Haha dat kan sowieso wel, en zij hebben ook een bad, dus heb ik een goeie reden om daar ook weer es in te gaan, lekker hoor. Het is inderdaad vrij goedkoop. Ben er wel blij mee. M'n vader had het erover dat de betreffende CV-ketel op het moment veel opgehangen wordt door de woningbouw in huurhuizen. Dus dan zal het ook wel een goeie zijn.
fiona, dweilen deed vriendlief altijd al. op de een of andere manier vind ik dweilen echt verschrikkelijk, terwijl stofzuigen me niets uit maakt.
Zo brief weggebracht en nu maar wachten ....... Vandaag de was en strijk een beetje gedaan, sofzuigen doet manlief Daar heb ik altijd last van vooral op het kleed :x @ Onsukkie vervelend zulke uitgaven maar je kan niet zonder @ Daphne ik ben het met je eens wat je zei over voorkeur geslacht, ik had ook wel een lichte voorkeur voor een meid maar was er niet minder blij om als het een jongen zou worden, heb jammergenoeg het stukje niet kunnen lezen. Ja de 2000 gaan we zeker halen Fiona! Vanavond naar gym en wederom geen zin altijd als ik nog 's avonds de deur uit moet. @ Sannieeeee wat leuk om weer wat van je te horen, heb dezelfde klachten en we lopen bijna gelijk dus klopt wel allemaal hoor en nog gefeliciteerd meid met je trouwdag! Zo ga weer ff verder!
Haai ladies! Nou kom weer ff lezen wat erby gekletst is Studiemiddag gisteren was wel interessant, en savonds uit eten geweest, jammie. Was wel heel erg moe gisteravond, dus op tyd in bed. En vandaag alweer lekker vry. Schoonmams is weer hier, heeft t bed helemaal opnieuw opgemaakt en gelyk maar nieuwe matras beschermers gekocht voor eronder. Hebben ook gordyntjes van haar gekregen voor de babykamer, knalrose Lief hè hihi. Nou ff bylezen hoor... @Fiona: hoe was je gesprek meid? @Neia: smiddags viel de weg gelukkig mee En idd wel schattig die bezorgdheid haha. Weer een weekje erby, van harte! Hoe was t in t ziekenhuis? @Gina: van harte met je 34 weken! @Daphne: ja pfff omdraaien is hier soms ook errug pynlyk @Evelien: tjonge, je hebt een spannende pasen gehad dus! Hoop dat t voor de rest goed gaat, en rustig blyft daarbinnen (maar niet té rustig natuurlyk....) @Anastacia: ja gelukkig viel t smiddags weer mee. Hoe was t by de VK? @mamain: je mag ons altyd vervelen hoor Daar zyn we voor! @Hannah: pfff das nie fyn zeg zoveel jeuk. Hier valt t gelukkig mee. En dat menthol poeder ofzo dan, is dat nix? Snap dat de kleine van jou eerder mag komen! T zit je ook niet echt mee Dikke knuff! @Wittereus: ja hier soms ook ieneens heel sterk t goevoel dat uk wel es eerder kan komen.....Gek hè @Neia: Klinkt wel allemaal heel spannend zeg! Hoop voor je dat t goed verloopt, en dat je na de bevalling snel weer thuis bent! @Lafo: viel wel mee hoe zwaar t was hoor, kon toen ik binnenkwam eerst aan t broodje kroket Zitten viel wel tegen, maar gelukkig genoeg pauze tussendoor! En weet nie of t hier door de zenuwen komt, is wel een zenuwachtig getril daaro hihi. Diarre is een voorteken? Heb ik nog nooit gehoord En nu eerst een dikke duim voor jou meis! Wat goed dat je voor jezelf & uk hebt gekozen, laat die ^&$^#$%#$& by jou op t werk t maar lekker bekyken t gaat nu om JOUW en de baby! @Fiona: fyn dat je maar 3 ochtenden hoeft te werken! En wat gek hè dat je steeds op je borsten zo'n jeuk hebt! Zou ook echt niet weten hoe dat komt. Miss ligt t aan je beha? Of aan je wasmiddel of wasverzachter? kan zyn dat je daar opeens nie meer tegen kan... Die steken kan indalen zyn! Had ik ook! @Witte reus: leuke foto's! Jy houdt dus ook van limegroen (ik ben VERSLAAFD aan lime groen ) @Daphne: ik ga denk ik ook op marktplaats kyken voor een box... @lafo: ja hier is ze al ingedaald zei de vk de vorige x, ma moet ik weer. @Evelien: yeps klinkt heel bekend, had ik voor/ tydens t indalen dus last van... @Will: jee meis, dat is wel balen zeg Doe t rustig aan, hoop dat je snel opknapt, en dat de beeb nu lekker gaat by-groeien @La in de box: je kunt ook gewoon zo'n bak nemen die normaal onder t bed gaat, met die wieltjes... Ik ga dit maar vast plaatsen, en dan verder lezen
Heb gisteren de afzuigkap gekopt, nou zit ik net met m'n handen in m'n haar (letterlijk dan, haha) heb ik me daar toch een beurse plek. Auwwie! Wat gaan jullie eten? Ik heb een groentensoepie met een kaas/eigen brood erbij, mjammie, echt zin in!
ice, wat lief van je schoonmams ik ben idd verzot op lime groen. maar ik wil proberen om iedere kamer een andere kleur te maken. de huiskamer met limegroene tinten, de badkamer alles wit. de wc onder zwarte accecoires ( moeilijk woord ) en de baby kamer gemengd hihih. lafo, zal wel een opgelucht gevoel zijn nu de brief op de bus is of niet? als ik heel eerlijk ben lijkt mij een meid echt super. maar een jongen ook weer. ik kan me dus ook best voorstellen dat mensen een voorkeur hebben. ik zeg de hele tijd als ik een meis krijg ga ik er ook een meisje meisje van maken, en als ik een jongetje krijg ga ik er een stoere bink van maken. of ja maken klinkt stom. maar doelend op de kleding. soms zie je kinderen die een jaar zijn en dan denk je hmmm is dat een jongetje of een meisje
@Deentje: op de fiets? wat is dat ook alweer gelukkig is alles goed gegaan en ben je overeind gebleven! @Anastacia: ja ik ben ook erg benieuwd! Komt nu toch zo dichtby. Ik ben morgen al 35 weken En jy ook al byna! @Dolphin: shock: maar goed dat ie er niet doorheen is gekrakt toen je erin lag! @Evelien & neia: van harte met de 32 weken! @Gina & dolphin: en jullie natuurlyk met de 34 weken! @Onsukkie: balen zeg Hoop dat t snel gemaakt wordt! @Anastacia: ik wil idd in t ZH bevallen zonder med indicatie. Zal wel een duur geintje worden, maar goed @Evelien: hoop nie dat ik die pechvogel ben hahA, LAAT DIE VAN MY MAAR GEWOON (oeps caps...) op tyd komen @Weeën & typen: geloof wel dat ik jullie op de hoogte zou brengen ja haha,. als t begint. Hoezo verslaafd @Eerlykbeertje< denk wel dat t dan ook moet...En heb t verhaal niet gelezen nee, maar wat erg Voor zowel mams als zoon, lykt me niet fyn dat soort gevoelens te hebben. @katsas: sliep al wel met een kussen, maar dan 1 been recht, en 1 been opgetrokken op t kussen. Nu hoorde ik van buuv dat dat juist slecht is voor je bekken, dus probeer met 2 opgetrokken benen+kussen te slapen, maar dat lukt niet altyd even goed.... Veel plezier morgen! @Witte reus: ik wil ook nog wel een x, maar heb er al 2 3/4D gehad Oja, en ik zou jurkjes en grote maillots kopen! Heb nog maar 1 broek die goed past, en zelfs die heb ik liever niet aan! @Sannieee: jee meis wat een verhaal! Fyn wat van je te horen! En fyn dat je bruiloft zo super was! @Witte reus; ja by gebrek aan een eigen lieve/ leuke mams, is een lieve schoonmams wel heel erg welcome! Nou over schoonmams gesproken: ze is aan t koken (ja ze is echt geweldig ) en paps-in-spe is thuis, dus ik ga ervan door! tot morgen!
Ja, dat je wat onhandiger wordt door het verslappen van de spieren, dat had ik ook al eens gelezen. Dat je door je hormonen een gevaar voor jezelf wordt in de buurt van scherpe voorwerpen, da's nieuw voor me (aangezien beide gevallen niet toe te schrijven zijn aan 'verminderde motoriek', maar domweg aan lompheid/onoplettendheid) Ik heb het destijds ook aan m'n vk gevraagd, waar we nou het beste kraamzorg konden aanvragen. M'n man vond het in 1e instantie niets om naar Zuidzorg te gaan "want dat is zo'n grote organisatie, dus daar moet je maar afwachten of ze hun afspraken wel nakomen" (hij had ook wel negatieve verhalen in de krant gelezen over Zuidzorg, maar die gaan allemaal over de thuiszorg, niet over de kraamzorg). Onze vk gaf toen wel aan dat ze zelf eigenlijk alleen maar goede ervaringen heeft met Zuidzorg en dat bij de kraamzorg toch het belangrijkste is dat het klikt met de kraamhulp. Dat weet je toch niet vantevoren, maar dat geldt voor elk bureau. Na die woorden kon manlief toch wel leven met Zuidzorg Ik heb daarbij eigenlijk vooral voor het gemak gekozen: het is bekend, daarvoor hoefde ik niet meer apart op zoek te gaan, doordat ze groot zijn is de kans dat er geen kraamhulp beschikbaar zou zijn toch kleiner dan bij een klein bureau en de gym en straks het consultatiebureau gaat ook allemaal via Zuidzorg. Dus we hebben nu alles op 1 adres, dat vond ik toch ook wel makkelijk! Ik zal wel bij de intake (die heb ik volgende week) aangeven dat ik als het even kan maar 1 kraamhulp wil. Gefeliciteerd met je 32 weken! @gina: gefeliciteerd met 34 weken! Klinkt allemaal heel netjes hoor! Bloeddruk van 120/45 .. da's echt heel laag zeg! @dolphin: jij ook gefeliciteerd met je 34 weken! Hihi, ik ie het al voor me, een paar bierkratjes doormidden @deentje: kan me voorstellen dat je er pissig om wordt! Als je zeker weet dat het wel degelijk gezegd is en het wordt dan glashard ontkent... Ben dan tenminste eerlijk en zeg gewoon dat het destijds inderdaad zo gezegd is, maar dat het te duur uit zou vallen en je je als corporatie (daarom) ook niet aan die afspraak gehouden hoeft te worden, omdat het niet zwart op wit op papier staat... Kan me voorstellen dat je kwaad wordt van zo'n opmerking! Zou mijn man me ook niet moeten zeggen hoor! En dat terwijl hij wel gelijk zou hebben... Of ja, gelijk .. 'luie flikker' zou ik mezelf niet noemen, maar ik kan op het moment gewoon de puf er niet voor vinden om veel te doen Maar daar baal ik zelf ook al enorm van, dus dan zou hij me daar niet ook nog eens verwijten over moeten gaan maken! @onsukkie: CV ketel deed het dus nog steeds niet Brrr, moet er niet aan denken, zolang in de kou! Dat is dan wel het voordeel van een huurwoning: daar zit onderhoudscontract voor de CV ketel bij de huurprijs inbegrepen. In elk geval dus een leuk vooruitzicht voor vrijdag! Nog maar 2 daagjes Een nieuwe ketel nodig dus... balen Maar deze zal in elk geval zuiniger stoken dan de oude, dus da's dan weer een beetje positief eraan Onder de 2000,- incl montage enzo, dat valt inderdaad nog mee! En komende dinsdag al plaatsen. Het is nog wel bijna een week, maar toch best snel inderdaad! @friendly: gefeliciteerd met 31 weken! Wat een gedoe voor dat internet zeg Nu nog weer 4 weken wachten en dan moet je ook maar afwachten of het nu dan eindelijk wél goed gaat! Je snapt soms niet wat er nu zo moeilijk aan kan zijn hè... En dan ook nog een flinke blaasontsteking erbij, net wat je nodig hebt! Gelukkig lijkt de kuur aan te slaan en heb je nu veel minder last van die harde buiken! @anastasia: ik heb er net ook nog even de polis op na geslagen. FBTO vergoedt een bevalling in het zh op niet-medische gronden grotendeels, alleen hou je dan een eigen risico over. Met de aanvullende verzekering (module gezinsuitbreiding) wordt eigen risico tot 200,- vergoedt, maar het is niet helemaal duidelijk of dit alleen voor kraamzorg geldt (waarvoor ook een eigen risico berekend wordt), of ook voor ziekenhuisopname. Daarnaast zit bij de aanvullende verzekering ook nog 8 uren kraamzorg erbij als je zolang in het ziekenhuis hebt gelegen, dat je normaal gesproken geen recht op kraamzorg meer zou hebben. De lijst staat alweer een aantal pagina's terug. Ik zal 'm zo eens gaan opzoeken. Ja, leuk hè .. over een paar weekjes zitten wij hier ook de rest door de weeën heen te praten en te hopen dat het goed gaat en af te vragen wie de volgende zal zijn en mee te leven met de meiden die overtijd lopen en... vind het echt zo'n rare gedachte nog, dat dat al zo dichtbij is! @eerlijkbeertje: fijn dat alles weer goed was bij de vk! Kan me voorstellen dat je wat teleurgesteld bent dat je toch niet thuis kunt bevallen. @daphne: ik vind het ook zo raar dat hele wel/geen voorkeur gebeuren... Van de ene kant mag je geen voorkeur hebben "want het belangrijkste is toch dat het gezond is" (en wat als het toch niet gezond is? hou je dan ineens een stuk minder van je kind?), maar als je dan aangeeft helemaal geen voorkeur te hebben, gelooft ook niemand dat Nou, ik kom er gewoon voor uit dat ik een voorkeur heb voor een jongetje hoor! Dat weet ook iedereen in onze omgeving wel. Dat ik een voorkeur heb, wil toch nog niet zeggen dat ik minder zou genieten als ons kindje toch een meisje blijkt te zijn? Wat dat betreft vind ik het verhaal van evelien wel erg herkenbaar Hier nog zo'n jongens-meid. M'n man zegt dan ook altijd dat het best mee zal vallen als we een meisje krijgen, want ik ben tenslotte de moeder Ik heb dat topic overigens helemaal niet kunnen lezen, dus ik ken het verhaal van dat meisje niet precies. Maar wat ik uit jullie reacties hier opmaak, speelt er in elk geval meer dan 'moeten wennen' aan het idee dat het een jongetje wordt. Ik had gister ook pijn aan m'n bekken bij het omdraaien. Gaat m'n vriend voelen, ligt baby met z'n koppie verschrikkelijk laag. Geen wonder dat het omdraaien pijn deed! (Gelukkig voor mij ging die kleine ook vrij snel weer ietsje hoger liggen, zodat ik er niet de hele nacht last van heb gehad) @witte reus: hmm, goede band met m'n ouders... Ik geloof dat ik hier al regelmatig m'n moeder flink vervloekt heb. Dus nee, daar heb ik geen goede band mee. Met m'n vader & stiefmoeder gelukkig wel En m'n stiefzusje, halfzusje en halfbroertje ook .. vooral m'n halfzusje en ik zijn echt 2 handen op 1 (nu heeeeleee dikke ) buik! En met m'n schoonouders heb ik ook een hele goede band, dus dat compenseert gelukkig wel voor het feit dat het tussen mij & m'n moeder niet echt lekker loopt. Ik heb 1 spijkerbroek, een worker en 2 joggingbroeken. Ook geen enorm ruime keuze dus (vooral omdat ik die joggingbroeken niet aantrek als ik echt ergens heen moet), maar ik laat het hier wel bij. Vind die broeken toch wel erg duur, en zeker met nog maar een week of 5 te gaan vind ik het helemaal zonde van m'n geld! @KatSas: nee, koken doe je me écht geen plezier mee. Ik kan het wel (een beetje, als ik maar kan volgen wat op de verpakking staat), maar het is voor mij echt een noodzakelijk kwaad om m'n eten op tafel te krijgen. Gelukkig vindt m'n man het dus wél leuk Die kan zich ook heerlijk uitsloven! Je doet hem zowat geen groter plezier dan door te zeggen dat hij een uitgebreide maaltijd voor familie/vrienden mag gaan samenstellen & maken! Veel plezier morgen met je echo! @sannie: welkom terug hier Natuurlijk ben je hier nog steeds gewoon welkom Wat maakt het uit of je een tijdje niet geweest bent? Nog gefeliciteerd met je huwelijk! Leuk dat het zo'n mooie dag is geweest! Nu dus blaasontsteking. Da's dan wel minder Maar daar gelukkig bijna vanaf nu. En indalen: ja, dat kan inderdaad zo vroeg al! Er zijn hier diverse meiden waarbij het kindje al rond de 30-31 weken is begonnen met indalen (waaronder die van mezelf)! Ik dacht ook dat dat pas met 36 weken 'hoorde', zo lees je het in elk geval overal. Maar het blijkt dus best normaal te zijn dat het al vanaf zo'n 30 weken begint. @Ice: jij dus ook zo'n super schoonmams Die van mij komt zaterdag weer hierheen (zijn 1e paasdag ook al geweest om te helpen met het omhuizen van de logeerkamer en de zolder) om onze slaapkamer lekker helemaal van kant te maken, zodat ik daar straks fatsoenlijk kan bevallen. En als ze dan toch bezig is, wil ze ook wel meteen wat ramen wassen en dat soort dingetjes doen! Komt ze al lekker vroeg, zodat we 's middags ook nog gezellig de stad in kunnen! (En haar kennende zal ze het niet kunnen laten om dan weer wat voor de uk te kopen....) @neia: gefeliciteerd met 32 weken!
is indd. duidelijk te merken dat er al aardig wat mensen verlof hebben! dat word nog wat als iedreen dadelijk verlof heeft.. dan zitten we allemaal de hele dag te lezen! kunnen we net zo goed een chatbox opennen jvtje ik ga me er maar niet meer druk om maken zowel om mijn vriend als de woningbouw niet.. anders vreet ik mezelf op hier... door die stomme hormonen trek ik me alles al veel erger aan... en mijn vriend is ook een erg stresserig persoon... die heel snel boos word als het niet op zijn manier gaat... best moeilijk af en toe om daar goed mee om te gaan. sannieee leuk dat je er weer bent! en mooi dat je zo'n leuke bruiloft hebt gehad! dat is wel schrikken als je denk met 24 weken al weeen te hebben.. gelukkig viel het allemaal mee... ik heb ong. 6 zwangerschapsbroeken.. maar eigenlijk allemaal miskopen... zitten echt voor geen meter.. de meeste zakken van mijn kont en blijf ik aan het hijssen... loop tegenwoordig alleen nog in joggingsbroeken.. zo ga ik ook naar buiten.. zou ik anders nooit doen.. maar nu intereseert t mij eigenlijk echt ff niet.. als t maar lekker zit haha...
Heb 1 hele dure spijkerbroek van Noppies. Echt een gat in je portemonnee, maar het ding zit echt geweldig!
Deentje: succes met proberen je er niet druk over te maken Is zeker moeilijk nu met die hormonsters erbij! Over het algemeen valt het bij mijn man wel mee met de stresserigheid, maar als bepaalde dingen niet gaan zoals hij graag zou willen, kan ook die van mij makkelijk boos worden! (Om vervolgens mij aan te kijken van "waar maak je je in vredesnaam druk om?!" als ik me ergens over opwind ) Bij mij zakken m'n 2 gewone zw-broeken ook nog steeds van de kont, maar volgens mij komt het bij mij ook omdat er op m'n heupen en m'n kont gewoon geen gram bijgekomen is (eerder er vanaf gegaan...). Ik ga ook wel in m'n joggingbroeken naar buiten. Als ik boodschappen moet doen of gewoon naar de stad ga met m'n man ofzo, boeit me dat echt niet. Maar als ik voor het werk ofzo de deur uitmoet, trek ik toch wel iets fatsoenlijkere kleren aan
zo nog ff snel ik heb ook van noppies een skinny jeans echt hij zit nu pas super maar zakte ook daarvoor van me reetje af ik heb bij de H&M een hele fijne sijkerjeans gekocht en hij zit geweldig! wil daar ook nog zon leuke tuinbroek gaan kopen maar bedenk me net dat het mischien wel zonde is van het geld ice ja vaag he alleen me borsten maar denk dat ik er achter ben wat de boosdoender is de buikcreme en borsten creme van de hema ik heb het opgesmeerd van de week nadat de uitslag wat afgezakt was en toen kreeg ik het in volle hevigheid terug nu is het weer aant afzakken en heb de tubes in de prullebak gegooid heb het smeren opgegeven hier nog geen strepen maar je kan smeren en smeren als je ze krijg krijg je ze toch wel dus waarom nog smeren afentoe wat olie erop savonds ik wrijf al de hele dag over me buikje en zit nog goed in me velletje zo de beep is rustig vandaag , weet niet goed wat ik heb vandaag heb nergens zin in en puf voor morgen wou ik naar de stad om het eerste pakje wat ze aan krijgt te gaan kopen van petit betau is het velours lichtrose , toen ik het zag was ik al helemaal verliefd kijken of me moeder zin heeft om met me mee te gaan oja meiden dweilen heb ik niet gedaan was er te lui voor! maar stja ik heb al last van me bekken en dweilen mag eigelijk niet maar manlief kwam net pas thuis en dan wil ik hem niet allerlei klussen laten doen heb van een vriendin zon buikband gekregen voor de bekken ga ik morgen gelijk omdoen en dan rustig aan eerst winkelen en dan mischien vrijdag dweilen haha nou ik ga slapies doen ben moehoeee spreek jullie morgen weer onsukkie ballen van die ketel meid en evelien van die aanslag pff wat een geld de rest sorry sorry lees alles mee maar kan het ff niet allemaal onthouden
hier ook weer aanwezig, ben de halve avond bezig geweest met het proberen een digitaal fotoalbum te maken. bij de hema is t makkelijk, maar de kruidvat is mooier (kun je bijvoorbeeld ook een foto als achtergrondpagina gebruiken) alleen van de kruidvat begrijp ik geen hol! als iemand nog betere sites weet dan hoor ik dat wel erg graag, ben er echt gefrustreerd van grrr Wat ik ook zo ergerlijk van de kruidvat site vind is dat je als je een map hebt geselecteerd is dat ie zelf een album maakt en dat het dan gewoon helemaal door elkaar zit zonder logica *zucht* HEEEEEELP
jvtje, die opmerking van "als het maar gezond is" las ik regelmatig, en ik vroeg me ook af of ze dan wel op mogen kijken tegen de komst, want dat wil je toch ook niet....
anastasia: ik weet dat er zat sites zijn waar je zo'n album kan maken, maar ik heb geen ervaringen met de software die al die sites gebruiken, noch van de kwaliteit... Ik weet dat m'n schoonmoeder vorig jaar een digitaal album gemaakt heeft en daar kon ze ook zelf de achtergronden bij maken, maar ik weet zo niet via welke site. Als ik er aan denk, zal ik het haar wel eens vragen. Ze komt zaterdag toch weer deze kant op en zal vast voor die tijd ook nog wel bellen @daphne: ik heb dat topic dus niet gelezen, maar ik kan me er wel een voorstelling bij maken... er wordt nog al eens heftig gereageerd op zaken die de meesten zich niet voor kunnen stellen. Maar ja, iedereen heeft nou eenmaal andere gevoelens. Wij kunnen toch moeilijk bepalen wat dat meisje moet voelen? Grrr, ik word weer gek van m'n moeder zeg! Ik zet 1 keertje m'n MSN op 'busy' in plaats van op 'appear offline', omdat een goede vriend uit Amerika online is, die ik niet vaak spreek. Echt, nog geen 10 seconden later heeft ze alweer een bericht gestuurd Gaat ze me nu vertellen dat de 2 katten van m'n zusje eindelijk een nieuw plekje hebben (m'n moeder heeft zelf 2 katten en die van m'n zusje zijn er bijgekomen toen m'n zusje steeds meer bij d'r nieuwe vriend was, die echt mega-allergisch is voor katten, maar het boterde nooit zo heel erg tussen de 2 van m'n moeder en de 2 van m'n zusje). Gaat ze die zaterdag brengen naar het nieuwe adres, maar gaat ze meteen weer lopen zeuren dat ze dan 'op haar vrije dag zo vroeg op moet' -terwijl ze vandaag ook vrij had en ik haar op zondags nog nooit voor 11 uur uit d'r bed heb zien komen- Tegen dat soort gezeur kan ik dus écht niet hè Ze is echt al maanden aan het zeuren dat die katten weg moeten en maar continue vragen of ik misschien nog iemand weet (nee, geen idee, hoe vaak moet ik dat nog zeggen?) of dat ik al iets van m'n zusje daarover gehoord heb (dan had je het vast zelf ook wel gehoord) en nu is er eindelijk een plekje ergens anders voor ze, gaat ze over zoiets onbenulligs lopen zeiken