Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hahahaha Daphne... , gelukkig kwam je er op die manier achter dat je een feest had, zou lullig zijn als je er pas morgen achter kwam :)

zielig dat Sam moest spugen van alles dat ze had gesnoept!

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey juud denk dat amy niet meer zo goed in de tummytub en kinderwagen past;) haal je ze nu al doorelkAAR en jij ook anas hahahaha

oo gina meid zie het beeld voor me hoor met dikke buik zweet op je voorhoofd;)
    echt ik heb dat nog nooit gehad gelukkig ken dat ook niet
    heb mega sterke maag denk ik.....

janny en geef je mike nu de gewone voeding????

arme sam snoepkont

daam haaiii!!!!!!!!!!!!!
    mariska leuk dat evan zich zo vermaakt heeft lief hoor
    en ja bussen ...je bent zijn held!

smurf welcome back
    katje leuk ben benieuwd hoe de fotos worden ;) wel showen he

hier alles goed heb heerlijk gehsopt voor me meisje
    nieuwe winterjas ...die ik op het oog had van blupperie ;)
    en van de benneton leuk vestje met truitje enig! al zeg ik het zelf

beau werd vanmorgen om half 10 pas wakker. dus na de stad in bed gelegd en die ligt nog wel ff daarna als ze wakker is ff potje erin knallen en dan richting vrienden lekker eten daar
    beau weer lekker spelen met die 2 jongens daar want die heeft toch energie nog voor 10 dan

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hahahahaha Bo je hebt gelijk ... dement he ;)

Veel plezier vanavond!!

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hoiiii,

Vanmorgen lekker rustig aan gedaan en net terug van het winkelcentrum. Heb daar laarzen met Senna gekocht en een vestje voor het kerstdiner op school. Yoran heeft verloren met de voetbal, ze stonden 1-3 voor en ze verliezen met 4-3!
    Senna nog ge-streetdanced en toen was de dag alweer bijna voorbij. Ja, ik ga wel door met wasjes draaien en het verdere huishouden. De bodem van de wasmand is gelukkig in zicht!

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    O ja, afgelopen woensdag naar de film geweest: Er komt een vrouw bij de dokter. Huilen, huilen, huilen! Als er kinderen mee gemoeid zijn, gaat die kraan bij mij open. Ik heb twee jaar geleden op de Haematologie-afdeling gewerkt en ik herkende veel van wat die vrouw en man meemaakten :(. Goede, indrukwekkende film!

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Daam ben benieuwd ik heb de film nog niet gezien.
    Zonde dat Yoran verloren heeft !!

Hier een beetje een zeur dagje, Mike begon vanmorgen en hij is eigenlijk de hele dag al aan het jengelen.. heel vermoeiend. heb m al extra 60cc gegeven maar dat helpt ook niet :( beetje jammer...
    Laura lijkt steeds meer wat jaloers te worden, viel mijn man ook al op vandaag!

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hey meiden, vannacht gingen we slapen om 01.00 en Britt (nee niet Amy haha) n de wagenbak en heb d'r niet meer eghoord tot 07.00 vanmorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Was helemaal heppie de peppie en toen flesje gegeven en toen werden we pas om 11.00 wakker van Amy die toen pas ontwaakte, want die heeft de afgelopen nachten ook zo weinig geslapen dus ben helemaal blij.

Janny heb nog niks in huis gehaald, denk dat ik het lek boven heb, geef de fles in meerdere fases nu en dat scheelt ook, het krampenmiddeltje slaat ook weer aan dus het gaat perfect zo.
    Ze heeft alleen 's avonds wat meer last van huiluurtjes.
    Lekker gewandeld?
    Laura jaloers hoe dat zo?

Daam, was oh ja je wil niet weten hoeveel ik nog moet wassen, er valt soms echt niet tegen aan te wassen en dan begint me schoonvader ook nog eens over katoenen luiers jaja nou ben blij dat ik niet 40 jaar geleden moeder was...
    Wat jij nu zegt over die film dat zegt me schoonzus ook, die werkt op die afdeling in het Daniël den Hoed zh en die zegt ook dat ze die film waarschijnlijk niet kan aanzien omdat ze er dagelijks mee te maken heeft.
    Lijkt me een goede film, maar denk te erg voor mij, ik huil overal om!

Wij zijn vanmiddag lekker wezen winkelen en langs oma gegaan.
    Was een fijne dag, mooi weer wel koud brrrrrrrrrrrr
    Britt had ik goed aangekleed, een beetje te warm geloof ik, dat blijf ik lastig vinden.

Vrienden van ons hebben al een zoontje en ze had gister haar 20 weken echo en ze krijgen weer een zoontje, heb alleen maar jongens in mijn omgeving hahaha

Fioon kon je het niet laten jij en Burberry onafscheidelijk koppel haha
    Hier ook al een burberry pakje gekregen van mijn zwager voor Britt.
    Hoe voel je je??

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Daphne hoe is het nu met Sam, waarschijnlijk doet ze dat de volgende keer gewoon weer, kinderen leren daar niet van helaas haha

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juud hoop dat het werkt in de wagenbak, ook voor de komende nachten. Kan me indenken dat je heerlijk wat geslapen hebt en Amy ook :) lekker uitgerust dus allemaal.

Waarom Laura nu jaloers is, dat weet ik ook niet. Misschien dacht ze wel dat de baby wel weer weg zou gaan misschien, ikw eet het ook niet.
    Het is wel zo dat Laura dus echt mij of mijn man het lopen belemmert, ze gaat gewoon serieus aan je broekspijp hangen... als we Mike willen troosten ofzo.
    Terwijl ze wel echt heel erg lief is voor Mike, dus beetje dubbel.

Gisteravond had ze echt volgens mij een driftbui, ongekend.. pfff

Ton had haar gehaald uit de crecht niks aan de hand vrolijk babbelend stapt ze binnen. op gegeven moment in 5 minuten tijd ofzo was ze erg irritant gooien met dr beker en slaan .. dus Laura ging in de gang. 2x teruggezet.. en uiteindelijk wilde ik haar halen 1 minuut later ofzo. Maar helemaal panisch was ze.. ze kroop gillend weg, kroop ONDER de kinderwagen ( dus in het mandje!!!!) werkelijk helemaal overstuur en krijssen krijssen krijssen.. Geen idee wat er nu was, ze heeft het denk ik 45 minuten volgehouden echt niets was goed. Zou dat nu een driftbui zijn geweest .. pfff mijn god wat een drama zeg!

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Amy hangt tegenwoordig ook aan mijn broekspijp maar niet specifiek als we met Britt bezig zijn, meer als ze moe is doet ze dat.

Vandaag heeft ze voor het eerst een staartje in gehad en meer dan een uur nog wel, ze vond het mooi en daarna niet meer haha.
    Zelfs een muts mocht vandaag op, ze word echt nog eens heeeeel makkelijk hahaha

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja dat zou een driftbui kunnen zijn, die heeft Amy ook weleens, ook als ze moet slapen, laatst was het zo erg dat ze zichzelf bekrast had in haar gezicht van nijd....

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja Juud dat is denk ik een fase ;) Laura had ook de pest aan alles op haar hoofd.. maar tegenwoordig vind ze brillen petjes mutsen en alles juist heel erg leuk...
    en staartjes hahahaha dan moet ik hier eerst wat haar hebben bij onze kleine meid!

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja Juud denk dat het inderdaad dan ook te maken heeft met moe heid! Ik kreeg het ook met geen mogelijkheid doorbroken.
    negeren, aandacht niks hielp erg vervelend... volumeknop stond echt op 100 ofzo pffff

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Evan heeft er ook last van...en alleen maar aan mama haar broekspijpen...hij wil niks van papa weten als ik thuis ben. Dood moe word ik er van maar ja....

Lafo..meiden hebben de jongens voor het uitzoeken..heerlijk dagje gehad zo te lezen!!

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mariska, Laura doet dit normaal helemaal niet, dit doet ze alleen maar bij mij en mijn man als we Mike willen oppakken bijvoorbeeld omdat hij huilt, ofzo..

16. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Het zal wel een fase zijn..ik kan niet vergelijken met 2 kids maar ik vind Evan ook erg jaloers...als papa en mama knuffelen dan trekt hij bijna mijn broek naar beneden..wil hij niet hebben..

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hihi Mariska, dat klinkt idd ook wel jaloers~!

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Haha Mariska ja dan is hij jaloers, wat grappig!
    Ik geef Ramon expres wel eens een kus als ze het ziet om dan van haar ook een kusje te krijgen, zien kussen helpt hier erg goed, dan krijgt iedereen haha.

Janny hier ook weinig haar maar sprokkel alles wat ze heeft bij elkaar en dan hebben we een mini staartje, staat wel lekker eigenwijs haha.

19. Alice28

Alice28 Lid

29 aug 2008
    42
    0
    0
    Heel herkenbaar. Sophie is momenteel ook erg jaloers en aanhankelijk. Ik mag niet meer naar de wc met de deur op slot.

En ze heeft echt heel mooi veel haar, maar ik mag er niets in doen.
    Alle elastiekjes gaan rechtstreeks haar mondje in.
    Maar.. ik geef niet op.
    Het staat te leuk.:)

20. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Het zal dan toch een fase zijn als ik t zo lees...
    Gina????????? Hoe gaat ie??
    Lafo..hoe heeft Britt geslapen?

Deel Deze Pagina