Hannah en Anna, GEFELICITEERD vandaag met jullie 34 weken! Lafo, je mag iedere dag 1 keer stemmen op de baby van de maand. Super dat er nu zoveel serieuze kijkers komen, dat moet vast goed komen. Ik duim voor je dat je snel een interessant bod krijgt. Balen dat je moeder misschien de naam heeft gezien, zou ik ook klote vinden. Fiona, hoe was het gister met je ouders? Ik hoop dat het toch nog een beetje gezellig is geweest. Anastasia, fijn dat je je album af hebt. Oeee pijn aan je kies, dat heb ik nu sinds gisteren ook. vooral met eten doet het heel fijn pijn. Hopelijk trekt het bij jou ook snel weg. Ice, heerlijk zeg, nog 6,5 uur werken en dan eindelijk VERLOF! Nee geen idee waar je die bh's kan vinden. Ik vond die bh's zonder beugel in het begin ook niks, maar toen ik hoorde dat het beter was voor de melkklieren ben ik het toch maar gaan proberen. Ik dacht dat ik met m'n cup F er nooit genoeg steun aan zou hebben. Maar ik heb nog nooit zulke fijne bh's gehad. Katje, ik ken dat gevoel ook niet. Onsukkie, wat leuk zeg, zeker een MEISJE! En ook nog met een bos haren. Prachtig is zo'n echo he? Bij mij helpen warme natte handdoeken tegen wiebelbenen, dan is het zo weg. Daphne, balen dat het gesprek gister nog niet veel heeft opgeleverd. Succes bij de tandarts! Gina, nee het slapen bij mij blijft hetzelfde, maar ik moet gewoon nog even 8 weekjes volhouden. Heerlijk dat je zo'n rustig weekend hebt gepland. Dat zal vast goed voor je zijn. Wij moeten helaas nog wel op zoek naar gordijnen. Mijn mannetje was gister pas om 9 uur thuis. En rond 6 uur werd ik opeens heel erg ziek. geen idee wat ik had, echt zo'n grieperig en naar gevoel. Ik ben toen in bad en naar bed gegaan. gelukkig voel ik me nu iets beter. Misschien toch weer teveel gedaan de laatste dagen. X Neia
goedemorgen meiden! Daphne ik weet niet wat er precies gebeurd is maar wens je veel sterkte! dit is geen pretje zo aan het einde van de zwangerschap! gina als het goed is gaan we vandaag de slaapkamer afkrijgen.. en de woonkamer... alleen de vloer in de woonkamer moet nog even wachten! we gaan teminste proberen de slaapkamer af te krijgen.. ben benieuwd dnek niet dat mijn manetje haar krijgt.. arjen had ook maar heeeel weinig haar neia wat vervelend dat je je nog steeds elke keer zo klote voelt! je hebt wel pech hoor en dan ook nog alleen thuis! hopelijk gaat t snel beter! en toch lekker rustig aan blijven doen he! zo ik ga weer naar mijn ieuwe huisje.. heb net de psych gebelt maar was in gesprek en zou terug bellen.. ik laat het jullie vanavond weten! ik ben benieuwd! prettige dag iedereen! en lekekr rustig aan doen he
Haha zit wel een kinnetje hoor, maar zit een beetje naar achter. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet als ze er straks uit is. En dat haar... het was heel veel zei ie, honderden! Krijgen we straks zo'n punkertje. Hihi.
zo toch weer even geslapen, hihi nu douchen en dan strakjes lunchen met de meiden van de gym leuk leuk ! tot later. Ik heb overigens nog heel veel zwangerschapsbroeken, vooral linnen en 2 bruine ( draag nooit bruin) had ik allemaal gehad... dus ik heb niet te klagen over kleren.. mocht iemand ook maat 38 hebben hihihi dan heb ik dus nog wel broeken. geloof dat ik ook meerdere spijkerbroeken heb, maar die vallen erg kort. En ik ben 1.61 en als ik ze al kort vind past niemand ze hier denk ik
Oh en voor ik het vergeet, wie wilde er nu ook allemaal mee naar de date in ws Delft? Want we moeten een datum gaan prikken Kan iedereen die mee wilt met de date Gina, Jvtje etc mij even een PB sturen aub ! xxx en nu ga ik rennen, alhoewel waggelen
Goedemorgen *katsas, hebben ze een schatting gemaakt hoe zwaar t kindje is bij bevalling? kijk je er neit tegenop? *daphne, gaat t nou alweer iets beter? ik weet niet wat erprecies is, maar doe je wel rustig aan aan t einde van je zwangerschap? *onsukkie, leuk he 3d! maar dat hij vertellen dat ze al veel haar heeft ishelemaal leuk! heb je al strikjes ingeslagen leuke fotos ook hoor! * anastacia, veel pleziervandaag! broekne.. ja heb er wel een paar. maar omdat ik bij mijn buik alleen maar groei (steek echt vooruit zeg maar) kan ik neit goed de juidte broek vinden.. ik heb nl maat s/m maar omdat mijn buik dan groter is passen de broeken niet bij de band. en als ik een grotere maat neem zit t wel goed bij de buik maar niet bij de rest.. snap je m nog? ik verkoop ook veel via mp, dar haal ik dan evt iets nieuws voor... vergeet niet, t is een investering, maar je zal positiemode nog wel een tijdje dragen na de bevalling... (tenzij je gezegent bent, daj ej lijfje direct weer terug krijgt) en gezien t zomer is wil ik er nog wel een beetje florisant bijlopen... ik weet t , ik kom weer met mijn vraagjes maar dat heb ik nu altijd ik vroeg mij af wat jullie uitgeven voor de geboortekaarten? en aantal stuks, eigen ontwerp?
nu nog maat 38? jeetje ik zit nu op 42 en dat terwijl ik ook helemaal niet dik ben, alleen mijn heupen is 1 groot drama..
dolphin ik denk dat je mij bedoelde ? ja, ik heb met tops nog maat s.. soms dus maat m omdat het dan beter over mijn buik valt. ik heb echt een boetbalbuik, zeg maar... en omdat ik verder niet gegroeid ben krijg ik al vaak de opmerking dat ik een grote buik heb.. maar dat zijn meestal de mensen die echt geen benul hebben.. maar je wordt er wel moe van.. en omdatik nu niet snel meer loop en nogal waggen, zien mensne van achteren niet dat ik zwangerben.. en als ik niet zo snel ben dan hoor je al gauw dippe zuchten... totdat ik mij omdraai... dan kijken ze wel even raar...
meiden zit er ff helemaal doorheen die k.u.t allergie zit nu ook al in me gezicht heb een paar wangen het zijn net tomaten me tieten die jeuken als een gek en op me armen en benen zit het nu ook al kan wel janken heb weer rechs pijn onder me ribben dus stjaom 5 uur heb ik een afspraak bij de dokter hopelijk weet hij wat het is, ik weet het in iedergeval niet meer
Rond de 250 euro, gaat nog wel wat korting af, zal tussen de 200 en de 220 uitvallen ongeveer, voor 75 kaartjes.
Jeetje balen zeg... ze gaan je nu maar helpen hoor, en ik zou ook even met de VK bellen, wellicht weet die er meer over!
Deentje, ja dat klote voelen, komt gewoon omdat ik teveel doe. Is volgens mij eigen schuld, maarja zit in het aard van het beestje he?! Succes met de slaapkamer vandaag. Het zal er vast allemaal anders uit zien nu. Hopelijk belt de psych snel terug met goed nieuws! Onsukkie, wat een mooie roze banner zeg! Anastasia, veel plezier met de lunch. Mamain, wij hebben 100 kaarten met enveloppen, inclusief alles (drukkosten en verzendkosten) zijn we 230 euro kwijt. Heb je al een kaartje besteld? Fiona, meid ik kan me voorstellen dat je het echt gehad hebt hoor. Bah, jeuk is bijna het ergste wat er is. gelukkig kun je vanmiddag nog bij de ha terecht. Nog een paar uurtjes meid, hopelijk krijg je er dan iets voor. Hannah, ik mis je vandaag wel extra erg hoor, want het is strijkdag bij mij. Gelukkig is de helft gedaan nu. Eerst zometeen maar even douchen en bij mijn ouders de post doen enzo. X Neia
thanks buddy trouwens wat een heerlijkheid die meid van je! die bolle toet en leuk dat het haar heeft ik hoop ook zo dat die van mij een pluk of 10 heeft want heb 20 strikies voor dr liggen hier haha ja ik ga eerst naar de dokter kan altijd nog de VK bellen dinsdag moet ik daarheen maar goed me man zegt hetzelfde als jouw mamain2008 ik ben voor 35 kaartjes 200 euros kwij,t ja ik weet het......
niea jij ook bendankt lieverd en stja het was wel een beetje gezellig gistereavond nadat ze 2 uur later aankwamen en me mannetje het al had gehad om die reden met ze en toen waren ze er een uurtje en toen gingen ze weer weg echt het zijn me ouders maar af entoe... gelukkig heb ik hele lieve schoonouders echt schatten zijn het !
aloha! @ Deentje: die patatjes...dat was toch wel een erggggg goed idee, zeker omdat mijn schoonouders wat lang bleven plakken en we ook nog boodschappen moesten doen...grijns, goed excuus voor patatjes..en het was heeeeeerlijk! @ Daphne: jeetje meis, wat is er aan de hand dan? Oef ik lees het al, bah wat een rotsituatie...pfff kan je er echt niet bijhebben nu ook. Ik hoop dat jullie er wel een beetje uit kunnen komen in ieder geval. hele dikke knuffff @ Lafo: ja is inderdaad nu al een flinkerd, ja ze schatten het uiteindelijke geboortegewicht zo rond de negen pond Spaghetti is ook wel lekker, dat dan misschien vandaag wel @ Neia: nee ze laten me niet over tijd lopen, dat heeft de verloskundige me al toegezegd. Eerste kindje laten ze altijd gewoon de natuur hun gang gaan (mits alles goed is met kindje) maar bij de tweede zijn ze eerder geneigd je een handje te helpen blijkbaar. Gelukkig maar. Want anders komt er straks echt een halve kleuter uit en ik had bij tim al een behoorlijke knip..dus laat maarrrrrrrrrrrrr. Ik ga vanaf vanaaf maar eens smeren met de weleda olie, baat het niet schaadt hetniet he. @ Evelien: ja volgens mij verschilt het per verloskundige hoor hoe ze erover denken. Ik wil zelf heeeeeeel graag gewoon natuurlijk bevallen dus daar hoop ik gewoon erg op. Wel hebben ze naar aanleiding van mijn bevalling van tim wel een aantal dingen nu al vastgesteld. Ik heb bij tim 2 en half uur moeten persen en dat is dus veel te lang! Er waren toen ook drie bevallingen tegelijk, maar toch...dat mag dus niet meer gebeuren bijvoorbeeld. Inleiden is niet fijn nee...maar ja...van vrijdag tot maandag in de weeen ook niet Deze komt gewoon terwijl ik slaap, dan word ik wakker en dan woehoeeeeeeeeeeeeee jippieeeeeeeee. Of zoiets? Nee hoor, gekkigheid, ondanks de pijn en alles vond ik het toch vooral erg speciaal. @ Anastasia: ik voel me vooral vol..grijnss, nee echt, ik kan wel voelen dat het in ieder geval geen klein kindje word, want mijn buik zit goed vol zeg maar. Verder ach...mijn buik begint in de weg te zitten echt, maar probeer er vooral nog van te genieten ook. Want ja..het is wel mijn laatste zwangerschap als alles goed gaat, dus ik probeer vooral het gevoel vast te houden! en de blauwe plekken op mijn buik van het trappen, ach..het word vast weer een voetballertje @ Neia: heerlijk op de bank gelegen? Lekker kan dat zijn he! Ik geniet ook erggggggg van mijn bank moet ik zeggen! @ Deentje: jeetje, ja ik zag er iets van op het nieuws Is toch niet meer normaal tegenwoordig echt...ik snap de wereld soms niet meer. Kan me voorstellen dat je overweegt arjen naar een andere school te doen, maar ja..de kans dat het weer gebeurt is niet zo groot denk ik. @ Lafo: ik moet nog heel veel doen ook hoor! Moet nog een nieuwe deur in de babykamer, de meubels moeten nog uitgepakt (zitten nog spullen van tim in) en nog op de plek, dan moet alles nog gewassen worden. De muur moet nog gesjabloneerd. De vluchttas moet ingepakt enz enz Zou trouwens mooi zijn zeg als het huis nu echt verkocht wordt! Spannende dagen! Ik duim! En je moeders heeft het vast niet gezien! @ fiona: hoop dat de avond met je ouders toch nog een beetje gezellig was! @ Pooh: ik heb ff op Sam gestemd ook, heerlijk ding is het ook, je wint dus vast! @ Ice: grijnsssssss, misschien hebben ze wel bh's met een solarverwarmingssysteem erin voor jou..whahahaha. Maar ik snap wat je bedoelt hoor, geen idee of er voorgevormde voedingsbeha's zijn eigenlijk, goede vraag.... @ anastasia: autsch...kan je nu niet naar de tandarts met die tand? Want klinkt echt pijnlijk @ Katje:geen idee, kan best een harde buik zijn of een indalingswee @ Daphne: heel goed dat jullie hebben gepraat, maar dat het moeilijk blijft...ja...kan het me helemaal indenken... Sterkte meis @ gina: dus ook bijna verlof! Lekker he! @ mamain: ik kijk wel tegen de bevalling op inderdaad, maar meer omdat het me tim zo heftig was en ik ineens weer tot in detail weet hoe dat ook alweer allemaal ging Maar goed, andere kant denk ik ook...als ik dat allemaal aankon, kan het nu alleen maar meevallen. Toch? En ze schatten 9 tot 10 pond. Het is ook meer volgens mij omdat er bij tim ook al een flinke knip nodig was..maar ja..de weg is nu gebaand..toch? Wij hebben trouwens 60 kaarten besteld, maar zit te twijfelen om er toch niet nog 5 of tien bij te bestellen want gezien mijn adressenlijstje wordt dat aardig krap. En ja heleboel centjes weer...pfff rond de 200 euro in totaal wel kwijt incl. postzegels @ fiona: jeetje, ja van jeuk kan je echt gillend gek worden. Ik hoop dat de huisarts je kan helpen! Sterkte straks! @ Neia: hardstikke goed dat je de helft van de strijk al af hebt en dat nog wel zonder hannah. Klasse meid! ** geeft Neia dan maar ff een staande ovatie ** Zo ik ben vanmorgen om vijf uur opgestaan..hoe laat? Ja om vijf uur tim had weer eens last van zijn darmen, heeft inmiddels vier volle poepbroeken gehad dus hij zal nu wel weer ff leeg zijn dan denk ik..hoop ik voor hem. Is zo zielig, hij zit dan soms zo verstopt, hij heeft helaas mijn darmen georven...volgende week bij cb toch maar eens vragen wat ik daar nou nog mee kan. Is zo zielig...maar goed, ik ga nu ff lekker broodje maken en nog beetje surfen en dan ook uurtje plat. Vanmiddag met vriendinnetje en haar dochter en tim en ik lekker ff naar tuincentrum. Even eruit! Heerlijk, heb ik echt zin in!
Das best veel voor 35 kaartjes, maar ja... als dat kaartje echt het kaartje is wat je wilt dan is het het geld wel waard lijkt me. Is wel echt gaaf je uk zo in 3D te zien, ik had als baby ook vrij veel haar, dus dat klopt op zich wel, zal eens zien of ik een babyfoto van mezelf kan vinden.
Dank jullie voor de steun. Op dit moment kost het me erg veel moeite om er over te praten! Maar ik wist toen ook wel dat het niet zomaar over zou gaan, maar gisteren kwam alles weer boven, en ook vooral de onzekerheid/twijfel bij mijn man. Tandarts vanochtend was snel Heb meer geouwehoerd dan dat ie iets gedaan heeft. Hij had een andere assistente (en aangezien die andere best wel een pin is vond ik dit wel een verademing, want dit was een hele lieve) Hij heeft ook kennis gemaakt met Sam, beetje in d'r mondje gekeken, maar niet echt. En ik ga dus waarschijnlijk van de week een elektrische kindertandenborstel kopen hihihi (daar mag ik haar tandjes mee poetsen) Maar ik heb geen gaatjes! Ik ben na de tandarts nog naar mijn oma geweest, en daar was mijn moeder ook. Die zit dus nog in de ziektewet (mijn ouders wonen naast mijn oma, in het ouderlijk huis van mijn moeder en mijn oma heeft het hoekhuis, voor 14 personen! ernaast) Nu staat mijn auto bij de ford dealer, ben benieuwd of ie goedgekeurd wordt, ga er wel vanuit eigenlijk, zou tegenvaller zijn als ie niet wordt goedgekeurd. En dan volgende week of zo de grote beurt. Wij hebben nog geen kaartjes gekozen. Diegene die ik wil vind ik eigenlijk te duur. Als je eerlijk bent doen de meeste mensen helemaal niets met het kaartje (behalve wij dan, wij lijsten het in) en dan heb je altijd een paar verzamelaars. En om dan 3,50 per kaartje (zonder postzegel) uit te geven vind ik weer zonde. Misschien wordt het toch iets via geboortepost, of dat ding dat we erbij willen hebben los kopen hahaha.
Wij hebben onze kaartjes via geboortepost zelf in elkaar gezet. Vond het erg leuk om dit zelf te doen. Zijn voor 50 kaartjes 86,50 kwijt. Valt dus erg mee.