Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Naatje, Wat een mooie kamer. Ik vind het heel erg mooi, zelf hou ik heel erg van roze...

delen, af en toe komt mijn nicht met haar dochter en dan deelt hij nooit. Hij pakt zelfs haar speelgoed af haahaha.

samenspelen, Als een kindje van zijn leeftijd dichterbij komt begint hij te schreeuwen. Hij houdt niet veel met andere kindjes te spelen.

Anas, Als ik voor altijd moet werekn als schoonmaken is eigenlijk niets voor mij. voor een tijdelijke baan vind ik nog wel goed.

Lafo, Geweldig dat ze weer thuis is...Wat goed dat ze is aangekomen. Hopelijk gaat het spugen en de dunne ontlasting snel weg. Het werk is wel makkelijk, maar niets voor mij.

Gisteravond is mijn man met Isa naar de kinderarts geweest, omdat Isa al een paar dagen last had van eczeem. Overal op zijn lichaam is het eczeem. We moeten hem speciaal wassen met een speciaal middel, olie en creme elke dag opsmeren. En de producten kosten niet zo goedkoop. de ene fles kost 40 euro. Maar voor Isa doe ik het weg.

2. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    #19922 mariska72, 29 dec 2009
    Laatst bewerkt: 29 dec 2009
    Lafo..fijn om te lezen dat het goed gaat met Britt!! Nu lekker gaan genieten van je gezin.
    Nazli..Isa heeft toch ook al eerder last van eczeem gehad? Balen...heeft Isa veel jeuk?
    Gina????
    Anas..werk ze!

Ik moet pas om kwart voor 3 werken...Papa brengt Evan naar de gastouder en papa gaat daarna lopen. Ben ik alleen thuis..dat gebeurt niet zo vaak. Straks eerst eens opzoek naar een verjaardagkado daarna maar eens de kerstspullen opruimen. Vanavond komen nog 2 nichtjes logeren (21& 18 ) Na vandaag 2 dagen vrij..moet 1 januari weer werken.

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    #19923 nazli21, 29 dec 2009
    Laatst bewerkt: 29 dec 2009
    Het is weer teruggekomen. Hij heeft veel jeuk. Ik ben net met hem naar de apotheek geweest, maar ze moesten besteld worden en na 14.00 gaan ophalen. Mijn man zal wel moeten gaan. Het is ook heel erg veel. overal op zijn lichaam:(

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Weten jullie trouwens dat de pampers bij etos in de aanbieding zijn?

3 pakken voor 20 euro

Mijn ma heeft gelijk 12 pakken voor ons gekocht...:D

5. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Evan gebruikt geen pampers...direct 12 pakken..heb je de ruimte er wel voor om ze op te bergen?

Hier geslaagd voor een kado voor mijn moeder...nu hopen dat ze het mooi vind maar dat zal wel goed komen. We hebben een gouden hangertje voor aan een ketting gekocht. Ze draagt al jaren hetzelfde hangertje..

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nazli idd had ik gehoord van die Pampers, moet ze ook hebben, gaat hier erg hard met 2 kids!
    Britt heeft ook een gevoelige huid, zelfs met speciale voeding heeft ze nog uitslag.
    Om de dag in bad gaan he, niet iedere dag!

Mariska 1 januari werken, bah dan heeft iedereen vrij, vervelend lijkt me dat!

Britt had net een poepluier die haar broekspijp uitkwam zetten, lekker...
    Zo erg heb ik het nog niet gehad, maar weer goed in de gaten houden....

Amy wil tegenwoordig geen midagslaapje meer doen, terwijl ze bijna omvalt van vermoeidheid.
    En als ze slaapt dan mag ik blij zijn met een uurtje, hopelijk is het een fase, ze zit nu ook keihard te gillen.
    Denk dat het te maken heeft met Britt die hier beneden ligt dan wil ze niet naar bed, bij mijn ouders doet ze dit niet.

Gisteren de eentjes gevoerd lopend, was ze gevallen, geen aandacht meer aangeschonken, want ze huilde niet, thuis haar maillot uitgedaan, hele bloedvlek, had ze echt een flinke scham met bloed...wel een bikkel!
    Pleister wilde ze ook niet, trok ze gelijk ervan af!

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama

ja hoor. ik heb dit keer een grote huis.Groter dan de vorige iig.
    De pampers kunnen in de kamer waar mijn schoonzus sliep en die staat leeg, dus kan ik het gebruiken voor mijn spullen:D

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    De pampers gaan ook heel snel bij Isa...

Isa gaat ook niet veel in bad. Hij gaat ook ongeveer om de dag.

Hopelijk valt amy in slaap kan je ook wat uitrusten.

Ah gossie gevallen. Maar knap van haar dat ze niet gehuild heeft.
    Isa is gelukkig nog nooit gevallen buiten, moet wel afkloppen.

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Isa houdt heel erg naar het sprookjesboom op zappelin. Hij keek er net naar. Gelukkig is de zappelin er, anders geeft Isa mij nooit rust.

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hihi ja tv scheelt wel ja, het is nu rustig hier volgens mij ligt ze te slapen, ga straks op mijn tenen even kijken.
    Maar Isa slaapt toch heel veel 's middags?

Amy valt best vaak buiten, denk dat het aan haar schoenen ligt, maar volgens mij moet ik binnenkort weer nieuwe schoenen, om de 3 maanden groeien ze een maat heb ik me laten vertellen.
    E

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Isa slaapt zeker veel. Gisteren sliep hij van 12.30 tot 17.00 uur. Nu heb ik hem ook in bed gelegd, maar ze zijn beneden aan het verbouwen. Het is wel storend..:x

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Nu ga ik me klaarmaken;; want moet straks werken om 14.00 uur. Gelukkig bijna klaar. ik moet vandaag, morgen, as zaterdag en maandag weer...

13. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Lafo...Als we Evan niet bed leggen dan springt hij die middag slaapje over. Ik denk dat ze langzamerhand er ook aan toe zijn om dat slaapje over te slaan. Stoere meid die Amy!!! Ik vind het helemaal niet erg werken op 1 januari...ik heb zo'n hekel aan die dag..

Nazli...slapen tot 17.00uur??? En hoe laat gaat Isa dan 'savonds slapen? Werk ze!!

Ik ga zo ook aan het werk..

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Werkse Nazli, ik heb net even gekeken bij Amy die is rustig, hoorde haar snikken ahhhh

Kreeg net pakketje binnen, via een site kleding besteld.
    Amy heeft echt een rot maat, maat 86 is veelal nog veels te groot, snap er niets van, dik een maand geleden was ze 84cm.
    Zulke korte benen heeft ze niet en alle broeken zijn te lang en veels te breed.
    Moet echt broeken met verstelbaar elastiek hebben.

Dacht ga echt geen maatje 80 meer kopen, maar had ik dat nou maar wel gedaan want dit kan ze denk ik pas over een half jaar aan.
    Had laatst een spijkerbroek van Mexx gekocht die was zelfs te groot maatje 80....

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Is dat zo Mariska??
    Nu al geen middagslaapje, ik zie bij de meeste toch echt wel tot een jaar of drie en dat hoop ik eigenlijk ook.
    Ik ga ook even wat in huis doen, Britt is rustig en Amy slaapt.

16. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Lafo...dan het broekje maar in de kast..Amy gelukkig rustig!!
    Evan heeft maat 98 van shirts en broeken maat 86/92. Ook altijd met verstelbare elastiek..Evan is lang en dun. Het ligt ook heel erg aan de merk kleding vind ik...

17. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Jawel hoor, aan het genieten. Alhoewel Jayden het vandaag een beetje aan het dwarsbomen was, maar goed, hij ligt nu lekker te slapen, daar was hij blijkbaar aan toe:(

Met m'n man gaat het ook weer goed gelukkig !

Fijn jouw verhaal over Britt te lezen!

18. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    hier wordt het ook steeds minder.... de tijd dat ze rond half 12/ 12 uur in haar oogjes begon te wrijven en zodra ik zei:"Zoë naar bed??" ze gelijk bij de trap stond lijkt ook voorbij.
    Ik leg haar nog wel steeds om 13 uur op bed... net had ze tot 2x toe haar beesten uit bed gegooid en had ze pret voor 10.... slapen ho maar.
    Al trekt ze het niet goed om het hele slaapje over te slaan... dan is ze rond half 6 niet echt meer te genieten. Hou het ook zolang mogelijk vol dat ze ff een paar uurtjes slaapt tussen de middag. Heb ik ook ff mijn handen vrij.
    Zo nog maar even kijken bij haar...

19. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    net even de zakken met babykleren van zolder gesleept om te wassen. Wat had Zoë een hoop zeg.. hoef echt niets bij te halen. Gisteren alleen wat rompers gehaald bij de prenatal en heb 5 nieuwe pakjes liggen voor de beeb. Maar verder kleren zat. Ziet er ook allemaal nog erg mooi uit. Rompertjes zijn allemaal nog mooi wit (die wit moeten zijn) en totaal niet uitgerekt oid. Dus dat scheelt weer een hoop.

20. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Zoë heeft nu maatje 86.... de hele tijd was 86 te groot en nu zijn de broeken ineens niet meer te lang.
    Ik heb veel broeken van de prenatal. Die zijn vaak wat smaller (behalve de spijkerbroeken, tenzij ze verstelbaar zijn). Toevallig heeft ze vandaag een nieuwe broek aan van de prenatal... eentje met ruitjes.. erg grappig. En bovenin zit van dat elastiek en hij zakt niet eens van haar kont af... was helemaal verbaast hahaha. Meestal moet ze wel een riem om.
    Prenatal heeft nu aanbiedingen... broeken rond de 8 a 9 euro en shirtjes rond de 4 a 5 euro... Zelfs rompers met lange mouw gevonden daar voor 2 euro... dus ik was gisteren helemaal happy toen ik daar een rondje deed ;).

Deel Deze Pagina