Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    hallo meiden,

hier ben ik weer een keer.. ik weet eigenlijk ook niet eens meer hoelang ik nou niet ben geweest hihi..

Ik heb niet alles door zitten lezen want dan moet ik echt te veel lezen en ik ben al zo moe...

De zwangerschap ben ik nu echt meer dan zat maar ja het moet nog ff..
    ik heb behoorlijk veel rugpijn en pijn in me benen het lopen gaat ook niet meer helemaal perfect .. het is niet dat ik waggel maar meer de pijn die ik heb.. en dan nog is hoofdpijn dat is ook niet leuk meer ..
    Man lief kookt lekker elke avond omdat ik gewoon geen puf meer heb om wat te doen (gelukkig kan hij lekker koken) hihi

nog 2 weken en dan krijg ik eindelijk me nieuwe kledingkast.. werd wel eens tijd haha

26-03-08 bij de vk geweest en alles was goed gelukkig.. moet alleen wel ff bloed laten prikken op me ijzer en volgende keer urine meenemen had namelijk al me klachten maar is op tafel gegooit..

Voor de rest kwam ik erachter dat er gewoon 12 meiden die ik goed ken (waaonder ook een paar hele goeie vriendinnetjes) allemaal zwanger zijn dus we hebben aardig wat afgeklust met ze alle hihi

nou ik ga ff een beetje bijlezen wat jullie allemaal hebben meegemaakt

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    ooh en me geboortekaartjes ik heb er 100 voor €164.50

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Vervelend dat je het zwanger zijn zo zat bent, kan ik me wel voorstellen als je veel klachten hebt. Maar voor mooi moet je ukkie toch nog maar even blijven zitten, hou je haaks hoor!

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Jij ook ontzettend bedankt! Door jullie blijft hij wel boven aan staan! :D

5. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    @onsukkie
    Thnx meid.. ik moet het ook wel volhouden en dat doe ik ook wel gelukkig.. het is niet zo erg dat ik de hele dag lig te janken enzo hoor.. ik probeer wel me dingetjes te blijven doen voor zolang het allemaal gaat .. wat echt rust houden ken ik gewoon niet hihi..

xxxx

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb ook even gestemd.

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zou ik ook erg moeilijk vinden hoor... denk ook niet dat ik echt rust houden lang zou redden. Maar ja, wat moet dat moet... en alles voor het ukkie he!

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Fiona, balen van die uitslag, goed dat je er nu mee naar de dokter gaat!Jammer dat het soms zo loopt met ouders he?
    Gelukkig heb je wel lieve schoonouders! Dat kan ook niet iedereen zeggen.

Ice als ze nooit wat zeggen over op schema liggen dan kun je ervan uitgaan dat er geen opvallende afwijkingen, dus te zwaar of te licht bedoel ik dan, zijn! Ik draag geen beugel bh's. Vind het momenteel wel heerlijk om 's avonds mijn bh uit te gooien!

Katje, Klinkt misschien toch als een voorwee, maar wel eentje die dan heel lang aan hield! Fijn dat je het hebt overleefd, deze drukke week!

Anastasia, zou je toch nu al niet gaan naar de tandarts? je bent bnu wel vatbaarder voor ontstekingen enz.

Onsukkie, die wiebelbenen beginnen hier ook te komen, ik heb of wiebelbenen of kramp :confused: Word bij elke keer omdraaien wakker, pfff. Mijn re-heup doet zo'n pijn de laatste dagen behalve als ik mij niet beweeg, dan voel ik het niet! Weet ook niet wat je aan die wiebelbenen moet doen, helaas! Fijn dat je zo'n leuke echo hebt gehad, mooie foto's!

Daphne, <<<<knuffff>>>>>>!

Gina, geniet van je rustige weekend. het verlof schiet op, ik moet ook nog tot woensdag over een week! Echt aftellen nu!

Hannah en anna gefeli met jullie 34 weken.

Hannah, kan me je gevoel wel voorstellen, je steld het je van te voren gewoon heel anders voor, je hebt veel last van allerlei kwaaltjes en op een gegeven moment is het dan genoeg, en wil je je eigen lijf terug! Kop op meid nog even volhouden, hopelijk nog maar 3 weekjes!

Neia, vandaag dan even echt rustig aandoen he!

Mamamain, ben wel bezig met de kaartjes, maar weet nog niet hoeveel het gaat kosten, heb alleen een aantal proefdrukken gevraagd!

Katsas, 2,5 uur is inderdaad veel te lang, ik heb ook 1 uur en 3 kwartier geperst, kwam meer doordat mijn persweeen gestopt waren, ik had geen zin meer in een ks, was ook al 4 dagen in de weeen , en heb toen niet gezegd dat ze gestopt waren, maar heb ze gefaked :oops: Ik voelde ze nog wel heel licht, maar de kracht was eraf, heb Kim er min of meer op eigen krachten uitgewerkt! Pfff. Ik werd overigens na 3,5 dag weeen als nog ingeleid omdat bij 8 cm ontsluiting de weeen alsnog weer stopten, later dus ook nog weer de persweeen. Toch heb ik naast de chockende ervaring gelukkig ook positieve herinneringen. Maar vond de 2e bevalling wel een verademing, die was in 6 uurtjes gepiept! Er ging ook wel wat mis, maar omdat het niet zo'n uitputtingsslag is kun je dat beter handelen.Maar het is inderdaad belangrijk dat jullie goed voorbereid die bevalling ingaan, en dat daar nu al afspraken over gemaakt zijn, lijkt me voor jezelf ook wel een gerustellend idee! Het komt vast goed, ik dacht voor de bevalling van tessa elke keer het kan nooit zo erg worden als bij kim, en dat is me ook gelukt, dus nu komt het ook wel goed ;)
    Maar ik zou er voor tekenen , een bevalling zonder pijn, wil best me in het zweet werken, geeft ook een voldaan gevoel en dan mijn kleintje op mijn buik, droommmmm.....zzzzz.....

Daphne, hoera geen gaatjes....

Nou dat was het weer eventjes , heb dus erge last van mijn re heup. Loop er ook helemaal na. Voel me net een oud wijf, ik ben ook al 39!
    Moet vanavond weer werken! Ikslaap ook steeds slechter, maar lijk er niet echt last van te hebben, hoe bestaat het!

Groetjes Evelien

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Fiona, gelukkig heb je dan zulke lieve schoonouders. Ahhhh wat lief van die strikjes, moet ze alleen wel haren voor hebben. ;)

Katsas, oh dat scheelt in ieder geval dat je weet dat je ook echt uiterlijk bij de 40 wkn gaat bevallen. Maar de weg is gemaakt meid, meestal gaat het allemaal een stuk sneller en makkelijker de 2e keer. daar duim ik in ieder geval voor jou voor.
    ja, bank hangen vind ik ook erg lekker. maar gisteravond dus niet meer gedaan, omdat ik me beroerd voelde. Wel lekker vroeg met mannetje het bed ingedoken, want hij was ook niet helemaal lekker.
    Bedankt voor je staande ovatie. Wat moet ik toch zonder jou. :) ;) Mijn strijkwas is af! Jippie.

Onsukkie, goeie tip, ik ga ook maar eens kijken of ik vroeger haartjes had bij de geboorte. Eigenlijk geen idee. :(

Daphne, wat balen zeg dat je nog met die onzekerheden zit.
    Super dat je geen gaatjes hebt!
    Al iets gehoord van de Ford dealer? wij hebben de auto woensdag laten keuren, hij is nog vrij nieuw, dus we wisten wel dat het goed zou zitten. Maar gelukkig vielen de kosten ook mee.

Patricia, ja meis de laatste loodjes zijn het zwaarst. Ik voel het nu ook eigenlijk constant in je rug. En je wilt toch vaak nog dingetjes doen.
    Gezellig zeg met die vriendinnetjes.

Pooh, als we nu iedere dag stemmen, dan ben je er zeker van. ;)

Evelien/oud wijf (hihi grapje ;) ), lastig zeg zoveel pijn aan je heup. Wanneer ga je met verlof? Een beetje rust zal je vast goed doen. En die slapeloze nachten slaan vanzelf toe, dus probeer toch zo veel mogelijk te liggen/zitten.

Yoehoe ik ben zoooooooooooo blij.
    Net naar mijn ouders geweest en die belden nog even, en wij hebben nu kaartjes voor morgenavond op de vip tribune voor nec-psv.
    Begrijp me niet verkeerd, ik ben normaal gesproken niet echt een voetbal liefhebber, maar de sfeer in dat stadion in echt geweldig. en de stoelen zitten ook nog lekker. Natuurlijk moet ik voor nec zijn, maar als psv wint zijn ze kampioen. is ook wel gaaf om mee te maken.
    Ik ga snel mijn mannetje op de hoogte brengen, die zal wel door het dolle heen zijn. :D

X Neia

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    pff even snelg elezen.... weet niet alles meer

iets over de geboortekaartjes wij hebben er 100stuks en 3 kanten ( voorkant en 2 zijden binnenin) bedrukt in kleur. en met enveloppen.
    En wij zijn dan 220 euro kwijt hier moet nog 10% korting af dus 198 euro dan toch?
    De meeste drukkers hebben overigens een regeleing van 10% korting! hebben vaak op huns ite of in de plaatselijke krant een bon, scheelt toch weer

Fiona, wat k*t van die rode uitslag/jeuk hopo dat de dokter je kan helpen! Je bent er ook veel te lang mee doorgelopen he ( maar ja daar heb je nu weinig aan) hoop dat de dokter je iets kan geven waardoor je minder last hebt!

Ons ukkie wat een schatje!

Verder weet ik t even niet meer...
    ik ga vast eten koken voor strakjes

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    OOO ja
    Meiden hoe zit het met jullie buikomvang? Ik heb m gisteren weer eens gemeten en zit nu op 96 cm!
    Heb geen idee hoeveel hij dan gegroeid is want de laatste keer dat ik het had gedaan is ergens op de vorige 1300 pagina's te vinden en geen zin om terug te zoeken :)
    Maar vind het nu wel groot worden!

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    OOO Neia veel plezier vanavond bij de voetbal met je mannetje!

Als we een hoogzwangere vrouw in beeld zien, wie weet ben jij het dan :)

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hallo meiden.

Lig op bed voel me niet lekker, buik rommeld, kan bijna niet lopen, steken in m'n muts echt van die menstruatiepijnachtige klachten.
    Ben vanmorgen vroeg met een vriendin Rotterdam in geweest om een beetje te winkelen / lunchen maar dat was msschien net teveel van het goede en nu moet ik het bezuren met harde buiken, maar hoort er nou eenmaal bij.

@ Ice thanks voor het duimen :thumup:

@ Katje klinkt idd als een harde buik, ook ik ervaar het zo.

@ Anastacia oh heerlijk zo'n gaatje maar niet heus, ik heb dat ook alleen komt er bij mij iedere keer eten tussen en dan ga ik met m'n tandenstoker tekeer en de vorige keer bloedde het zo erg dat het bijna niet meer stopte yuk :(
    Ik wil ook mee naar Delft ;)
    Ennuh buikomvang gister gemeten 119 cm :confused:
    Wat heb jij een mooi klein buikje dan!

@ Onsukkie wat leuk een heleboel haar al :D
    Ik ben toen met 29 weken gegaan maar dat is alweer een heel verschil als ik de jouwe zie.

@ Gina ja natuurlijk we gaan Delft onveilig maken ;) :)
    Wat fijn eindelijk een rustig weekendje daar snak ik ook naar maar mag niet klagen ik ben al vrij, jij nog een paar daagjes meid :D

@ Neia balen he dat die mannen af en toe zo laat thuis zijn, gister kwam die van mij eerder thuis dan verwacht namelijk 19.30 als ik dat had geweten had ik gewoon met hem gegeten ipv in m'n eentje vind ik zo ongezellig :(
    Vandaag krijg je een schouderklopje van mij omdat Hannah er ff niet is ;)
    Wat leuk naar het voetbal, ik ben voor NEC hoor ;)

@ Deentje schiet al op met je huisje zo te lezen, gister heb ik gekeken naar help mijn man is klusser maar wat een ellende zeg dat gezin leefde al 9 jaar in de zooi :confused:
    Weet niet of iemand het gezien heeft maar die vent had ik allang de deur uit geschopt :x

@ Fiona wat vervelend meid ik hoop dat de dokter iets kan vinden en er iets tegen heeft :(

@ Katsas oh jij hebt ook nog wel wat te doen zo te lezen ;)
    Ben vandaag weer geen steek verder gekomen, schiet wel op maar niet heus :(
    2,5 uur persen dat is echt onmenselijk zeg, heb gehoord dat 1,5 uur echt max is.
    De tweede keer zal heus meevallen zo te lezen.

@ Daphne sterkte meid, dikke knuffel en gelukkig viel het mee bij de tandarts :D

@ Evelien hier ook veel kramp in m'n benen 's nachts in bed heb het waarschijnlijk niet eens door, de volgende dag doen m'n benen zo'n pijn :x
    En 39 valt best mee hoor, petje af ;)

de laatste tijd wel erg rustig hier meiden misschien stilte voor de storm?

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Pff ze gaat me toch tekeer daar binnen in m'n buik.....ga denk ff slapen spreek jullie straks of morgen wel weer meiden :D

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Lafo rustig aan , beterschap hoor!

Ik heb de meiden gemaild voor een date : Daam, Gina, Lafo, JVtje volgens mij heb ik dan wel iedereen die mee wilde!

Ik ga nu echt koken :)
    xxx

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Pfff, mannetje is nog steeds niet thuis, is zelfs nog niet eens onderweg. Lekker begin van 't weekend, blehhh...

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Jij ook super bedankt!

@ Neia elke dag stemmen kan niet! Je kunt maar een keer per maand stemmen! ;)

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja daar was ik ook achter, had het vandaag nog een keer geprobeert, maar helaas pooh, ik mocht niet meer, maar gisteren is het wel gelukt ;)

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    en weer is het hier stil

Waar is iedereen toch gebleven?

Deel Deze Pagina