Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, maar die luxe hebben wij niet, het is al een wonder dat dit bedrijf volgende week al kan plaatsen (volgens mij mede te danken aan m'n buik, is die toch nog ergens goed voor), dus we moeten maar roeien met de riemen de we aangereikt krijgen. De monteur zei ook, dat je echt niemand vindt die het eerlijk kan plaatsen.

2. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ja dat is ook, en van de andere kant liever nu dan dat de kleine er is.

oei oei stomme ik, in de haast was ik vergeten de poezen uit de huiskamer te halen. kom ik thuis twee bolletjes poes in de box .... zag er wel lief uit.

3. KatSas

KatSas Bekend lid

pfff en toen drukte ik voor het vervolg weer eens op uitvoeren en toen was alles weer pleite...chipssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Zucht dan lat ik het hier maar bij en ga nog half uurtje liggen voordat erwin thuis komt. Heb hier al dagen last van veel harde buiken :confused: niet fijn dus! Maar goed, morgen lekker echo, ben erg benieuwd..

allemaal dikke kussssss en tot gauw!

4. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oooohhhh ik wil ook een echo, maar als ik zie wat het kost vind ik het zonde geld. voor een half uurtje / uurtje betaal je al snel 80 euro, als het niet meer is...

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    onsukkie, ben je zelf wel gaan bellen?

6. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ik heb een beetje een dilemma, hoeveel zwangerschaps broeken hebben jullie?

ik heb een lange spijkerbroek, een drie kwart spijker broek en een zwarte drie kwart broek.

maar eigenlijk vind ik het te weinig maar ik vind het ook zonde om nog een extra broek van 60 euro aan te schaffen. wat zouden jullie doen?

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb een zwarte en een bruine broek met zo'n hoge band. Een spijkerbroek die voor geen meter zit en die is dus voor nood, en ik heb een rokje. O ja, heb ook nog mijn trouwjurk, maar die doe ik toch niet aan hihihi.
    Maar ik koop er nu niets meer bij. (vind het zonde van mijn geld)

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh niet verkeerd bedoelt maar jij hebt dus ook niet veel broeken.
    ik ben nog aant twijfelen. wat ik zal doen. het zijn nog maar max 7 weken.

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb idd niet zo veel broeken hihihi
    Bij de zwangerschap van Sam had ik zelfs maar 1 broek zelf gekocht, een positietrainingsbroek. En dan 1 rok. En ik had een broek die ik tot 29,5 week aan heb kunnen trekken met buikband erover (dat lukte dit keer niet met die broek whahaha).
    Ons bin zuunig... ik moet dalijk na de zwangerschap wel hoognodig nieuwe kleding kopen (of zwaaaar afvallen want heb wel broeken in maatje 44 klaarliggen)

Maar scheelt ook wel dat ik kleren kopen in maat 46 echt verschrikkelijk vind. (Word er soms echt depri van!)

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    o ja, zag wel dat er weer dingen bij miss etam voor 50% zijn, had wel beeeetje de neiging om naar binnen te gaan.

11. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    :) hmmm eigenlijk moet ik / wil ik zaterdag met mijn vriend naar de stad en dan loop ik er gewoon even binnen hihi

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ben ik weer ff moet ff dweilen maar het gaat zo moeilijk met die buik en me ruggetje
    pffff
    nou heb weer lekker kunne shoppen voor de beep heb echt bijna alles nu
    en nou nog de vluchtkoffer ....

13. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hallo dames,

hier ben ik na een tijdje weer eens :oops: (dankzij daphne78 :) )

ik heb nog niet ver terug gelezen maar dat ga ik zeker weer doen.
    ik was een tijdje niet geweest had het toen die tijd erg druk. toen ik weer wat meer tijd kreeg dacht ik bij me zelf, ja die meiden zien me weer aan komen, :confused:
    nouja. ik ga nu echt bijhouden want wat is er nou leuker dan met meiden in de zelfde situatie te kletsen ?

hier met me zwangerschap heb ik wel een beetje gekke dingen mee gemaakt.
    ze dachten bij 21 weken dat ik al weeen had omdat ik zovveel kramp had in me buik. bleek achteraf dus niet zo te zijn. maar het was de spanning van me trouwen. ik ben 10 weken geleden getrouwd en het was de dag van me leven.
    nou had ik vorige week zoveel krampen dat ik echt dacht: en nu komt ie!
    maar na onderzoeken bleek het te gaan om blaasontsteking, best wel gek wat ik weet toch echt wel hoe dat voelt. maar in de zwangerschap is dat dus heel anders dan als je niet zwanger bent.
    maar goed daar ben ik dus bijna vanaf, nog niet helemaal denk ik want ik moet nog steeds voor kleine beetjes naar de wc.
    en 5 dagen geleden kreeg ik ineens messteken onderin, niet in me buik of zo maar echt waar het kindje uit komt. ik dacht bij melzelf, ja hoor wat is er nu weer. vandaag toch de verloskundige gebeld. en die zei dat het kindje al aan het indalen was. nou dat vond ik nogal vroeg. maar dat kon helemaal geen kwaad. dat zie je vaker bij dit termijn, zelf dacht ik bij ong 36 weken.

ik mag echt niet klagen, ben eigenlijk me hele zwangerschap niet ziek geweest. en me kleintje shopt echt ontzettend veel. wat is dat toch heerlijk om te voelen he ?
    ik verlang er wel naar hoor, wil weten hoe het eruit ziet en zo.
    maar het moet nog maar even wachten.
    zelf word ik waarschijnlijk ingeleid bij 38 weken omdat ik zwangerschapsuiker heb en me kindje te groot is. willen ze niet wachten tot ik de datum voorbij ga omdat het dan alleen maar groter wordt, en uit kan lopen op een keizersnee. met 35 weken krijg ik nog een groeiecho en zit hij dan nog bij de bovenste lijn dan gaan ze me inleiden, en als dat niet zo is. dan laten ze me gewoon lopen.
    alles is hier verder allemaal af. en we kijken dus erg naar uit.
    het zit wel in de familie om eerder geboren te wordne. maar het zegt niks zegt de verloskundige maar ze houden het wel in de gaten, ben zelf met 26 weken geboren en daar ben ik nu al ruim overheen HEERLIJK!
    ik moet nog tot 18 april werken en dan verlof. wat een feest. kijk er nu al erg naar uit.

nou hier weer eens een berichtje van mij. :) kennen jullie me nog :) :) :)

liefs sannnieee

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Man is geweest, ze gaan hem dinsdag al ophangen en de prijs viel me mee, net onder de 2000 euro, incl montage en alles.

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat is zo, maar dat is voor 3D en dat kan niet meer na de 30 weken grens. Dus wij gaan voor 2D, krijgen ongeveer een kwartiertje voor 45 euro. 't is een hoop geld en we hebben er maanden over getweifeld, maar gaan het nu toch doen!

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb de hele wereld afgebeld in 2 dagen zo ongeveer.
    Maar waarheen bedoel je?

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb 3 spijkerbroeken, waarvan 1tje voor de hondjes en de nijntjes is (een goedkope hangzak dus), en verder heb ik nog wat gekregen van schoonmoeders, heb wel iets van 6 broeken bij elkaar, maar eigenlijk alleen die 3 spijkerbroeken aan.

18. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ons ukkie, ik bedoel het niet verkeerd maar het is vrij "goedkoop". al is het nog heel veel geld wat je liever ergens anders aan uit had gegeven. maar wij hadden verschillende prijs offertes van boven de 2200 euro.
    en gelukkig hangt ie er snel genoeg. dan maar een weekje bij pa en ma doesje. wie weet kun je ook iedere keer mee blijven eten hihihi....

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

halllowwww! hoe bedoel je er hebben wat meiden verlof hahahaha! wat hebben jullie gezellig zitten kletsen nog ff en dna kan ik ook ! oo meiden we gaan echt wel die 2000 halen !
    nou ga nu snel nog ff wat doen en dan eten koken

sannie wat leuk om weer wat van je te horen en dat je bruiloft zo mooi was,

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    onsukkie, ik bedoelde voor de ketel natuurlijk :D
    O ja, ik was net ook maar aan het neuzen, en als je hiervoor moet lenen is die rente aftrekbaar van de belasting.

Sannniee, ja ik ken je nog hihihihi. Welkom terug!

Deel Deze Pagina