Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    dit was laura in 2008 rond de kerst :)

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    en deze foto hebben we volgens mij in het zwart/wit toen afgedrukt en verstuurd

3. Alice28

Alice28 Lid

29 aug 2008
    42
    0
    0
    Ik werk in de zorg, gehandicaptenzorg
    Begin al op 2 januari met werken.

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wat leuk Alice, ik werk zelf ook in de zorg ! In een ziekenhuis

5. Alice28

Alice28 Lid

29 aug 2008
    42
    0
    0
    Ja inderdaad enne erg leuke foto zeg.
    Wat een moppie.

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    is een foto van vorig jaar kerst van onze dochter :)
    Ze was 8mnd toen

7. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Wat een verschil zeg met de kids...ik werd laatst emo toen ik het foto boek er weer bij pakte van de geboorte. Meenstal veranderen kids heel erg vind ik maar Evan zie je duidlijk terug in zijn eerste serie foto's.

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja de kids veranderen wel erg he mariska, maar ik vind Laura ook nog steeds op toen lijken hoor :)

9. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Zie bij Jayden ook wel dingen terug, maar ook toch dingen weer anders. Haha, logisch geloof ik wel hè?;)

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

2enhalf boven 4 tanden beneden 1 kies onder

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

die van mij zegt echt bar weinig alleen maar ja papa mama en DIE!!!!!! IN alle tonen oja en daaaaaaaaaaaa is dag! wel dierengeluiden kan ze allemaal en alles aan de lichaam aanwijzen ,vooral de tieties............

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik vind Fay wel veranderd ten opzichte van de tijd dat ze 10 weken was denk ik. Ze had toen een veel boller kopje, nu is ze echt best wel fijntjes.
    En Sam leek toen ze een jaar was meer op mij dan op mijn man, en nu echt wel meer op mijn man.

13. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Even een update van deze kant nu we een weekje verder zijn.

Het gaat echt super goed met mijn kleine grote man. Hij drinkt echt super, groeit als kool (weegt nu 5160 gram) en is verder en heel lief en tevreden ventje.

In het ziekenhuis moesten we bijvoeding geven omdat z'n bloedsuiker zo laag was. Mochten uiteindelijk naar huis maar wel als we bijvoeding zouden geven totdat mijn bv goed op gang zou zijn.
    De bijvoeding heb ik maar 3 keer gegeven. 2x de eerste nacht omdat hij toen niet echt goed aanhapte maar wel trek had. Nog 1 x overdag, moest eigenlijk nog na elke voeding van de vk maar dat heb ik niet gedaan. Als hij na elke voeding tevreden lag te slapen voor weer 3 uurtjes ga ik hem niet pesten met nog meer voeding.
    De bv is super snel op gang gekomen (lang leven DL die gewoon door is blijven drinken tijdens de zwangerschap [​IMG] ). Vrijdag aan het eind van de dag had ik al stuwing en dat is helaas nog steeds niet over, heb geloof ik voeding voor een tweeling. We mogen dus niet klagen.

Met mij gaat het ook goed. Heb totaal geen last van de hechtingen gelukkig. Voel me lichamelijk ook goed, heb weer zin om zelf dingen in huis te gaan doen. Wil ook wel weer lekker naar buiten enzo...maar eens kijken of het weer een beetje mee wil werken.

DL is helemaal verzot op haar kleine broertje. Het eerste wat ze wil als ze wakker wordt 's ochtends is naar onze slaapkamer baby kijken. Zodra hij uit zijn bedje is wil ze hem knuffelen. Echt zo super lief om dat te zien. Ze wil hem wel plat knuffelen. Wat ik ook zo knap vind is dat ze zo voorzichtig is. Heel zachtjes aaien en hem vastpakken.

Ik ben echt helemaal dolgelukkig met mijn kindjes [​IMG] .

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ntombi wat leuk om wat van je te horen en dat alles goed gaat!
    En jeetje al over de 5 kg dat gaat hard!!

Gina haha Noah toch lekker geslapen!
    Doe je een beetje rustig aan meid, herken het wel hoor!!
    Hoop niet dat je ziek word, hier ben ik ook net weer wat beter!
    Heb voor het eerst een dag geen hoofdpijn gehad in een week tijd...

Janny wat een bolle toet had Laura daar haha, dat bolle is er allemaal wel vanaf bij de meeste kindjes!

Amy is duidelijk Ramon alhoewel ze ook op mij lijkt toen ik baby was alleen heeft ze bruine ogen.

Britt geen idee vooralsnog...donkere van Ramon maar verder moet nog allemaal blijken.
    Wel leuk 2 verschillende kinderen!

Daphne zijn jouw kids ook allebei heel verschillend qua innerlijk en uiterlijk?

Fioon haha tietjes wat leer je Beau allemaal hahahhaha

M'n moeder was dus jarig dus daar zijn we vanmiddag geweest.
    Verder gaat hier alles z'n gangetje, eens kijken wat de nacht ons gaat brengen, dat is altijd maar de vraag...
    Britt zit op 5 voedingen de hele tijd, ben alleen bang dat het te weinig is, aangezien ze de vorige keer was afgevallen.
    We zullen het zien maandag.

Morgen kraamvisite, gehoortest Britt en ik moet mijn inentingen halen, hoop dat ik er weer niet ziek van word!
    Morgen Amy op de creche dat is wel even fijn.

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ntombi fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat! je mannetje is al flink gegroeid zeg!

Ik ga zo mike naar het kdv brengen om een ochtendje te wennen. verder druk druk druk in die paar uurtjes!! vanavond bezoek!

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    hier ook een drukke dag, straks ook even naar de ha met Britt.
    Ze wilde vanaf 23.00 gisteravond weer niet slapen en is tot 03.30 wakker gebleven en was heel onrustig.
    Ze hoest ook en spuugt af en toe wat slijm dus daarom maar even naar de huisarts.
    Ga ook kijken voor andere spenen, na een fles is ze iedere keer erg onrustig dus we blijven maar dingen uitproberen.

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hoi meiden, volgens mij ben ik nooit in dit topic begonnen na mn bevalling 13 mei 2008... maar was opeens nieuwsgierig...

hoe gaat het met jullie allemaal??

hier gaat het super! Thijmen is zo'n lief knulletje en een grote knuffelkoning! Wil graag bij je zijn, lekker puzzelen, boekjes lezen! ECht heerlijk... Inmiddels ook nummer 2 onderweg, die zal in april 2010 geboren gaan worden, ben benieuwd hoe het zal gaan en ook hoe thijmen erop zal reageren...
    Het is zooooo ontzettend snel gegaan de afgelopen anderhalf jaar, echt ongelooflijk!

18. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hoi,
    Allemaal lekker druk..
    Lafo..al met Britt bij de ha geweest?
    Ntombi..lekker om wat van je te horen!! Gaat lekker met de kleine!! FIJN!
    Anas..benieuwd hoe Mike het vind om naar kd te gaan!! Zitten Laura en Mike samen in een groep?
    Smurf..welkom hier..

Hier ook druk. Zowel vandaag als morgen is manlief er niet..ff wennen voor deze mama. Vanmorgen boodschappen gedaan. Zo Evan op bed leggen en daarna naar mijn werk om spullen weg te brengen. Eens kijken of Evan even in een bus wil..haha...Vanavond nog naar een kerstmarkt een dorp verder op..dusss ook hier druk!!

19. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @Janny: leuk die foto's! Volgende week komt degene van stevig ouderschap bij mij voor het laatst. Ik heb nooit wat bijzonders, maar vind het altijd wel even leuk zo kletsen.
    Jeetje wat gaat dat snel zeg met je ventje! Flinke knul al. Die haalt zo zijn grote zus in!
    Hihihi, heb jij kaboutertjes rondlopen? Denk dat ze willen zeggen dat je spaarlampen moet nemen! O, lees net dat Wauwa ook een kabouter is!

@Lafo: Ik heb hier een Babybjorn liggen, wil je em eerst uitproberen? dan kun je em lenen (is trouwens geen "active")
    20 tot 25 zaadlozingen? Dan ben je met een week of twee toch al klaar? :$ :D

@Katje: Senna en Yoran horen Mikki als ze wakker wordt 's-nachts niet gelukkig.

@Daphne: Ik vind de Mirena helemaal geweldig! Idd door het niet (of bijna niet) ongesteld worden. Eigenlijk heb ik geen vervelende bijwerkingen ervan, dus voor mij: topding! Is jouw bloeddruk erg hoog?

@Gina: Jaaaah, hier ben ik weer eens! Ik leef nog en alles gaat goed, maar ik ben veel moe de laatste tijd dus ff minder fut om te schrijven. Heb wel gelezen (stiekem op mijn werk)

@Mariska: Mikki heeft 4 tanden boven, vier tanden onder en vier kiezen (2 boven 2 onder)

@Ntombi: Leuk te horen dat je zo geniet!

@Surf: Ja waar zat jij nou! :D

Volgend jaar zomer start ik met "zindelijksheidstraining" dat wil zeggen dat ze een zwembroekje aan krijgt en op het moment dat ze dan plast, voelt ze dat meteen. Daarna dan hopen dat ze gaat roepen dat ze plast, dan kom ik met een potje. Zo is het bij mijn twee anderen ook gegaan.

Ik ben even niet geweest, maar nu is het weer wat rustiger thuis. Nog twee weken werken en dan ff rust in pipodorp, heerlijk!

Mikki is alleen maar aan het hangen en ik kan niet ontdekken wat er mis is. Ze viel zelfs (na en uurtje wakker te zijn geweest) bij ons in bed in slaap! Nu ligt ze al sinds 11 uur weer op één oor. Ik wacht het maar af. Ze heeft geen koorts, hoest niet alleen een verstopte neus.

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juud is het nog gelukt met de wagen??? ben net pas thuis.!

Daam heeeey hoi! dacht al je bent druk aan het werk. Misschien heeft mikki oorpijn? of ene kiesje ofzo onderweg?
    Lekker bijna een weekje vakantie!

Surf welkom! en gefeliciteerd gelijk met de 2e die onderweg is :)

Deel Deze Pagina