Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ze zijn bij de buren aan het heien, ongelooflijk irritant. Het is gelukkig een BONK en geen KNAL, maar dan nog word je er zenuwachtig van!

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morguh net me bedje uitgerold heerlijk!
    de pijn is een stuk minder geworden maar als ik veel loop zit het er nog wel dus rustig aan doen vandaag
    heb net de vervangende manger gesproken en die lijkt het vertandig als ik na disndag ff een gesprek heb dat iknog 3 dagen ga werken en alleen de ochtenden dat is wel goed uit te houden hoop ik
    okay ga ff bijlezen en dan ff wat rustigs verzinne maar wat?

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

OJA VANDAAG 30 WEKEN!

4. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    haha fiona, ik denk er ook niet iedere week aan. soms zie ik dat pas als ik hier kom als ik naar mijn ticker kijk. Zelfs op mijn werk vroegen mensen hoe ver ik was moest ik altijd ff na denken..

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He Anoesj, super leuk dat je een aparte babykamer heb ingericht. Leuk al die kleertjes he? Ik wil nog wel iets gaan kopen denk ik.
    Doe het rustig aan dit weekend he? Vier je je verjaardag groot?

Witte reus, GEFELICITEERD met je verlof!
    Ik baal ook van het weer, ik blijf toch hopen dat we voor de bevalling nog mogen genieten van het mooie weer.
    Morgen gaan we hopelijk het kamertje zo ver mogelijk afmaken. En zondag lekker met mijn schoonouders uit eten.

Onsukkie, fijn zulke buren! :evil:

Fiona, wel even opletten dat die dagen niet van je verlof/vakantie af gaan he?
    GEFELICITEERD jij hoort nu ook bij de 30-ers!

Even een pauze van het strijken, heerlijk om alles zo rustig aan te doen.

X Neia

6. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    leuk is dat he, nu alles af gaan maken. ik heb bewust dingen bewaard voor in mijn verlof.

oa de baby was ed.

zoals het er nu uit ziet gaan we morgen de box opzetten en de schilderijen ophangen in de baby kamer..

leuk leuk leuk ik kan niet wachten..

zondag paas ontbijt bij de schoonouders.
    en 1e paas dag weten we het nog niet. ik heb normaal altijd gewerkt met pasen dan was er markt bij ons op het werk.

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

BUDDY GEFELI met je hond! emomens;)

witte reus ja maar de 30 weken is wel speciaal op de 1 of andere manier nu kan ik ook eindelijk mee gaan aftellen! joepie
    moet nog wel ff wachten op me verlof maar goed het komt het komt

zo mamain ik heb van me schoonmoeder een pak van dior gekregen voor het kind en de prijs dat wil ik liever ook niet weten maar duur was het idd geval wel
    het is voor 3 maanden dan zit ze er wat langer in
    maar idd als ze mt 50 ofzo had gegeven had ik dat wel heel zonde gevonden
    ik ga kijken voor een babyjasje bij de prental ofzo die moet ik nog hebben
    kijken hoe lang ik het vol kan houden

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

neia ja idd want hij had het over adv dagen kijken wat voor allebei makkelijk was nou echt niet he!
    gewoon in de ziektewet meer procent dan krijg ik het vergoed zonder dat het mij wat kost en hun hetzelfde
    ik hou me poot vast dat ik niet eerder wil gaan werken dan 24 sept dan kost het me maar alle vakantie dagen kan me niet schelen
    ben daar zo op ingesteld zou er niet aan moeten denken om als halverwege aug te moeten gaan werken no way!

9. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Hier hetzelfde verhaal. Wij gaan naar het kraamhotel. Ideaal. Dit hebben we vorige week nog even geregeld.
    Is wel fijn een beetje extra back-up. Al is het maar voor het gevoel. ;)

10. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh meiden ik ben een beetje ongerust, normaal sms ik mijn vriend als ik wakker ben en krijg ik meteen een sms terug. nu heb ik al 2 smsjes gestuurd en niets terug gekregen. hij heeft wel iemand meegenomen in zijn vrachtwagen... maar om nu weer te bellen vind ik ook zo..

wat zouden jullie doen?

heb om half 9 het 1e smsje gestuurd?

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Weer een mijlpaal, gefeliciteerd buddy!

12. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Stom he, hier precies het zelfde verhaal. Eerste verlof dag en het sneeuwt, hagelt en voor de rest een koude wind. Blegh...

Veel plezier met je verlof. :D

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Oh het is allemaal keurig overlegd en gevraagd, dus wat dat betreft vind ik eht allemaal prima hoor, maar het is gewoon wel een irritant geluid.

14. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Gewoon effe bellen.

15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    jij ook masoled, dag 1 en ik verveel me al hihih... en we moeten er nog 41 * zucht *

heb ook al tegen mijn vriend gezegd dat ik nu lekker 4 dagen niets doe. siesta houden hihih en dan ook goed het huis ga onderhouden ed.

16. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Verlof is idd wel leuk, maar dan moet het weer wel een beetje meezitten. Hier wordt ik ook niet echt vrolijker van. :(

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gewoon ff bellen!

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Fiona, ja nu kun je ook echt aftellen.
    En ook geen vakantiedagen opnemen hoor, alleen die je al had gepland. Gewoon anders 100% ziek melden.

Lafo en Masoled, fijn dat jullie een beslissing hebben gemaakt. dat is toch altijd voor iedereen verschillend.
    Ik zou willen dat ik kon kiezen. :cry:

Witte reus, ik zou voor de zekerheid gewoon even bellen hoor.

Onsukkie dat is wel netjes van de buren dan.

Ik voel me vandaag toch niet zo goed. Ik heb het idee dat de kleine heel hoog zit nu, ik heb echt zo'n vol gevoel.
    Ook heb ik mijn aan mijn kont en rug. :(:

X Neia

19. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    okidoki, ik wacht nog heel ff en als ik dan nog niets heb gehoord bel ik even. grrr mannen!

oei over 5 minuten begint de kraam afdeling op sbs 6 dat ga ik eventjes kijken. jullie ook?

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ha meiden,

Hier lekker lang in bedje gelegen, weliswaar wakker maar vond het heerlijk om te doezelen....

Es ff denken wat ik nog weet van het teruglezen :oops:

Evelien: goed dat je gegaan bent.....Enne idd heerlijk zo'n kleind ding in huis...Ze heeft de box ingewijd en ze vond het leuk hihi

Will: jeetje zeg het zit jou ook niet allemaal mee...Gelukkig zit je kleine nog veilig binnen!

Anoesj: daar is ze weer! Haak maar lekker aan. FIjn dat je nu ook lekker verlof hebt!

Lafo: goed om die keus dan gemaakt te hebben. Levert je misschien wel rust op..

Neia: balen dat volle gevoel ken ik ook. Voel dan echt ook het kontje langs de rand van mijn ribbenboog.... Enne je komt maar hoor als ik taart heb, gezellig...hihi

Wittereus: zou nog ff wachten, het is gewoon maneigen ;) En heerlijk verlof!

Onsukkie: gefeli met je hond!

Fiona: jij ook eindelijk de 30 weken bereikt...Vond dat ook een mijlpaal hoor!

Daphne: gefeli met je vader!

Deentje:succes in je nieuwe huis!

Mamain: duurste aan kleding....eigenlijk heb ik erg weinig gekocht, heb bijna alles gekregen...En heb alleen wat neutrale dingen...Denk niet duurder als 15 euro....

En nog even over mezelf en Anna............
    Wij zijn vandaag 33 weken zwanger!!!
    Yes nog maar 4 weekjes en dan mogen we bevallen.... :)

Deel Deze Pagina