ja dat hoop ik, anders moeten we het provosorich ( moeilijk woord ) oplossen. ja idd als mensen vragen hoe lang moet je nog... 4 weken. wat klinkt dat gek. want morgen is het 1 april, en 1 mei is de uitgerekende datum. hoe gaat het bij de konijntjes? een konijn moet toch ook wel eens de tanden laten knippen of niet?
hmmm neia, dat is niet zo leuk, heb je in het begin ook veel over moeten geven? jaahh heb al lekker verse broodjes gehaald en de koffie is op. hij is nu extra hard bezig want de lucht is helemaal zwart aant betrekken
Evelien, wat heerlijk zeg zo'n rustig weekendje. Lief van je man dat hij de meiden mee heeft genomen. Lafo, goed om te horen dat de krampen nu weg zijn. Wel rustig aan doen vandaag he? Klinkt echt als een druk dagje weer. Gina, oeeeeeeeeeeeee wat leuk zeg! Super lief van je vriendinnen en familie. Lijkt me super leuk om zo verrast te worden. Wat heb je allemaal gekregen? X Neia
Ja bedankt! Ik had echt niets te melden en de VK nog minder geloof ik. Lekker veel vruchtwater, kontje boven, voetjes rechts (auw, dat weet ik ja), koppie bbbi en toen zegt ze: "Tja... je mag nog wel even blijven zitten hoor, maar ik heb eigenlijk niets meer te melden." Haha. Ze dacht overigens dat ik een makkelijke bevalling ga krijgen, omdat m'n zwangerschap zo goed verloopt. Nou laten we het maar hopen dan! Heb er wel vertrouwen in hoor, zie er ook niet tegenop.
Een gezond konijn niet hoor! Maar je hebt wel konijnen waarbij het gebit verkeerd is waardoor die voortanden doorgroeien. Gebeurd zelfs vrij regelmatig... is een soort doorfok-fout.
En dan moeten die tanden wel geknipt, maar gelukkig kan ik dat zelf. Verder gaat het goed met de konijntjes en we hebben een jonge kwartel, zo leuk! Beestjes is niet veel groter dan een hommel. Er staat een filmpje van op m'n weblog: www.troeters.nl als je het leuk vind!
thanks, ik heb zelf ook een konijn ik probeer ook regelenmatig te kijken hoe het met de tanden staat. wel moeten geloof ik zijn nagels geknipt worden. en daar heb ik echt geen verstand van. hoe is het weer bij jullie?
onsukkie echt wel dat kwarteltje wij hebben ze ook gehad vroeger thuis hadden we een hele folliere... op dit moment hebben wij ook een konijn.echt een groot beest zwart met bruin het is echt een joekel ja natuurlijk niet zo groot als een vlaamse maar hij komt aardig in de buurt.....hij heb een hele grote ren waar ie kan graven enzo zijn maatje is 2 jaar terug doodgegaan.... katsas wat een mega leuk filmpje van je mannetje hihihi heb er ff smakelijk om gelachen... ik heb mijn ringen ook al maar afgedaan want heb ook al dikke vingers....en sàvonds erge dikke voeten..... donderdag intakegesprek om een uur of 1... ik ga nu maar eens ff een broodje klaarmaken en vanmiddag maar ff een tukkie doen....ben alweer moe. oja hier ook vaak naar de wc kom denk ik ook wel aan 13 x....waarom wil de therapeut dat eigenlijk weten evelien?
Ja nagels moeten inderdaad wel, of hij moet continu op stenen lopen dan houdt het zich meestal vanzelf wel bij. Maar lange nagels is heel zielig, dan groeien heel die pootjes krom. Het weer is hier bagger!
pff ben net terug van het werk ben kapot! kan niet meer ga ff plat liggen en dan door naar de fysjo heb een lekker sapje gemaakt yohurt bannaan en sinaas en mixen maar ! jammie
Ja als je het zo stelt dan mag ik over 1 week en 5 dagen al thuis bevallen bij 37 weken ! Dat klinkt wel erg dicht bij! Maar in principe kan de baby dus geboren worden tussen 1wk5dg of 7wk5dg pfff klinkt nog ver weg vooral die 7 weken! meiden ik ga even douchen en vanmiddag naar de VK
ja snap wat je bedoeld... maar als ik denk 7 weken dan denk ik dus nog 2 maanden en dan is het een stuk minder kort helaas Het mag van mij ook NU komen
Witte reus, ja in het begin van de zwangerschap t/m week 13 heb ik dag en nacht overgegeven. Ik kon ook echt niks binnen houden, zelfs geen slokje water. Sindsdien alleen iedere nacht. Nog geen 1 nacht overgeslagen. Hopelijk is het over 8 weekjes ofzo wel over. Hier is het mooi weer hoor, lekker zonnetje, de achterdeur staat al de hele tijd open. Heerlijk! Onsukkie, nou ik hoop voor je dat je een makkelijke bevalling zult krijgen. Ik vind ook wel dat ik dat verdien. Dat zei de gyn in het begin van de zwangerschap tegen mij; na zoveel ellende mag je dan wel een makkelijke bevalling krijgen. Eerlijkbeertje, doe maar lekker een dutje meid, zal wel nodig zijn! Dolphin, ja gewoon even proberen wat lekker ligt. Fiona, mmm sapje klinkt heerlijk! Anastasia, nog heel even geduld meid. Maar dat klinkt inderdaad mega dichtbij. Dan zullen de eerste zich binnekort wel kunnen melden hier denk ik. Ik hoop dat jij daarbij zit voor je! Heb je alles klaar? Ik ben er nog niet klaar voor hoor. Zo, lekker rustig ochtendje gehad. Zometeen maar even het hondje uitlaten en dan boodschappen doen. X Neia
ik denk niet dat mijn meissie eerder komt hoor die blijft ws lekker zitten tot week 40 of langer! De eersten van hier worden ingeleid, weet even niet meer wie.. dus die bevallen zoiezo eerder Nu ga ik echt douchen, zucht kom maar niet weg hier
Hoi! Zo te lezen hebben een groot aantal al last van laatste loodjes... Ben mn buik zelf nog lang niet zat, maar wil wel graag weer de normale aandacht van mn mannetje terug. had tot twee week terug niets te klagen, maar nu is het echt 1 en al drama. Het enige stukje wat meneer aan wil raken is de buik . Ukkie vind dat niet erg hoor, maar ikke wel... Maar goed, ukkie moet hier nog minimaal 5 week blijven zitten, (alhoewel ik nog steeds denk dat ik wel tot 42/43 week door mag lopen. Onze vk laat je idd tot 43 week doorlopen als alles met jou goed is, of je het nou zat bent of niet... Maar goed, we zijn afhankelijk van moeder natuur he! Verder loopt het hier vrij aardig. Ukkie is lekker druk de laatste dagen, behalve als iemand aan de buik wil voelen, dan is het meteen gebeurd. Hebben meer van jullie last van totaal GEEN honger hebben? Twijfel of dat aan de periode ligt of dat het komt van de medicijnen tegen de blaasontsteking, want ben de laatste dagen ook wat misselijk en dat valt onder de bijwerkingen. Heb op de koop toe ook een schimmelinfectie, maar natuurlijk kan ik pas morgen naar de huisarts. Overdag kan ik de kriebels jeuk en irritatie wel verdragen, maar 's nachts... Bah, is echt heel erg lang geleden dat ik dit gehad heb. Zal ook wel weer samenhangen met de blaasontsteking denk ik. Vandaag hebben we ons 7-jarig jubileum, tot nu toe zijn we elk jaar uit eten geweest of wat leuks gedaan, maar dit jaar helemaal niks. Hebben vanavond voorlichting van de vk en vind dat we momenteel ons geld wel beter kunnen besteden. Gaan vanmiddag wel de geboortekaartjes bestellen, hebben we in elk gavel iets samen gedaan wat een beetje leuk te noemen is (Hij zit nl de hele dag al thuis terwijl ik aan het oppassen ben, dus lekker 'gescheiden'.) Zo, zal ff lezen of er nog meer gebeurd is hier...