Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    't Is bijna weekend he... het is gelijk een stuk rustiger hier.

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
  3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    fiona hoe was het bij de huisarts eigenlijk?
    Kon hij je helpen?

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Jullie zijn echt schatten! En dat terwijl ik jullie alleen succes kwam wensen met het laatste trimester! ;) Knuffel! ;)

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ikke, ik ga ff lezen.

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    het komt er dus eigenlijk op neer dat je mannetje je benen moet masseren en dat je savonds even moet sporten ;) hihi

rondje om rennen met de honden ;)

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hebben jullie overigens je vluchtkoffertje al klaar? Of zijn jullie er mee begonnen?

Al nagedacht over je ‘vluchtkoffertje’? Of je nu thuis, in een kraamhotel of in het ziekenhuis wilt bevallen, je moet er altijd rekening mee houden dat je uiteindelijk in het ziekenhuis kunt belanden. Het is daarom slim al een tas klaar te zetten met spulletjes die je daar hard kunt gebruiken. Als je hals over kop moet vertrekken, hoef je in ieder geval niet meer na te denken over datgene wat er mee moet.

In zo’n tas zit bijvoorbeeld:
    - Zwangerschapskaart
    - Verzekeringspapieren en ponsplaatje
    - Tijdschriften, boeken, een mp3-speler, spelletjes, kaarten, kortom iets dat afleiding geeft
    - Iets te eten en te drinken
    - Druivensuiker voor snelle energie
    - Toiletartikelen (vergeet bijvoorbeeld je lenzenvloeistof, een elastiekje voor je haar en je deodorant niet)
    - Ondergoed en stevige (voedings)bh
    - (Papieren) zakdoekjes
    - Een ruim shirt om in te bevallen
    - Badslippers
    - Eventueel schone kleding en een pyjama voor na de bevalling
    - Een horloge met secondewijzer zodat je de tijd van en tussen je weeën kunt meten
    - Een fotocamera, eventueel met rolletjes en een videocamera. Zorg voor voldoende batterijen of een volle accu
    - Bloknote en pen
    - Mobiele telefoon en oplader
    - Kleingeld voor een drank- of snackautomaat of om te parkeren
    - Een lijstje met mensen die je wilt bellen als je baby geboren is
    - De MaxiCosi zodat je je baby veilig mee naar huis kunt nemen
    - De eerste babykleertjes

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
    :):):):):):):):):):):):):):):):):):):>

:)

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

eey meiden
    zo ben weer een stuk vrolijker van de dokter geworden ppffff heb zalf meegekregen voor de ergste jeuk hij zag het en idd flinke huisuitslag maar waarvan? hij heeft me buik ook ff onderzocht en met zon ouderwetse houten toeter naar het hartje geluisterd dat was prima me man mocht ook ff luisteren zo leuk! EN ... ZE IS AL INGEDAALD pfff wandaar die steken en waggel loopje voelde me net een eendje en zoo veel plassen hebben jullie dat ook me blaas heeft het er maar druk mee
    nou me lasagne zit in de oven en me vent heeft me verlaten voor de kroeg zucht maar wel lekker tijd voor mezelf

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja vandaag 31 weken!

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha anastascia verveelde je je eigen? wel handig he die lijstjes

ik weet niet hoeveel me buikomvang is ga het vande week ff meten heb nog steeds niet zon meetlint

lafo meid ik denk dat ze aant indalen is bij jouw je hebt dezelfde klachten als mij! vanmorgen ook een lekkere harde buik ect ect

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja me schoonouders hebben ff huisgehouden in me tuintje me schoonpa met de hogedruk (wauw me tegels zijn wit ik dacht altijd dat ze grauw waren)! en me schoonmoeder heeft alle onkruid en dode plantjer eruit getrokken en het is zooowee mooi opgeruimd nu! echt me tegels geven gewoon licht! ik ben zo blij met ze
    zucht nu alleen zelf nog morgen de ramen lappen als het weer zich ervoor leent en dan zometeen nog ff me badkamer gaan doen die is schandalig vies!

vreemd dat ze is ingedaald want heb nog steeds veel maagzuur zoals nu en kortademing ...
    ben benieuwd wat de VK as dinsdag ervan zegt

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    zo meiden mijn man gaat kokem dwz hij haalt wat van de snackbar ;)

Heb wel wat geslapen net alleen was het weer moord en doodslag in m'n droom dus niet echt rustgevend :(

@ Anastacia moet npg steeds de vluchttas een keer gaan pakken :rolleyes: en check zo ff me mailbox.
    Tsja rustig hier he :)

@ Fiona meid fijn dat je wat gekregen hebt en gerustgesteld bent en ja ze was al half ingedaald 3 weken geleden dus misschien is ze nu wel helemaal ingedaald :idea: ik moet dinsdag ook naar de vk dus ben benieuwd. En maagzuur hier met vlagen nog last van wel minder maar nog steeds benauwd.

Zo meiden laters !

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ja ik verveelde mezelf inderdaad een beetje was het zo duidelijk ;)

Hier is de vluchttas half gevuld ondertussen, maar een badjas neem ik echt niet mee en slippers denk ik ook niet... doe wel sokken aan :)

Fijn dat je een zalfje hebt voor de jeuk hoop dat het helpt en snel ook :)
    Lekker vlot ingedaald zeg, hopelijk krijg je snel meer lucht nu!

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    bij mij staat op de kaart van de VK ook al bij 3 controle BIBI ( baby in bekken ingedaald beweeglijk) dus ze ligt hier ook ingedaald alleen nog niet vast, en dan moet ze nog verder gaan dalen ..

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Helaas meiden de harde buiken zijn nog steeds niet over, vooral het gedeelte precies onder m'n navel tot aan m'n vagina doet zeer en is strak gespannen. Lopen is echt bijna niet te doen, dan maar verplicht rustig aan doen.

Morgen een etentje met m'n hele schoon familie, mijn schoonouders zijn weet ik hoeveel jaar getrouwd.

Zondag high tea met m'n beste vriendin en haar man dus valt wel mee qua drukte.

Heb honger waar blijft hij nou!

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Lafo, Balen die pijn en steken enzo. Klinkt wel als het echt voorwerk. :confused:
    Mmmmmmm lekker iets van de snackbar.

Anastasia, hahahahahahahahahahahaha ik moet zo om jou lachen. Vooral door dat fluiten.

Pooh, balen ik had gehoopt dat we iedere dag mochten stemmen. ;)
    Hopen dat dit maar genoeg was dan.

Fiona, gelukkig heb je iets gekregen. Nou nog hopen dat het gelijk helpt.
    Wat lief van je schoonouders zeg. Mijn tuin moet ook nog gedaan worden. :(
    GEFELICITEERD met je 31 weken!

Ik heb ook even lekker een dutje gedaan toen straks. Was wel lekker.
    Eindelijk weer gezond gegeten net.
    Morgen is trouwens de voetbalwedstrijd.
    vanavond hebben we een verjaardag. Hopelijk wordt het niet zo laat.

X Neia

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Neia veel plezier dan vanavond en morgen :D
    Lekker druk weekend :confused:
    Zondag zeker lekker uitrusten.

Ik zit in het donker te typen dus heb een beetje last van spelfouten af en toe merk ik :)

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hij is er ik ga eten!

20. hoi hoi!

lafo ik heb dat programma (help mijn man is klusser) gidsyer niet gezien.. vaak kijk ik er wel naar.. en wat erg zeg hoe sommige vrouwen met kinderen al jaren lang in eene cht bouwval leven! gelukkig wil mijn vriend alles wel af hebben :) en werkt ie ook goed door en maakt ie af waar die aan begint!

vandaag hebben we heel erg veel gedaan.. we zijn van half 11 vannaochtend tot half 6 savonds aan 1 stuk door gegaan :( en ben nu ook echt kapot... wou toen straks nog gaan koken maar stond echt te duizelen in de keuken.. dacht echt dat ik vlauw ging vallen.. dus heb nog maar een keertje patat gebakken :) dan morgen maar koken!

heb met de psychiater gesproken heb 1 april een afspraa.. mag niet in 1x stoppen en hij wou het er nog wel even duidelijk met mij over hebben... dus ik ben benieuwd.

anastasia is wel duidelijk te merken dat je verlof hebt ;) gezellie hoor :)

fiona ik hoop dat het zalfje snel zijn werk goed gaat doen en er snel weer vanaf bent!

ehm... verder eigenlijk alles alweer vergeten!

ik ga op de bank liggen! morgen blijf ik lekekr thuis de hele dag.. vriend heeft een evrjaardags feestje... dus gaan we ook niet verder in t nieuwe huis.. ik ga morgen weer verder hier met dozen inpakken en wasjes draaien e.d. genoeg te doen :(

prettige avond allemaal!

Deel Deze Pagina