Daphne: allereerst nog maar een hele dikke knuff voor jou meis, hoop dat je je snel wat beter voelt! Enne VK is al opgelost, kan morgenvroeg terecht, dus das mooi hihi. Zo en nu ga ik ECHT douchen.... **Schopt zichzelf naar de douche....**
@ daphne, de kleine loopt 2 weken voor en volgende week gaan ze kijken of ik ook 2 weken voor loop. Er staat op de matrasbeschermer: Ideaal gedrurende de weken voor en tijdens de bevalling. Ook geschikt voor lichte incontinentie. De matrasbeschermer is helemaal blauw en ziet er ook uit als een zeiltje.
Dolphin, ik zal ook binnenkort maar eens kijken hoe dat ding eruit ziet hihihi. Zal vast ook bij ons in het pakket zitten. Maar eerst het kamertje helemaal klaar en dan kan ik daar gaan inrichten
Goedemorgen allemaal, hier wel lekker weekend gehad. Gister een hangkast op gehaald bij m'n schoonouders met m'n vaders auto. Paste precies, volgens mannetje paste het niet en die was me toch kwaad. Zelfs m'n schoonmoeder had zoiets van: doe es normaal! Gelukkig is ie het ook snel weer kwijt en als ik dan een tijdje wachte n er weer over begin dan krijg ik meestal ook nog wel gelijk. Dus was de wijstte gisteren. Wel gezellig verder bij m'n schoonzus die het babykamertje nu ook bijna af heeft. Best leuk geworden, maar niet mijn stijl. (hoeft ook niet natuurlijk) Vanmorgen controle bij de VK, moet nu om de 2 weken, dus 14 april (mn verjaardag) weer, en dan moet m'n man mee, krijgen we uitleg over de bevalling en wanneer we moeten bellen enzo. Bloeddruk was 120/50 het is bijna belachelijk, maar volgens die VK is de placente daar ERG blij mee, dus dat geloof ik dan maar.
Ijzer was 3 weken geleden met prikken trouwen 6,6 was in het begin van de zwangerschap 7,6 maar omdat een ander cijfer 91 was (vraag me niet wat) was het geen ijzertekort, dat is pas zo als dat andere cijfer onder de 80 komt. Maar ik moest alleen wel ff opletten geen melkproducten bij m'n eten te drinken, want dan wordt het ijzer minder goed opgenomen. NOu ja, voel me nog steeds prima, dus dat zal wel loslopen. Heb alleen een beurse plek in m'n buik. Gisteren teveel gezeten en dan ligt ukkie zoooooooo hoog.
hier even een ego berichtje, ben net pas wakker en heb ook helemaal geen zin om uit mijn bed te komen bah Ik heb de laatste tijd echt enorm veel last van vocht vasthouden, hoef zelfs snachts nog maar 1x uit bed om te plassen. En mijn handen zijn zo opgezwollen dat ik mijn trouwring af heb moeten doen! Ik baal er zo van, ik wil niet de laatste 5 weken ontploft rondlopen *snik* mijn handen zijn echt zo dik dat het pijn doet en tintelt! Ice : ehhh ik heb geen idee die lintjes die ik heb dat is dat brede lint met een motiefje zeg maar, niet van dat dunne lint wat ook wel om je cadeautjes heen zit.. Maar of het stof is, geen idee waar het van gemaakt is. Ik wil het wel opsturen naar je anders.. Lafo heb je mail gehad op je prive adres? Ik kreeg eerst de mail terug namelijk. PatriciaK & Jvtje willen jullie mij ook even een mailtje sturen alvast mijn hartelijke dank meiden ik ga even douchen , en vanmiddag naar de VK hoop dat ik me daarna beter voel en nog even kom reageren.
Beterschap anastacia, je rot voelen is echt 3x niets! Maar goed, het is nog maximaal 7 weekjes voor jou!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in Bevallingskalender mei mama's 1 mei: Ice (Tamara) - 25 jr - Doetinchem - zh + bv - 1e kindje - meisje 1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 1 mei: Jvtje (Madelon) - 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m 1 mei: Witte reus - 23 jr - zh of thuis? - ...e kindje - j/m 3 mei: Mariska (Mariska) - 35 jr Hoogezand - zh of thuis? + bv - 1e kindje - jongetje 3 mei: Anastacia (Anastasia) - 30 jr - Den Haag - zh + bv - 1e kindje - meisje 4 mei: Saar (Saartje) - 24 jr - Retie (prov. A'pen-BE) - thuis - bv - ...e kindje - j/m 5 mei: Katsas (Saskia) - 35 jr - Hengelo, zh + bv - 2e kindje - jongetje 5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje 5 mei: Ntombi (Ingeborg) - 26 jaar - Nijkerk -thuis + bv - 1e kindje - j/m 5 mei: Masoled (Marina) - 30 jr - Tilburg, thuis + bv - 1e kindje - meisje 6 mei: PatriciaK - 24 jaar - omgeving Rotterdam - zh - ...e kindje - jongetje 7 mei: Hupse (Winnie) - 28 jaar Gelderland - thuis + bv - ...e kindje - j/m 7 mei: Dolphin - 22 jr Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje 8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje 9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr Almelo - thuis + bv - 1e kindje j/m 9 mei: Hannah (Hanneke) - 25 jaar - omgeving Arnhem - zh + bv - 1e kindje - j/m 11 mei: Mamain2008 Friesland zh + bv - 2e kindje j/m 12 mei: Nijnja (Johanneke ) - 33 jr - Haarlem, zh of thuis (?) + bv - 1e kindje - j/m 12 mei: Surf - 1e kindje - jongetje 13 mei: Will (willie) - 37jr - Zweden, zh + bv - 3e kindje - j/m 13 mei: MamavanSamia Breda 2e kindje jongetje 15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - meisje 16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje 16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam zh + fles - 1e kindje - j/m 17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje jongetje 18 mei: Sannieee 1e kindje -meisje 19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon thuis + bv - 1e kindje - meisje 19 mei: Askim -34 jr - Rotterdam - 1e kindje - j/m 21 mei: Neia 26 jr zh + bv 1e kindje - j/m 21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr Veldhoven thuis + bv - 3e kindje - meisje 23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje 23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) zh + bv - 1e kindje - j/m 24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m 25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv - 1e kindje - j/m 26 mei: Nazli21 22 jaar 1e kindje jongetje 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 27 mei: Eerlijkbeertje - Friesland - 2e kindje zh + fv - j/m 27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m 28 mei: Friendly, 25 jr - Groningen - thuis + bv - 1e kindje - j/m 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - meisje Agenda Verloskundige of gyn 31 mrt: Onsukkie 31 mrt: Ice 31 mrt: moedergans 1 apr: Daam 1 apr: Jvtje 1 apr: Lafo 2 apr: Hannah 7 apr: Daphne 9 apr: Eerlijkbeertje 10 apr: moedergans 14 apr: Onsukkie 14 apr: Daphne 21 apr: Daphne 5 mei: Daphne Agenda Echo 10 apr: moedergans Agenda Pretechos - Aantal (aankomende) moeders: 40 Jongen: 12 Meisje: 11 Onbekend: 17 Tweeling: 0 Buddylijst Friendly & Hellepelle Fiona & Onsukkie & Lafo Deentje & Anastacia & Daphne78 Daam & Jvtje Hupse & Anna28 Evelien69 & Will Katsas & Mamain2008 Anoesj & Gina82 Hannah & Ice & Anna28 Buddyzoekers Mariska72, Masoled, Sannieee, Ntombi Meiden die een mk hebben gehad *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita Op 23 december is Danique geboren, dochter van Miriam25 en partner. Helaas was het Danique haar tijd nog niet. Wij wensen Miriam en partner dan ook heel veel sterkte toe Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in
zo we zijn weer terug van de vk. alles was goed ik geloof dat de bloeddruk steeds hoger word. ze vroeg ook of ik last had van vocht vasthouden... de echo was kei leuk, we krijgen een duimelotje. daarna wilde we de klossen voor het bed gaan halen stonden we voor een dichte deur. begonnen die pas om negen uur. daar hadden we geen zin in want we moeten nog meer doen, dan ga ik vd week maar zelf. daarna auto weg brengen. gaat rond 250 euro kosten en nu is vriendlief bezig met gras in de tuin aant leggen beterschap anastacia.. daphne. soms kan huilen ook een opluchting zijn ( thanks zo ervaar ik het ) en veel praten is ook belangrijk. hoop dat jullie er uit komen. ice, gefeliciteerd met je mannetje. zal idd wel een vermoeiende dag worden... maar wel een leuke. heb je ook voor ons extra taart gekocht over harde buiken, is het raar als ik zeg dat ik ze nog nooit echt gehad heb ? wel dat mijn buik af en toe hard werd maar daarna ook weer snel genoeg normaal ...
Ik heb in deze lijst weer wat namen verwijderd. Volgens mij ben ik daarbij redelijk conservatief te werk gegaan, dus het kan best zijn dat er nog wel wat namen instaan van mama's die hier al maanden niet meer geweest zijn. En natuurlijk geldt nog steeds: als je naam er niet (meer) bijstaat, maar je wilt wel op de lijst, stuur me dan even een PB'tje!
Aan de ene kant wel, over 5 weken mag ik al thuis bevallen. Maar aan de andere kant kan het ook nog 10 weken duren, en dat klinkt dan weer zoooooooooooooooooo lang!
hahah hoe herkenbaar. dat heb ik zelfs nu het kan nog 4 weken duren maar ook 6 maar het kan ook volgende week gebeuren :s
officieel vanaf de 36 weken. heb alleen een probleem. als wij 4 klossen gaan halen hebben wij kans dat het midden van het bed gaat hangen. wil proberen om er 6 mee te krijgen alleen tja zullen ze dat doen?....
Hmm... ik moet ook een extra klos in het midden (1tje maar), neem aan dat vrijwel iedereen dat wel heeft toch? Lijkt me dat ze daar wel rekening mee houden.
Onsukkie, GEFELICITEERD met je 32 weken! Gelukkig ben je weer door de apk. Dolphin volgens mij zit er in mijn kraampakket ook alleen een matrasbeschermer. Maar die is vast wel goed genoeg hoor. Ik ga hem er vanavond ook opleggen. Jvtje, alles goed? Ik zal je nog even pb'en over de veranderingen voor de lijst. Witte reus, fijn dat alles goed was. Zo, dat is een druk dagje inderdaad. Maarja, jij mag nu voor de koffie zorgen voor je mannetje of niet? Anastasia, zo erg als je je zo beroerd voelt. Bah. Ik herken dat gevoel ik je handen hoor. Heel erg vervelend. Die van mij zijn ook echt opgezet en soms doen ze 's ochtends pijn. Daphne, ja onzekerheid is gewoon bijna het ergste wat er is. maar dit is toch geen tijd om beslissingen te maken of wel? Ice, hihi heeft de schop geholpen? Anders help ik je wel hoor. GEFELICITEERD met je mannetje! Hupse, GEFELICITEERD met je verlof! Zal vast even heel raar aanvoelen. Maar zo te horen hou je jezelf wel bezig zo. Toen wist ik het even niet meer. Hier bijna geen oog dichtgedaan vannacht. Ik kon gewoon niet in slaap komen, en voordat ik het wist moest ik weer eruit om over te geven. Ik zou er echt alles voor over hebben om 's nachts niet een keer over te geven. Het voelt nu even alsof het nooit over zal gaan. X Neia