Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    M'n man had commentaar op de spatel die ik gebruikte om de macaroni mee om en om te scheppen. Heb dat ding neergegooid en gezegd dat ie het dan maar es zelf moest doen. Hij vertikt het bij hoog en bij laag om te koken. Das prima, maar dan moet ie ook geen commentaar hebben.

Dus nou staat ie al mopperend in die pan te scheppen. *hehe, gerechtigheid*

2. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Nou, dat zou ik inderdaad ook niet pikken... wel commentaar leveren en het allemaal beter weten, maar het dan zelf doen, ho maar... Gelukkig kookt m'n man hier wel, dus dat probleem heb ik niet (en welke spatel hij gebruikt zal me werkelijk een zorg zijn .. als hij het prettig werken vindt, dan zal het wel goed zijn, toch?)

3. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Al heeft het bij mijn man ook heel lang geduurd voordat hij een beetje begon te begrijpen dat het feit dat ik sommige dingen anders doe dan hij (omdat ik het van thuis uit nu eenmaal anders gewend ben dan hij), niet wil zeggen dat ik het daarom verkeerd doe, alleen ánders.

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zzooo lekker veel geklets weer
    het eten was jammie! echt lekker een aanrader

me beep zit lekker in me zijkant te porren dus er is leven .. maak me altijd was tongerust wanneer ik haar ene paar uur niet gevoeld heb

nou het weer is nog toppie! ooo leef zo naar het mooie weer toe

will meid doe rustig aan he! fijn om weer wat van je te horen

mis hanah nou ook wel hoor hopelijk zijn we binnekort er weer allemaal

ice jij morgenochtend dus naar de vk ik ook ben blij dat ik morgen lekker vrij heb bevalt me heel goed zo om de dag vrij

onsukkie ik zou echt niet weten hoe de hik voelt? haha maar mischien omdat jouw placenta er niet voor ligt je alles beter voelt

5. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    okay, ik vroeg me al af wat dat 'regelmatige geklop' nu was :D thnx

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik denk het, ik kan dat echt ook precies voelen waar z'n schoudertjes liggen, want op die plekt hikt het het hardst.

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    jvtje, de brede/grote S flessen doe je op het onderste plateau van de sterilisator. En er kunnen 2 brede/grote flessen tegelijk in en dan ook alle elementen helemaal uitgespreid.
    De kleinere s flessen kunnen gewoon op het hoge plateau.
    En dit dus uit persoonlijke ervaring hihihi.

Hier voel ik de hik ook af en toe, heel regelmatig rare "schopjes".

Wat is het trouwens lekker weer he! Vind het echt lente, en dat is wel goed voor mijn humeur.

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hier alles weer bijgelezen...
    bij de verloskundige was dit eker alles goed! Bloeddruk ook dus rust helpt zo met verlof!

meiden ik ga even op de bank zitten.

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    anastasia, lekker hoor dat het weer goed was bij de vk. Het komt met ons nog wel goed hihihihi

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jvtje, hihi ook al dezelfde deurhanger. Ik had hem inderdaad nog nooit gezien. Ze hadden ook weer ander speelgoed van Nijntje bij de prenatal.
    Ja, zo'n lage buik maakt het alleen maar zwaarder. we blijven wel creatief zo. ;)
    Moeilijk zeg die keuze voor het kdv. Vooral ook omdat je niet voor 100% zeker bent van dat andere kdv. Maar sfeer lijkt me toch ook wel belangrijk.
    Ik wil ook controle om de 1 a 2 weken. :cry: Nu alweer om de 4 weken, ik mag pas 16/4 weer.

Will, fijn dat je er weer wat vaker bent.
    Weet je al een datum wanneer je ingeleid gaat worden?

Onsukkie, GEFELICITEERD met je 32 weken!
    Gezellig bij jullie in de keuken. :(

Hupse, zo je hebt je 1e verlof dag nuttig gebruikt. :confused:

Anastasia, super dat alles eindelijk goed was bij de vk. Nu zo doorzetten.

Daphne, jaaaaaaaaaaa heerlijk he dat weer bij ons?! Ik kan er ook echt van genieten. Lente, kom maar op! 8)

Fiona, gelukkig weer een teken van leven van je kleine meid. Die kleine moet ook af en toe slapen hoor. ;)

Ik heb flessen van Avent, maar ik vind die flessenreiniger en verwarmer zo ongelofelijk duur. kan ik ook goedkopere kopen?

Ik zie dat ik nog maar 51 daagjes te gaan heb op mijn banner. :confused: Ongelofelijk hoe hard het opeens gaat.

Zo, weer een productieve dag achter de rug. De boodschapjes zijn binnen, 2 wasjes gedraaid en ook nog alle hydrofiel luiers en washandjes gestreken.
    Hoeveel hydrofiel luiers en washandjes hebben jullie?
    Ongelofelijk dat ik nu nog energie heb, want ik heb echt bijna geen oog dicht gedaan vannacht. Zal wel van het mooie weer komen.

X Neia

11. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Fijn anastasia, dat je eindelijk niet doorgestuurd hoefde te worden naar de gyn!

@daphne: dank je voor de info :) Is mannetje ook weer gerustgesteld :)

12. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hmm, ik ga morgen maar eens heel kwaad bellen met de Rabobank... stelletje #$)@$#*)()@ snappen kennelijk zelf niet eens waarvoor ze een betalingskenmerk op hun acceptgiro's plaatsen :evil: :evil:
    Had laatst al dat ze me ineens een dreigbrief stuurden dat als ik niet onmiddelijk alles van m'n krediet zou betalen, ze een deurwaarder op me af zouden sturen, omdat ik een achterstand te lang niet betaald zou hebben. Die achterstand wist ik ZEKER van dat ik die al een paar maanden ervoor had betaald, dus ik toen al gebeld. Nou, met een bankafschrift door faxen kon ik dat ook bewijzen, daarmee was dat probleem in elk geval verholpen. Maar nu kom ik er achter (had niet eerder tijd om het te onderzoeken...) dat die achterstand helemaal geen achterstand is geweest, maar gewoon achterlijk gedrag van de bank :evil: :evil: :evil: Die "achterstand" is ontstaan op precies dezelfde manier als waardoor het betalen van die "achterstand" volgens hen nog niet gedaan was: ik had het van de rekening van m'n man betaald, in plaats van de gezamelijke rekening zoals ik meestal doe.... (betalingskenmerk enzo klopte verder wel gewoon).
    WAAR VUL IK DAN IN VREDESNAAM NOG EEN BETALINGSKENMERK VOOR IN?!?!?! Als ze toch alleen maar naar de rekeninghouder kijken.... :evil:

Ze mogen me dus niet alleen die termijnen van het krediet alsnog van m'n openstaande schuld afschrijven, maar ik EIS ook gewoon dat ze de teveel betaalde rente mede afschrijven! Heb verdorie ruim een half jaar teveel rente betaald hierdoor! En aangezien je op een spaarrekening zo goed als geen rente krijgt, maar ze bij schulden wel degelijk weten hoe ze hoge rente-tarieven moeten hanteren...

Het is maar goed dat ik morgenvroeg al naar de VK moet, kan ik daarna bellen en is m'n bloeddruk bij de VK nog normaal :)

13. hoi hoi iedereen!
    ben ik weer na een drukke dag! ik zit nu in de woonkamer op mijn bankie voor de tleviesie:)
    we wouden het laminaat uit het oude huis meenemen.. en die vandaag erin leggen.. maar was geen succes.. paste voor geen meter. dus net nog maar even een mooie vinyl gehaald! en die erin gelegd! moet nog een beetje bijgesneden worden.. maar t begint ergens op te lijken!

arjen slaapt erg slecht in t nieuwe huis.. hoor hem nu alweer huilen.. :( maargoed laat hem maar even gaan.

morgen naar de psych! ben benieuwd! ben nu al 6 dagen gestopt met de oxazepam en moet zeggen dat gaan goed! ben benieuwd of ik de anti-depresiva ook mag stoppen. en hoe ik mijzelf daaronder gan voelen!

ik ga eens even bijlezen wat jullie allemaal gekletst hebben vandaag!

Will wat fijn om te horen dat het beter met je gaat!

neia ik moet nog wel even op de grond slapen... maar heb heerlijk geslapen vannacht dus vind het niet zo erg.. morgen gaan we in het oude huis de bedden uit elkaar schroeven en klaar zetten.. en dan woensdag moet mijn moeder rijden met de laatste zooi... en dan heb ik donderdag nog om daar schoon te maken en t netjes op te leveren.. dus morgen weer een drukke dag :(

evelien hier nog een abonement op de wc :( word er gek van... en elke keer voor een paar druppels voelt t als hoge nood.

lafo zul je altijd zien als er 1 ding kapot gaat volgen er altijd meerdere dingen zodat t financieel dan ineens weer ff klote gaat!

gelukkig gelijk internet! was de 25e hier al opgelevert! dus dat was wel beter!

pfff word gek van dat gejengel van arjen.. ga toch maar ff kijken :(

pff was echt gewoon aan het zeuren heeft niks!

Gina wat leuk zeg zo'n baby shower! leuk zo'n verassing!

ice iritant he dat vroege wakker worden! hopelijk heb je daarna nog even lekker geslapen!

dolphin als ik het goed heb is een matras beschermer zo'n groot ding wat je over je hele matras doet.. en een bedzeiltje leg je alleen onder je kont als je al bezig bent met bevallen.
    voor ik ging bevallen van arjen had ik eerst ook een matras beschermer er om heen.. maar na 1 nacht er ook weer afgehaald.. want dan ademt je matras niet meer en word je snachts elke keer badend in t zweet wakker. en de kans is heel klein dat de bevalling begint met t breken van de vliezen.

Daphne hoe is het nu met je? kunnen jullie er samen een beetje uit komen?

anastasia eet je zoutloos? dat wil wel helpen tegen vocht vasthouden.

witte reus als jij 6 klossen nodig hebt zul je die vast wel krijgen!

friendly gefeliciteerd met jullie 7 jarige jubileum!

anastasia hopelijk blijft de eerste bevalling hier wel wachten tot de eerste 37 weken is.. dat schiet trouwens ook al op!
    gaat echt supersnel deze zwangerschap.. zal wel komen omdat ik zo druk ben denk ik.

grrr heb ook iritante boven buren.. volgens mij hebben die er helemaal geen vloer in liggen ofzo.. een lawaai de hele tijd ! ook kleine kinderen rennen nu nog rond.. is t geen bedtijd voor kleintjes :p pff zal wel wennen denk ik.. is wel ff anders zo'n appartement.
    pff ook hebben ze de msn keihard aan staan.. hoor het de hele tijd.. ga ik me lekker aan ergeren:(

anastasia fijn dat je bloeddruk en alles weer goed is! lekker rustig aan blijven doen dus!

soow me moeder praat tegen me op msn! dus ff met haar kletsen! ben er morgen avond denk ik pas weer! morgen een drukke dag! niet te veel kletsen he ;)

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Eh. . . . .choc is op, sorry, maar heb steeds meer moeite om het af te staan :)
    Mijn softijs tic heb ik ook weer terug, dat wordt dus nog een kilootje of tien erbij ;)

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ja, ik heb mijn mail gelezen.
    Ik mag nog tot en met 11 april werken (werk nog voor 75 %) en dat gaat best goed op het moment dat ik daar ben. Ik merk pas hoe moe ik ben als ik thuis ben en dan moet ik nog zoveel doen. Gelukkig hoef ik niet alles alleen te doen, want mijn vriend laat ook zijn handjes wel wapperen hoor!

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    In mijn nieuwe huis hebben we geen plek meer om apart te slapen, maar als ik met verlof ben, mag hij wel weer bij me slapen hoor, dan maakt het me niet meer uit wanneer ik slaap. Dan maar overdag of eerder in de avond.
    Blijft rottig zeg dat overgeven! Zou je er na de bevalling meteen vanaf zijn? Het lichaam is toch een raar mechanisme.

17. jvtje wat een gezijk met die bank! ik ken het! betaal ook wel is rekeingen ofzo via mijn vriend zijn rekeing doen ze ook wel eens moeilijk! slaat indd. nergens op want dat betalingskenmerk is er niet voor niks!

succes morgen!

18. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dat is idd een grote kostenpost: allebei de apparaten in één keer! Succes met zoeken naar een nieuwe en veel plezier bij je vriendin. Ga je je haar verven of alleen knippen?

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jvtje, belachelijk zeg van de bank! :evil: :evil: :evil:
    Inderdaad gewoon die rente terug vragen, je hebt er recht op hoor!
    Succes morgen bij de vk.

Deentje, mega irritant die bovenburen. Helaas moet je het ermee doen. maar je zult er ook wel snel aan gewend zijn denk ik.
    Dat klinkt al een stuk beter, een bank en een tv. Gaat de goeie kant op meid.
    Succes morgen bij de psych, hopelijk heb je morgenavond goed nieuws.

Daam, inderdaad tijdens je verlof kun je ook 's middags dutjes doen. Knap van je dat het werken nog zo goed gaat.
    Ik ga er gewoon vanuit dat de misselijkheid gelijk over is. Anders weet ik echt niet wat ik moet doen. :(
    Volgende keer toch maar even aan de gyn vragen.

Mijn energie is nu toch echt op.
    Dus ik ga mijn bedje in, hopelijk kan ik vannacht wat beter slapen.
    Trusten!

X Neia

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Vriendin van mij heeft het gehad en die droeg elke nacht spalkjes die ze aangemeten heeft gekregen. Ze zei dat je ook die polsbeschermers voor het skaten kon gebruiken want die zouden hetzelfde zitten. Ze had veel minder pijn met die dingen.

Deel Deze Pagina