Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    vanaf wanneer mag je eigenlijk flesje water geven naast de borstvoeding?

2. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey fiona ik ben er hoor

jij ook nog?

3. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey nazli, ik zou geen flesje water geven heb ik ook eens bij bram gedaan, en die heeft zich toen royaal verslikt omdat melk dikker is dan water.
    als het heel heet is geef ik brammet een lepeltje water..

jij ook al zo'n fijne schoonfamilie, dat hebben ze gelukkig nog niet gedaan dat hadden ze ook niet moeten doen.
    pfffffff word gewoon weer boos als ik eraan denk wat ze allemaal geflikt hebben! grrrrrr

@donshaartje.. op mijn buik heb ik ze niet meer wel die beruchte streep..

@daphne.. oeiben gelukkig dus niet de enigste die er zo over denkt.. ook al ben je bevallen. ik moet toch maar eens met de ha gaan praten.

@fiona, wat een leuk rompertje.. ik geef niets om voetbal maar vind het dan wel weer leuk als ze een doelpunt hebben gemaakt..

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

witte reus ben er weer beau moest eten en heeft de 60 cc op ipv de 100 cc die ze daarvoor gulzig dronk en daarvoor had ze ook ongeveer 60 cc gedronken en ze slaapt er elke keer 3 uurtjes op dus ze zal het wel best vinden kan moeilijk een fles naar binnen proppen zolang ze om de 3 uur zich meld is het goed , ben benieuwd wanneer beau eens doorslaapt tot 5 of 6 uur sochtends
    ze komt nu iedere nacht 1x dus ik heb ook niks te klagen kan erger

hier ook die beruchte streep ik had een foto van me buik gemaakt zodat ik het echt eens goed kon zien maar schrok me toch weer rot wat een flubber en een streepen de strepen zijn niet van kleur ofzo ze zijn dezelfde kleur als de rest van me vleesje haha maar ze zitten er dus wel
    wanneer werden jullie buik strakker meiden? ik blijf nu ook hangen op de 67 moet er nog 7 vanaf en dan zit ik weer op me oude gewicht maar met al dat gebak van de afgelopen tijd moet ik vanaf maandag toch echt sireus op me eten letten
    kom ik kan nu alles weer eten wat ik lekker vindt

nou meiden ik ga ook op bed liggen ff een uurtje mee dutten met die kleine dan ben ik voor vanacht weer leker fris en fruitig ;)

xxx

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

witte reus hier precies hetzelfde alleen ek en wk vindt ik leuk anders boeit het me geen reet

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nou meiden wat een hoop geklets weer! :)

Hebben jullie ook voetbal gekeken, hier echt met zn 3tjes voor de tv gezeten. De kleine uk was vanaf 20.30 wakker... ( had om 19uur gegeten) toch met wat gespeel, op schoot, speentje etc etc gerekt tot 22.30! Hoop dat ze nu lekker gaat slapen.

Morgen heeft mijn mannetje het druk, die gaat helpen verhuizen !

Nazli: Heel veel sterkte met de verhuizing, hoop dat je snel weer online kunt komen!

Verder ik weet niet of ik t nou wel ergens anders ook had gezegd, maar ik moet nog even niet denken aan sex ... Maar moet toch gaan overdenken wat we voor anticonceptie moeten gaan gebruiken mochten we het weer eens gaan proberen :)
    Anders zitten de kleintjes straks ineens wel erg dicht op elkaar!

7. KatSas

KatSas Bekend lid

jeeeeeeeeeeee ik ben blij! 4-1! Hier wel een voetbalgek en hoefde eindelijk eens niet alleen te kijken maar met 6 meiden, lekker gegild dus! Morgen lees ik verder, nu kolven en dan lekker slapen!

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hier ook lekker gegild, Tessa werd er wakker van, ze was erg geschrokken :oops: Toen mocht ze nog even opblijven en kreeg wat chippies voor de schrik ;) Toen werd het 4-1.Wij weer juichen, Tessa weer schrikken, toen had ze het door, zij lachen en mee juichen, goal zei ze, zo grappig!

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoi meiden!

Het was een beetje veel om op te reageren haha..
    maar ik doe ff de dingen die ik heb onthouden!

@Hoeveelheid voeding. Noah zit nog op 7 voedingen, 5 bv en 2 fv. Die fles geef ik 135cc. (120+4 schepjes).. nu heb ik trouwens Omneo 1 gehaald, kun je die ook naast de bv geven? staat niks over op de doos..

@Anticonceptie, ik slik sinds twee weken na de bevalling de mini pil. Maar heb wel last van doorbraaksbloeding.. maar ja.. hier wilde ik van de week sex hebben maar toen kreeg ik dus die bloeding.. dus wacht nog ff.. maaaaarrrr hier en de pil en condoom voorlopig.. wil echt niet weer gelijk zwanger zijn!

Verder hier alles zn gangetje.. Noah ligt lekker in de box slaapie te doen en hij zal dalijk wel weer komen!

Kus

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morgen meiden pfff vanacht een kleine nachtbraker gehad hier
    ze kwam na haar laatste voeding van 23.45 om 02.45 nou flesje erin verschoont maar mevrouw bleef die kersen van haar wagenwijd open houden als ik haar terug wou leggen was het huilen dus haar in slaap geprobeerd te maken niets lukte tot om 04.30 nog 20 cc naar binnen werd gewerkt en ik haar om 5.00 uur in haar wiegje heb gelegd en mevrouw sliep! net om 8.45 weer flesje erin niet helemaal op maar ze is zo moe hahaha ze ligt nu met papa in onze kamer zei in de wieg en papa met een mega kater in bed die had met zijn moeder gisteren de gang erin gezet me schoonvader was met ze in de kroeg na de wedstrijd naar huis toe gestuurd en hun zijn tot 1 uur door gegaan met drinken hij zei wat een wijf ik ben te pletter van de drank en zei ging nog vrolijk naar huis of ze niks op had
    ooo boy ben benieuwd hoe die zich vandaag gaat redden want ik moet nog vaderdag kadootjes kopen

o dat brengt mij op het pijnlijke idee dat beau haar opa mijn vader dus pas 1x heeft gezien dat was op de dag dat ze geboren was en daarna heeft die beld om een keer langs te komen dat kwam niet zo uit en daarna heb ik helemaal niks meer gehoord
    waarom nou he denk je dan ...ga ff wat ontbijten

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wat is het hier rustig nou ga maar eens wat doen

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    goedemorgen!

@ Gina die Omneo kun je naast de BV geven ( doe ik zelf ook al een paar weken)

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha nee, haar schouders zijn zo behaard dat ze wel een apie lijkt. Hahaha.

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Op m'n buik heb ik ze ook, heb echt een beetje een vrouwen-van-50 hangbuikje en die zwangerschapsstreep zit er ook nog op, mecht vet dik en duidelijk. Nou ja, trekt vast allemaal nog wel weg.

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Vandaag een hoop bezoek, veel familie van mij woont ver weg en die willen dus allemaal in het weekend. Wordt vast wel leuk, maar ook een beetje druk... Louise is een beetje verkouden, of nou ja, ze heeft snot in haar neusje. Is dat iets waar ik me druk over moet maken dat jullie weten of kan het niet zoveel kwaad?

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ons ukkie Laura heeft hier ook wat snot in haar neusje.. zolang ze geen koorts ofzo heeft lijkt het me niet dat het ernstig is.
    Je kan wel als ze er echt last van heeft zoutoplossing gebruiken ( neusspray voor babys)

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier overigens ook nog altijd die lelijke donkere streep op mijn blubberbuik

En inmiddels ben ik zelfs alweer 3,5kg aangekomen! GRRRRRRR
    Sinds ik gestopt ben met de bv (want ik was al weer op mijn gewicht van voor de zwschap) is het langzaam aan het terugkomen GROM!

19. Zenne is ook al een paar dagen snotverkouden. Heb de huisarts even om advies gevraagd. Je mag wat neusspray met zoutoplossing voor baby's gebruiken, ook kun je het neusje met een neuspompje leegzuigen.
    Zolang ze geen koorts heeft, niet suf is, genoeg drinkt en geen zieke indruk maakt hoef je je geen zorgen te maken.

20. Hier was het gisteravond gezellig.
    We waren voetbal bij m'n vader gaan kijken, daarna de meiden uit bed gehaald en met de hele volksverhuizing naar huis.
    Net thuis, moest Quinn overgeven. Alles schoongemaakt, moest ze boven weer overgeven.
    Dus Quinn bij ons in bed met een emmer erbij.
    Ondertussen had Zenne ook haar hele fles uitgespuugd over mij heen. Zenne en mezelf ook omgekleed. Quinn bij ons in bed en Zenne ernaast in de reiswieg zodat ik ze in de gaten kon houden, maar gelukkig hebben ze goed geslapen en nergens meer last van gehad.

Deel Deze Pagina