hey hanah wat leuk van anna dat ze ff gezellig langs is gekomen , kan je zien dat je vrienden maakt via dit forum ja ik weet het ook niet meer ik dacht dat het van de creme kwam maar me borsten stonden weer in lichte laaie vanmiddag en me armen ook dus pfff wordt er niet zo vrolijk van as dinsdag bij de VK toch weer ff laten zien en mischien willen ze bij mij ook bloedafnemen , wist niet dat ik dat ooit vrijwillig zal zeggen, ik weet het niet maar als ik in bed lig is het het ergste moet nu nog ff snel me bed verschonen , maar die vriendelijke man van me lig erin zal hem er toch uit moeten krijgen...
Goodevening girls! Good news: we hebben vandaag alle kaartjes zo goed als afgekregen Moet nog wel een kaartje met de naam voorop, maar er waren meer mensen by, en ik wou de naam niet verklappen Dus dat komt nog! Ben helemaal happy (en ook moe ) Zo ff snel bylezen, en dan lekker in bed filmpje kyken. We gaan morgen voor een box kyken, een teak houten! duimen jullie voor me dat t wat is? @Anastacia; ja heerlyk hè verlof lekker relaxen hihi. En kan ik idd lekker vaak komen kletsen Enne de date lykt me gezelli, maar ga maar nie meer naar Delft ryden lol, dat trek ik geloof ik nie meer zo Maar thnx for the invitation @Fiona: hoop dat t middeltje snel werkt! @Katje; nee, ik werk op een buitenschoolse opvang, dus wel met die leeftyd. Errug leuk @Katsas: oei oei oei, dat klinkt nie best, wat heeft de kleine man uitgevreten? -> ow zie t al, wil niet slapen? Best vermoeiend idd..... Enne thnx, ja heerlyk! Is een heel apart gevoel hoor, dat ik maandag nie meer naar t werk hoef, en dat min 16 weken lang! Whaha, dat verhaal van Tim, machtig! Helemaal geweldig haha, al kan ik me voorstellen dat jy nie stond te springen om alles schoon te maken Kom maar op met dat filmpje @Wittereus: zozo dat is meer dan ik in 3 weken heb gedaan hihi (dat doet schoonmams allemaal voor my ) En ik werk op een buitenschoolse opvang. @Deentje: doe t maar lekker rustig aan van t weekend @Daphne; thnx, was weer ouderwets gezelli En nee, kan me voorstellen dat je die onzekerheid niet leuk vind, iedereen wil graag weten waar ie aan toe is toch! Probeer toch maar rustig aan te doen meis! @Hannah: wat lief van Anna Van zoiets knap je wel op hè Doe t nog maar rustig aan hoor! Enne de kaartjes zyn klaar @Daphne: mazzelkont Heb je gezien, verschillende sites hebben nu ivm moederdag 30% korting actie, dus als je nog wat wilt bestellen Enne hoezo mag je chinees niet meer opwarmen? dat doe ik ook wel es. Mag dat nooit, of alleen niet als het ingevroren is geweest? @Fiona; oja de klok.....zou t zo vergeten balen van de ruzie, is nooit zo leuk hè Wou ie nog uit bed?? Nou ik ga maar lekker film kyken! Fyne avond iedereen!
zo bed verschoond... 2 wassen gedraaid/// oh wat ben ik toch opruimerig! grrr En ik ben al zo moe.. nou nu maar even met een bakkie thee op de bank bij mijn mannetje gaan zitten. Fiona ik zou met die uitslag gewoon weer de dokter bellen maandag, als de zalf neit helpt is het misschien toch wat anders. Zijn het vlekjes, of heb je hele rode gebieden?
volgens mij mag je chinees nooit opwarmen (maar bijna iedereen doet het de dag erna nog) dit omdat het vaak al een keer opgewarmt is geweest. En ik zag het idd van de kortingsacties. Nu heb ik wel een waardebon, maar daar moet ik voor naar de juwelier hier in de stad. En vanavond is echt een zware avond, ik heb echt alleen maar zitten janken! Voel me zielig! Fiona, ik zou ook je bloed laten prikken hoor, is kleine moeite! En ik ben/was vanavond echt niet gezellig!
lieve Daphne, Kan ik iets voor je doen? Als je wilt praten ofzo mag je me toevoegen op msn, of een mailtje sturen. Misschien helpt het als je je hart eens goed kan luchten. xx
Hallo meiden, Ik dacht laat even wat van me horen want anders zijn jullie misschien wel ongerust en dat is niet nodig, vandaag wel een aantal keren harde buiken gehad maar de krampen zijn verdwenen gelukkig, alleen als ik veel ga lopen / druk bezig ben dan komt het weer op zetten. @ Frostieke gefeliciteerd met je 33 weken, ik ook bijna @ Fiona ik durf echt niks meer op m'n buik te smeren na jouw ervaringen, laat het maar lekker zo! @ Anastacia hier alleen een heel droog voorhoofd met schilfertjes Wil je verhuizen? Zat er iets voor je bij ? @ Gina wie is jouw vriendin van Dancing Queen? Heeft ze gewonnen? @ Ice eindelijk verlof gelukkig meid je hebt het verdiend @ Katje zo dat lijkt me zwaar als je man militair is, wel leuk natuurlijk maar zou hem echt missen als hij uitgezonden zou worden, een goede vriendin is ook militair en die moet ook binnenkort geloof ik een keer op uitzending @ Katsas sorry meid maar moet wel lachen om jouw Tim Ik zal het onthouden voor later, geen billencreme in de buurt neerzetten! @ Deentje zo lekker zeker ook van die spuitluiers die herinner ik nog van m'n nichtje die een keer kwam logeren, poep zat toen in haar haar @ Hannah wat leuk dat je bezoek hebt gehad van Anna, dat zal een gezellige boel geweest zijn Chinees opwarmen zou ik sowieso niet zo snel doen Ben net terug van het etentje van m'n schoonouders was erg gezellig alleen ik kan niet zo lang meer zitten op een stoel merk ik Nog twee hele mooie pakjes gekregen van m'n zwager, roze met wit ik hou wel van die combinatie. Morgen high tea en een start maken met wassen van de babykleertjes, dat probeer ik iedere keer maar het lukt maar niet eraan te beginnen. Hopelijk morgen geen harde buiken meer! Welterusten allemaal!
lafo fijn om te lezen dat je je ietsje beter voelt, was het nu indalingspijn? Heb zelf nog nooit zulke pijntjes en kramp gehad, en lijkt me echt eng! rustig aan blijven doen he! want ws doe je toch teveel als je steeds harde buiken hebt. Wij zijn overigens nu meer aan het orienteren op de huizenmarkt, we willen over een jaartje ofzo wel gaan verhuizen, moet ook wel want we wonen nu in een 3 kamer appartement en dat is met een kleintje niet echt handig... Meiden, ik ga nu echt slapen, maar ik voelde me niet echt lekker . beetje last van mijn maag. Hoop dat ik kan slapen en niet heen en weer naar de wc moet! Heb overigens ook een begin gemaakt met de vluchttas en had ook de helderheid van geest om het trouwboekje op te zoeken! Dat heeft mannetje nodig om de kleine aan te geven op het gemeentehuis als de kleine er is... En om het dan nog te gaan zoeken, dus nu zit het in de tas. heb een ochtendjas toch maar ingepakt en dikke sokken, want pantoffels heb ik niet
Ach niets meer aan te veranderen... heb het al achter de kiezen. Bedankt voor je opmerking, maar ik wil er niet teveel over nadenken anders maak ik mezelf nog gek. Heb inderdaad gewoon wel vaker dit gedaan (ook voor zwangerschap). Het was ook zwaar, ben ook blij dat hij geen militair meer is en nu een baan in de 'burgermaatschappij' heeft
BEDANKT DAT JE DIT FF POST! Dat had ik dus helemaal gemist, stomme zwangerschap... haha. En ik me maar afvragen waarom die mensen voor een konijn een UUR te vroeg waren. Haha.
anastacia het zijn rode bultjes maar onder me borsten en op me borsten zijn het rode gevlekte plekken heel vaag onderhuids is het meer pff heb weer zon jeuk gehad krab krab dinsdag naar de vk en dan als die niks doet de dokter bellen hou het niet uit het verplaats zich ook me armen zijn het nu en me boven benen gisteravond , maar als dat rond me borsten maar verdwijnt dan is het draagelijk kan me bh nauwlijks verdragen oja mannetje niet uit bed gekregen , vanmorgen namdie wel een broodje met een kop thee van me aan in bed , ja we waren allebei niet de makkelijkste tegen elkaar en omdat ik geen zin heb in ruzie toon ik me goede wil, zit rtl4 te kijken leuk!
fiona je verloskundige is geen arts, die zal je dus weer doorverwijzen naar de dokter... lijkt het je niet een klein beetje verstandig om toch gewoon de dokter weer te bellen. Zolang je niet weet wat het is, weet je ook niet wat je er aan kan doen. Het klinkt niet goed dat het zich steeds maar uitbreid. en je moet ook aan het kindje denken! dus gewoon naar de huisarts gaan!
ana. ik denk dat je wel gelijk heb de dokter zei vrijdag dat het aan vanalles kan liggen waspoeder waar je opeens allergies voor kan zijn ect ect. maar het wordt ook niet minder idd ja op me buik wel gelukkig, maar hij zei dat het helemaal geen kwaad kon voor de baby bij 1 op de 5 vrouwen komt zwschapsjeuk voor de 1 merkt het bijna niet en de ander weer heel erg ik zit ertussen denk ik , het heeft te maken met je lever die verdrukt wordt en die de afvalstoffen niet meer goed kan afscheiden ofzoiets?! maar idd ik ben geen dokter hij prikt maar bloed morgen zucht wordt zo moe hiervan maar idd moet niet zo eigewijs zijn trut die ik ben
Hé Fioon, we zyn allemaal wel es eigenwys meid Relax Morgen bloed prikken, en hopenlyk weet je dan meer! Zo wyn naar die box kyken.... Oja....boxen zyn toch meestal vierkant? waarom zyn al die leuke boxkleden dan rechthoekig
ik denkt dat ik echt blond ben maar mijn box is toch echt 4kant of ben ik nou gek hahaha maar goed ook al die ronde boxkleden zij zoveel leuker dan de vierkanten grrr heb bij babywalz een hel toffe leuke liefe vierkante besteld heb me bh uittetrokken en het is een verademing de jeuk is er bijna niet meer hopelijk blijft het ff zo we zullen vanacht wel zien heb een hele pot mentholpoeder in me bed liggen , met me oogies dicht heb ik het er iedere keer op gekwakt als ik jeuk had hier ben ik de babywas aant draaien heb de rompertjes nu in de droger zitten haal het er maar ff uit