Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, doe ik ook wel hoor, maar hoef nog niet gelukkig.

Had nog een leuk verhaal over een van de honden, ze waren van de week bij m'n ouders en m'n vader vertelde de dag erna dit verhaal.

Bij ons thuis (Erik en mij) is het zo dat de katten, met name Mauro en Noah, het laatste uitlaatrondje nog wel eens meelopen. De honden zijn er dus aan gewoon dat ze katten die ze tegenkomen soms kennen en jagen die dan ook niet op of vallen uit. Nou was m’n vader met de honden op de vesting en aan het einde van de vesting zat een kat die precies op onze Mickey (een van onze katten) leek. Met stomme verbazing zag hij toen hoe Mugo op die kat afliep zonder blikken of blozen, duidelijk in de veronderstelling dat het ook Mickey was. Hier dacht de kat echter anders over, die schrok zich een hoedje en daarom Mugo nog meer die gelijk een flink grom gaf. De kat SPRONG in de sloot, zwom naar de overkant, rende de tuin door een verdween door het kattenluik.
    Toen m’n vader even later weer langs kwam zag hij binnen bij die mensen iemand staan dweilen. Die was vast niet blij met dit geintje, hahaha!

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morguh zo ff bijkomen met een bakje thee heerlijk zo om de dag vrij zijn en het weer ook nog lekker hopelijk wordt het volgende week alsmaar lekkerder het weer

oja dacht dta ik vandaag naar de vk moest is het morgen zie ik net in me agenda, eindelijk een dag waar is niks moet doen vandaag ga er ook heerlijk van genieten

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Irritant zeg van die werkmannen in je huis.
    Ze zijn boven, maar je voelt je net een gevangene... de helft van m'n klusjes kan ik niet doen omdat het water afgesloten is. Zal blij zijn als het klusje klaar is!

En dan te bedenken dat ze hier in de wijk bij de huurhuizen al weeeeeeeeeeken bouwvakkers hebben om de gevels te vervangen (nieuwe kozijnen), ik moet er niet aan denken!

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

onsukkie kan me wat er van voorstellen idd het is zo irritant mensen die bij je bezigzijn je wordt belemmerd in je dingen doen maar goed dadelijk doet je cv het wel weer goed dat is toch het belangrijktse
    haha dat verhaal over je honden met die kat die kat moet wel heel erg geschrokken zijn dat die een sloot overzwom haaha

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oeff me arme heupen en bekken heb gisteren bij de fysjo oefeningen gedaan en savonds op zwgym hadden we ook bovenbeen oef. nou ik weet het heb auwww!

6. will

will Niet meer actief

wat snelle reactie's voordat ik naar de vk ga.

anastacia, ik heb je al eens verteld dat Amy ook last van carpaal heeft. ze knijpt dan op de plek waar de hand over gaat naar de pols(precies in het midden) als ze dan los laat doet ze d'r hand dus helemaal open, wil wel eens helpen. ze doet ook weleens de hand en pols onder lauw water houden en dan knijpt ze in een spons, ook dat werkt weleens. is het proberen waard en het kost niets.
    verder kan ik je niet helpen, zelf heb ik het laten opereren.

neia, ik hoop dat het misselijke gelijk na de bevalling weer vertrokken is maar hou dat niet voor ogen dan kan het ook niet tegen vallen.
    geloof ook dat je vroeg of ik al en datum wist om ingeleid te worden. nee, die weet ik dus niet. nu het kindje zo klein is wachten ze liever af wat het kindje doet, ze hebben liever dat het in mijn buik verder groeit dan daarbuiten maar als het gewoon niet meer groter wordt dan kan het beter buiten de buik verder groeien. de baby wordt nu iedere week gemeten en van daaruit kijken ze wat verstandig is.

fiona, lekker een dagje niksen, ook weleens leuk.

onsukkie, gelukkig dat je niet de hele dag op de werkmensen heb moeten wachten, hopen dat ze snel klaar zijn.

lafo, hoe kan ze de naam nou raden, beetje eng, precies die ene naam uit de zoveel namen.

o, moet gaan anders kom ik te laat.

tot later.

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

will suc6 bij de vk hoegroot is je kindje nou?

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee, dit was goed afgesproken hoor, was niet tussen 8 en 12 ofzo dat ze zouden komen. Ze zouden er rond 8en zijn en rond het middaguur weer klaar zijn. Dus das prima!

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Lafo, ah wat lief van je ouders zeg dat je geld hebt gekregen voor de droger. Dat scheelt toch mooi weer.
    En ook nog lekker geshopt, helemaal super!
    Jeetje wat typisch zeg dat ze de naam gelijk wist. Hoe kan dat nou? Heb je een veel voorkomende naam?

Jvtje, Moeilijk moeilijk dat kdv. Veel mogelijkheden, alles nieuw en veel ervaring is toch ook wel iets over te zeggen.
    Nee, dan ben ik zelfs al precies 35 wkn bij de volgende controle. :( Ik neem aan dat ik dan wel om de 2 a 3 wkn mag komen.
    Bedankt voor de tip over de flessenreiniger. Ik zal donderdag even bij de prenetal navragen.

Onsukkie, erg fijn van die mannen in huis. ik hoop voor je dat ze snel klaar zijn.

Fiona, heerlijk zo'n dagje niks doen. Hier schijnt de zon ook. 8) Geniet ervan!

Will, oja tuurlijk, de kleine moet natuurlijk wel groot genoeg zijn.
    Ik ben benieuwd hoe het vandaag bij de vk was. Hopelijk is ukkie al flink gegroeid.

Goeiemorgen Anastasia!

Hier een redelijke nacht gehad. Wel een beetje kunnen slapen.
    Vanmiddag ga ik lekker met mijn beste vriendin lunchen. Ik heb er heel veel zin in.
    De bedspulletjes van de baby zitten nu in de wasmachine.

X Neia

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Onsukkie, misschien calcium tabletten?

Hier vanochtend weer een poging tot trouwringpassen.. nou ik kreeg hem om mijn vinger.. en toen werd mijn vinger 2x zo dik hihihi. Dus snel maar weer af.

Hier is het nu ook nog mooi weer, hopelijk blijft dat ook zo. Ik wil eigenlijk naar de stad, ik wil mijn cadeaubon van de juwelier gaan verzilveren whahaha

Hier zijn mensen wel al aan het raden, ze weten ook wel dat het een korte naam gaat worden en de tweede letter is bekend (A) maar de rest niet gelukkig. Als ze de eerste letter weten dan weten ze de rest ook meteen. We (oke, maak daar mijn man van) hebben wel al verklapt waar de naam ligt whahaha, dus voor de nieuwsgierige familieleden, die moeten hier dan maar inbreken.

Sam wilt de box weer uit, maar ik moet nog stofzuigen, en ik heb beetje last van een buik met een paar kilo erin hihihi en ik heb een beetje hoofdpijn, vanacht niet zo goed geslapen. Man werd wakker om 4 uur en daarna kon ik niet meer in slaap vallen.

Volgende week woensdag komen ze bij ons het grofvuil ophalen. Hoop echt dat ze genoeg mee willen nemen :D Maar het mag 2x per jaar gratis, en wij hebben het nog nooit laten ophalen.

Will, weten ze ook waarom de kleine niet zo groeit als de bedoeling is?

Fiona, doe je wel beetje rustig met je oefeningen, de bedoeling is dat je minder pijn krijgt, niet meer :D

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het was iets met een M dacht ik, zal het dadelijk m'n moeder ff vragen, die was mee dus die weet het nog wel denk ik.

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    De zon is hier helaas alweer verdwenen, wel jammer hoor...

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Goedemorgen allemaal,

Even een kort egoberichtje van mij, ben nl erg druk met van alles en nog wat. Misschien dat ik later op de dag nog even kom, maar denk het niet.

Hier is alles goed, gisteren bekkentherapie gehad, en ik gebruik mijn bekkenspieren en dwarse buikspieren niet goed of helemaal niet, moet ik dus weer opnieuw aanleren kan wel een jaar duren voor dat weer een automatisme is geworden.
    Ivm met mijn bekkenbodemspieren moest ik bijhouden hoevaak ik naar de wc ging en wat ik allemaal dronk,en ook omdat ik af en toe wat druppels urine verlies( druppel-incontinentie) zij vind 13 x teveel, en ik moet proberen dat wat te verminderen. Ik heb soms wel een wat langere pauze van een uur of 2, 2 1/2 dus mijn blaas moet het wel aankunnen volgens haar. Maar vind het wel makkelijk gezegd, heb soms een enorme drang om te plassen, en als ik het dan op moet houden krijg ik meer last van dat urineverlies. Ze gaf wel aan dat ik mijn drinken meer naar overdag moet verplaatsen, ik drink nu het meeste 's avonds maar eigenlijk moet je het meeste wel om 15.00 uur gedronken hebben, en dan 's avonds niet meer zoveel, dan hoef ik er ook 's nacht misschien wat minder vaak uit, dat is het proberen waard, maar ik heb 's ochtends nooit zo'n dorst, en zal dus echt discipline op moeten brengen!

Will, succes bij de vk, hoop dat je goede berichten hebt!

Neia, veel plezier bij de lunch, gezelli!

Zo hier houd ik het even bij, tot later,

Groetjes Evelien

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Neia, nog maar 50 daagjes moeten we !

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Onsukkie, dan kan het ook nog magnesium zijn :D

Evelien, ik train hier regelmatig mijn bekkenbodem, dat was het enige nuttige wat ik toen op zwangerschapsgym heb geleerd.
    Ik drink trouwens ook het meeste pas na de middag. Want dan kan ik het meest op mijn gemakkie zitten op de bank. Meestal is de ochtend voor Sam en stofzuigen en vaatwasser. En dan als sam op bed ligt ga ik iets van poetsen doen, en dan ga ik ooit zitten voor langer dan 10 min.

Denk niet dat ik vandaag nog naar de stad ga. Ga gewoon dalijk wandelend naar dukenburg toe (waarom heb ik dan ook een bon van een juwelier alleen in de stad :( ) En ik wil die bon verzilveren :D hahaha

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Om te janken... hangt die nieuwe ketel (2000 euro, kassa), gaan ze hem aansluiten, zit er een gaslek onder de vloer. Moeten daar alle leidingen vervangen worden. Weer 300 euro... *kan wel janken*

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja dat was het geloof ik!

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Yoehoe, een vreugdedansje voor ons Evelien. \:D/

Daphne, hihi trouwringpassen is dus geen goed idee.
    Wil je de bon verzilveren of vergouden, hihi ;) .
    Balen dat je dan helemaal naar de stad moet.

Onsukkie, hier wordt het ook bewolkter. Hopelijk is het maar voor even. :(
    Bah, wat een tegenvaller zeg. Kunnen ze dat nu ook gelijk maken?

evelien, vervelend zeg van die bekkenbodemspieren. Dat duurt lang zeg voordat dat hersteld is. Vandaar dat we dat altijd moeten oefenen bij de gym.

Pff net even een schokkend mailtje gehad van de neef van Neia-man.
    Hun zijn net zwanger (wat ook niet vanzelf ging), en we hebben nu heel veel contact met hun. Maar nu heeft zij al vanaf het begin last van misselijkheid, ze kan niks binnen houden, net zoals bij mij in het begin.
    En nu is ze gister opgenomen in het zh ivm uitdroging. Gelukkig is alles goed met het boontje, want ze is pas 7 wkn zwanger, maar het hartje kloptte. Maar ze moet dus voorlopig in het zh blijven. Hopelijk knapt ze snel op.
    We hebben even een uurtje gekletst, en morgenavond gaan we daar op bezoek.

Ik ga er nu vandoor. lekker lunchen!

X Neia

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee moet ik weer apart een afpsraak voor maken, bel ik dat bedrijf en vraag ik naar degene die ik hebben moet, is die in het magazijn. Oké, dus ik vertel m'n verhaal aan die vrouw zegt dat wijf: "ja en?"

ZUCHT!
    Zeker blond.

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ neia: Das nog best even schrikken als je zo over moet geven dat je uitdroogt... hopelijk knapt ze in het ziekenhuis snel op en blijft het ukkie veilig zitten.

Deel Deze Pagina