Hannah, dus de nieuwe ouders van nu ligt hier dinsdag of zo hihihi. En hier sneeuwt het ook. En Sam is aan het kletsen in bed. Die moet slapen!
zo ik ga even de was in de machine doen. en dan nog even naar de winkel. vanavond krijgen we een oven schotel. echt een aanrader. ovenschotel met prei shorma en aardappelen. hmmmmm mjummie. tot strakkies.
Hannah, iedere keer dat applaus na mijn strijkwas..........heerlijk. Misschien zie ik er dan volgende week niet zo tegenop. Veel plezier met het lezen en je vriendinnetje vanmiddag! Lafo, echt super om te lezen dat je eigenlijk een hele goeie zaak hebt. oe ik zou dat gezicht wel willen zien als ze die brief krijgt. Gelukkig heb je de dag weer overleefd. Succes met de voorbereidingen voor morgen. Ik heb van mijn schoonmoeder kleerhangertjes van Nijntje gekregen. Erg schattig! Daphne, hier sneeuwt het ook. Toevallig! Oja daar had ik nog geen eens aan gedacht dat er dan iemand bij jullie kindje was. Ik dacht dat het alleen maar vervelend was voor jou. Had je mannetje de familie toen al gebeld? Katje, super dat alles goed was bij de vk. Onsukkie, hihi dat wordt zuipen na de bevalling. Witte reus, goeie tip van die kleerhangers. Dat wist ik niet. Katsas, super gezellig dat jullie morgen gaan gourmetten! Je brengt me op ideeen..........straks even met mijn mannetje overleggen. Ik heb lekker gedoucht, en de kleine naar beneden geduwd. Helaas kruipt eigenwijsje nu weer naar boven. X Neia
Hoi! Ook vanaf hier even weer een levensteken . Alles goed hier. Gisteren echo gehad en kindje ligt perfect. Hoofdje liep een week voor op groei, buikje een week achter en beentjes op schema. Alles lag binnen de grenzen, dus de echoscopiste was helemaal tevreden. jammergenoeg kon ze niks zeggen over geschat gewicht en indaling, daar moet ik over 2 wk de vk maar naar vragen. Kraamzorg is ook langs geweest voor intake, stelde weinig voor. We mogen alles zelf weten, ze zijn heel makkelijk. Was een leuk gesprek maar heb er in principe weinig aan gehad. Gaat wel snel hier nu een groot deel al verlof heeft... ze moeten volgende week echt mn internet komen installeren, kan ik tenminste weer meekletsen . Liefs friendly
Neia, nee hij was helemaal onder de indruk.. was een spoedkeizersnede dus we hadden die avond eigenlijk nog helemaal niet verwacht dat ze gehaald zou worden. Wij hebben om half 4 's nachts de oma's en opa gebeld. Ik wilde mij broer de dag er na bellen, maar mijn moeder had hem toch maar wakker gebeld hihihi. Dit keer bel ik hem wel gewoon meteen En om half 9 's ochtends ging de telefoon, ik helemaal high van de morfine.. was collega die wilde weten hoe het met me ging... helemaal in shock omdat ik dus al bevallen was. En die middag kwam er iemand op visite, die wist het dus ook nog niet, wederom in shock (en het ergste, daar kon ik zoo om lachen hihihi)
Friendly, balen dat je nog steeds geen internet hebt. Wanneer wordt het verwacht? Super dat alles goed was op de echo. En jullie ukkie ligt dus ook al de goeie kant op. Daphne, hoe laat was Sam geboren? Hihi grappig dat niemand wist dat je was bevallen. Waren de opa's en oma's gelijk 's nachts nog geweest?
Neia, Sam is om 23:59u geboren. En de oma's en opa zijn niet geweest 's nachts. Zijn overdag een keertje bij het glazen huisje geweest (en vooral mijn schoonmoeder had het er moeilijk mee dat ze Sam niet mocht aanraken)
Naast de mogelijkheid dat je kind verwisseld wordt is het gewoon beter om je man mee te sturen met de kleine, ze zijn nl direct naar de geboorte heel erg wakker en kijken heel open in het rond, ze gaan dan hechten met de moeder in een natuurlijke setting en je kunt ze dan heel goed aanleggen aan de borst, is een heel belangrijk moment, dus het is van belang als papa dan jou plaats een beetje in kan nemen vooral met het oog op het hechten!
friendly, leuk weer een teken van leven en fijn dat alles goed gaat! Katje, ook fijn dat alles goed was en gelukkig geen vruchtwater, daat wachten we nog even mee Anoesj, leuk dat je er weer bent en gefeliciteerd met je verlof! Ik moet gaan zie ik tot mijn schrik, kom later nog even terug. Het goede nieuws, ik begin nu echt op te knappen gelukkig!
Onsukkie, ik herken dat gevoel. Hier ook niet helemaal in mijn hum vandaag. Daphne, zo 1 voor 12! Het voordeel van 's nachts is dat je wel echt kan genieten met z'n 2 of 3-tjes. Evelien, tot strakjes! Pff wat gaat de dag snel zeg. Nu al 4 uur, en ik had zoveel gepland. X Neia
Ben maar ff onder de douche gaan staan, stond ik daar te weken kreeg ukkie de hik, wel grappig. Voel me nu wel iets beter en heb een ontembare zin in patatjes, dus die mag manlief zo gaan halen. Gisteravond voor het eerst sinds tijden sex gehad. Deden wel "hand jobs" zeg maar, maar niet voor 't echie, had er absoluut geen behoefte aan. Maar gister toch opeens weer zin, en heb er geen eens een lichte bloeding aan over gehouden. Dat vind ik dan wel weer vreemd, want laatst deed ik 1x goed niezen en toen had ik gelijk licht bloedverlies. Maar goed, des te beter natuurlijk!
hoi lieve meiden, bedankt voor al die lieve reactie's. deze zwangerschap valt me behoorlijk tegen. zat me eigenlijk net te bedenken als ik nu is gewoon in bed blijf dan kan er ook niets gebeuren. want het gekke is dat alles waar ik last van heb gehad niets met de zwangerschap temaken heeft (op de weeen na dan). ben ook vreselijk blij dat de bevalling met 37 weken wordt ingeleid. evelien, ja hoor je sms is aangekomen hoor. ik heb dus alleen een half uur naar de mobiel moeten zoeken, krijg je als man-lief dat ding bij zich gaat houden. als die zijn kop niet vast zat dan kon ik die ook nog gaan zoeken. dinsdag heb ik een echo en moet nu toch ook wel bekennen dat ik 'm een beetje zit te knijpen. is het kindje wel genoeg gegroeid? we wachten maar af, een 8 ponder zal het wel niet worden. meisjes ik ga weer hangen voor de t.v
zo ik lees vanaf 1329 ff verder @ Nazli, ik zou er niet bang van worden hoor, hoe groter het kindje hoe beter ze meegeven bij de bevalling. Dat jij trouwens moet lijnen terwijl je zwanger bent, dat heb ik nog nooit gehoord Ow diabetes lees ik net, ja dan moet je wel oppassen met wat je eet. @ Neia: pasen is ook een goede reden voor gebak hoor..hihihihi, ik heb nog bladerdeeg in huis dus ik kan eventueel zo nog lekker appelflappen gaan bakken, misschien doe ik dat vanavond nog wel..mmmmmmmm @ Evelien en Neia: ik loop qua gewicht ook voor, nou ja mijn kindje dan..hihihi, die was bij de laatste controle bij de gyn. al geschat op 2150 gram en dat was bij 31 en halve week...dusse...komt vast helemaal goed allemaal. @ Fiona: ze mogen je ziekmelding niet van je verlof aftrekken hoor, het enige wat wel zo is is dat als je nu niet meer of minder kan werken ivm je zwangerschap ze je kunnen verplichten om je verlof 6 weken voor je bevaldatum in te laten gaan en dan dus 10 weken erna. Misschien moet je daar sowieso maar voor kiezen? en dan neem je toch gewoon iets langer vakantie na de tijd? @ Will: meis, wat ben ik blij wat van jou te horen! Wat een ellende zeg allemaal ziek en nu ook nog een hersenschudding. Pfff het zit ook niet mee allemaal. Heel veel beterschap! @ Lafo: alvast veel plezier voor de verjaardag! Wat betreft je bevalling, je kan op het laatste moment nog beslissen wat je wilt he, maar als je rustiger word bij het idee van ziekenhuis zou ik daarvoor kiezen als ik jou was. Je moet dat doen waar je je het lekkerste bij voelt. @ Onsukkie: feli met je hond! @ Mamain: hier ook al een peuter die de raarste fratsen uithaalt de laatste dagen, ze voelen het aan he! Maar goed, ach het is gelukkig voornamenlijk een schatje en dat maakt een hoop goed! Qua kleding ben ik niet van de merk kleding, zelf niet en dus koop ik dat ook niet perse voor mijn kindjes of ik moet het gewoon toevallig erg mooi en betaalbaar vinden. Tim heeft wel mexx kleding, maar allemaal gekregen van oma's e.d. @ Deentje: jippie vandaag je huisje! @ fiona gefeliciteerd met je 30 weken! Zo dan ben ik weer bij tot pagina 1334, grijnsssssss en dan nu tim uit bed halen en samen lekker een fruitje gaan eten..mmm, ik heb zin in alles geloof ik..dus lekker fruitschaaltje maken maar dan. Tot later!
@ will, uhm ik zal het wel niet helemaal mee hebben gekregen maar waarom word je ingeleid met 37 weken? pfff wist niet dat ik het in me had, heb al een halve zak drop fruit duo's leeg gegeten....
Heb voor de 1e keer lasagne gemaakt, hopen maar dat het lukt. Katsas, eigenlijk is het nog niet zeker of ik diabetes heb, want de test was niet gelukt. Maar me gyn heeft voor zekerheid aan de lijn gezet. Beebje is binnen een maand 800 gram aangekomen. Want met 26 weken was ie 1300 gram en nu met 30 weken 2100 gram. Dus als je elke week 200 gram erbij telt, dan denk ik niet dat het beebje zo groot gaat worden. Maar ja ik zie het wel. Ik maak me ook geen zorgen, als ik maar een gezonde baby ter wereld zet. Was effe om 2 uur naar buiten gegaan, om boodschappen te doen. Ik vloog bijna weg, joh. En vandaag is de lente toch begonnen, nou goede begin zeg!
rare vraag maar hoe word het gewicht van de beeb geschat dan? mijn vk voelt aan mijn buik en meet hem en klaar is ze... ik wil ook wel weten wat onze spruit weegt