dan kijkt ze in die bal en dan WAUWA ( = laura ) hihi zo schattig.. kleine kerstkabouter!

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Toevallig zei Amy gisteren poepen en ze had nog niks gedaan en heb ik haar op het potje gezet, maar ze snapt er niks van.
    Probeer het nu wel vaker te doen, vergeet het gewoon iedere keer.
    Ze gaf eerst ook altijd netjes aan dat ze gepoept had, nu ook niet meer.

Janny jij maakt het jezelf idd makkelijk, ik trotseer gewoon de drukte, ik kan goed tegen drukte hihi.

Alice ja Amy krijgt volgende week haar tweede prik, ik moet 'm morgen weer halen.

Hier was het half 3 toen we sliepen, gelukkig geen hysterische Amy vannacht.
    Ze werd vanmorgen pas om 09.15 wakker!

Britt heeft weer netjes 8 uur doorgeslapen vannacht, dus dat gaat goed.
    Gister tummytub gebruikt, ze vond het heerlijk!
    Geen gehuil meer!

Vanmorgen geprobeerd om thermostaatkranen te plaatsen in onze badkamer maar dat kan weer niet omdat alles netjes is weggewerkt blabla leuk is dat want ik heb ook een lekkende kraan en zelfs een simpel rubbertje kan niet vervangen worden zonder dingen open te breken...pffffffffff ik kan slecht tegen dingen die niet gaan zo als ik het wil!!!!

Straks naar oma toe die is jarig vandaag!

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh ja Ramon heeft volgende week vrijdag afpraak gemaakt voor sterelisatie, spannend hoor, best definitief maar beter zo!!
    Heerlijk nooit meer aan de pil!

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    nou juud de eerste 6 maanden is de sterilisatie nog niet 100% toch? dus wel ff de pil of condooms haha
    anders lig je straks weer te puffen ;)

Ik vind de drukte op zich niet erg maar wel als alles wat ik nodig heb op is ;) enz !!!
    haha

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    haha ligt eraan Janny of dat 6 maanden is het gaat namelijk om de hoeveelheid zaadlozingen, tussen de 20 of 25 lozingen dus kan binnen een maandje safe zijn als ik even goed mijn best doe zegt hij hahahhahahahahhaaaahahaha

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hahaha ok ik dacht altijd dat dit gewoon zo lang duurde haha
    je moet dan ook een portie inleveren toch om te kijken of het effect had
    :)
    hahaha iedere dag ff goed je best doen ;)

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Denk dat ik manlief niet zo ver krijg. Heb nu mirena, maar waarschijnlijk reageert mijn lichaam er toch niet zo goed op (bloeddruk is duidelijk hoger als zonder)
    En zitten wel meer kleine nadelen aan de mirena, alleen wordt ik nu niet meer ongesteld, dat is wel heeeel fijn :D hihihihi

Sam wordt volgende week vrijdag 3.

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    moet er niet aan denken aan een spiraal bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
    brrr het idee alleen al !!! en er in is 1 ding, maar er weer uit krijg dan altijd visioenen over vastgegroeide dingen ofzo!
    weet dat dit aan mij ligt . maar het idee krijg ik niet uit mn hoofd!

Deel Deze Pagina