zo meidne ga eerst aande slag met de badkamer en dan met de slaapkamer en dan stort ik me op de was! bleeehhh maar moet toch echt gebeuren wie komt me helpen? nou heb weer lekker krabbend de nacht door gemaakt maar ben er al wat gewend aant raken nou nog van die rooie wangen af komen volgens mij werkt de creme wel een beetje oooo kwam ik er maar vanaf! zal vanmiddag op iedereen ff proberen te reageren doeiiii moet werken in me huissie
ja annastascia bedoelde jouw ook maar was te lui om je hele naam te typen nou ik denk dat het idd door de zwitsal is gekomen van toen begon de ellende wanneer trok het bij jouw weg? ice lekker verlof! heerlijk ik moet nog ff geduld hebben nou doei ben nu echt pleite
Ach aan de ene kant red ik het wel hoor, ben wel erger gewend (m'n man is als militair twee keer een half jaar uitgezonden geweest, dat was pas heftig) maar nu je dan al een paar jaar samen woont vind ik het niet zo leuk als hij dan weg is...maar goed, wil 'm ook niet dit soort uitjes verbieden... dat vind ik ook weer onzin. werkte je in het onderwijs?
Goedemiddag ladies! Hier een mama bij wie het geduld ernstig op is...oefff ben ff heel boos op mijn kleine man....dus ik sluit me ff af voor wat hij doet en ga ff eerst reageren op wat er sinds gisteren is geschreven. @ Daphne: is altijd toch duur he die kaartjes en zijn inderdaad maar heel weinig mensen die er echt wat mee doen. Ik kan me voorstellen dat je de energie ontbreekt om het hele verhaal te doen. Ik hoop gewoon heel erg dat jij en je man er uit komen samen. Dikke knuff @ Patricia: jammer dat je het zwanger zijn zat bent want je moet nog ff, maar kan me er alles bij voorstellen, ik heb vandaag ff zo'n dag ** gaat nu toch maar WEER haar kleine man in bed leggen, want hij is er al WEER uitgekomen, zucht...** @ Evelien: ja erg he, ik had bij tim op het eind ook echt het gevoel niet meer over mijn persweeen hoor, het was allemaal te veel en te lang geweest, nadat de placenta geboren was en de hechtingen stonden, hebben ze me gauw in een schoon bedje gehezen en aan infuus gelegd. Nou ja en ook dat hebben we overleefd he @ Neia: wat goed zeg dat je strijkwas af is! Klasse! En vroeg naar bed is op zijn tijd ook heeeeel lekker, hier lagen we er gisteren ook al om tien uur in! Wat gaaf naar nec-psv. Ik denk eerlijk gezegd dat psv dan gewoon wint hoor, hoewel het heel knap zou zijn van nec als ze winnen, maar goed. Spannend en zeker leuk! Ik vind de sfeer in een stadion gewoon echt helemaal geweldig! @ Anastasia: ik heb mijn buik nog niet gemeten,grijns volgens mij past daar geen enkel bandje meer om..whahahahah. Geen idee dus! @ Anastasia: hihihihi, volgens mij heb je je gisteren echt verveeld he..hahahaha, ik heb vluchttas nog niet klaar staan, dat doe ik zodra de babykamer af is en mijn planning is om die volgende week (op een nieuwe deur na) af te hebben. Tas is zo ingepakt ook hoop ik. Ik neem dit keer de nintendo ds ook nog mee voor mijn hubbie, voor als het weer lang duurt. @ Deentje: echt wel druk geweest weer jij, kan me voorstellen dat koken dan ff geen prioriteit is zeg. Ben benieuwd wat je psych ervan zegt dinsdag, misschien moet je afbouwen? @ Lafo: vervelend hoor indalings of voorweeen, maar goed, een badje is dan altijd wel lekker, met lavendel erin..mmmmmmmm. Ik hoop voor je dat het allemaal een beetje wegtrekt weer. @ Witte reus: heb vanmorgen al heeeeeeeeel veel gedaan, zal het zo nog wel uitleggen, dus ben van plan zometeen lekker een dutje te gaan doen en verder vandaag nikssssssssss, ja vanaaf uitgebreid badje en dan op de bank! @ Ice: jippieeeeeeeeeeeeeeee, gefeliciteerd met je verlof! Lekker he! Wat ontzettend leuk dat je zo verwend bent door de ouders en kids en collega's, maakt het toch allemaal nog meer speciaal! @ Fiona: sorry, maar heb zelf genoeg was nog. Ik hoop trouwens echt dat je gauw weer van de jeuk af bent!
Recept voor een witte ochtend: Men neme: * 1 Tim * 1 blauw ikeastoeltje * 1 pot billencreme (vol) * 1 slaapkamer voelen jullie hem al? Ik vond het vanochtend op een klein gilletje na verdacht stil op tim zijn kamer, meestal is hij om zeven uur gewoon wakker en het was al kwart over zeven, dus ik zijn kamertje in, zie ik mijn mannetje in zijn slaapzak nog op het blauwe stoeltje staan bij zijn raam. Pot billencreme in de vensterbank gezet, open gemaakt en het hele raam met twee handjes tegelijk volgesmeerd met billencreme. Verder alle kleren waar hij bij kon, de stoel en de muur en natuurlijk tim zelf helemaal vol met zalf. Ik eerst fototoestel gaan pakken maar daar zat geen kaart in jammer genoeg, toen gauw de videocamera gepakt en het ff op film gezet..ik moest er stiekum wel om lachen, wat een zooi! Maar goed, tim voorzichtig uit zijn slaapzak en pijama gepeld en met handdoeken dikste van zijn gezicht e.d. afgehaald, toen in bad gedaan. Ik ondertussen met doeken en doekjes e.d. overal de zalf van afgehaald, wasmachine aangezet en de ramen gewassen. Lekker begin van de dag dus weer
Hahahahaha KAtsas wat een gezicht zal dat geweest zijn zeg! Pffff kan me indenken dat je er niet zo blij van werd, maar gelukkig viel de schade uiteindelijk mee en was het vooral vet! fiona bij mij duurde het toen een paar dagen, heb er geloof ik mentholpoeder opgedaan toen, en dat hielp wel enigzins.. Eigenlijk meot je een foto maken, en dan zwitsal een brief sturen ( heb ik ook gedaan) moest een hele waslijst invullen van hoe en wat maar kreeg wel mijn geld terug van die tube ( moest die tube ook opsturen toen.
Was inderdaad een heel gezicht, ik zal nog kijken of ik het filmpje ervan online geplaatst krijg, dat moet mijn mannetje vanmiddag dan ff doen en dan vermeld ik de link wel
goede middag allemaal... zo he ik kan dadelijk zeker een middag dutje gaan doen de badkamer blinkt, onder is alles gestofzuigd, het bed is verschoond, de kleren zijn gestreken, alle was is gevouwen. en de mannen zijn in de tuin aant werken dus die moet ik om de tijd van koffie oid voorzien.. pffff ice, hmmm lekker verlof .. al fikse plannen? werk je in het onderwijs ofzo? hihi katsass, ik zie het al helemaal voor me, eigenlijk mag je er niet om lachen maar het zal wel leuk uitgezien hebben.
haha dat is een lekker begin van de dag katsas! hier ook een heerlijk begin.. arjen kwam om half 7 bij ons in bed liggen.. was nog erg aan de diaree en zat dus bijna tot aan zijn schouders onder. en kotste toen ook nog ff ons bed onder! dus vanmorgen ook begonnen met schoonmaken! gisteravond hield ons internet er thuis mee op dus ben ff een paar dagen afwezig vanaf nu. zit nu ff bij me ouders.. morgen gaan we ons best doen het een en ander over te brengen... en maar kijken wanneer we alles over hebben! en dan ben ik er weer! prettige dag allemaal! t is lekker weer! dus dat zal wel goed komen! Doei doei! en hopelijk tot snel
Anastasia, ik vond een badjas echt wel heeeel fijn in het ziekenhuis. Die gaat dus zeker wel mee (Aangezien ik zeker weer 1 of 2 nachten moet blijven) Fiona, ik hoop dat het helpt tegen de jeuk! Deentje, ik ben wel benieuwd wat je psych wilt vertellen. Ja dat je risico hebt dat het minder goed met jou gaat? Maar ik denk dat als je er achter staat dat je er dan echt wel op een andere manier mee op zult gaan. En in 1x stoppen is met de meeste medicijnen niet verstandig, ook niet voor de baby, omdat die nu ook al beetjes meekrijgt, die moet dus nu in de buik afkicken. Ananstasia, veel plezier vandaag! Ice, veel plezier vandaag Katsas ik zie het al helemaal voor me (en van dat noodschoonmaken wordt je altijd zo vrolijk he ahum..) Hoe gaat het hier... tja wat moet ik er van zeggen. Ik ben al weer iets rustiger, maar het is gewoon zo moeilijk! Ik hou niet zo van onzekerheid, en dat is gewoon de situatie waar ik nu in verkeer! De kamer is nu bijna klaar! (dit weekeinde vast wel af).
het lijkt wel of we allemaal een fijne ochtend hebben gehad, de ene erger als de ander hihi, @ daphne, veel beterschap/ sterkte .. kweet anders ook niet hoe ik het moet zeggen. al ken ik je situatie niet. toch sterkte hoop dat het snel opgelost word.
Ha meiden, Ben ik weer ff....Het gaat hier weer wat beter...Heb wat bijgeslapen en dat scheelt...Hou het nog wel even rustig.... Maar voel me niet meer zo lamlendig....Mede dankzij Anna die me met een bezoekje heeft vereerd... Was erg gezellig.... FIona: jeuk is hier niet van een creme of zo maar echt van de zwangerschap, wordt veroorzaakt door verminderde werking van de lever. En wat voor geboortekaartjes heb jij...met ene gouden randje Hier 100 kaartjes voor 255 euro.... Anastasia: lekker aan het genieten van je verlof....... Katsas: zie die actie van Tim ook voor me....hi hi...Hoe gaat het nu met je man? Patricia: herken je gevoel heel goed...Ik ben het ook echt zat...Rationeel weet ik dat uk nog 3 weekjes moet blijven zitten maar liever morgen dan overmorgen dat uk mag komen.... Neia: sorry dat ik er niet was voor je strijksupport Maar wel weer goed bezig zeg! Daphne: jeetje meid...Dat schiet niet op zeg....het ging een poosje toch wel weer goed...Meid veel sterkte en lucht je hart... Ice: Yes verlof! Heerlijk meid..! En vandaag geboortekaartjes maken...succes! Witte reus:Goed bezig! Deentje: pff wat een werk, succes nog even! Lafo: hopelijk zijn je oefenweeën wat weggetrokken... Zo volgens mij was dat het wel...Anders sorry voor degene die ik vergeten ben...
Hannah, fijn dat je je wat beter voelt! grrr, we hebben ooit lang geleden deurknopjes gekocht voor de nieuwe kast (van winnie de pooh en teigetje) en die zijn we kwijt. Ging ik net zoeken vond ik wel weer de muurversiering hihihi die we al een tijd geleden kwijt waren. O ja, Ice, ik heb de naam van uk nr 2 in Pandora letters kreeg ze van de week binnen! (maar heb ze nog maar niet om mijn armband gedaan hihihi)
hallooooooooo Ik heb net een heerlijk tukje gedaan en al weer een spelletje. Nu liggen mijn beide mannen nog plat dus ff rust in de keet. Ik was overigens vanmorgen niet zo boos vanwege de zalf hoor, maar meer omdat tim vanaf een uur of tien niks anders heeft gedaan dan drammen en zeuren en huilen en beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh. Maar goed dat is zo vast weer over, hij ligt nu heerlijk lang te pitten. @ Hannah: hee wat leuk dat Anna langs is geweest! Gezellig! En nog beter dat je je niet meer zo lamlendig voelt! Lekker rustig aan doen meis, nog paar weekjes volhouden! @ Deentje: ook al zo'n lekker begin van de dag zeg..ieuwwwwwwww. Dan viel dat van mij nog mee, zalf ruikt tenminste niet zo vies. @ Daphne: grijns, flauw hoor dat je je pandora bedeltjes nog niet om doet..whahahaha. Ik heb net besloten dat ik vandaag (weer) geen zin heb om te koken dus ik knal straks gewoon paar pizza's in de oven, komkommersalader erbij en klaar is klara...hihihi. Heb vandaag slechte dag, heb zin in alles wat fout is....
hahaha katsas, heerlijk zo'n ondeugend ventje.. Net even een nieuwe muis gekocht voor mijn laptop, nou is een stuk beter dan die muis die in mijn laptop zit.
zo hier gesloopt van de drukke dag... Vanmorgen dus vroeg op daarna zijn we in de buurt 3 huizen wezen kijken op een open huizen dag... vervolgens snel gelunched en daarna bij mijn schoonzus en zwager in hun nieuwe huis wezen kijken. Vervolgens naar het tuincentrum geweest en wat nieuwe plantjes gekocht voor het balkon. Daarna heb ik net thuis een aantal planten verpot met het gevolg overal aarde en troep... merk het echt wel last van mijn rug en moe Pfff eventjes liggen en dan ga ik eens aan het eten beginnen. Spinazie gehakt en feta ovenschotel met aardappeltjes
net chinees opgewarmd, hadden we tijdje terug gehaald en wat over wat ingevroren. Blijft m'n favo eten Ook tijdens zwangerschap Straks verjaardag, maar niet al te lang. Rij met vrienden mee die morgen moeten werken, dus we maken het niet te laat.
Katsas, ik had al het vermoeden dat het niets te maken had met het billencreme incident Katje, durf het niet te zeggen, maar chinees eten dat je hebt gehaald moet je eigenlijk niet meer opwarmen... (zelfs als je niet zwanger bent is het niet echt gezond) Ik ga dalijk eens proberen de boel weer op papier te zetten. Ik wou dat ik zelf kon "vluchten"
zo ben er weer na een hele leuke gezellige dag toch nog met het avond eten presteren om knallende ruzie te krijgen hij verwijt mij dat me hormonen me gek aant maken zijn en ik hem omdat die een week al stront chago is en iedereen en alles moet wijken voor hem komt me schoonmoeder ook nog toevallig langs en neemt de rit mee en die neemt het op voor mij en menneer is helemaal lirysh pfffff nou ik gezelllig achter de laptop en hij kwaad in bed nou ja hij bekijkt het maar