Hai meiden!! Jaaahh Daam daar ben je weer. Fijn dat je nu in rustiger vaarwater komt! Misschien idd tandjes ofzo. Janny, hoe was het op de kdv met mike?? Judith, hoe was het bij de ha met Britt?? Balen dat ze zo onrustig is na de fles. Blijft ook een uitzoekwerk met die flessen he!! Surf, welkom weer en gefeliciteerd natuurlijk!! Mariska, hmmm 2 dagen alleen, dat is minder meid. Maar het went hahahaha! Hier gisteravond, vanacht en vanochtend diaree gehad... en ik was hondsberoerd. Harde buiken erbij en misselijk enzo.. dus sm gebeld en die is vanochtend hele ochtend geweest en ik ben bed weer in gegaan en heb tot kwart voor 12 geslapen.. net ff broodje gegeten en een heerlijke douche genomen en voel me gelukkig stuk beter! Noah ligt op bed en hoop dat ie slaapt, denk het wel, en dat ie nog ff blijft slapen! vanmiddag maar ff mn vader vervelen want zie het met die diaree niet zitten om boodschappen enzo te gaan doen, moest echt elke keer ineens rennen (en dat hoogzwanger, zie je het voor je )
hallo lieve meiden die mij zo lief en goed gesteund hebben in de moeilijkste momenten van mijn leven tot nu toe ( ja ik wordt emo) Ik ga jullie definitief verlaten ik kan het niet bol werken om hier bij te blijven kwa lezen bij de verschillende groepen waar ik toch in de loop der tijd bij zat en ik wil niet kiezen tussen groepen dus sluit ik alles, maar blijf actief op hyves en dat zal altijd zo blijven dus daar kan iedereen zien en lezen hoe het met me gaat en teuten berichtjes sturen tikken noem maar op. Dit is het einde van een hele emo tijd en pfff het valt heftig en zwaar te stoppen en door te gaan. maar ik sta echt achter deze beslissing. Sem gaat beter en beter de medicatie dat we nu allemaal hebben werkt joepie eindelijk hij begint rustiger te worden nu nog een ritme krijgen en vooral de nachten door gaan slapen haha maar dat gaat vast goed komen. heb vast veel nieuwtjes gemist maar echt ja ga jullie missen echt waar daarom knuf van mij een hele dikke en een lieve groet en kus van Sem Ik wil iedereen nog een geweldig mooi gelukkig fijn kerstfeest wensen (dagen) haha en een super cool fijn mooi gezellig goed 2010 liefs Miriam Danique* en Sem
Heeee lieve Miriam, je moet gewoon doen waar je jezelf het lekkerste bij voelt hoor. Zeker nu je weer bent gaan werken is het toch weer een heel nieuw ritme vinden. We vergeten je natuurlijk nooit, want jij was de allereerste mei 2008 mama van je mooie sterretje Danique!!!! Gina klinkt niet lekker die buikgriep, wel fijn dat je schoonmoeder lekker op kwam passen en dat jij lekker kon relaxen!! Wie weet komt de kleine wel eerder en is je lichaam bezig met de grote schoonmaak Juud hoe was het bij de huisarts met Britt ?? Heeft ze geen reflux klachten? Wil je niks aanpraten,maar mike was ook zo onrustig na de fles krijssen enz. Kun je je nog herinneren dat wij ook v 22 tot 2 met m opzaten?
@Gina: Lekker aan de race met je dikke buik! irritant he, vooral omdat je niet meer zo snel bent. Is het nu al iets minder?
Dag lieve Miriam, Ik zoek je gewoon op Hyves op hoor, want ik wil toch steeds weten hoe mooie kleine Sem groeit en doet. Ook een hele fijne kerstdagen en een topjaar! Liefs Daam en Mikki
Lieve Miriam.., Fijn dat het beter gaat met Sem!! Ik hou je in de gaten via Hyves!! Dikke kus voor Sem en ik wens je een geweldig 2010 toe samen met je mannen!!! Xxx Mariska en haar mannen!!
Hai meiden! Hier nog steeds een zeurderige pijnlijke buik maar gelukkig geen diaree meer. Nou moet ik zegge heb ook alleen 2 boterhammen op, wilde de goden ook niet verzoeken! dus moet dalijk na het eten maar eens kijken! Miriam, ik had al geschreven in je profiel! heel veel succes en sterkte en ik hoop dat het nieuwe jaar alleen maar goeds mag brengen voor jou en je gezinnetje!!! dikke knuffel! Daam, hahaha ja lekker hoor met die dikke buik. tja ach, hoort erbij. Janny, ja misschien wel had ik ook al aan gedacht. maar op dit moment kan ik alleen maar zeggen dat buik zeurderig is..
Surf hey hoi leuk om weer wat van je te horen! Mariska ben niet nieuwsgierig hoor maar waar is manlief? Daam hey daar ben je, dacht ook al waar ben je nou! Oh ja leuk Pipodorp, dar vieren jullie kerst? Janny ja is gelukt met de wagen, dank je! Hoe verging het Mike op de creche? Gina ja zo begon het ook bij mij met diarree alhoewel ik de weken daarvoor ook heel veel last van mijn darmen had. Maar wie weet Lieve sm heb je Miriam tot hyves en leuke foto van Sem!! Wens jullie het allerbeste!!! Ja Janny klopt wat jij zegt, ha denkt ook aan reflux want longen zijn schoon. Ik denk ook dat het ligt aan d'r fles die ze binnen 10 minuten incl boer leegdrinkt. Dus eerst eens andere fles proberen (dr Brown) en nutriton. Vandaag heeft ze ook extreem veel last van krampjes, zo zielig dat gehuil, echt gillen Best zwaar zo allemaal maar heb goede hoop dat als we eenmaal de 6 weken zijn gepasseerd het beter gaat. Bij de ha heb ik 1,5 uur moeten wachten :x:x:x liep weer eens uit en toen was ik dus te laat voor de gehoortest en nu moet ik dus dinsdag. Verder nog visite gehad en mex griepinjectie gehaald, gelukkig geen last nog. Morgen lekker rustig dagje gelukkig!!!!!!!!!!!!!!!
Miriam, veel geluk met je gezin. Ik geloof dat ik je ook op hyves heb, en anders zoek ik je wel via één van de andere meiden. Leuke foto zo in bad, krijg ik inspiratie van Vind het een leuk idee Blijven de kerstballen ook liggen Weet alleen niet of Jayden ze ook laat liggen dan !
Lafo..manlief gaat regelmatig een dag en/of nacht het bos in. Daar wordt hij rustig van. Als hij een nacht gaat gaat hij met vrienden. Jeetje 1,5uur wachten bij ha met een kleintje..ik zou echt woedend zijn...ik hoop dat de nieuwe flessen helpen. Ik heb bij Evan doddie flessen gehad en als er een 2de komt ga ik die weer gebruiken..was er zeer tevreden over. Katje..zijn ook leuke foto's als Jayden er mee gaat gooien!!haha... Ik ga slapen...vanmiddag bij mijn werk geweest. Kreeg Evan niet meer mee naar huis. Hij wou in alle bussen en wou zelfs achter het stuur kruipen. Vanavond naar een kerstmarkt geweest. Erg gezellig...Kerstman is daar gekomen in de arreslee...Evan vons het geweldig..helemaal moe thuis gekomen en ligt nu tevreden te slapen..
Juud ik dacht het eerder al die reflux, maar dacht toen nog dat ik je misschien wat aan zat te praten hihi .. Ik kan me nog herinneren dat ik helemaal gek werd savonds weet je nog? Maar die nutriton hielp hier in het begin wel goed, kreeg hij heel erg veel dunne poepliers van... alleen na een week of 2 /3 werd hij juist heeeeel erg geobstipeerd van. En toen ben ik het weer gaan afbouwen. Hoop dat het goed werkt, het was hier een hoop gedoe met de juiste speen zien te vinden want de voeding is zo dik! Difrax was erg ellendig, uiteindelijk ging het het beste met de avent speen/fles! Succes meid, en hopenlijk een goede nachtrust vannacht!!!
Janny welke speen is dat de gewone speen ik heb nu nummertje 1 van Avent. Nutriton kan je toch gewoon bij de drogist halen? Ik hoop niet dat ze er veel van gaat poepen, ze poept al redelijk veel en ze moet nu echt aankomen!! Is Mike zoet geweest op de creche? Moest je niet huilen? Zit hij in dezelfde groep als Laura? Mariska ja dat vroeg ik me ook af, vist hij? Schijnt ook ontspannend te zijn! Amy ligt in de kinderwagen en dat gaat super! Ze is al 2 uurtjes stil, wat een rust!!! Straks nog even in de tummytub hier beneden en dan de wagen meenemen naar boven, misschien wil ze daar liever in slapen dan in haar wieg, je gaat van alles proberen he
Juud, Nutriton maakt de voeding heel dik, dus met een 1 speen krijgt ze het er echt niet uit hoor, dan moet je ook een 2 of misschien wel 3 speen nemen. Kijken wat het beste bij Amy past. Wat verder heel goed helpt is het bedje aan het hoofdeinde omhoog zetten, of de wagenbak waar je haar dan ook neer legt. Ook het aankleedkussen daar kun je iets onder leggen.. Nutriton kn je gewoon bij de drogist halen idd. is een oranjekleurig pakje.. Mike deed het goed op de creche was heel lief geweest, hij zit niet op dezelfde groep als laura, maar de groep ernaast. ze knnen wel bij elkaar hoor.
Hier erd Mike vanmorgen om 530 wakker... beetje jammer hihi dat was de laatste tijd namelijk om 7uur... dus 1,5 uur eerder hakt er dan wel in. Bovendien hadden we gisteravond bezoek, ging op 01.30 pas naar bed en werd om 2.30 vervolgens weer wakker vna mijn man... Al met al weinig geslapen dus. Eigenlijk krijgt Mike zijn volgende voeding pas om 1200, maar hij heeft nu een uur eerder de fles gehad dus dat zal 11uur worden. Geen idee hoe ik hem vervolgens weer op schema krijg.. Nou ja eerst maar zien dat we 11uur redden wat meneertje heeft nu al trek volgens mij ! Juud: succes vandaag met de Nutriton!!!
Zo met een berg moeite meneertje tot 11uur weten te rekken, nu ligt hij nog een beetje rond te kijken in de wipper ...! Ga zo ff naar buiten ff wandelen
Mijn man vist niet....nou ja soms wel. Hij is een overlevingstyp..gaat dus met weinig het bos in en probeert daar dan te overleven..klinkt allemaal vaag als ik t zo typ..haha...
Mariska dat klinkt idd een beetje vaag hihi Zie hem al zitten daar in z'n tentje ! Maar wel fijn als hij zo tot rust kan komen!
Tentje??????? Nee die gaat niet mee.. Ik heb er ook vrede mee hoor..hij wordt er rustig van en kan er dan weer een tijdje tegen. Door zijn ziekte heeft hij het vaak druk in zijn hoofd en zo valt de last van hem af. Het is fijn dat hij iets heeft gevonden wat helpt. En het kost niks..ook fijn!!
Juud, bij ons was de nutriton bij ah goedkoper als bij de drogist. (even een tip hihihi) Wij hadden de S flessen van difrax, en ging goed zelfs met maatje M geloof ik. S niet veel gebruikt. Ook zijn we op een gegeven moment I-II-III gaan gebruiken, dan ging het wel op stand I en anders was het snel draaien, en weer terugdraaien. Hier gisteren verjaardag van mijn nichtje, die werd 8. En Sam had beetje te veel door elkaar gesnoept. Ze had het nog een half uur volgehouden in de auto en net toen we de wijk inreden ging ze spugen. bah bah bah (in de auto!!!) En 's nachts ook nog een keer (en haar beddengoed lag in de droger want had al zo'n vermoeden, maar ja.. het was nog niet droog). Heel fijn dus allemaal. Vanochtend laat uit bed, had bedacht dat Fay niet naar bed zou hoeven. Maar die viel weer om van de slaap, dus toch maar even op bed gelegd, nou... binnen 5min sliep ze. Sam loopt hier nog rond, ligt af en toe op de bank... En dan straks naar Den Bosch, gaan ze bij mijn ouders slapen. Ik wilde even bijkomen, maar wat denk je... hebben we een feest (waren we vergeten hahahaha, tot we iemand belde om afspraak voor vanavond te maken, maar die hadden feest en toen viel het kwartje.. wij ook, toevallig hetzelfde feest hahahahahaha)