Nou das lekker heftig als alles over gaat geven. Louise was gisteren aan het knoeien, echt elke voeding zatten we beide onder, ik werd er gestoord van. En vandaag is het niet veel beter geloof ik... zie wel een beetje op tegen de hele dag visite. En die honden zijn zo oer-vervelend en m'n man doet elke keer maar de helft stofzuigen, zodat het geen zin heeft, omdat de haren gelijk weer weg waaien, echt, ik kan wel janken!
zo alle2 liggen ze hier nog in een coma de 1 van het nachtbraken de ander van de drank hoor alleen van allebei wat gekreun hahaha echt grappig oo linda lekker hoor zon avond dat had ik gisteren ook zon knoeidag onder gespogen en gepoept wat wil je nog meer onsukkie jaaa het heeft goed geholpen haha hier ook zon 50 jarig buikje met streep grrrrrr ga echt zodra ik weer kan wat buikspier oefeningen doen gelukkig heb ik nog 5 nalessen van de gym hopelijk maakt dat weer wat goed nou die neuspompjes daar kan ik echt niks mee ik mocht van de vk een watje natmaken en dan een puntje knijden en dan haal ik zo al dat spul uit haar neus werkt perfect die pomp beslaat namelijk haar hele gezicht zowat haha
o sukkie jij ook al zon dag gisteren ik las het al oo en die mannen ik weet het die van mij kwam met zijn rookkledind de slaapkamer vanacht binnen ik zei uit die kleren en gooi ze in de badkamer want me slaapkamer stinkt er naar pfff wat een lucht man ga beau om 11 uur in badje doen maar vindt het wel wat fris denk dat ik de verwarming ff aan doe voor dr in de badkamer onsukkie is het de familie uit zeist? ja je kan het beter maar allemaal hebben gehad ook al is het ff druk als ze er eenmaal zijn is het wel weer gezellig ik vindt het zo moeilijk want beau slaapt heel veel en als ik dan na een fles naar me schoonouders loopt willen ze haar nartuurlijk vast pakken maar dan wordt ze weer wakker en is haar hele ritme door de war maar anders kunnen ze haar nooit vasthouden en dat vindt ik ook zo sneu maar ik wil haar zo min mogelijk storen zeg maar snappen jullie me nog? dus zometeen na badje en voeding ga ik met de kinderwagen naar opa en oma die waarschijnlijk ook een mega kater hebben
wanneer doen jullie de versiering weg? oo me meissie is morgen alweer 2 weken 2WEKEN! wauw gaat echt hard
Nou na 4 weken mogen de slingers langzaam wel weg hoor. Laat alleen de kaarten nog even hangen en het geboortebord in de voortuin.
Goedemorgen! Kampioenen! Wat een heerlijk voetbalavondje gister! Mijn kleine hooligan heeft alleen maar geslapen hi hi. Ze had wel dr oranjoutfitje aan.. Fiona: hi hi leuke foto! Onsukkie: succes met de visite. Ach gos wat zielig dat Louise steeds moet overgeven. Anastasia: balen dat je weer bent aangekomen dan.... Fiona: hier na 4 weken alles weggehaald. Fiona hier sliep Nieve ook altijd vaak als mijn schoonouders kwamen en vond het spijtig voor ze maar als ze sliepn ging ik niet aan haar lopen trekken of wakker maken. Linda: oh gedsie zeg, alles overgeven.Gelukkig nu geen last meer, hopelijk blijft het zo. Misschien iets verkeerds gehad... Nazli: op mijn buik idd nog steeds donshaar...VInd niet echt mooi maar hopelijk verdwijnt het snel...
Ik heb na drie weken wat opgeruimd. De ballonnen buiten al eerder, want die waren verschrompeld door de zon. Begin deze week heb ik alle kleding opgeruimd in z'n kledingkast (we hadden alles aan een waslijn in de woonkamer tentoongesteld) en alle kaarten heb ik opgeruimd en ingeplakt in een plakboek voor Jayden. Andere cadeautjes opgeruimd in de manden onder de box of op z'n kamertje. Geeft wel een hoop rust, want ik werd gek van de drukte die al die spullen me gaven. Jayden ligt nu al een tijd te huilen. De laatste dagen is hij overdag veel wakker (huilen). Hij wil wel slapen lijkt het, maar door de krampjes lijkt hij weer wakker te schrikken. Arme ziel...maar ja, we willen niet elke keer bij het 'eerste huiltje' hem oppakken ofzo. Hier een foto in diepe rust genomen
Ja ik ben er weer helemaal bovenop. Conditie is nog flut, maar ik wandel elke dag met Jayden in de wagen ergens heen. Langzaam opbouwen. Ben ook al met de auto een aantal keer op stap geweest ergens heen met Jayden wat verder weg. Voelt erg goed! Ook op school geweest om Jayden aan m'n collega's en m'n klas te laten zien Leuk joh, pronken met je kind
Mooie foto Katje! Hier heb ik overigens wel de cadeautjes opgeruimd die her en der verspreid lagen. Dat was idd erg rommelig! Maar de waslijn met kaartjes staat wel leuk en hangt niet in de weg.. Krijg nog steeds af en toe een verdwaalde kaart dus vind het nog wel kunnen haha En aankomen tsja eigen schuld hier hoor, ik eet me echt een ongeluk aan brood met hagelslag en andere lekkere dingen. pannenkoeken, gisteren een oranje tompouce en ga zo maar door.. Laatst heb ik in mijn eentje een hele cake opgegeten iedere keer als ik er langs liep een plakje hahaha Erg hoor.. En ik wandel me suf, maar ja als je cakes gaat eten dan is het logisch dat je uit je voegen barst na een tijdje. Vanaf maandag ga ik weer wat beter mijn best doen!
Goedemorgen meiden! Hier gister weer lekker genoten van de voetbal! mooi! 4-1 ook totaal niet verwacht! moet zeggen dat die fransen ook een stuk beter waren dan de italianen. heb vanmorgen voor de grap mijn oude broek nog een keer geprobeert.. want vorige week kwam de knoop halverwegen ofzo.. en nu heb ik hem gewoon dichtgekregen ben weer helemaal blij want was echt beperkt tot 2 broeken en nu pas ik de meeste weer brian heeft t vannacht netjes gedaan! 11 uur en toen pas half 4 en toen om 6 uur.. en toen bleef hij wel een beetje vervelend. maar gelukkig wel wat uurtjes kunnen slapen! en dan voel ik me gelijk wat beter!
ff een ego bericht. Iedereen ook zo genoten van het voetbal gister, Ole ole ole ole we are the champions whahahhahahah ben er helemaal klaar voor we worden gewoon Europees kampioen het is nu of nooit! We gaan zo boodschappen doen dus heb geen tijd om een heel verhaal te typen Gister voor het eerst alleen met Amy naar m'n ouders in Delft gereden en dat ging goed. Ramon kwam weer eens laat thuis en had geen zin om op hem te wachten dus heb bij m'n ouders gegeten en voetbal gekeken. Was echt een gekkenhuis daar, allemaal vuurwerk en toeterende auto's door de straat Tot straks!
Dames van zuid-holland ik ga jullie zo even opnieuw mailen over een date Voordat iedereen straks weer aan het werk is! Mochten er meiden zijn die ook willen komen, dan horen we het wel. xx
als ik niet met die stomme paniekaanvallen zit was ik zeker gekomen! lijkt me erg leuk! maar helaas... als ik er ooit vanaf kom regel ik een date
Hier heeft Iris weer een regeldagje, Gisteravond om 21.00 uur voor het laatst, toen om 2.00 uur weer, maar ze ging pas tegen 4.00 uur weer slapen, had erge last van krampjes. Ook onweerde het hier tegen 3.30 uur opeens heel hard, echt out of the blue opeens een harde knal, schrok me rot, en ook de andere meiden, dus daar lagen we met ons 3en in ons bed, wel knus . Toen kwam Iris weer om 7.15 en vanaf toen elk uur! Heb ook al dagen het gevoel dat ik 's ochtends erg weinig voeding heb, dus dat zal ze nu wel wat opkrikken hoop ik. Gisteren heb ik een heel actieve dag gehad ondanks het weinige slapen, heb voor het eerst sinds maanden de beneden etage weer eens een beurt gegeven, de laatste maanden deed ik nog wel stoffen etc, maar het zware werk liet ik aan Erwin of mijn moedere over! Was wel een goed gevoel dat het zelf weer ging, ook nog boodschappen gedaan, en Kim kreeg 2 vriendinnetjes mee uit school di hier hebben gegeten, en alweer vroeg koken want Kim moest om 17.30 uur weg naar zwemles. Volgende week is het proefzwemmen, als ze dat goed doet mag ze 28 juni 0f 4 juli afzwemmen. Duim maar voor haar en voor ons, want wij zijn die zwemlessen ook zat! Maar 's avonds moest ik wel de rekening betalen voor het harde werken, had last van mijn bekken en enorme buikpijn. Gelukkig heb ik direct toen ik het voelde opkomen een paracetamol genomen en de hele avond niks meer gedaan. Dat werkte en heb toch heerlijk van de voetbal kunnen genieten. Wat ging het goed he, ik was heel pessimistisch, dacht echt van na de 1e ronde is het over, in zo'n moeilijke poule! Gelukkig heb ik ongelijk! Gisteren heb ik de kaartjes opgeruimd, ze stonden op het dressoir met zijn allen, ca 80 of zo en dan vielen ze steeds om, leuk domino effect, maar wel rommelig, dus heb ze opgeruimd, hier staat alleen nog het geboortebord in de tuin. Ik val momenteel ook niet meer af, ben even blijven hangen, het zij zo.... Katje, wat een mooi ventje! Fiona, wat een schatje heb jij, echt een meisje! Alweer bijna 2 weken, lijkt zo kort geleden nog dat jullie opeens alle drie gingen bevallen! Iris is alweer bijna 4 weken. Onsukkie, Iris heeft ook nog wel eens last van een verstopt neusje als ze gulzig is geweest, dan krijgt ze voeding in haar neus en dat droogt toch wat raar op en moet er ook weer uit! En omdat jij gisteren een knoeidagje hebt gehad dacht ik, misschien is het dat wel gewoon en valt het mee met de verkoudheid. Probeer wel het neusje open te houden, anders drinkt ze erg moeilijk en heb je meer kans op oorontsteking, inderdaad met neusspray voor baby's en het neusje goed schoonhouden! Lindaatjehh, dus Quinn heeft een buikgriep, vind ik altijd zo zielig bij baby's en peutertjes! Nou verder weet ik het zo 1,2,3 niet meer, ga even koffie drinken voordat Iris weer komt!
We zijn een tijdje geleden toen we hoogzwanger waren met elkaar in Delft op een terras geweest en gaan lunchen in Delft. We hadden afgesproken dat we dit opnieuw zouden doen zodra we bevallen waren hihihi Alleen het heeft even geduurd omdat de kindjes nogal uit elkaar geboren werden .. maar nu is mijn meisje al 6weken en een paar dagen en de jongste is volgens mij 2 weken en een paar dagen.. dus als we nu iets plannen dan moet het goedkomen Alleen met alle kinderwagens bij elkaar gaat niet lukken , haha dus moeten we bij iemand thuis afspreken. Als je mij een pb stuurt met je prive mailadres dan kan ik je bij het lijstje van de andere meiden zetten als we wat gaan plannen doeiii