Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Hier net de strijk en de was weggewerkt.

Wij eten vanaaf bloemkool met aardappelstjes, een groentesausje en een gehaktbal.

@Daphne: Heej meis, gaat het een beetje?

onze huistelefoon doet raar dus vanaaf ff mee terug. jammer de bammer. Verder heb ik een brief thuis gekregen dat k de blije doos moet ophalen terwijlik hem al heb.dus ook die gaat vanaaf mee naar huis. heb ik ook twee blije dozen hihi.......

xxx

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Weten jullie nog van november? Nou die situatie speelt weer op. Ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet uitleggen/verklaren, maar alleen dat het me heel veel pijn doet en ik niet goed weet wat ik er mee aan moet momenteel. (De situatie is wel enigzins anders hoor, maar het heeft daar alles mee te maken).

Ondertussen zit ik hier te janken, is Sam gefrustreerd omdat haar drinken niet uit haar beker komt (Dat is dan nog een beetje grappig hihihi), en ik wil graag dat mijn man thuis komt, en die komt ooit vandaag thuis (is vanavond werken). Hij werkt nu met een rot gevoel, ik loop met een rotgevoel. En ik had gewoon gelijk! (hihihi, dat is lekker vaag voor jullie maar kan het niet goed uitleggen, maar laten we het er op houden dat mijn man en ik heeeeel goed en zwaar moeten praten op hele korte termijn).

3. wat is er aan de hand daphne?

onsukkie ik ken het.. hier is de supermarkt ook ngo steeds t ergste wat er is... ben al sinds ik zwanger ben niet meer alleen naar de supermarkt gegaan.. ga het liefst helemaal niet.. maar vriend heeft nog wel is de neiging de verkeerde boodschappen mee te nemen...

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo ff snel reageren....

@ Ice wat een leuke schoonmoeder heb jij :D

@ Deentje lekker he die joggingbroeken ;) Nu ik niet meer werk kan het me helemaal niet meer schelen :D
    Goed van je om te stoppen met je medicatie meid, het is tenslotte voor een goed doel moet je maar bedenken.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik aardig wat zwangerschapsbroeken / kleren heb meer als dat ik dacht, ik den wel iets van 8 broeken en een x aantal shirtjes tunieken etc.
    Maar heb de laatste tijd niks meer gekocht alhoewel alles steeds minder gaat zitten, bij mij zit het juist te strak :pale:

@ Fiona heb ook een spijkerbroek van de H&M en die zit idd heerlijk :D

@ Anastacia ooit ben ik ook begonnen bij het Kruidvat een foto album in elkaar te zetten maar ben er mee gestopt werd er gek van, geen logica in te vinden :x

@ Evelien wat vervelend zeg voor je collega, dat is echt flink balen :confused:

@ Neia let je een beetje goed op jezelf? Ik herken mezelf erin toen ik het zo druk had met m'n verjaardag, harde buiken echt vreselijk ben nu pas een beetje hersteld en heb vandaag eindelijk weer eens wat gedaan :D

@ Daphne toevallig ook zitten kijken en dat programma was uit 2003 maar sommige programma's zoals de bevalling jeminee dat is echt lang geleden aan de kleding van sommige mensen te zien :confused:

Wat is er aan de hand meid, hormonen?

@ Dolphin jij zal vast wel de eerste mei mama in april zijn zo te lezen :D

Zo te lezen ben ik niet de enige met steeds meer klachten, m'n bekken worden weer pijnlijker, mede door gym gister waar we persoefeningen moesten doen op dat domme dunne matje en daar heb ik zo'n last van :x
    Volgende week partneravond, lachen gieren brullen :D
    Duurt maar liefst twee uur!

@ Mamain ik voel me hoogzwanger telt dat ook ;)

@ Anna leuk dat je je weer even gemeld hebt, bezig bijtje ;)
    Dat over dat vroege indalen vraag ik mij dus ook al af of dat nou ook betekent dat de kleine eerder komt..... :rolleyes:
    En wat een super mooie controle, ik ben benieuwd op 1 april als ik weer naar de vk moet of het bij mij al geholpen heeft, volgens m'n moeder heb ik al weer meer kleur op m'n gezicht dus hopelijk wel.
    Over die blije doos ik heb nog dat papiertje dat heeft ze niet van me afgenomen kan ik dan ook nog een doos halen?

@ Witte reus meen je dat mooi weer :confused: hier alleen maar regen en regen en regen grrrr

@ Hannah begrijpelijk meid, geen probleem we weten wat er met je aan de hand is!

@ Katsas zo dat is een flinkerd al, hebben ze enig idee hoe groot het met 40 weken is ?
    Wij eten vanavond spaghetti en heb nu al honger.....

@ Onsukkie daar begin ik ook niet meer aan, alles wat chemisch is laat ik aan m'n man over mag hij ook wat doen ;)

Zo 'm'n ouders zijn vandaag langs geweest om me te helpen met de babykamer, lamp opgehangen, wandrek opgehangen en Pooh & friends op de muur je weet wel van die foam dingen erg leuk al zeg ik het zelf, het begint ergens op te lijken.
    Van 't weekend maar starten met babywasjes ben volgens mij de enige nog die alles nog moet wassen :(
    En het rolgordijn is ook klaar dus die moet ik ook nog ophalen, alleen m'n hemeltje is nog steeds niet binnen grrrrrrr ik wil de kamer af hebben snappen ze dat niet :x :x

Maar heb weer vreselijke bekken pijn maar heb ook een hoop gedaan vandaag dus nu lekker relaxen.
    Ben benieuwd hoe laat m'n man thuis is vanavond want die is z'n bedrijf aan het verhuizen gedeeltelijk naar een ander pand wat hij er bij gekocht heeft dus zal wel weer een latertje worden maar heb honger dus ......

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hey lieve Pooh wat lief van je zeg!

Ga gelijk ff op Sam stemmen natuurlijk ;)

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Deentje, ik stuur je strakjes een pb'tje. (je kan ook eventjes een paar hihihihi blz terug lezen, rond 18 november volgens mij, mocht je dit eerder hebben gelezen stuur me dan ff pb'tje, ik moet echt boodschappen doen, en ik zie er zoooo gelukkig uit momenteel.)

Lafo, mooie kleding he hihihi. Maar vroeg het me vandaag even af. Soms zijn de afleveringen wat minder oud heb ik het gevoel.
    Het zijn de hormonen (die verergeren alles) in combinatie met dingen waar ik persoonlijk niets mee kan.

7. heej Daphne ik weet eigenlijk niet emer wat er zich in november heeft afgespeelt bij jou.. maar t klinkt niet erg gezellig!

hoop dat jij en je man samen een goed gesprek kunnen hebben en er uit kunnen komen samen!
    veel sterkte....

lafo hier ook nog bijna niks gedaan hoor :( moet ook alles nog wassen.. moet zelfs nog een hele baby kamer gaan maken! maar daar gaan we pas mee beginnen als de rest van t huis klaar is en wij daar wonen...dan kan ik mij in alle rust daar gaan uitleven.. en mocht ie dn geboren worden zonder dat zijn kamertje klaar is maakt t opzich niet zoveel uit want de eerste tijd hou ik hem toh lekker bij mij op de kamer :)

8. 18 november.. welke pagina zou dat ong. zijn :p
    doe rustig aan meid!

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Eerlijk gezegd kan ik het me niet herinneren maar in November ben ik hier ook een aantal weken niet meer geweest maar begrijp aan je reactie dat je je klote voelt, sterkte meid met uitpraten dan :(

10. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    HMMM HAD NET EEN BERICHTJE PERongeluk gepost en nu is ie weg...en hij was ook nog nie af:-s

nah ja.....

W@Daphne Wat vervelend meid dat het allemaal nog nie uit de lucht is! Kan me voorstellen dat je graag met je man om tafel wilt. Nog ff geduld , wellicht zijn jullie vanavond allebei weer een beetje gekalmeerd en zie je de dingen weer iets anders? Ik hoop in elk geval dat jullie er goed uit komen! Succes inde supermarkt.

@Lafo: Wat balen dat jullie matjes zo dun zijn zeg!Wij hebben de yoga op matrassen en das wel fijn! Voor jou te laat maar miss een idee om te opperen? Wellicht heb je er bij je tweede dan iets aan hihi.....

Kan me voorstellen dat je nu graag je kamertje af wilt hebben! Irritant dat je op bepaalde dingen gewoon moet wachten he.... miss moet je ze ff wakker schudden?

@Deentje: Als jij / jullie straks lekker in je huissie kunnen kan je dan alles lekker voor elkaar maken! Heb je alles in 1 keer lekker schoon en fris!

@Anastaci: Bevalt je verlof een beetje meid? Kan je er al aan wennen?

x

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier gaat het eigenlijk heel goed met het kruidvat album, alleen ik heb zoveel fotos dat het album ondertussen al 84 paginas is... duur grapje word t maar ja het izet er wel al heel mooi uit.
    Iedere pagina een mooie achtergrond gemaakt.
    Ik begreep er in het begin ook geen h*l van, maar dat kwam dus door die assistent dat maakt dan een album waarbij alles door elkaar staat! Zonder dat kun je gwoon fotos toevoegen net als bij de hema

Daphne, misschien kun je hier eens in het kort plaatsten wat er is, of anders even een pb sturen, ik weet ook niet waar het over gaat.
    Al zal ik als ik het lees misschien denken O ja ...

Liefs van mij

12. ja kan niet wachten tot het klaar is...

ben er gister middag voor t laatst geweest.. en in die tussentijd heeft mannetje de woonkamer klaar geschildert en de slaapkamer behangen.. ben wel erg benieuwd hoe het eruit ziet! :)

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Anna, wat goed om te lezen dat eindelijk alles goed was bij de vk. En dan ook nog zo'n mooie bloeddruk opeens. Je gaat de goeie kant op meid.
    Pff jij hebt echt nesteldrang, hihi. Nu ook al de was en strijk af. :confused: Je bent goed bezig.
    Super dat je een 2e blije doos op kan halen. Is nooit verkeerd.

hannah, ik denk veel aan je. Sterkte meid, goed om even iets van je te horen. En als je iets kwijt wilt, je weet ons te vinden he? En tot die tijd proberen rust te nemen. Dikke knuffel!

Daphne, fijn dat alles goed was bij de gyn.
    Maar wat verschrikkelijk zeg dat je het even allemaal niet weet. Ik heb even je verhaal terug gelezen uit november. Ik hoop echt dat jullie vanavond goed kunnen praten.

Katsas, jeetje jullie kleine is geen kleine meer dus! :confused: Die ligt wel erg voor op schema zeg. Kunnen ze je nu nog door laten lopen tot 42 weken?
    Fijn zo'n bedrijf :evil: . hopelijk hebben die harde buiken wat opgeleverd.
    Wij eten vanavond; aardappeltjes, wokgroenten en snitzel.

Ice, yoehoe nog maar 10 werken. Hoeveel dagen zijn dat voor jou?
    Bedankt meid! :D

Deentje, graag gedaan. En ik meen het, ik heb echt respect voor je. En je bent echt een goeie moeder dat je dit allemaal voor je kindje over hebt. gelukkig wil je mams ook helpen, dat scheelt.

Friendly, ik heb met het zitten ook veel meer pijn nu tegen mijn ribben aan. Is echt een pijnlijk gevoel he?

Pooh, bedankt meid. En jij nog van harte GEFELICITEERD. Ik heb gestemd.

Onsukkie, wat raar zeg dat je iedere keer beroerd wordt in de supermarkt. Voortaan maar iemand meenemen voor de zekerheid.

Lafo, bedankt meid, ik let wel op mezelf. vanmorgen heb ik lekker gerelaxt.
    Wat balen zeg dat je zo'n last hebt van je bekken.
    Leuk dat jullie ook een heel eind zijn met het kamertje. Maarja echt klote van dat hemeltje. Ik snap je volkomen, ik wacht al sinds januari op het dekentje en de lakentjes van nijntje. :evil: Wij willen ons kamertje af!
    En je bent echt niet de enige hoor die de babykleertjes nog niet gewassen heeft. Ik doe alles in etappes. En ik ben vandaag pas begonnen met de hydrofiel luiers en washandjes.
    We hebben nog even! ;)

Ik heb lekker bankgehangen, en de postzegels op de enveloppen gedaan. Zo dan kan dat ook van mijn lijstje af. ;)
    Daarna heb ik nog wat kleine boodschapjes gedaan. Nu wel moe, maar dat is altijd rond deze tijd.
    Even lekker atwt kijken.

X Neia

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Super bedankt! :D Knuffel! ;)

15. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hoi Lady's,

Het blijft toch onpeilbaar die gyn's. Bij de een hebben ze het over inleiden bij 2 wk voorsprong, bij iemand met 4 wk word daar wel overgepraat maar besluiten ze het aan te zien. onze uk loopt ook 2 wk voor, maar is met geen woord nog over gerept, vorige keren ook niet trouwens, en bij neia volgens mij ook niet of wel neia? Ik weet ook dat gyn's daar een uiteenlopende visie over hebben. De een vind het risico op complicaties bij de bevalling door het in te leiden groter dan de bevalling van een groot kind, en gaan daarom niet tot actie over. De ander vind wrs dat een groot kindje eerder complicaties geeft! Ook klopt het geschatte gewicht vaak helemaal niet. mijn schoonzusje zou een 8 ponder krijgen, het werd een 11 ponder! Ik zelf zou ook een heel flinke meid krijgen. men was elke keer ontzet, tessa was 3700 gram, is wel boven gemiddeld maar geen reus! Zelf zou ik het ook op zijn beloop willen laten en het toch zelf willen proberen, net zoals nu bij katsas gebeurd. Vond het inleiden verre van preetig, als het echt noodzakelijk is dan moet het maar maar als het even anders kan, dan toch liever anders.

Anna, wouw wat een mooie bloeddruk opeens ! Geweldig, ik ga ook weer fanatiek op de floradix, misschien beinvloed dat de bloeddruk ook wel gunstig! Fijn zulke positieve berichten, heb je wel verdiend! Nu ga ik weer duimen voor hannah en Will, die verdienen dat ook wel even!

Deentje, een moedige beslissing meid! Vraag me alleen af of je in een keer mag stoppen, of dat je het moet afbouwen, zou het ukkie in jou buik geen afkickingsverschijnselen krijgen? Maar gelukkig weet jou psych dat vast wel ! Ben er wel benieuwd naar! Fijn dat je moeder je zo steunt!

Mijn collega gaf aan dat ze geen aanklacht kon indienen, omdat ze zelf geen nee had gezegd en met alles wel ingestemd heeft, heeft alleen verteld dat ze wel klachten had, maar de klachten waren op zich te verwachten. Op zich hebben ze gehandeld hoe het normaal zou verlopen zegt ze, ze heeft alleen wat pech gehad! Het eniige was dat er 2 loze gaten in die plaat zaten, daar zaten geen schroeven doorheen en juist op die plaatsen is het plaatje gebroken. Nou ik zou dat toch wel even uitgezocht willen hebben, maar zij laat het zo en gaat ervan uit dat ze gewoon erg veel pech heeft gehad, ze heeft het er al wel over dat ze dan minder zwaar werk moet zoeken, omdat ze wil voorkomen dat ze last gaat krijgen van de slijtage!

Katsas hopelijk zijn je harde buiken niet voor niets, en krijg je eindelijk je geld!

Anna, een beetje je nesteldrang overdrijven kan ook nooit kwaad natuurlijk, vooral als het over nieuwe keukens etc, gaat... grijnzzzzzzz!

Ice, jvtje. anoesj en witte reus gefeliciteerd met 35 weken!

Ice, werk ze! Lekker nog maar 10 uurtjes!

Onsukkie, balen dat je steeds misselijk word in de supermarkt!

Daphne, kunnen wij hier wat voor je doen daphne, lucht je hart maar even lekker meid! sterkte!
    Oh ik lees nu wat er aan de hand is, kun je nu niet gebruiken he meis!
    Hoop dat jullie er uit komen!

In mijn ogen ben je hoogzwanger op het moment dat je begint te waggelen! hihihi

Lafo, ik moet ook alles nog wassen op de hydrofiele luiers na!, heb ook nog niks aan de muur hangen en mijn lampo moet ook nog! dus je bent niet de enige!
    Kun je zelf niet een zitting van een tuinstoel meenemen oid of een slaapzak?

Nou dat was het weer eventjes, moet vanavond weer werken. wij eten andijvie met verse worst en aardappeltjes en jus.

Tot later!

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Neia, jou vergat ik nog, en je bent altijd zo attent naar iedereen, dus speciaal dit berichtje :)

Klinkt inderdaad als een druk dagje, dus vandaag maar even lekker de boel de boel laten envanavond lekker met je mannetje op de bank voor de buis of zo iets. Laat je maar lekker verwennen!

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ook super bedankt! ;) En succes! ;)

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Oh daphne ik weet het wel een beetje nog, problemen met je huwelijk... maar als je me nu precies vraagt hoe en wat.. dat weet ik niet meer. Kan iemand misschien even zeggen waar het dan staat, dan kan ik het terug lezen en misschien een wat gerichter antwoord geven.
    Nou lieverd, doe rustig aan, denk aan jezelf en de kleine !

Deentje: hoe is het gegaan met klussen vandaag?

Evelien: geen idee hoe dat zit met inleiden... ik dacht ook dat ze het op het beloop lieten, want ingrijpen kan altijd nog ofzo.. want wat je zegt de cho kan er flink naast zitten met het gewicht enzo.

Ons ukkie balen van die misselijkheid

Anna wat heerlijk dat je bloeddruk zo goed is.

Hannah lekker uitrusten en bijkomen en als je je weer beter voelt kom je maar weer eens kijken

Will hoop dat je weer wat aan het opknappen bent ondertussen.

katsas dat is een flink kind, de schatting althans, maar goed ze zitten er vaak genoeg naast.
    Hoe voel je je verder

Ice lekker aftellen tot het verlof!

Gefeliciteerd meiden die nu 35 weken zijn. wat gaat het snel zeg

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja nog 2 weken en dan mogen de ersten van ons al thuis bevallen! Gaat echt snel!

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    fijn dat je mij daar ook even aan herinnerde ...brrr gaat zo snel allemaal...
    Al kan het mij niet snel genoeg gaan op zich

vannacht had de kleine overigens voor het eerst de hik :) zo grappig hihi
    Had ik nog nooit gevoeld.
    Kleine is de laatste 2 dagen ook erg bewegelijk, misschien toch omdat ik nu meer rust neem...

Deel Deze Pagina