heey allemaal vandaag komt moeders voor moeders bij ons langs en heb er best zin in en 17 september ga ik voor het eerst naar de verloskundige krijg je dan ook gelijk een echo van binnen uit of krijg je die later of loop dat bij iedereen anders?. KatSas gefeliciteerd nog hoop dat je ene leuke verjaardag hebt gehad. groetjes samantha
Hallo Dames, Allemaal van harte gefeliciteerd! En....ik kom me bij jullie aansluiten! Ik ben 6 of 7 mei uitgerekend, had de laatste drie maanden iedere keer 29/30/29 dagen cyclus, dus weet niet wat ik precies moet aanhouden, hoe dan ook het wordt mei! Dus jullie horen nog wel van mij Mone
Gefeliciteerd Mone & Gina... @Gina uitgerekend op je verjaardag...is inderdaad toeval.. Hier begint de misselijkheid toch deel uit te maken van mijn ochtend ritueel..Niet te snel opstaan..rustig aan naar beneden..ik hou alles wel binnen maar niet van harte..
Myn misselykheid valt heel hard mee eigenlyk Wel heb ik veel honger, en moet ik echt zorgen dat ik genoeg eet, ging gisteren byna van mn stokje En heb idd ook een beetje zo'n wee gevoel in mn onderbuik, soms steekjes. Is dat normaal? Wie heeft dat ook?
Ice, hier ook meer honger dan anders. Mone, Julliette en Gina: proficiat! 8Samantha8, waw... moeder voor moeders al... Dan wordt het wel echt. Hier in België bestaat dat niet. Ik zit ook te wachten op een buikje... Nu ben ik 's avonds al wat opgezetter, maar ziet er niet zwanger uit... Nog even geduld dan maar. Saartje
Hoi Meiden! Mag ik hier ook bij? Ben op 10 mei uitgerekend volgens de culculator maar 26 sep gaan we naar de vk voor een echo. 2 dagen later trouwt mijn zus dus misschien gaan we het de 27ste vertellen. Anders gaan ze allemaal zeggen:drink je niet,blablabla. Aangezien ik normaal best wel een biertje drink. Nou iedereen succes ! Groetjes Linda. Iik ga verder met mijn babyquilt maken.
Gefeliciteerd allemaal! Gaat best hard he, er kunnen dr nog veel meer bij ben echt de dagen aan t vooruit duwen zeg, jullie daar ook last van? gelukkig is de buikpijn minder.
Ik ben volgens de calculator 7 mei uitgerekend. Als ik zes weken ben ga ik de verloskundige maar eens bellen
Sam8: uitgerekend 1 mei 2008, eerste kindje wittereus: uitgerekend 1 mei 2008 8Samantha8: uitgerekend 1 mei 2008, 17 september verloskundige Eyereen: uitgerekend 2 mei 2008 Mariska: uitgerekend 3 mei 2008, eerste kindje, 18 september echo Katsas: uitgerekend 3 mei 2008, tweede kindje, 26 september echo Saar: uitgerekend 4 mei 2008 Martjuh: uitgerekend ? mei 2008 Ice: uitgerekend 5 mei 2008 Gerda1975: uitgerekend 5 mei 2008 Bette: uitgerekend 6 mei 2008, tweede kindje, Hupse: uitgerekend 7 mei 2008, eerste kindje Anastasia: uitgerekend 7 mei 2008, eerste kindje, 25 september echo Mone: uitgerekend 7 mei 2008 Hope26: uitgerekend 7 mei 2008 Josien: uitgerekend 8 mei 2008, eerste kindje, 20 september echo Gina82: uitgerekend 8 mei 2008 Anna28: uitgerekend 9 mei 2008 Linda: uitgerekend 10 mei 2008 Mone, Gina, Linda & Hope: van harte gefeliciteerd! Hier alles ok, bedankt voor de felicitaties! Was een leuke verjaardag, druk maar gezellig! E ja wel kwaaltjes hier, moe en hoofdpijn, en dan weer misselijk en dan weer snaaihonger, en dan vooral hartig tot nu toe...pffffffff
Ik ook veel meer honger maar niet misselijk (nog niet hahaha)... en idd ook apart gevoel in onderbuik.. maar ja zal er wel bijhoren denk haha! Ik mag morgen de vk bellen voor afspraak en ik ga moeders voor moeders van de week ook bellen denk ik! XX
heey allemaal heb ene foto staan van de test van moeders voor moeders en krijg binnekort een dvd over de zwangerschap. ik hoop dat ik binnekort wat mag zien ana me buikje haha maar zou nog wel ff duren zijn er veel uitgerekend in mei haha . mijn angst voor de bevalling is al begonnen hebben jullie dat ook. we gaan zo ff naar de kamertje kijken voor de baby we willen alles vroeg af hebben zodat we straks rustiger aan kunnen doen groetjes samantha
Angst voor de bevalling..nu al..? Geen last van er is nog nooit een kindje blijven zitten hoor 8samantha8 Wij hebben al wel rond gekeken naar spulletjes maar ik denk dat we eind oktober maar eens gaan shoppen...We hebben eerst nog een vakantie tegoed in oktober Al lekker veel meiden in mei uitgerekend..Maar er kan nog meer bij..
Hallo allemaal, Wil me ook gezellig bij jullie voegen! Na 22 rondes en een mk zijn we eindelijk weer zwanger. Ben heel blij, kan het amper geloven, maar vind het ook doodeng...bang voor eventuele mk...pffff Het is ons 2de kindje we hebben een dochter van bijna 3. Oh ja, ben Rianne
He welkom alle nieuwelingen. En natuurlijk gefeliciteerd! Wij gaan ook pas eind oktober kijken voor babykamer en kinderwagen etc. Stel je voor dat je alles al hebt gekocht of besteld en het wordt een miskraam, daar moet ik echt niet aan denken! Hier gaat alles nog steeds prima. Wel moe smiddags en veel meer harde tepels, verder eigenljk weinig symptomen. Nou ja, kan nog van alles komen. Nog een weekje en dan naar de vk! (AFTELLEN)..
Gefeliciteerd Rianne! Welkom en dat het maar een super zwangerschap mag zijn! Duik lekker het bedje in. Toch wel moe.