Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

pfff deentje meid je bent er maar druk mee zeg, wanneer denken jullie klaar mee te zijn, doe wel rustig asan he niet te veel zelf willen doen he

zeg ik! die alles nog zelf wil doen

nou ik ga ff freuithappie maken en dan zo me bedje in me mannetje is nog niet thuis en vindt alleen ook maar alleen alleen ben ik niet meer alleen want eigelijk ben ik met zijn 2en snappen jullie het nog allemaal! hahaha mooi he vanaf dat ik zwanger ben ben ik noooit meer alleen maar heb gewoon een kindje dadlijk kan niet wachten

2. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @Deentje; rustig aan doen hoor. Zwanger zijn en een verbouwing is niet niks! Gelukkig heb je het van het weekend even rustig.
    Ik ben ook alleen, mannetje is naar oud-klasgenoten in limburg...gaat daar stappen. Nu het nog kan :)

Zelf weinig plannen, wil het rustig aan doen. Verjaardagen ga ik afzeggen denk ik. Misschien wat in huis rommelen of alvast m'n "vluchttas" deels inpakken...

Bedankt voor alle reacties betreffende mijn buik. Ga er gewoon vanuit dat het een voorwee of indalingswee was, maar heb niet het idee dat Ukkie lager ligt nu. Hij/zij is wel druk aan het bewegen en draaien, dus dat gaat wel okay. Nu kan het nog en heeft hij/zij nog de ruimte om te bewegen. Over paar weekjes niet meer...

@ neia; was het nog gezellig op de verjaardag? hebben jullie het niet te laat gemaakt (als je dit leest weet je dat wel)

@middagdutje; ik doe er ook elke dag een, merk dat dit gewoon wel heel fijn is. Ik slaap ook echt, dus zal het nodig hebben!

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Toch maar even de vk gebeld en uitgelegd want het houd maar niet op die krampen komen met enig regelmaat terug en daar ben ik een beetje bang voor.
    Moet het in de gaten houden als het nog erger word dan moet ik weer bellen.
    Rustig aan doen en lekker in bad gaan of douchen zei ze.
    Waarschijnlijk gewoon indalingsweeen maar je weet het maar nooit.

@ Deentje rustig aan doen hoor niet flauw vallen dan heb je alweer teveel van jezelf gevraagd!

@ Katje en Fiona succes vanavond zonder mannen ;)

4. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Vanavond wel m'n mannetje thuis, van het weekend niet. Hij vertrekt morgenmiddag t/m zondagmiddag. Zal dus morgen wel vaak het forum checken :) but thnx anyway

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

me mannetje is alweer thuis zon half uurtje of langer katje saai he dan zonder je mannetje ik mis de mijne echt na een dag lang niet te hebben gezien .. moet die horen;)

lafo verstandig meid dat je hebt gebeld zou ik ook doen als ik niet zeker ben van iets maar hoop voor je dat het idd idalingsweeen zijn

hier is ze heel druk aan me zijkant echt mega raar gevoel heb haar alleen maar rechts onder me ribben gevoeld daar zit ze constant met haar lichaampie ben toch benieuwd hoe ze er dan bij ligt zal het de VK vragen maar idd de jeuk is minder erg sinds ik die zalf erop heb gesmeerd straks maar weer een beetje
    ga nu hitch verder kijken op rtl4

6. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    vandaag al weer 33 weken!

7. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    @ Lafo : hou je benen nog maar ff toe!
    hehe.
    ff serieus, goed dat je toch maar eens gebeld hebt!
    Hopelijk is het niks erg maar beter wat uit voorzorg bellen hé!

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

frostieke gefeli met je 33 weken alweer!

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    frostieke gefeliciteerd met je 33 weken!

Lafo goed dat je toch gebeld hebt, kan me indenken dat je je zorgen maakt over zulke dingen. Worden de krampen wel minder? anders moet je gewoon nog een keer bellen hoor! zeker als je er de nacht mee ingaat en het weekeind!

fiona fijn dat de zalf goed helpt, heb je enig idee waardoor het is begonnen eigenlijk? Ik had het toen van de zwitsal baby en mama buikbalsem ...
    maar gelukkig niet zo ernstig als dat jij het beschrijft

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hier net lekker in bed gekropen met de laptop nadat ik lekker in bad ben geweest en daarna heb ik mezelf eens helemaal ingesmeerd met vettende huidolie met amandel... :)
    Mijn huid is de laatste tijd zo droog, echt een beetje schilferig! begrijp er niets van maar wie weet helpt dit...
    Ik vind mezelf nu iniedergeval superlekker ruiken hihihi

trusten meiden, en tot morgen.

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nou anna vindt het wel een beetje raar hoe het is begonnen
    luister...

begon vanaf een week of 15 met smeren tot een week of 27 van de hema , helemaal no prolem, toen kreeg ik een monster van mama zwitsal in de etos doos dus ik dacht ok die smeer ik ff op om te kijken hoe lekker die is okay lekker en verder niks dus de volgende ochtend gewoon weer die hema erop en klaar toen heb ik een ander monster van natusan masseerolie gebruikt 2 avonden achterelkaar en sochtends de hema
    vanaf toen is het misgegaan
    heb dagen niks meer opgesmeerd maar het bleef toen ik dacht dat het minder werd heb ik weer de hema erop gedaan om te kijken wat voor reactie dat gaf nou 1 bom was het had ik het maar nooit gedaan heb alle tubes en monsters weg gegooid smeer niks meer dan alleen die zalf van de dokter en vaseline op me uitgedrogde tepeltjes :( zo zielig zien die eruit rode borsten en verschrompelde tepels maar goed dat ik geen BV ga geven want die hele beschrem laag is ervanaf,
    me nu is het ook naar me gezicht en benen en armen gegaan , dus denk dat er ergens tussen het smeren enzo iets aangewakert is en daar heb ik nu nog last van pffff krijg meteen weer de kriebels overal pfff

12. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    dankjewel meiden :)

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    fiona ik denk dat je het tegen mij hebt hihi

ik gebruikte ook zwitsal en toen even iets anders maar daarna begon de ellende zat toen vol kleine rode bultjes en jeuken dat het deed,..
    je hiirt heel veel mensen over allergische reacties op de zwitsal dus het verbaasd me niet.
    misschien door het door elkaar gebruiken van dingen wordt het aangewakkerd.

allergie voor hema lijkt me niet logisch gezien het feit dat je dat al lang gebruikte zonder problemen

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Anastacia.. you've got mail ;)

@Lafo, meid hoe ben je de nacht doorgekomen?
    Is het minder geworden? Ik hoop het maar.. het is nog ietsje te vroeg hoor..

@Fiona, nou en nu maar hopen dat het minder wordt meid!

@Deentje, zozo jij hebt lekker je best gedaan, let je wel beetje op jezelf!

@Daphne, meid hoe is het met jou?

sorry, rest ben ik alweer vergeten.. het is vroeg he!
    Ik kon niet meer blijven liggen.. mn heupen deden te veel zeer.. snik snik.. hahahahah! Ff zitten maar dan en strakies ff terug!

Xxx

15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede morgen allemaal,

lekker geslapen?

pfff ik werd om 05.00 wakker. en toen kreeg de kleine de hik en toen kon ik dus niet meer slapen * zucht *

fiona, wat fijn dat je iets tegen de jeuk hebt gekregen van de doktor. en wat leuk dat ie echt met zo'n houten toeter geluisterd heeft.

Deentje, hmmm bijna flauw vallen is niet goed he... misschien met helpen nog een extra pauze inlassen?
    en ik snap sommige mensen ook niet hoor mbt het programma : help mijn man is klusser. ik zou helemaal gek van worden. geen eens een fatsoendelijk wc of does.. zo kan je toch ook geen visite ontvangen.

iedereen met een weekje erbij GEFELICITEERD

Daphne, hoe gaat het met je meis?

anastacia, ik wou dat ik een bad had. wij zijn hard aant sparen en kunnen kiezen
    of een nieuwe keuken of een nieuwe badkamer.
    gelukkig waren mijn vriend en ik het al snel eens dat er een nieuwe keuken inkwam. deze is echt uit het jaar nul. heb echt het idee dat ie elk moment uiteen kan vallen hihihi.

hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?

Liefs Witte Reus.

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    @Witte Reus, ga je dat nog doen voor de kleine er is? Keuken is leuk om te plaatsen! Bij ons kwam badkamer ook op tweede plaats.. maar een bad lijkt me heerljk hahahaah!

Hier geen leuke plannen! Lekker helemaal niks doen! Vanavond dancing queen kijken! Vriendin van mij staat in de finale.. leuk hoor! En jij, nog leuke plannen?

17. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede morgen,

nee dat redden wij niet meer. we moeten nog even wachten want we krijgen nog centen van de belasting terug, want we hebben afgelopen jaar dit huis gekocht. en dan als de kleine er is. en alles weer een beetje rustig is kunnen we op ons gemak een keuken uit zoeken.

En met de badkamer. we hebben er wel wat geld ingestoken. mijn pa heeft voor een paar weken terug een wc geplaatst ( thank god ) en hebben een mooie doeskabine gekocht, wel allemaal binnen een budget.

wat balen dat je wakker werd van pijn in je bekken. ik heb er sinds deze week ook af en toe last van maar dan heb ik meestal te veel gedaan...
    gek lijf hihi

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Oke dan, dacht al dan moet je opschieten hahaha!
    Wij willen volgend jaar de badkamer doen, ff wachten tot kleine wat groter is haha!

Ja irritant he.. je herkent af en toe je lichaam niet meer terug!

19. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    YEAH IK HEB VERLOF!!!!! :D :D :D
    Nu was ik er ook echt wel aan toe ;)
    Ben lekker verwend, verschillende ouders & kids hadden kadootjes meegebracht: knutselwerkjes, bloemen, kleertjes en natuurlyk chocola :) Ook van de collega's leuke kleertjes & knutselwerkjes vd kids gekregen. Erg lief allemaal :D
    Tjonge, nu is t gewoon afwachten :confused:
    Maar eerst gaan we vandaag de kaartjes maken! Hoop dat we alles afkrygen :)
    Zo ff bylezen hoor....

@Katje: ik heb dat ook soms savonds (laatste tyd wat vaker) vind t een beetje op krampjes lyken, maar weet niet waarvandaan t komt, baarmoeder of darmen. Een harde buik dan is je hele buik net een keiharde basketbal, die voel je wel :( Dat was t denk ik niet. Kan trouwens ook indalen zyn, toen ze by my indaalde had ik ook die klachten!
    @Onsukkie: ff een rondje lopen. Dan gaat t meestal wel beter. Is helaas nie veel anders tegen te doen, wel irri idd :(
    @Daphne: had dus 1 beugel bh erby gekocht, maar wat een onding. Heb nu gisteren toch maar zo'n zwangerschaps/voedingsbeha by de hunkemöller gekocht, is geen voorgevormde, maar voor in mn vrye tyd zit ie wel super lekker :D
    @Onsukkie: fyn dat je zo genoten heb. En lekker in 3d, mooi is dat hè! En gelukkig 100% meisje, dus je kunt los in rose hihi. Mooie foto's!
    @Gina: hihi ja die zyn weer op peil ;) maar voor hoelang :rolleyes: :) Jy ook lekker byna verlof! Geniet van je rustige weekend!
    @Neia: heeeerlyk, lekker relaxen nu :D En ik heb t liefst voorgevormd én een beugel haha, maar dat zit nu nie zo fyn. En strax moet ik toch van die slappe dingen aan, dus kan ik t net zo goed nu alvast doen ;)
    Enne warme natte handdoeken dus? Ga ik onthouden!
    Doe je t rustig aan meis! Niet ziek worden hoor!
    @Anastacia: ehm welke date? heb ik weer wat gemist?? ;)
    @mamain: hier maak ik de kaartjes zelf (100 stuks :confused: gelukkig heb ik 2 hele lieve vriendinnen die me helpen!), maar wat ze per stuk kosten....? Geen flauw id, heb t nog niet uitgerekend.....De enveloppen waren wel 30cent per stuk! (wou rose hihi) Van harte met je 35 weken!
    @Fiona: ach meis toch! Heb echt meelij met je, lykt me vreselyk die jeuk! Hoe was t by ome doc??
    @Katsas: hmmm ja dat klinkt wel goed, verwarmde beha's :)
    @Daphne: nogmaals een dikke knuff voor jou meis! Sterkte!
    @Patricia; nog ff volhouden meid!
    @Evelien: mooi hihi. Ga maandag wel ff vragen wat ze nou ongeveer schat qua lengte en gewicht, wil ik zo graag weten ;)"
    @Neia: kan t me wel voorstellen dat sfeertje hoor, ben ook geen voetballover, maar die sfeer by byv t WK vind ik super! Veel plezier!
    @Anastacia: ehm groot? Die van my is 105 cm :oops:
    Enne bedankt voor die lyst. heb er al verschillende, kan ik kyken wat ik uiteindelyk allemaal mee wil nemen....
    @Fiona: yeah, jouw meis ook al ingedaald (dacht ik al hihi) wat fyn! En nu maar hopen dat t zalfje snel helpt! Van harte met je 31 weken!
    En ik ook nog maagzuur hoor, ondanks t indalen ;)
    @Neia: denk je echt dat dat van Lafo al t voorwerk is? Want ik heb (vooral savonds) steeds een beetje kramp in mn buik,en soms doet t ook echt wel flink pyn :(
    @Deentje: fyn dat je een afspraak hebt meis! Hoop dat ie je id goedkeurd!
    @Lafo: hmmm jy hebt t nog wel erger dan ik meid. Hoy t idd maar ff in de gaten! En lekker rustig aan doen hè!
    @frostieke: van harte met je 33 weken!
    @Witte reus: hier ook gewekt door de hik van ons ukkie :( Maar ik pas om 7uur...Ff tv gekeken en ontbeten in bed, en zometeen maar es douchen, wordt om 10 uur opgehaald!

Nou dames, fyne zaterdag, ik ben weg!
    DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIII!!!!

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Grrr tik ik een heel verhaal , verkeerde knopje alles weg !

Gina: heb geen mail ontvangen, behalve die van gistermiddag. En ik heb zeker neits op mijn prive mail gehad.heb je wel toegevoegd op msn.

witte reus, lekker een nieuwe keuken! hele investering, maar als het eenmaal klaar is :)

Ice : Lekker zeg verlof, ga maar lekker genieten. Kun je heir heel vaak komen :)
    We hadden wat de date betreft afgesproken met de meiden die in zuid holland wonen om af te spreken in delft tijdens ons verlof. We gaan naar Delft, alleen de datum is nog neit bekend. Als je zin hebt om mee te gaan, dan moet je maar een PB sturen, iedereen is namelijk welkom!

Hier gaan we naar wat open huis dagen van huizen die te koop staan in de buurt, gewoon even kijken :) Verder weinig gepland.

liefs, en fijn weekeind!

Deel Deze Pagina