Haiiii Juud, lekker hoor!! Hier gaat er ook een knoop in, ook wij gaan na de bevaling een afspraak maken!!! Ik wil echt geen pil meer! Doet elke verzekering het vergoeden dat jij weet?? Hmm half 3, dat is dan weer minder! gelukkig geen hysterische taferelen!! Janny, idd lekker makkelijk! Ik deed met verjaardagen toen ik vier hoog woonde (zonder lift) de boodschappen laten bezorgen! ideaal... nu vind ik het zonde geld. vind de ah sowieso te duur voor al mijn boodschappen. Mariska, zo dan jouw mannetje is een aardige kletkous dan.. hier gaat hij wel meer kletsen en ik hoor ook dat ie met 2 woorden praat maar of iedereen dat verstaat??? hahahahaha.... Alice, hier helemaal geen prikken gehaald dus hoef geen 2e ook! Zindlijkheid.. tja, zijn we altijdje mee begonnen in de zin van op het potje zetten.. hij roept er heel hard wc bij maar doet niks. nu doe ik het af en toe. Leg wel elke keer uit als ik ga plassen enzo maar vergeet t om m elke keer op potje te zetten. En ach, vind dat ie al genoeg voor zn kiezen heeft met nieuwe kamer en dalijk broertje, dus voorjaar vind ik vroeg zat om echt door te zetten!!! Hier vanochtend nar de gym geweest!! We zijn samen lopend naar de bus gegaan, dus mannetje aan de hand en daarna wezen gymen (althans, eerst Noah half uur op mama's arm en daarna pas op de grond hahahaah) en lekker met de kindjes gespeeld en nu heb ik poging gedaan om m op bed te leggen. Had de hoop aangezien hij half 7 al wakker was en hij toch veel indrukken opgedaan heeft maar vooralsnog lijkt hij het nog prima naar zn zin te hebben op zn kamer hahahaahah... Straks ff boodschappen doen, dinnetje blijft eten en die knipt mijn haar vanavond.. ff de puntjes bijknippen (laat het lekker lang groeien dus niet teveel af) en ronald moet werken dus ook gezellig samen bakkie doen! Daaammmmm.. leef jj ook nog?? ik mis je al paar dagen geloof ik he!!
Gina..haha die Noah..lekker aan het spelen i.p.v. slapen. Ach zolang ze maar niet huilen vind ik. Daphne..ik vind het nogal wat dat jij hoge bloeddruk hebt terwijl, als je geen kids meer wilt, er een andere oplossing is. Sam alweer 3...feestje gepland? Kletsen..ik heb hier een papagaai lopen die hele zinnen na zegt. Hij verteld zelf ook heel duidlijk wat hij wil doen enzo. Ik heb net duidelijk kies nummer 5 gezien..hoe gaat het bij jullie met het gebitje?
Laura was nogal laat hé met haar tandjes...ik weet nog dat jij je afvroeg of het nog wel goed zou komen....gelukkig al 8 tanden en een kies..
Evan is vlot hoor met zijn zinnetjes,hier losse woordjes en soms lijkt t op 2 of 3 woord zinnetjes maar eigenlijk losse woorden vooral
Kan snel gaan hoor...hier 4 kiezen binnen een week of 3 en daarna vrij snel de hoektanden. Nu dus kies nummer 5..ik hoop alleen dat Evan er met de kerstdagen geen last van heeft. Anoesj...hoe was je echo?
Geen idee Mariska hoeveel Amy nog moet, ik mag nooit kijken en als ik voel dan ben ik mijn vingers kwijt! Maar laatste keer dat ik weet moest ze nog 4 kiezen. Janny hier ook geen goed gevoel bij spiraal, hoor zoveel drama verhalen erover! Als Laura slaapt, slaapt Mike dan ook? Hier dus niet, Amy slaapt om 12.00 en dan is Britt wakker haha. Gina ja fijn he alles alweer geregeld en nooit meer pil, ideaal. Hoop alleen niet dat hij gaat zitten piepen een week lang... Slaapt Noah inmiddels?? Ik laat me haar ook lang groeien, mag ook nooit meer dan een paar milimeter eraf haha. Had lang haar voordat ik zwanger raakte van Amy, toen heel kort afgeknipt, maar nu wil ik weer heel lang haar haha. Daphne nou idd als ik er een hoge bloeddruk van zou krijgen dan zou hij er maar lekker wat aan moeten doen hoor, of anders rubbertjes...
Praten gaat hier ook wel steeds beter, soms zegt ze iets en begrijp dan echt niet wat ze bedoelt, maar ze weet het ook heel goed aan te geven wat ze wil. Het wordt steeds leuker allemaal!! Amy is nu ineens ook erg groot vergeleken met Britt!
Daphen ik mag ook geen anticonceptie dat de bloeddruk mogelijk kan verhogen, mij werd een speciale pil aangeraden. maar ws gaat bij mijn man ook de schaar er in hihihi
Leuk is dat he Judith dat ze ineens zo groot lijken, kan ook best zijn dat Amy ineens ook een sprongetje gemaakt heeft nu Britt er is. Laura was in elk geval de 2 weken na Mike ook anders, en toen kon en deed ze ook weer meer. Laura kan nu sinds kort ook uit een plastic beker drinken, dat deed ze voorheen nooit, ze snapte het niet.. Maar nu doet ze het ineens... niet altijd goed hoor, en soms ligt alles op de vloer, maar ze kan het wel! Hier slapen mike en laura om de zelfde tijd , ongeveer dan. Mike eet namelijk om 12uur en laura ook.. alleen laura heeft sinds gisteren bedacht dat slapen voor mietjes is.. gisteren een uurtje en vandaag .... ze zit op haar bed, maar daar is alles mee gezegd ze zit te praten tegen haar eend enzo
mijn manier om in laura haar mond te kijken is door haar te kietelen als ze op t aankleedkussen ligt, dan doet ze haar hoofd naar achteren en doordat ze lacht met haar mond wijd open kan ik snel ff gluren.. niet te lang hoor want dat heeft ze dan door hahaha
katje wat schattig!! En wat zijn onze kindjes dan al groot geworden als je deze foto ook ziet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hii Judith, ja Noah slaapt nu in de buggy. We gingen boodschappen doen en meneer kletsen joh, tot ik dacht hmm wat is het ineens stil, igt ie te pitten grrr... dus nu staat de buggy in de gang en ik wacht tot ie wakker wordt.. Jaaaa lang haar is beter, pluist t ook minder.. dus urs haalt een heel klein stukje van de lagen af en mn pony is lang nu dus dat moet ze ff knippen als lok zodat t niet elke keer voor mn ogen valt! rest ben ik alweer vergeten, grrrr... kerstkaarten hier niet dit jaar.. en kaartjes voor geboorte en kerstkaartjes zo kort op elkaar vind ik niks dus... Tanden/kiezen, geen idee.. mag ook niet kijken of voelen. Maar hij heeft sowieso 4 kiezen, die kan ik zien.. en de hoektanden onder zijn of door of half door.. geen idee eigenlijk hahahahaha.. tanden poetsen mag gelukkig meestal wel!! Hier verder hoop harde buiken vanmiddag en mn darmen zijn aardig van slag.. heb het idee dat ik wat onder de leden heb want begin ook beetje te hoesten en heb geregeld hoofdpijn. maaaaarrr ik kan ook gewoon teveel doen natuurlijk!
al die verhalen over sterilisatie, grappig hoe verschillend mannen daar over denken. Zie het mijn mannetje niet zo 1,2,3 doen eigenlijk. Hij reageert altijd erg afwijzend er op Vanmorgen wezen zwemmen, helaas weer inval juf, is toch minder leuk. Maar goed, Jay en ik hebben ons wel vermaakt zo. Daarna boodschapjes en toen eenmaal thuis na de boterham wel snel dreinerig dus het bed in gedirigeerd. Daar ligt hij nog steeds, dus in elk geval zo'n 2 uur slaap er op nu bijna.
Hier was mw dus om 14uur ofzo in slaap gevallen...en heb haar net wakker gemaakt, anders slaapt ze vanavond niet meer. Heb omdat ze zo diep sliep gelijk even kunnen voelen in haar mond, maar er is aan de andere kant boven dus ook een scherp puntje te voelen... dus er is nog ene kiesje onderweg .......al is het nog absoluut niet zichtbaar alleen maar te voelen.. ( scherp puntje)