Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @fiona: geurbuiltjes gewoon bij de drogist!

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb niets gezegd vanmorgen... heb in ene overal last van, weer die verkoudheid en nu ook m'n maag en m'n darmen.

*sjucht*

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

mamain2008 nog ff meid en je hebt je kindje op je armen de laatstse loodjes zijn dit , idd kan me voorstellen dat je met een kleine erbij het ff niet meer ziet zitten maar ff virtuele hug! *** en je kan er weer tegen , gelukkig ben je niet de enigste we voelen ons allemaal wel niet zo 100 meer volgens mij!

4. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    thanx Fiona!

ja, ik denk dat elke zwangere zich zo voelt, althans vrijwel elke zwangere..
    ik ken e ook 1 die niet eens merkte dat ze zwanger was..

ik ben echt kapot, ontzettend moe...

wie weet wannneerje iegenlijk hoogzwanger bent?
    en wanneer ben je eigenlijk 8 maanden?

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Een maand vanaf de uitgerekende datum?
    Ik tel gewoon dat ik gisteren (de 26e) 7 maanden was, want ik ben 26 mei uitgerekend. Anders is het niet bij te houden hoor...

6. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    ok, dan ben ik volgende week dus 8 maanden..
    ja wat je zegt t is idd anders niet bi te houden

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja als dat gedoe met weken tellen enzo kom ik niet uit hoor. En als ik tegen mensen zeg dat ik 31 weken ben staan ze me al helemaal aan te kijken alsof ze water zien branden, dus ik hou het nu op 7 maanden. Heb geloof ik 2 weken lang 6 1/2 maand gezegd. Het steekt toch allemaal niet zo nou.

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hoi, ik ben weer terug,

Ik zeg altijd tegen woordig "ik moet nog 8 weekjes"dat is heel duidelijk voor iedereen!

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen meiden!

Ook vanaf hier een teken van leven hihi. Heb de afgelopen dagen ook behoorlijk indalingsweeen gehad en vanmorgen bij de vk was de kleine al behoorlijk ingedaald. Voel het met lopen ook echt tussenmn benen hangen hihi. dat doet wel zeer!

Verder heb ik met de floradix en een ander eetpatroon mn hb opgekrikt in twee weken tijd van 6.4 naar 7.3 dus das super! Mn bloeddruk is ook gezakt en is warempel 120 om70, dus een voorbeeldige controle! Is de hele zw.schap volgens mij nog nie zo goed geweest haha..... ongelooflijk!

Ik vraag me nu alleen af of je ook een grotere kans hebt om eerder te bevallen als je kindje al zo mooi is ingedaald nu? weet iemand dat?

Ik ga nie helemaal teruglezen , sorry maar zal ff weer wat vaker reageren! Heb enorme last van nestellen en ben zelfs de woonkamer aan het sauzen geweest hihi. nu de keuken nog Alles in een mooi rustig tempo.

Enneh DAAM: Thanx voor de choc! Ik kijk uit naar de volgende portie hihi ;) Echt leuk dat je het echt gedaan hebt!

Wat betreft Hannah: Die voelde zich gisteren wel iets beter. Maar over het algemeen voelt zich gewoon echt ff K** dus die neemt ff lekker hannah tijd!

liefs Anna

10. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Wat etreft de weken. Zo doe ik dat ook. zeg ookmoet nog 6 weekjes nu......

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Onsukkie, super leuk dat je morgen een pretecho hebt en dan nog een keer naar het geslacht kan kijken.

Eerlijkbeertje, inderdaad een tegenvaller dat je in het zh moet bevallen. Maar alles voor de kleine toch?

Lafo, pff wat een opluchting dat je de brief hebt weggedaan. Goed gedaan meid. Ik ben benieuwd wanneer je er iets van hoort.
    Knap dat je gister de was en strijk hebt gedaan. Een schouderklopje voor jou!

Daphne, oe wat flauw van je mannetje dat hij naar de mac is geweest zonder jou.
    Hoe was het bij de gyn?

Ik heb dus ook dat verhaal gemist van dat meisje op het zwangerschaps topic.

Deentje, balen dat je mannetje zo reageerde tegen jou, en dat je geen flikker doet, omdat hij overstresst is.
    Ik heb juist heel veel respect voor jou, dat je zoveel nog kan doen terwijl je ook nog een peuter hebt rondlopen. Petje af voor jou.
    Knap dat je wil stoppen met de medicijnen. Ik ben benieuwd wat de psych ervan vindt.

Katsas, veel plezier met de echo vandaag.

Witte reus, GEFELICITEERD met je 35 weken!

Sannie, welkom terug! Fijn om iets van je te horen.
    Super dat je bruiloft (voorlopig ;) ) de mooiste dag van je leven is geweest.

Ice, wat een lieve schoonmams heb je zeg.
    Leuk ook die gordijntjes!
    GEFELICITEERD met je 35 weken!

Fiona, veel plezier vandaag in de stad met je mams. Hopelijk kun je nu eindelijk dat pakje kopen.

Anastasia, ik maak zo'n digitaal foto-album altijd bij de Hema. Die is qua kwaliteit echt beter als die van de kruidvat vind ik.
    En bij de Hema kun je ook achtergronden maken (rechtermuisknop op de foto). Je kunt daar zoveel mooie dingen mee maken, ook de foto's schuindraaien enzo.
    Wel leuk he om zo'n album te maken?
    Balen die hormonen :evil: .Fijn dat je ouders nu opeens wel op maandag willen oppassen. Wat ga je nu doen met die gastouder?

Jvtje, pfffffff fijn zo'n zeikende moeder. :evil:
    Kan je er nu echt niet bijhebben. Grrrr.

Evelien, veel plezier op visite bij je geblesseerde collega. Wat een verhaal zeg. Ik zou echt een schade vergoeding indienen ofzo tegen die arbo, echt belachelijk.

Dolphin, jeetje wat spannend dat je misschien ingeleid gaat worden. Wanneer krijg je de echo?

Mamain, ik snap goed dat je er doorheen zit en vooral ook omdat je er nog een kleine bij hebt lopen. Kop op meid, dit zijn de laatste loodjes. Je red het vast wel.

Zoooooooooooo ik ben weer bijgelezen. :confused:

X Neia

12. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    goedemiddag meiden

id neia alles voor de kleine heb me er nu ook wel bij neergelegd!
    verder neit heel veel te melden heb vanmorgen al 2 draaien was buiten op gehangen en al eten klaar gezet voor vanavond dus kan ik vanmiddag helemaal relaxen....ben ook alweer moe zometeen maar lekker op de bank.....

13. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik krijg de echo over 2 weekjes, en dan weet ik meer.

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Zo ik ben weer goedgekeurd. Als het bloed niet goed is wordt ik gebeld, maar ik verwacht dat het gewoon goed is.

Die jeuk heeft waarschijnlijk te maken hier met het vocht. (heb het ook niet constant), maar ik zou toch even om een bloedtest vragen onsukkie, want het kan ook extremere jeuk zijn!

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb geen jeuk hoor.

16. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede middag lady's,

is het bij jullie ook zo'n mooi weer. Word er gewoon helemaal happy van.

pff moet eigenlijk leren mijn telefoon uit te zetten of op stil als ik ga slapen. kreeg om het half uur een sms van mensen hoe me verlof bevalt hihi.

oei jullie hebben veel geschreven zal proberen te reageren wat ik nog weet.

@ collega ongeluk. wat een verhaal, dat zou ik het bedrijf niet in dank afnemen. jij voelt toch het beste de pijn enzo. vraag me ook af dat ze je kunnen verplichte om te komen werken.

@dolpin, lijkt me wel een gek idee wetend dat je kindje twee weken voor ligt op groei. want ja dan zou ik er ook rekening mee houden dat het idd twee weken eerder geboren kan worden.

in het begin zeiden ze tegen mij 1 mei, paar weken later was het 9 mei.. en met de nekplooimeting kwamen ze weer op 1 mei uit :S .. tja wat is het nu.

@jvtje, hihi is misschien gemeen maar je kunt je moeder ook blokkeren.

meiden met een weekje erbij GEFELICITEERD!

ooeehh ik ga zo de enveloppe schrijven :D

17. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Anna: thanks voor updateje...

Kwam net zelf ook even zeggen dat ik me nog steeds niet echt lekker voel en gewoon even geen forumpuf heb....Dan weten jullie waar ik uithang.
    Als er echt iets is dan horen jullie dat wel via Anna en/of Ice..

18. KatSas

KatSas Bekend lid

hoi hoi!

@ wittereus: ik moest medische echo dus dan mag je lekker gratis kijken :D zo zie je maar dat er toch nog voordelen zijn aan te dik zijn..grijnssssssssssss
    Ik heb trouwens ook drie broeken en daar hou ik het echt bij, het is nog maar zo kort, voor je het weet ben je bevallen en komt de zomer eraan. Maar goed ik weet dan ook zeker dat dit mijn laatste zwangerschap is, als je hierna nog meer plannen hebt, kan je er best een broek bijhalen en bewaren voor de volgende keer.

@ Sannie: welkom terug! Je bruiloft was dus echt een groot feest lees ik al. Geweldig! Dat hoort ook zo. Wel rare dingen meegemaakt jij inderdaad, maar nog paar weekjes en dan heb je lekker verlof!

@ Ice: heerlijk zo'n lieve schoonmama, gelukkig is die van mij ook echt een schat, dat hoor je echt nog wel eens anders!

@ JVtje: in joggingbroek de deur uit..mmm, klinkt aantrekkelijk, grijnssssss, ik mag het van mezelf niet, omdat het echt een oversizede mannen joggingbroek is die ik op hetm oment aan heb, maar die zit wel verreweg het lekkerst!

@ fiona: dweilen is ook gewoon niet gezond zover in de zwangerschap :) ;) grijnsssssss, ik vind het in ieder geval een goed excuus om het niet te hoeven doen. Hoewel ik het net natuurlijk wel weer ff gedaan heb omdat ik nu de keet alleen heb en ja..dat werkt toch het lekkerste...zucht..

@ JVtje: zucht, wat kan je dan spijt hebben dat je je msn op online hebt gezet he...ik ben bijna standaard offline en dan spreek ik aan wie ik wil spreken en verder lekker rustig :evil: grijns, lekker aso ik

@ Evelien: jeetje wat een verhaal zeg over die collega :confused: Het zal je overkomen zeg, dan baal je. Als ik haar was deed ik het nu echt wel rustig aan, arbo of geen arbo!

@ Deentje: zou het heel knap vinden als dat je zou lukken, maar ik zou het ff goed met je psych overleggen ook inderdaad.

@ mamain: mmmm, word tijd dat jij met een lekker tijdschrift en een kopje thee uitgebreid in bad gaat , ff heerlijk relaxen! Komt allemaal goed buddy!

@ anna: goed om weer wat van je te horen. heerlijk he die nesteldrang, vreselijk, hier ook al hoor! Indalen zegt op zich niet zoveel over wel of niet eerder bevallen , althans bij de eerste helemaal niet. Tim was bij 34 weken ook ingedaald maar met 42 weken pas geboren, dus....je kan nog ff ;) Maar wat een goede waardes zeg! Echt goede hb en bloeddruk!

@ Daphne: ook al weer goedgekeurd! Mooi joh!

Ik mocht vanmorgen dus voor de echo, alles ok, kindje is groot en qua groei is het kindje zeg maar al 38 weken nu, al 6 tot 6,5 pond. Dus ja wordt geen kleintje, maar dat wist ik al. Ik mag gewoon natuurlijk proberen te bevallen, dus dat is wel echt fijn. Verder was alles ok, mijn bloeddruk was iets hoger, maar heb de afgelopen dagen nogal wat stress gehad dus dat verbaasde me niet. net ff de benedenverdiepingen gezogen en gedweild, nou straks nog ff de keuken en dan is alles weer aan kant! Heerlijk! Overigens krijgen wij dus nog behoorlijk wat geld terug van een levensverzekering, dus wij wachten ...want kunnen het wel goed gebruiken nu, krijg ik een aanmaning dat ik niet betaald heb! WAt zeg je? Ja inderdaad...sukkels..... De hypotheek is vorig jaar september al overgezet en toen is dus ook de levensverzekering opgezegd, maar goed hun zijn drie keer (ja echt drie keer! ) alles daarvan kwijt geraakt, dus wij maar dubbele premie betalen..tsssssssssss, sukkels...en nu een aanmaning. Ik ben uhhhh ernstig uit mijn dak gegaan geloof ik. Resultaat: harde buiken....maar wel de belofte dat ik nu echt binnen drie weken mijn geld heb. nou ben benieuwd!

19. KatSas

KatSas Bekend lid

Hannah: lekker doen waar je zin in hebt!

20. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej Katsas; Had idd al ff gestruind op het net o je beeb dan ook eerder komt hihi. Idd, het zegt nix. Wat betreft die waardes was ik ook helemaal oiverdonderd. had het ni verwacht omdat ik ook al tijden liep te klooien met mn hoge bloeddruk. maar goed. ik voel me gelukkig ook echt wat beter! Endat die floradix zo zn werk zou doen , dat had k nie verwacht!

wat een sukkels van die levensverzekering zeg! Daar wordt je ook echt knetter van! Ik zou ook ontploft zijn! nu maar hopen dat je het geld binnnen drie weken hebt. lekker vooruitzicht!

Nestelen: hmz, volgensmijn man extreme vorm van haha,ik wil nieuwe keuken , gordiijnen, vensterbanken enz enz...... oke,miss een beetje overdreven? Grijnzzzzzzzzzzzzzzzzz zoals jij dat zou zeggen haha!

@Hannah: Idd lekker de tijd nemen voor jezelf! wees jij maarlief voor jezelf en Je mannnetje. dan komt alles wel goed! Nog een paar weekies! Diikke knuf van mij :)

Deel Deze Pagina