Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hij heeft gewoon de tel uit staan :mad:

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    ARGH :x :evil: :evil: Mannen.......... :rolleyes:

3. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    gefeliciteerd hannah... :)

ik heb wel een vraagje:

hoe hoog hebben jullie de commode plank hangen?
    wij gaan die morgen ophangen maar geen idee hoe hoog zoiets moet zijn..

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Dank je!

Ik weet eigenlijk niet of er een standaard hoogte is maar wij hebben hem zo hangen dat ik er nog bij kan...Heb op de plank verzorgingsspulletjes en kruikjes staan.
    Mijn man en ik verschillen nogal in lengte...Dus hij hang niet heel erg hoog..
    Heb ff fot bijgedaan dan kan je het zien...

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hannah en Anna, GEFELICITEERD met jullie 33 weken! :D

Hannah, heerlijk ja dat doezelen. Leuk zeg dat de box is ingewijd. en straks ligt jullie kleine erin.
    Mmmm taart? Dat laat ik me geen 2 x zeggen hoor. ;)

Witte reus, ongelofelijk zeg! Mannen. :evil: :evil:
    Misschien is zijn batterij op.
    Wij hebben de commode wandrek ook nog niet hangen.

Ik ga even lekker een halve meloen opeten. Doordat ukkie zo hoog ligt waarschijnlijk, heb ik echt last van maagzuur.

X Neia

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hoi dames, met de commodeplank moet je met het volgende rekening houden, niet te hoog inderdaad je moet er wel bij kunnen, maar als ukkepuk straks gaat staan moet hij ook niet direct zijn koppie stoten!

Verder gewoon kijken wat je leuk vind staan :)

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hannah, het lijkt net alsof hij kei hoog hangt. komt omdat ik ook best klein ben. 1.68.

fffjjjiiieeuuuwww ik krijg net een sms van hem dat hij problemen heeft met zijn telefoon..

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    dat vind ik ook evelien, vind het lastig om in te schatten hoe hoog het moet hangen

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik ben 1.63 dus hij hang niet zo hoog..... :)

Hier hebben we gewoon ook geschoven met de plank en gekeken wanneer ik er nog bij kon...

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hannah en Evelien, bedankt voor de tips. Ik hang hem dan ook op de hoogte dat ik er bij kan, dan moet het goed zijn, denk ik.

Witte reus, fijn dat je mannetje iets heeft laten horen.

Mijn strijkijzer doet raar, ik probeer het nog 1 keer. Meer geduld heb ik niet! :x

X Neia

11. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoiiii

@Hannah... lekker tijdje op bed gelegen! Heerlijk!
    Gefeliciteerd met de 33 weken! Anna ook natuurlijk! Jaja, gaat snel he! Ik mag ook over kleine vier weekjes al thuis bevallen..

@Fiona, meid gefeliciteerd met de 30 weken! lekker he, de laatste is over de streep hahaahah!
    Op naar de 37 weken allemaal!

Hier zit ik nog op mn werk, te hopen dat we ivm goede vrijdag eerder naar huis mogen hihi... heb bij collega lekker patatje met besteld, lekker!

@deentje, gefeliciteerd met de sleutel meid! Nu lekker snel klussen en je settelen! Heel veel succes!

@Anoesj, meid fijn dat je er weer bent! En ook al met verlof! Iedereen begint er langzaamaan naartoe te gaan he.. lekker hoor!

@Anastacia.. ja lekker aftellen.. jij ook nog maar ff toch! Fijne dag!

Xxx

12. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    *neia,
    ik hben net de binnenknat van mijn vingers verbrand aan die stomme strijkijzer...
    ik pakte m op maar zag niet dat ik niet t handvat beet pakte...ik hoorde ineens:SSSSSssssss....
    ik gooi t maar op mijn zwangerschapsdementie ....

*hannah, ik weet niet hoe groot jullie beidne zijn, maar ik vind m behoorlijk hoog hangen..
    ik zou er echt niet bijkunnen..

maar ik zie dat jullie ook een vrij brede hebben, dus aan de ene kant moet hij wel hoog anders koen jullie denk ik niet uit met kleiding die hangt..

maar daarentegen, mijn eigen ervaring is dat je de hangers zeg maar neit vaak zal gebruiken,, het is eerst nog even voor de show...

enne leuk die maud! ;)

13. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Mamain: denk dat de foto vertekend want ik ben toch echt maar 1.63 en kan er goed bij.......hi hi

Neia: argh stom strijkijzer....... :x

Gina: hopelijk mag je eerder weg...Patatje met, jammie...Water loopt me in de mond...

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ik heb twee commode planken en heb ze 60 cm van het plafond gehangen (die is ong 2 m) en dan aan twee kanten van de commode (de plankjes zijn 60 cm en ze overlappen de commode zeg maar.... precies op de helft... volgens mij snapt niemand dit zo hahahaahaahah)

15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    pfff de beeb is erg druk in de buik. voel af en toe echt iets kei hards..

ik zal morgens eens met mijn vriend kijken.

ik doe altijd als ik me verbrand heb de plek ( als het gaat ) door mijn haren wrijven.
    aangezien ik op mijn werk ook wel eens in de keuken moet staan verbrand ik me regelmatig dus echt pijn doet het niet meer hihihi... zit ook echt onder de plekjes waar je kunt zien dat ik me verbrand heb ( op mijn hand )

oh ik heb een nieuwe telefoon gekregen ben er helemaal happy mee ..
    enn nu heb ik mijn oude op internet gezet en met een beetje mazzel is die vanavond verkocht.
    waar je toch allemaal niet blij mee kunt zijn. lijk wel een domme muts haha

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hannah, ook ik heb het gevoel dat de plank erg hoog hangt hihihi.

Dat is het enige wat op de babykamer hangt, de plank whahahaaha. Dit omdat we er twee hadden en we gaan de andere op Sam d'r kamer hangen en dan laten we de oude lekker hangen. Dus die is al ingericht. Verder kunnen we het bedje ook opmaken, maar ja... we hebben nog niet eens het bedje hihihi.

Vandaag dus echt buikgriep volgens mij, jakkes! Om de haverklap rennen naar de wc.

Witte reus, al iets van je mannetje vernomen?

Vanochtend heb ik dus alle programma's gezien, de verloskundigepraktijk, de kraamafdeling en de bevalling. Ik vond vandaag de kraamafdeling wel interessant met de keizersnede :D, komt omdat je dat dus niet meemaakt als je daar ligt.
    O ja, Sam kijkt dus met me mee, en ik maar vertellen, kijk kindje (dat ziet ze wel) en die heeft mama ook in de buik, en jij hebt dalijk ook een zusje :D. Weet niet of ze er iets van snapt maar ze zit wel geinteresseerd te kijken.

17. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @daphne, ik heb ook alles gezien. zelfs de bevalling vond het wel bijzonder dat een vrouw beviel van een tweeling.

ja zijn telefoon heeft kuren.
    gelukkig ken ik diegene die met hem mee is en die had ik ook een sms gestuurd.

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Dat een foto dan zo kan vertekenen want hij hangt dus echt niet te hoog...hihi

Ik heb geen enkel programma gezien vandaag....Vergeten.. :(

Tip als je je verbrand....Smeer er tandpasta op. Klinkt gek maar dat trekt de brand eruit....

Gina: ik snap het helemaal ;)

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Auwww zeg, leuk he zwanger zijn... ik kreeg gister een bestelling van 6 kratten bier. Wat moet ik nou met 6 kratten bier?

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Grappig, de uk hier is ook ERG druk vandaag. Heb steeds voeten in m'n zij.

Deel Deze Pagina