Oh even voor volgens mij ons ukkie met de restless leggs ... voglens de verloskundige helpt het om venoruton (zoiets) gel te gebruiken schijnt goed te zijn ! dus ... Ik heb vandaag berkenbladelixer gekocht ( tsja je moet wat he... ) van Weleda het schijnt als je veel vocht tte helpen en je mag het ook tijdens de zwangerschap gerbuiken, dus ik hoop dat het helpt. misschien dat dan mijn vingers ook minder pijn gaan doen. Verder vanaf 37 weken mogen we bevallen dus voor een aantal van ons is dat over 1 1/2 week . pfff
zo dat was de laatste zwschaples en het was saai! met de meiden wle ff leuk gebabbeld maar verders niks , raar hoor de laastse keer dat we elkaar zwanger zagen , 11 jully hebben we een babymeeting de eerste is al 16 april uitgerekent en de rest in mei nou nog ff wat lezen en dan slappies doen
ana. wat fijn dat alles nu wel in orde was bij de vk deentje fijn dat alles opschiet nu met je huis en jammer dat je houten vloer niet lukte maar goed dit is ook een oplossing en stja bovenburen wees blij met msn de mijne denkt dat die de nieuwe andre hazes is de hele dag door met zijn karaokeset mannetje is al 3x naar boven geweest en buren ook dus dat wordt nog gezellig dadlijk ....
Ik hoop dat hij de toestemming geeft die je nodig hebt om borstvoeding te kunnen geven en dat het goed met je gaat.
Zo hehehe ik ben thuis, was weer een drukke dag. Ja ik baal ook van m'n wasdroger alleen heb ik een hele lieve papa en mama en die hebben me geld gegeven voor een nieuwe wasdroger, erg lief en ben er zoooo blij mee Verder heb ik nog wat positiekleding gekocht bij H&M, werd opeens paniekerig vandaag want ik had het zo warm met dit mooie weer en ik dacht heb helemaal geen korte kleding alleen maar warme met lange mouwen etc. Dus mijn moeder en ik zijn vanmiddag in Delft wezen winkelen. En aardig wat kleren gescoord! @ Witte reus hoe was de echo, fijn dat je er nog een krijgt, vanwaar de reden? @ Gina ik ben jaloers wat leuk! Wat heb je allemaal gehad @ Ice gefeliciteerd met je vriend! @ Hupse gezellig dat je weer van de partij bent, ik moet gelukkig maar 1x plassen ´s nachts Zweten doe ik niet echt heb het alleen heel snel al warm, ben blij dat we niet hoogzomer hoeven te bevallen @ Onsukkie over die andere ijzerwaarde daar heb ik nog nooit van gehoord maar idd als je zelf nergens last van hebt zal het wel goed zijn. @ Anastacia ja heb je mailtje meid maar dat weet je nu wel Ik herken je gevoel wel hoor ik ben het ook behoorlijk zat, nu ik ook verlof heb zit je ook echt te wachten wanneer het komt Wat voel je precies voor pijn aan je handen. @ JVtje ja er staan nog heel veel namen op die mij niks zeggen dus ja je bent conservatief te werk gegaan @ Neia wat lijkt me dat erg nog iedere nacht overgeven meid bah Ja wel een drukke dag gehad maar de harde buiken zijn weer weg @ Jvtje bedankt voor je felicitatie wat attent! @ Will je bent niet de enige die slecht kan onthouden ik zit expres met twee schermen open om alles gelijk te noteren. @ Fiona klinkt lekker je eten en heb je de kleine alweer gevoeld. Oh ik lees net dat je haar alweer gevoeld heb, vervelend he af en toe die onzekerheid Volgens mij heeft ze nooit de hik of ik herken het gevoel niet @ Deentje wat vervelend dat Arjen slecht slaapt in je nieuwe huis maar daar heb ik zelf ook altijd last van en die bovenburen van je mogen wel wat aan isolate doen als het zo´n herrie is, dat is zelfs verplicht! @ Daam alleen knippen m´n haar is al sinds ik zwanger ben uit z´n doen ik kan er niks meer mee, m´n krullen zijn weg van de een op andere dag toen ik m´n haar kort geknipt had.....misschien komt het ooit nog goed. Zo ik ga naar m´n mandje toe ben moe maar heb weer alles gelezen Doeiii
Sfeer is zeker ook belangrijk. Het is ook niet zo dat bij het 'grote' kdv geen sfeer is ofzo, maar bij de andere merk je gewoon aan alles dat het nog lekker klein & knus is. Maar ja, bij die 'grote' hebben ze ook wel weer een hoop andere voordelen: grotere buitenplaats met meer speeltoestellen, gebouw is net helemaal verbouwd (zijn ze nu nog aan het afronden) en zowat alles is nieuw aangeschaft, ook speelgoed enzo en ja, wat ik straks al zei: gewoon meer mogelijkheden doordat ze simpelweg groter zijn. En dan is er inderdaad nog dat we bij die 'grote' kdv nu al zeker weten dat beebje een plaatsje heeft straks en bij die andere horen we waarschijnlijk pas rond 1 juli definitief of er plek is (waarschijnlijk wel, maar wat als er uiteindelijk toch geen plek is?!) Kan me voorstellen dat je ook wel vaker controle wilt! Nu nog altijd om de 4 weken... dan ben je de volgende controle dus al 34 weken. Kun je haast van een 4-weken schema doorgaan naar een 1-week schema.... Volgens mij is het wel mogelijk om goedkopere flessenreiniger en verwarmer te kopen. Verwarmer sowieso... Prenatal heeft die ook van het eigen merk bijvoorbeeld. Ik denk dat de Avent flessen daar ook wel in passen? 51 dagen nog .. hier zelfs nog maar 31! Dat is nog een maand... Morgen is het alweer 1 april... de laatste maand voor mei. Gaat echt snel hè. Ik ga hier binnenkort ook maar eens beginnen aan de babywas, daar heb ik nog niets aan gedaan... ik heb euhh .. een stuk of 16 hydrofielluiers en 6 hydrofiele washandjes denk ik (en nog 3 gewone washandjes) @deentje: fijn dat het ergens op begint te lijken! Je kunt in elk geval alweer in de woonkamer zitten Kan me wel voorstellen dat Arjen een beetje uit z'n doen is. Is ook niet niks voor zo'n klein kereltje, zo'n verhuizing! Veel succes morgen bij de psych! Hihi, ik ga gewoon morgen die bank bellen en dan gooi ik lekker wat hormonsters in de strijd .. ze zullen merken ook dat ik zwanger ben @anastasia: wat daam ook al zegt: skate-polsbeschermers schijnen ook best te helpen! En ik kan me daar ook wel iets bij voorstellen... heb van mezelf best zwakke polsen. Meestal heb ik er geen last van, maar soms speelt het wel op. Dan zitten die polsbeschermers echt geweldig! Ziet misschien niet uit, maar als het mij van de pijn verlost, is dat wel het laatste waar ik me druk om maak...
Oh ja ik was dus net bij een vriendin en haar moeder was er dus ook, het enige wat ik ooit gezegd heb is dat het een vrij korte naam word verder niets en wat denk je die moeder zegt ik weet al hoe ze gaat heten en ik zeg oh ja welke naam dan en ze noemt precies die naam op, ik heb haar natuurlijk geprobeerd om om de tuin te leiden maar hoe kan dit uitgerekend die naam zegt ze, ik heb echt het idee of haar naam op m'n voorhoofd staat geschreven echt niet leuk
Hier was het gister helaas lang niet geweldig, maar nu ik zo naar buiten kijk (VROEGGGG, ze komen zo de cv-ketel vervangen als het goed is) is het wel heerlijk weer. Lekker hoor.
Raar is dat zeg... wij hebben een soortgelijk probleem gehad bij de belastingdienst met het betalen van de wegenbelasting, heeft ons boetes opgeleverd van 400 euro per stuk. Denk dat we ruim 1600 door de plee hebben gespoeld en nee... NOOIT meer terug gekregen van die klerelijers! En dan bellen van: "ik heb dan en dan betaald" Zij: "heeft u daar een bewijs van?" M'n man: "nee, is contant gestort, kunt u dat niet terughalen?" Zij: "nee dat kunnen we niet" M"n man: "ik heb hier wel van januari een bewijs, toen heb ik het gestort" Zij: "ah, dat zie ik hier in de computer ja" JULLIE KONDEN HET TOCH NIET OPZOEKEN IN DE PC? Grrr, kan er nog boos om worden. Zou dat geld graag ooit nog terug zien, en mensen zeiden dat we het ooit nog wel terug zouden krijgen omdat het onterecht was, maar ik ben bang dat dat niet meer gaat gebeuren.
Wel vreemd, betaal eigenlijk altijd van welke rekening het me uitkomt, en dat is lang niet altijd degene waarvan zij het verwachten, maar heb nog nooit commentaar gehoord van bedrijven. Doen alleen banken daar moeilijk over ofzo? (die hoef ik nooit wat te betalen, haha)
Heb het gevraagd, maar ze zij als het heel erg is, zo erg dat ik niet kan slapen en zeep bij m'n voeteneind en een roestige veil en een magneet onder m'n bed werken niet dan kan ik proberen pillen te slikken met... ja, dat weet ik dus niet meer. Haha, schiet lekker op. Maar kon het zo bij de drogist halen zei ze.
Zo heb het forum weer over vol gestort, dus nu even een "goeie morgen" en dan ga ik wachten op de cv-ketel-mannetjes! Hoop dat ze snel komen, want ik ben niet voor niets vroeg opgestaan!
Ze zijn er al, kwamen net binnen. Wel zielig voor mij, want ze sluiten het water af, en ik loop normaal wel zeker 5x naar de wc op een ochtend. Hmm... nou ja, maar even afzien dan, haha.