Hopelijk is alles goed met de volgende meiden; Will, Evelien, Anoesj, Jv'tje, en nog wat andere meide. Ik mis jullie meiden. Hopelijk horen we snel weer iets van jullie.
goedenavond meiden! ik lig nu op de grond in ons nieuwe huis! vannacht maar op de grond slapen want ons bed staat nog in t oude huis.. arjen ligt naast ons ook op zijn matras! wel gezellie zo we hebben vandaag heeel veel spullen overgebracht.. al is het hier nog lang niet klaar... maarja.. we hebben alleen in t weekend sjouwers die konden helpen en 4 april word t oude huis al opgelevert dus we moesten wel. morgen gaat vriend laminiaat leggen in de woonkamer.. zodat we een beetje normaal kunnen wonen hier ben wel blij dat ik internet heb en onze slaapkamer hier is helemaal af dus moeten we hier maar ff leven ben nu ook helemaal kapot! hele dag aan het opruimen, inruimen en uitruimen geweest! morgen maar een beetje rustig aan doen! kijken hoe vriend laminaat legt ofzo 1 april naar de psych ben beneiuwed wat ie gaat zeggen! zie behoorlijk op tegen het afbouwen omdat wel zeker is dat mijn klachten allemaal weer terug komen.. maarja baby is belangrijker! heb ff snel alles terug gelezen.. maar weinig onthouden vergeet echt alles de laatste tijd daam ben blij dat je de spelletjes leuk vind veel plezier ermee! katsas wat een leuk filmpje zeg! echt lachen! wat een dondersteen! ik wou nog wel meer zeggen maar ik weet t niet! ik ga ff rustig liggen en tv kijken! prettige avond nog iedereen! en slaap lekker!
stomme vraag mischien maar ik heb postzegels gehaald voor de gebortekaartjes echt van die lelijke dingen ik dacht dat je ook speciale geboortepostzegels had of ben ik nou gek? ik vindt ze spuuglelijk op me mooie enveloppe haha
fiona: ik heb geboortezegels hier, met een ooievaar er op . Staat ook op t mapje waar de postzegels op zitten :geboortezegels deentje fijn dat je weer online bent, en wat een gedoe zo kamperen in je nieuwe huis maar ook wel gezellig aan de andere kant. Maak je niet te druk he OOO ja ik vergeet het steeds, maar wie spaarde er nou ook al weer lintjes? Ik ben aan het opruimen en heb er nog een paar!
hier even een berichtje vanuit zweden voordat ik mijn bed in duik. alles gaat redelijk goed en begin weer op te knappen. gelukkig kan ik ook weer wat normaal eten, dus we gaan weer groeien gelukkig. morgen zal ik even een stukje terug lezen en wat reageren, ben er nu te moe voor. gaat het hier met iedereen goed?
Deentje, gezellig kamperen op de grond. is ook wel knus natuurlijk. Kan jullie bed morgen over? Zal vast wel fijn zijn als er 1 hele kamer klaar is. Maar jullie hebben nog 5 dagen, dus komt vast goed. Ik ben ook blij dat je daar internet hebt! Fiona, ik heb op het postkantoor gevraagd naar geboortezegels, en toen kreeg ik die met een ooievaar erop. Anastasia, volgens mij spaart Jv'tje lintjes. Will, super fijn om iets van je te horen. Gelukkig gaat het de goeie kant op. Hier alles oke. Ik duik mijn bedje in, maar eerst even het hondje uitlaten natuurlijk. Trusten! X Neia
Hier alles ook ok, heb een heerlijk rustig weekend. Had ook de behoefte om wat tijd voor me zelf te hebben, dus erwin is zaterdag met de meisjes de hele dag naar plopsaland (indoor)geweest in hasselt belgie, zij hebben genoten en ik ook, heerlijk zo'n stil dagje. Heb de babykleertjes uit de dozen gehaald en herinneringen opgehaald op die manier, smelt... Vandaag veel geluierd, dus erg relaxed. Ik moet komende week nog werken op donderdag en vrijdag en de week erna nog een avond, maar ik kan dan niet de pillen doen en ga daarom dat ene avondje maar gewoon laten schieten, hopelijk is mijn manger er mee eens!. Dus nog 2 avondjes en dan verlof, anders maar 3, overleef ik ook nog wel! Fijn al die positieve berichten van onze zorgenkindjes! Katsas, schitterend jullie Tim, ook mijn meiden moesten er erg om lachen! Nou tot morgen allemaal! Welterusten, evelien! Ps ik moet voor de bekkentherapeut bijhouden hoe vaak ik plas, gisteren 13 keer! en vandaag kom ik daar ok weer dicht bij!, heb echt een abbonnement!
Zo ff nog op de valreep een berichtje, was op zoek naar een nieuwe wasdroger want je raad het al die is net kapot gegaan Eerst twee weken geleden m'n wasmachine en nu m'n wasdroger heb ze ook allebei toen tegelijk gekocht dus ze gaan dus ook tegelijk kapot Lekker hoor zo'n kostenpost kan ik ook nog wel gebruiken En heel m'n laminaat lekker zeiknat omdat het opvangbakje schijnbaar niet meer z'n werk doet en het komt er dus aan de onderkant uit. Zo dat was mijn klaagzang weer. @ Evelien zo meid dat zijn een hoop plasjes dat red ik niet hoor. Lekker dat je zaterdag wat tijd voor jezelf had, moet ook af en toe. En vonden de kids het leuk Plopsaland indoor ik ken alleen die outdoor. @ Neia ik vond het niet zo jammer hoor dat PSV geen kampioen is geworden Ik denk dat ze het leuker vonden om thuis kampioen te worden.. Maar de hapjes waren lekker en daar gaat het om toch!? @ Will fijn dat je ons even een update geeft, hou je rustig meid, het eind is in zicht en je gaat de goede kant op, ik mis je verhalen @ Deentje wat spannend je eerste nacht in je nieuwe huis En al internet dat is fijn, hoeven we je niet lang te missen @ Fiona geboortezegels datn is ook nog iets voor m'n lijstje geloof ik @ Anna het gaat al weer wat beter gelukkig met jou ook zo te lezen Ik ben heel nieuwsgierig wat de vk dinsdag gaat zeggen. Manlief gaat ook mee want die heeft nog wat vraagjes over de bevalling qua veiligheid etc. Nou morgen zal ik niet veel online zijn, ga morgen naar m'n moeder en even op zoek naar een nieuwe wasdroger en 's avonds eet ik bij een vriendin en daar komt ook gelijk de kapster, dus niet teveel typen he meiden anders moet ik zoveel bijlezen Maar de laatste tijd is het erg rustig hier hoop dat het met iedereen goed gaat! Gelukkig houd iedereen nog steeds'de beentjes bij elkaar en dat vind ik al heel wat Ciao
goede morgen allemaalm lekker weekend gehad? @ deentje hihih zal ook wel zijn scharme ( of hoe je dat ook schrijft ) met zijn driee op de grond slapen. maar of dat zo goed voor de rug is. @lafo, balen meid dat het kapot is gegaan. dat geld had je liever ergens anders aan uit gegeven. Aanastacia, ik wist ook niet dat er aparte zegels voor waren, maar goed dat je het even meld. want dan ga ik daar ook speciaal voor vragen. evelien, 13 keer piesen? ik geloof ook wel dat ik aan de 10x kom :S.. pfff iemand een goed middel tegen snachts slapen jeetje heb het gevoel alsof mijn lichaam het dag en nacht ritme om gooid alleen slaap ik overdag niet en s'nachts ook bijna niet. vandaag om half6 wakker gister om half5 en dag daarvoor ook zoiets :S... *zucht * vandaag een lekker druk dagje. moeten om 08.30 bij de verlos zijn. krijgen vluchtig een echo mijn vriend heeft vrij gepakt. en na de vk moet de wagen naar de garage ( slik) en daarna gaan we grasmatten halen voor in de tuin. en als dat aangelegd is zal in de tussen tijd wel de man van de babydump gekomen zijn met de nieuwe lattebodem. en daarna gaan we naar de stad moeten nog dingen voor de beeb kopen... jullie leuke plannen? tot vanavond, Liefs Witte Reus.
morguh ooo ben zo moe! dat uurtje heb ik echt hard nodig goed nieuws sinds vanacht eindelijk goed kunnen slapen ivm de jeuk het is een stuk minder! jeeeaah zou het dan eindelijk gaan afzakken nou deze zombie gaat naar haar werk teo eerst ff broodje eten en dan werk bleeh nog ff dan heb ik ook eindelijk me verlof
ik ga dus vanmiddag de postzegels voor geboortezegels omruilen grrrr ja heb het ook me mannetje laten halen stom stom stom ! will fijn om iets van je te horen lafo kut he dat soort kosten heb laatst ook een nieuwe was machiene kunnen kopen maar me droger doet het nog prima! ff afkloppen! wittereus jij ook al zn druk daggie ik hier ook leuk! ahum evelien daar kom ik ook op uit zowat allemaal kleine plasjes maar ook grote dacht dat het door het indalen kwam?
Goeiemorgen meiden! Ik heb gister echt een leuke dag gehad, mn vriendinnen en moeder/schoonmoeder en zusje hadden een suprise babyshower georganiseerd! Ik werd meegelokt onder valse voorwendselen en toen ikt erug kwam zat mn woonkamer vol... echt heel leuk! Allemaal kadootjes gehad voor onze kleine man! En gister avond heerlijk naar de spanjaard geweest met mannetje.. heerlijk gegeten! Al met al een lekker dagje! Ik ga dalijk terug lezen enr eageren! Kus
Goodmorning girls! Vanmorgen weer heeerlyk (NOT )vroeg wakker, ben 7uur uiteindelyk maar opgestaan. Maar goed dat ik verlof heb, kan ik strax nog ff op bed hihi. want vanaaf krygen we allemaal visite voor Maikels verjaardag (29 jaartjes alweer) dus dan zal ik er ook wel nie zo vroeg inliggen. Ik ga zo ff de Vk bellen (nee niet schrikken, nix aan de hand ), had voor vanaaf een afspraak, maar nu komt er toch nog allemaal visite (maikel wilde eerst zn verjaardag wel vieren, en dan eigenlyk gisteren. En toen weer niet, maar nu komt er dus spontaan toch allemaal visite....vanaaf, dus moet ik de afspraak verzteten. Hoop dat t kan!) De box was super, ziet er nog hardstikke goed uit, geen krasjes enzo, dus die staat al by ons in de kamer Nu nog een leuk boxkleed, wil er ws één van label-label of van snoozebaby, die zyn zoooooo leuk En dan in t rose natuurlyk Oja en boxen zyn idd rechthoekig haha, lykt op de foto altyd vierkant, maar als je de maten dan ziet, is t rechthoekig Nou ff bylezen..... @Daam: hier ook idd een rechthoekige dus Enne Chinees opwarmen doe ik ook altyd.....En ik leef nog steeds @Katsas: whahaha hy is echt super, dat geziecht van Tim, onbetaalbaar heb je t nog schoon gekregen?? @Lafo: was t overal V&D iets? Ik dacht alleen in Doetinchem. daar waren gisteren de rest vd winkels ook gelyk open. @harde buiken: toevallig gisterenavond 1 gehad, heb ze idd de laatste tyd wel iets vaker, maar niet echt schrikbarend vaak. En ook nog zo nu en dan krampjes, maar t zal er allemaal wel byhoren @Anna: 2 jaar samen, van harte gefeliciteerd! Hoe was t eten?Enne ja klopt idd, voor my voelt t anders als voor jullie, ik bleef maar doorwerken haha (nou ben bly dat t kon hoor ). Jullie ook maar lekker genieten dan hè! Lief dat je by hannah langs was! Kom de volgende x gelyk ff hier langs @neia: goed geslaagd dus! Ik moet ook nog iets hebben voor in t kraambed, maar heb echt geen flauw id wat Tips anyone?? @Deentje: hihi net kamperen dus @Fiona: ja je hebt van die zegels met een ooievaar erop, of heb je die en vind je die maar nix? Hier kun je ze gewoon by de supermarkt krygen, en ook vast wel op t postkantoor.... @Anastacia: hihi die lintjes freak ben ik maar wel alleen stoffen lintjes (hoezo kieskeurig ) @Will: fyn wat van je te horen meid, gelukkig kanp je weer een beetje op! @Wiite reus: genoeg plannen dus vandaag! veel plezier! @Vaak plassen: kan hier ook wel voor een record poging gaan geloof ik Soms sta ik op van de wc, en dan voel ik gewoon dat ik alweer moet, niet normaal Nou ik ga atwt kyken, laters!!!
goedemorgen dames. Hier weer last van nachtelijk zweten.. pfff.. had ik ook in het begin van mijn zwangerschap... Trouwens weet iemand wat het verschil is tussen een dekzeiltje en een matrasbeschermer? Dekzeiltje zit hier namelijk niet in het kraampakket, heb ik dat hard nodig ? Omdat ik in het zh wil bevallen. Als ik nu 2 weken voor loop, dan moet ik toch wel iets op mijn matras hebben liggen voordat misschien de vliezen breken..
hallo meiden, daar was ik ook weer eens. Vandaag me eerste dag van verlof! Raar hoor. Meteen maar helemaal volgepland met dingen om te doen. Had een hormonaal weekendje, vond t echt raar om met verlof te gaan. Echt een start van je nieuwe leven. Wanneer ik weer op me werk kom is alles zo anders. T is allemaal nogal niet wat. Dus een rustig weekendje gehad. Ik heb de laatste tijd niet heel veel bij gelezen moet ik zeggen. dus weet ook niet of er veel dingen gebeurd zijn eigenlijk....sorry. Doplhin, moet eerlijk bekennen dat ik t verschil niet weet eigenlijk.. Ice, leuk dat je een mooie box hebt! Gina, wat te gek zeg zo'n babyshower. echt een verassing. Fiona wat erg die jeuk zeg. OOO er is niet veel irritanters. sterkte. Witte reus veel plezier met de echo! Lafo balen van je droger. geen leuke uitgaven. Oja over dat plassen....ik ben er vannacht 1x uit geweest. en dat was een uitzondering. Ik plas helemaal niet meer als anders. vreemd he. maar ben dr blij mee hoor. Nou ik ga de schuur opruimen. Heb een hele lijst gemaakt met dingen die ik wil doen deze weken. Laten we maar t leukste meteen doen...not.. Nou meiden ik ga weer wat vaker meelezen en reageren als jullie dat goed vinden. doei doei!
@Dolphin: ja hier ook snachts flink aan t zweten....! En erg last van zweethanden, dat heb ik nog nooit gehad! Zou dat door t vocht komen? Ik heb nu al zo'n molton hoes met plastic onderkant (van de thuiszorgwinkel, waar je ook de klossen haalt) voor t geval dat. Maar die zit alleen om myn matras (kraakt niet hoor) dus wil nog wel iets erby halen voor t hele bed. De kraamzorg zei toen, je kan ook zo'n doorzichtig schilderszeil halen (zo'n dunne) dat kraakt ook niet en gaat ook goed. Die doe ik er denk ik op, en dan nog 1 reserve voor als je t bed op moet maken als de bevalling begint..... @Hupse: lekker hè verlof, gefeliciteerd! Hier vandaag ook de eerste dag, gek hè Ga vandaag ook allemaal dingetjes doen hihi, keeps you busy En idd, als je strax weer gaat werken, is alles anders! Nou ik ga douchen, strax komt er een vriendin lekker koffie leuten
Dolphin, denk wel dat je een zeiltje (of iets wat vocht tegenhoudt) nodig hebt. Want ook al wil je in het ziekenhuis bevallen dan kan het toch nog gebeuren dat je vliezen in bed breken. En ik weet niet hoe een matrasbeschermer waterdicht is? En loop jij 2 weken voor of loopt je kleine twee weken voor op de groei? Ice, gefeliciteerd met je mannetje Ik zou gewoon toch vanavond naar de vk gaan. Het zijn (meestal) geen afspraken van langer dan 15 minuten. Of je moet je heel erg rot voelen. Over het plassen, ik kom echt niet aan de 13x. (Gelukkig hihihi) Witte reus, hihihi leuk he de voorbereiding op de kleine Ik had dat bij Sam heel erg. Nu wordt ik wel vroeg wakker maar dat komt ook door "ons" (lees Sam d'r) ritme gelukkig slaap ik 's nachts gewoon door. Pff, wat een weekeinde zeg. Heb wel heel erg veel gehuild. En ook veel gepraat hoor. Maar ik weet gewoon niet wat ik soms met de onzekerheid aanmoet. Nou ik ga verder met de kraamafdeling en ga Sam gezellig uit de box laten.