Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KatSas

KatSas Bekend lid

hihihi, erg he, ik wil alle t-shirts op kleur en ben bezig mijn kruiden op alfabet te zetten, maar verder gaat het best goed met me..hihihi

2. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Zo daarw as ik weer.
    Durf eigenlyk geen dag over te slaan hier met lezen, anders mis ik veel te veel en moet ik zoveel blz by lezen haha.
    Nog maar 10 uurtjes werken, en dan.... VERLOF!!! :D
    Vandaag alweer 35 WEKEN!!
    Jvtje, Witte reus & Anoesj: jullie ook van harte meiden :D
    Zo nu eerst ff reageren:
    @Wittereus: ja ze is echt super lief :D Ik bof maar hihi. En hier ook de kamers wel aardig verschillend hoor. T halletje voor en onze slaapkamer is aquablauw/creme/bruin barock, de kamer is op t moment limegroen, zwart en wit, ook beetje barock, babykamer is limegroen en knalrose (en ja ook weer een barock behangetje...) en de keuken en badkamer zyn lime met aqua :)
    @Dolphin: ik zou toch maar voor de klossen gaan hihi.
    @Voorkeur jongen/ meisje: ik durf best te zeggen dat ik een lichte voorkeur voor een meisje had hoor :D Of dat kwam doordat ik zo sterk voelde dat t een meisje was weet ik niet, maar dat maakt me ook niet uit. Een jongen leek me ook super gaaf, maar dan de volgende ronde ;)
    @Jvtje: ja fyn hè zo'n schoonmams. Vooral omdat ik net als jy geen goeie band met mn eigen moeder heb, compenseerd dat wel een hoop ;)
    @Fiona: gelukkig ben je erachter meid wat het was. De tubes van de hema zyn dus niet aan te raden?? ;) Dan maar niet smeren hè, ik zou ook gillend gek worden van die jeuk!
    Zo'n buikband helpt wel hoor! net als met t kussen tussen je benen slapen, en goed je bekken kantelen (mn yoga lerares zegt dan-> t kindje naar binnen dragen ;)).
    @Anastacia: sorry kan je niet helpen, ik ben meer van t zelf albums knutselen ;)
    @Jvtje: ja pffff daar heb je dus ook helemaal geen zin in in dat gezeik zeg :(
    @Neia: jee meis, ja klinkt als een veel te drukke dag voor jou! Nie meer doen hoor!~>Ik heeft gesproken ;) vandaag relaxen!
    @Daphne: doe jy t ook wel een beetje rustig aan ;)
    @Deentje: jy moet doenw aar je je t beste by voelt meid. Als je denkt dat t kan, t stoppen met de meds, waarom dan niet...Zou t idd ff overleggen! Enne je maag hier zoveel klagen als je wilt hoor!
    @Onsukkie: lekker morgen echo! Alvast veel plezier!! :D
    @Dolphin: hihi dáárom dus :p Fyn dat je voor een echo mag, en dat je miss eerder ingeleid word! Als t al 2 weken voorloopt, lykt t me geen pretje om tot t eind te moeten!
    Ik hang ook op de grens van april/mei, maar blyf wel hier kletsen. 2 topics, dan wordt ik helemaal gek hihi.
    @Fiona: volgens my hadden ze die by Prénatal. Maar dan weet ik nie of ze die daar alleen voor de sier hadden liggen, of dat ze ook te koop waren...
    @mamain: ik wil je wel opbeuren, maar dat vind myn rug ook niet leuk :) Nee grapje meis, snap hoe je je voelt, ik kan ook steeds minder, en wat ik kan, gaat met de grootste moeite, zelfs de simpele dingen. Heb daar ook regelmatig de balen van, maar je moet maar denken, nog een paar weekjes meis! laat je maar lekker verwennen nu ;)
    Enne ik vind mezelf nu al wel hoogzwanger hoor hihi.
    @hoe lang zwanger: ik weet altyd precies op de week en dag af hoever ik ben hihi.
    @Anna: jy dus nu ook een kanonskogel tussen je benen, fyn hé, vooral met lopen. waggel je ook al zo mooi? Wel goed dat het al ingedaald is!
    Goed van je HB zeg! en lekker lage bloeddruk, U GO GIRL! Daar ben ik bly om :D
    Oja volgens my maakt t nie uit wanneer t kindje ingedaald is, ik was al met 32 weken, maar kan nog makkelyk over tyd gaan....
    @neia: thnx meis!
    @Hannah: neem lekker de tyd voor jezelf meis! Ik en Anna zyn hier wel retgelamtig (oja ik bedoel dus regelmatig whaha :)) te vinden, dus wy kunnen de rest zo op de hoogte houden! Dikke knuff!!
    @Katsas: idd genoeg horrorverhalen over schoonmoeders :(
    Fyn hè al die instanties, ADEM IN, ADEM UIT ;)
    Nou ladies, ik ga werken,
    DOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEIIIIII!

3. hoi!

neia bedankt voor je lieve berichtje :) doet me goed :)

ben net nog ff bij me moeder geweest en verteld van mijn plannen.. en ze staat wel helemaal achter mij en gaat mij ook zeker wel helpen erbij... want heb haar al verteld.. dat ik dan waarschijnlijk geen kraamvisite wil e.d. en dat begrijpt ze gelukkig dus kan ze mooi alle familie bij me weg houden! de psych is er morgen pas weer dus moet nog ff gedult hebben.. maar waarschijnlijk mag ik wel direct stoppen met de medicatie.. dan maar hopen dat mijn kleintje niet in t ziekenhuis hoeft te blijven en ik bv mag geven! heb er toch wel veel voor over om bv te kunnen geven...

vannacht droomde ik dat ik arjen weer aan de borst had.. en vond het toch wel iets heel speciaals.. zorgt echt voor een hele hechte band met je kindje... dus ik ben benieuwd:)

vandaag blijf ik hier in huis bezig.. ga zo spulletjes inpakken.. wassen draaien... e.d. vriend is in t nieuwe huis bezig.. dus ook geen tijd om ruzie te maken! ;)

4. oehhh nog 50 dagen! das een mooi getal :)

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Deentje: vind het echt knap van je hoor dat je wilt stoppen. Nu maar hopen dat je psych het er mee eens is. Ga ik wel van uit nu je wil zo sterk is, dat maakt het vaak al veel makkelijker.
    Gaat goed met de blaasontstekening, sinds ik weet dat dat het is moet ik steeds plassen, daarvoor hoefde dat echt niet. Vaag niet... Maar goed, de harde buiken zijn in elk geval over, ukkie heeft het nu weer goed voorzien op de ribben. Valt wel op dat dat voornamelijk zo is als ik rechtop zit (achter de pc) omdat de buik dan wat meer in elkaar zit dan wanneer ik op de bank of in de stoel hang.

6. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Katsas: zo te horen gaat het heeeeeeeeeeeeeeeeel goed met je! hihi. Dat zijn idd van die dingen die ik nu ook kan bedenken. manlief begrijt er niets van haha..... die vind me wel een beetje druk , ik zeg hoezo? ;)

@Ice: gefeli meid en de rest met 35 weken! jullie gaan hard! Hannah en ik morgen wee 34 weken..... ik denk niet dat we jullie nog inhalen hihi :p

Nog 10 uurtjes dan heb je verlof! Heerlijk vooruitzicht! Zo kom je die laatsteuurtjes makkelijk door denk ik!
    Wat betreft die voorkeur voor het geslacht: heb ikook wel iets met een meid, en manlief iets met eenjongen. Denkd at dat het dichtst bij je ligt. Ik zou met beiden hardstikke blij zijn.....niet zoals die dame in dat topic bijna in een depressie zakken omdat het een jongen is.... jeetje , das wel heftig hoor! Kan me best heel goed voorstellen dat je even teleurgesteld zou zijn als je al twee jongens hebt gehad maar om dan nu zo te reageren? en....je weet van te voren dat je kansen 50/50 zijn!

7. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Deentje: Idd erg dapper om met je medicatie te stoppen! Ik ga heel hard voor je duimen dat het goed gaat en dat je fijn borstvoeding kunt geven straks! Zeker alsje dat zo ervaren hebt kan ik me voorstellen dat die wens groot is! En zoals friendly zegt, waar een wil is..........

@Friendly: Fijn dat het wat beter gaat met de blaasontsteking en de harde buiken!

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    ** INBRAAK **

Lieve dames,

Een hoop van jullie ken ik nog van het NOD forum en ik wilde jullie alvast succes wensen met de laatste weekjes! Het einde begint in zicht te raken!
    Geniet nog maar van je dikke buik, want straks zul je hem nog missen! ;)

Liefs Pooh XXX

(maartmama, maat uiteidenlijk toch een februarimama geworden)

** UITBRAAK **

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Bedankt Pooh!

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Deentje, veel sterkte ermee, maar als dit is wat je wilt, dan is het een kwestie van schouders eronder en ervoor gaan, je weet waarvoor je het doet!

En als er iets is, kun je het hier van je afschrijven hoor!

11. dankejwel voor jullie leive berichtjes! ik ga er ook voor de volle 100% voor! al weet ik dat het heel moeilijk gaat worden.. afkickverschijnselen en paniekaanvallen! maar alles voor mijn kindje! ga me daar maar helemaal op focussen.. en mocht het echt niet gaan kan ik altijd stoppen met de bv en weer medicatie gaan slikken! maar wil er op zijn minst alles voor gedaan hebben mijn kindje zo gezond mogelijk op de wereld te zetten.. lijkt me zo zielig als hij na de geboorte eerst afkickverschijnselen krijgt!
    zal wel veel komen klagen de komende tijd ;)

friendly ik heb dat ook altijd als ik achter de pc zit dat getrappel achter mijn ribben... is niet erg prettig.. elke keer zo recht op ogelijk proberen te zitten.

pooh ik ken ej wel iet! maar alsnog van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleintje! wat een schatje zeg! leuk dat je ons succes komt wensen ;)

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo, ik heb de badkamer weer schoon, maar die antikal gebruik ik dus niet meer zolang als ik nog zwnager ben. Gatver he, volgens mij is zelfs uk bedwelmt nu... bleghhhh... vraag m'n schoonmoeder wel het te doen, dit is niets!

13. KatSas

KatSas Bekend lid

Hoi!

@ Pooh: bedankt voor je lieve wensen! Hoe is het nu met jou?

@ Ice: het grote aftellen is begonnen he! heerlijk idee toch!

zo ik zou dus gaan pitten, maar ff spelletje gedaan en nu is het ineens half vier..oepssssssssssssssssss

Wat eten we vandaag?

iemand goede en vooral lekkere suggesties?

14. onsukkie erg he die antikal.. ik gebruik het ook niet in de zwangerschap.. kan nooit goed zijn.. krijg zelf amper lucht dan.. is echt giftige zooi volgens mij!

wat eten we vandaag... hmm geen idee nog... heb snitzels gehaald... maar denk dat t patat word vandaag haha.. geen zin om te koken!

15. of broodje snitzel is ook wel erg lekker.. met sla ofzo jammie!:)

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    en ik zit weer te janken :(
    net gesprek met man over de telefoon en ik weet het niet meer!

17. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    bedankt pooh, mooi zoontje heb je gekregen zeg ! :D

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou heb nu een goeie hoofdpijn, dus dat was voor mij ook de laatste keer!

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik word elke keer beroerd in de supermarkt... dit was nou al de 2de keer vandaag... echt k*t. Ben er maar snel weer uitgerend en sleep zo m'n mannetje maar ff mee. Echt vervelend... zal met m'n psychische verleden te maken hebben (toen vond ik de supermarkt ook een crime), maar waar dat nou weer in ene vandaan komt... echt vervelend!

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    lieve daphne wat is er aan de hand meid?

Deel Deze Pagina