Nou volgens mij is dat voor het eerst, ik als eerste! Goede morgen trouwens! Hier redelijk geslapen, zijn wel steeds hazeslaapjes voor mijn gevoel, word steeds wakker bij het omdraaien en moest ook 2x naar de wc, de meiden waren om 6.15 uur al wakker, lijkt wel of ze steeds vroeger wakker worden, pffff. Jvtje mijn vk vond eigenlijk alle kraamburo's ok, had met geen een slechte ervaringen hoor! Alleen gaf ze als tip om daar dan op te letten. Ik had het bij zuidzorg ook wel aangegeven, maar kreeg er toch 2. Waren allebei leuke meiden overigens, en ze hebben zo'n ervaring dat ze jou huishoudentje zo weer oppikken. De 1e was wel het leukst, vond het wel jammer dat ze wegging, maar met de 2e ging het ook prima! Ik vind het alleen voor de meiden wel belangrijk, vooral voor Kim die toch al verlegen en onzeker is, Tessa hobbelt wel mee, daar ben ik niet zo bang voor! Ik ga zo op visite bij een geblesseerde collega, zij is vorig jaar mei van een traptrede gevallen, en enkel gebroken. Werd vast gezet met een plaat. Ze mocht het 6 weken niet belasten, en daarna moest ze langzaam aan arbeidstherapeutisch weer komen werken. Hoewel ze veel pijn aangaf en haar enkel steeds dik werd, werd er steeds meer druk uitgeoefend om meer te komen werken, uitbreiding van zwaardere taken etc. In november vond de arbo-arts dat ze op 1 december zich wel weer 100% beter kon melden. Ze heeft toen nog met de manager voor elkaar gekregen dat ze de maand december vrij kreeg om haar vakantie uren op te maken, en is op 1 januari weer begonnen. Maar het bleef pijnlijk, maar de fysio zei, tja kan wel een jaar duren, beter is het om niet te veel te belasten, maar als het niet anders kan, ook bij de arbo vond ze geen gehoor. Tot ze zo'n pijn kreeg dat ze weer naar het zh is gegaan en uit de foto's bleek dat de plaat door de te zware belasting gewoon gebroken is, ook is er al slijtage te zien in het enkelgewricht! Dat is dus niet meer te herstellen, ze is weer terug bij af. Is geopereerd aan enkel, heeft een nieuwe plaat en breuk moet opnieuw herstellen. Hopelijk heeft ze nog niet te veel last van slijtage klachten. Dat is dus een van de nadelen van arbeidstherapeutisch werken. Ze blijft nu ook heel lang thuis, wil het risico niet meer lopen, 't is de vraag natuurlijk in hoe verre de arbo hier aan wil mee werken! Ik ga stoppen, zie jullie later weer! Anna, hannah en Neia , joehoe is alles een beetje ok met jullie? Groetjes Evelien
o evelien dat lijkt me echt zwaar tegenvallen voor je collega , kan je nagaan dat als je voelt dat het niet goed zit en hun maar zeggen van jawel dat het toch uiteindelijk je eige gevoel wel juist was en dat ze nu weer terug bij af is plus slijtage erbij grrr zou daar zo kwaad om kunnen worden nou meiden het is hier rustig voor de ochtend ga weer verderr
Goeiemorgen meiden, Even een teken van leven. Gister heb ik een hele drukke dag gehad, te druk. Dit doe ik dus voorlopig echt niet meer. Ik ben gister al vroeg met mijn schoonmoeder naar Neia-man's tante geweest, want ik zou hun helpen met het in elkaar zetten van een digitaal foto album. Het was 3 kwartier rijden op een onbekende weg, en ik ben helemaal geen held in de auto, dus dat viel vies tegen. En het was daar erg druk met al het gekakel en 3 honden die constant aan het blaffen waren. De kleine was volgens mij ook van slag, ukkie was constant aan het schoppen en ik bleef maar harde buiken krijgen. Rond 5 uur was ik pas thuis. Pff en nu voel ik het wel. Ik heb vannacht bijna niet kunnen slapen en heb heel erg pijn in mijn rug. Daarom nu 2 dagen weinig doen, denk ik. Jullie hebben flink wat gekletst. Eens even kijken of ik het bij kan lezen. X Neia
Fiona, de bevalling begint pas over een uurtje (klein uurtje dan ) eerst nog de kraamafdeling. Dat vind ik persoonlijk ook leuker, maar misschien omdat dat wat dichter bij mijn bevalling(en) staat hihihi (tja... de eerste bevalling in het ziekenhuis via ks, en de tweede ook in het ziekenhuis). Net wel de verloskundige praktijk zitten kijken. Vraag me dus af of in Enschede mensen al weer thuis mogen bevallen (weet ook echt niet hoe oud die afleveringen zijn he..) Hier in huis is het een bende, gisteren heb ik 1,5 uur opgepast om de dochter van een vriendin, want die vriendin ging met mijn man mee naar de dierenarts met 3 van onze katten voor de entingen/controle en pipetje ontworm/ontvlooi. En aangezien ik al last van mijn bekken had vond ik dit wel handige oplossing. Maar dat meisje is zoooooooooo druk! En die maakte Sam dus weer druk. Al het speelgoed hier door de huiskamer (wat dat betreft is Sam nog netjes hihihi en die is pas 1). Echt opruimen gaat voorlopig niet lukken want ik moet om kwart voor 11 bij de gyn zijn voor mijn controle. Als ik terug ben moet ik natuurlijk weer boodschapjes doen. (misschien doe ik wel na het slaapje van Sam de boodschappen, is wat ontspannender denk ik). En dan morgen weer zo'n lekkere dag (eigen schuld trouwens hoor!) om half 10 bij de tandarts zijn (in Den Bosch), en mijn auto moet weg voor de APK. Nu is mijn man waarschijnlijk wel thuis en kan ik dus beginnen met de auto weg te brengen, en dan mijn man thuis afzetten en dan met zijn auto naar Den Bosch. Ga ik meteen langs mijn oma, heb ik die ook weer een keer gezien hihihi. En dan 's avonds gaan ze de vloer in Sam d'r kamer leggen en ook de meubeltjes in elkaar zetten. Oooooo wat zou het fijn zijn om de kamer af te hebben. Evelien, ook bij Sam wordt het steeds vroeger. Maar hoop dat het toch nog wel heeeeel lang duurt voor het kwart over 6 is dat ze wakker wordt, want ik ben dus echt geen ochtendmens. Dan kunnen ze me wegdragen in het weekeinde. Vanochtend om 8 uur al onder de douche, dat is voor mijn doen tegenwoordig dus echt heeeeel erg vroeg, maar ik was toch wakker, Sam huilde nog niet en morgen heb ik nog minder tijd 's ochtends. Nou ik ga even beetje opruimen, dan even snel naar boven zorgen dat ik lucht krijg en dan ga ik op naar mijn buik apk Latersssssssss
Goeiemorgen allemaal! heb eigenlijk weinig te melden! beetje last van mijn hormonen en alles maar ga niet weer lopen klagen. wel zit ik er heel sterk aan te denken om te stoppen met al mijn medicatie. en voor een thuisbevalling te gaan en bv geven. ik weet dat t echt niet makkelijk gaat worden! maar wil het zo graag! ga morgen met mijn psych overleggen...
Petje af als je het aan gaat durven, eerlijk waar! Wellicht kan de Rescue Remedy van Bach je erbij helpen?
Goedemorgen allemaal! Voel me redelijk afgezien van die niet-weggaande-verkoudheid. Dus ik heb zeker niet te klagen, vandaag m'n huis maar es doorwerken, door dat gebel rond die ketel heb ik nergens tijd voor gehad. En dan morgen echo!
Even bijgelezen van blz. 1357 t/m 1360 Katje, zo dat klinkt echt als een heftig weekje, met die rapportgesprekken erbij. Gelukkig kun je bij je ouders blijven slapen. Jvtje, GEFELICITEERD met je 35 weken! Deentje, bedankt voor je tip over de pijn bij mijn ribben. Ik heb het gister geprobeerd en het helpt inderdaad wel. Vooral dat lang uit gaan liggen. Jeetje wat balen zeg van die schouw. Jullie zullen er vast wel iets moois voor verzinnen. Evelien, jij ook GEFELICITEERD met onze 32 weken! Ik ga inderdaad de kraamzorg even inlichten over dat prikken. Ik wacht nog steeds op hun telefoontje. Gelukkig is de kleine nu wat drukker bij jou. Zou toch wel typisch zijn dat de kleine weer in een stuit ligt. Wanneer mag je weer naar de vk? Fiona, goed om te horen dat de jeuk minder is. Gina, GEFELICITEERD met je 34 weken! Gelukkig ben je weer goedgekeurd bij de vk. Dolphin, GEFELICITEERD met je 34 weken! Hihi door de bierkratten heen gezakt. Doe voorzichtig meid! Friendly, wat erg zeg dat het internet nog 4 weken duurt. Gelukkig kun je ons af en toe nog op de hoogte houden. Hoe is het nu met je blaasontsteking? Wordt het al minder? Witte reus, een gewicht fobie is inderdaad vreselijk. Maar het valt bij jou tot nu toe nog reuze mee hoor. Gewoon ook fruit en groenten eten, dan zal het vast wel meevallen. Anastasia, hoe was de ctg gister? balen van die onvoorziene rekeningen. Vooral in deze tijd. Eerlijkbeertje, fijn dat alles goed was bij de vk. Ondertussen heb ik lekker gejankt bij de kraamafdeling. Heerlijk die hormonen. X Neia
zo hier ook weer een potje last van hormonen, erg hoor. Kan overal wel om janken. Net de kraamafdeling zitten kijken, wilde de bevalling gaan kijken maar nu is Roseanne? Nou ja, verder belde mijn ouders dat ze ook wel op maandag wilden oppassen, terwijli k dat dus weken geleden gevraagd heb, kon het niet.... nu willen ze ineens wel zucht... net nu ik een gastouder geregeld heb. Ik wilde ook verder gaan met het bewerken van fotos geeft het kruidvat album een error.. Heb wel eindelijk ontdekt hoe het moet. En het wordt erg mooi. Het mooie is ook dat je een foto als achtergrond kunt gebruiken.
tja over kratten gesproken, bleek dat er houten planken op moeten voor de stevigheid, nu weet ik waarom.. Net terug van de vk en kleintje ligt nog steeds 2 weken voor op schema en hebben nu een afspraak gemaakt voor een echo in het zh. Dan kunnen ze gelijk kijken hoe groot en zwaar het kindje wordt, als het te gek wordt dan leiden ze me eerder in.
jeetje Dolphin ben benieuwd! Zie je ook af en toe bij de april mama;s dus ws ga je er zelf ook van uit dat je in april bevalt? Maar je blijft een mei mama hoor Hoe gaat het verder?
Nou ik hang op de grens, kan april of mei worden. Ik had vanmorgen last van indalingsweeën, dus niet echt een pretje. Alles gaat nu goed hier, iets last maar dat is toch meer het koppie dat ik nu voel en niet zo zeer de pijn.
daphne die beelden zijn van 2003! dus denk dat ze daar nu wel al weer thuis aant bevallen zijn asnastascia jaa rossanne in 1x wat the fuck! deentje knap hoor als je het lukt zonder medicatie ! zo ga toch maar weer klagen of het zijn de hormonen maar vanacht vreselijk slecht geslapen alleen maar wakker geweest en mezelf weer zitten krabben nu was is gisteravond vroeg naar bed gegaan want ik voelde me misselijk en licht in me hoofd heel apart iniedergeval en nu vanmorgen me wangen zijn lekker rood en droog nog nooit eerder last van gehad en ik voel me nog steeds heel licht in me hoofd me man vondt dat ik langs de dokter moest voorde uitslag maar ik ben eigewijs heb het gevoel dat het minder wordt en as dinsdag moet ik naar de VK dan laat ik het haar wel ff zien onsukkie morgen echo! spannend hoor laat je wel ff nog naar het geslacht kijken! het is toch een meisje? maar je wist het niet voor 100% toch? of ben ik nu in de war zo net alle adressen opgezocht via internet en de postzegels kunnen erop meiden waar kan ik die zwitsalgeurbuiltjes kopen?
Goedemorgen, dolphin spannend,ik hoop voor je dat t niet al te groot is en dat je gewwon kan bevallen... inleiden is niet erg prettig... (weeen zelf ook niet, maar inleiden is nog iets heftiger ) hier ook verder wel meegelezen, maar kon t niet onthouden.. sorry... verder niet veel nieuws... alleen daat ik er een beetje doorheen ben... ik kan niet zoveel meer en daar kan ik niet zo goed tegen. mijn benen zitten vol vocht, bukken en op de hurken gaat neit meer... mijn lichaampje is op.. nu is t ook best zwaar emt mijn peutertje... wie wil mij op deze ochtend even opbeuren?
tja het is nu afwachten he.. over 2 weken weet ik meer en dan kunnen ze ook meer gaan inschatten. Als ik maar geen kleuter hoef uit te poepen..
Klopt, omdat de oma's erbij waren hebben we het geslacht op laten schrijven, maar er stond "waarschijnlijk een meisje" dus nou willen we het zeker weten (zo zeker als mogelijk) en toch nog ff naar binnen gluren.