Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh :x Mag ik ff gillen..... Zat ik strax by de Vk in de wachtkamer, komt de dokter by me (die zit daar in tzelfde pand) of ik by de VK moet wezen. Euh...ja....? Ow maar die zitten smorgens altyd in Zelhem (plaats hier in de buurt). Grrrrr dat hadden ze niet gezegd toen ik belde om de afspraak te verzetten Nu moet ik strax bellen of ze vanmiddag nog een plekje hebben Zo genoeg geklaagd, nu eerst ff bylezen
Ice: lekker handig dat ze dat niet gezegd hebben ! zou wel even boos worden als je dat niet weet! Onsukkie: Hoe kan je nu ineens een gaslek hebben, en is dat neit gevaarlijk? Evelien: bekkenbodemspieren, je merkt pas dat je ze hebt als je er last van hebt lijkt het wel... hoop dat de therapie goed aanslaat. En hier ook zon late drinker! Will: hoe klein is de baby nu ongeveer? Hoop dat ze nog even lekker blijft zitten! Wat dat carpaal tunnel syndroom betreft, het komt dus door het vocht.. masseren warm water enz heb ik allemaal geprobeerd maar het werkt niet Nu heb ik gisteren iets heel smerigs gekocht, maar dat lijkt wel te werken. Berkenbladelixer van Weleda, het is zo smerig als het lijkt, maar het wordt gebruikt voor ondersteuning van de nierfunctie en zwangere vrouwen mogen het gebruiken bij vocht vast houden. Ik ben ondertussen al 7x naar de wc geweest, dus wie weet ... Heb ook wel iets minder pijn in mijn handen. Vanavond naar de open avond van het ziekenhuis met mijn mannetje
Ja, ik betaal meestal ook van de rekening die me het beste uitkomt op dat moment. Meestal gaat dat inderdaad wel goed, maar soms.... banken schijnen het dus niet te snappen, maar energiemaatschappijen kunnen er ook wat van! Heb eens de maandnota betaald via een andere rekening dan die bij hun bekend was (was in een periode dat we héél krap bij kas zaten). In plaats van dat gewoon te accepteren, storten zij het terug... op de rekening die bij hun bekend is! Dus niet eens op de rekening waar het geld vandaan komt Mjah, en laat die ene rekening op dat moment nou net even geblokkeerd zijn (zoals ik al zei: we zaten in die periode erg krap), dus kon ik niet bij dat geld én had ik dus mooi een betalingsachterstand te pakken Daar ben ik toen ook zo kwaad om geweest! Ik snap wat je bedoelt met die werklui. Is inderdaad irritant, want je kunt gewoon eigenlijk niets doen behalve of stom toekijken of maar een beetje aanmodderen in huis ofzo. Maar zelfs als je wel water hebt, ga je dan nog niet uitgebreid poetsen ofzo... En altijd op zo'n moment weet je natuurlijk wel 50 klusjes te bedenken Jemig, zo blijf je wel bezig zeg Alsof het allemaal niets kost... @neia: 35 weken zelfs al .. dan zullen ze je daarna toch echt niet meer 4 weken later pas op controle laten komen? Bedoel .. dan zou je zowat uitgerekend zijn! Zou ik in elk geval erg vreemd vinden... Da's inderdaad niet niks, in het ziekenhuis komen vanwege uitdroging! En dat al zo vroeg in de zwangerschap... hopelijk blijft alles met die kleine wel goed gaan! @daphne: ik heb m'n ringen een paar weken geleden toch ook maar uit voorzorg vast af gedaan... aangezien ik toch vooral in m'n handen vocht aan het vasthouden ben. Het is gelukkig nog niet heel veel en het zakt ook altijd wel weer in de loop van de dag, maar ik had toch niet meer zo'n zin om het risico te nemen dat het op een dag niet meer zou zakken en ik de ringen dus inderdaad niet meer af zou krijgen... @evelien: Zeker een jaar therapie... da's ook niet niks! Nou ja, als het helpt... Kan me voorstellen dat het nu moeilijk is om je plas langere tijd op te houden! D'r ligt zo'n kleintje heerlijk tegen je blaas aan te trappelen, probeer dan maar eens niet om de haverklap naar de wc te gaan. Sinds die kleine donderstraal hier is ingedaald merk ik ook dat ik veel vaker naar de wc moet. Zolang ik blijf zitten gaat het nog wel, maar als ik dan eenmaal opsta, kan ik zowat meteen door naar de wc! Vooral overdag drinken is hier gelukkig niet zo moeilijk. Als ik werk gaat dat bijna vanzelf (al is het dan wel meestal koffie ofzo). Nu ik thuis zit moet ik er alleen wel echt op letten dat ik genoeg drink... Sterkte in elk geval met de discipline! @Ice: fijn is dat, dat ze dat er niet even bij gezegd hebben! Zat je daar voor niets te wachten...
Goeiemiddag! Balen onsukkie! jeetje t zit je niet mee he. wat een muts trouwens. Wel een grappig verhaal van de hond, ik zie die kat al t water inspringen! haha. Ice, lekker handig zeg.Not! Neia, heftig zeg. Hopen dat ze snel weer opknapt. Will, succes bij de verloskundige. Heb verder niet veel bijzonders te melden. Ben de trouwfoto's aan t inplakken. ook zo'n lekker werkje. Werd wel eens tijd 18/08/06 getrouwd namelijk
Vanmorgen bij de VK geweest en alles was weer prima in orde. Bloeddruk was 122/72, baby is weer lekker gegroeid en ligt nu ook al echt voor een deel met z'n koppie in m'n bekken (hoera! Dat betekend dat ik mag blijven doorlopen mochten de vliezen breken!). Verder hebben we nu uitleg gekregen over wanneer te bellen enzo als de bevalling zich aandient. Over 2 weekjes weer terug op controle en vanaf dan elke week. Ben na de VK maar meteen even doorgereden naar de kapper. Dat was ook wel hoog tijd. Er is nu weer een paar centimeter afgehaald (zat echt vol dode punten )
De foto's van ons geregistreerd partnerschap zijn door m'n schoonmoeder ingeplakt, in een scrapalbum. Daar hoef ik me dus gelukkig niet druk over te maken (De foto's liggen hier trouwens ook nog gewoon in het fotozakje, schoonmams heeft kopiën laten maken...)
Nou erg gezond zal het niet zijn nee en hoe het komt... geen idee. Ouderdom van de leidingen denk ik. Maar goed... probeer nou dat bedrijf te bellen om een afspraak te maken om het te laten fixen, maar ik geloof niet dat ze zin hebben om de telefoon aan te nemen.
Volgens mij is het nationale niet-bereikbaar-zijn dag ofzo... ik krijg ook maar niemand te pakken! Had net geprobeerd de bank te bellen. Nadat dat ding echt al 20x overgegaan was ofzo wordt er *eindelijk* door iemand opgenomen, maar die kon eigenlijk ook alleen maar zeggen dat ik beter later nog eens terug kan bellen als m'n contactpersoon weer op d'r plek zit Had ook nog geprobeerd de MyCom te bellen, daar ligt nog m'n -kapotte- geheugen. Heb ik er 2 weken terug naar toe gebracht, maar nog steeds niets van gehoord. Maar daar nam dus ook niemand op...
ons ukkie een gaslek is toch gewoon gevaarlijk wegens ontploffingsgevaar? dus dan is het misschien iets anders ? En dat onbereikbaar zijn, dat is gewoon de dag... ik krijg ook niemand te pakken, of het duurt een eeuwigheid!
Oh ja vraagje Ik ben bezig met het maken van een lijstje met telefoonnummers, die in de vluchttas mee moeten, en op de koelkast komt omdat het makkelijker is alles bij elkaar te hebben mochten we hals over kop in het ziekenhuis belanden zonder agenda of mobieltjes dan hebben we wel alle nummers. Nu ben ik alleen even benieuwd welke nummers ik er allemaal nog bij zal zetten of dat ik het nu allemaal wel heb. Ik heb het telnr van het ziekenhuis, de verloskundige, de kraamzorg, de ouders en broers, en de drukkerij er op gezet. Nog meer ideeen? Nu zullen jullie misschien denken dat het overdreven is om alles op te schrijven maar uit ervaring van mijn vriendinnen weet ik dat helder nadenken en vooral logisch nadenken niet het sterkste punt is van mannen als ze net papa zijn geworden en dingen moeten regelen Dus meiden, ontbreken er nog belangrijke nummers volgens jullie?
Ik vind het helemaal niet overdreven hoor anastasia Ik ga ook zo'n lijst maken! M'n man vond het wel overdreven, zo van 'ik heb toch alle namen in m'n telefoon staan?' Ja, van familie wel.... Misschien nog het nummer van je zorgverzekering, zodat de baby zo snel mogelijk op de polis bijgeschreven kan worden?
daar heb ik een speciaal formulier voor gehad van de azivo, zat in het kraampakket. dus ik denk niet dat ik ze dan eerst moet bellen.. maar het kan ook geen kwaad
hoiiiiiiii @katje: ja het woord vies kent tim wel ja @ Daam: go for you! Hardstikke goed, ff lekker dagje niks is heerlijk toch! @ Lafo: mmmm je zal best vol geweest zijn ja na de high tea, maar dat hoort ook zo! @ Anastasia: uhhh vond jij de jazzvoorstelling nou zelf ook leuk of ging je alleen voor je schoonmama. En ok..pakje van knorr dus, ik zal kijken in de winkel als ik het niet vergeet @ Anna: gefeliciteerd met je jubileum! Hoe was het etentje en waar ben je geweest? @ Neia: ow jee is je mannetje niet geschrokken van het filmpje van tim? Hij kan nou niet meer terug Maar wat leuk dat de wedstrijd zo gezellig en ook lekker was! is altijd erg speciaal he! Ik zag dat twente(dat is dan natuurlijk weer mijn club) weer gewonnen had en zowaar vierde staat, dat kan vast niet lang goed gaan, maar toch! @ Deentje: ik hoop dat jullie snel alles op orde hebben. Ben ook benieuwd wat je psych er vandaag van zeg. Succes! @ fiona: je hebt speciale geboortezegels, van die ooievaartjes zijn dat. @ Will: hee wat fijn om te horen dat je nu langzamerhand wat opknapt! Gelukkig maar! @ Evelien: heerlijkkkkkkkk zo'n dagje voor jezelf zeg! En ja wegsmelten bij al dat kleine spul en de herinneringen..mmmm, heerlijk! @ Witte reus: druk dagje jij gister zeg. Hoe was het bij de vk? @ Gina: jeetje jij hebt een goed dagje gehad zeg! Top! Wat ontzettend lief zo'n verrassing! en dan ook nog uit eten, helemaal goed! @ Ice: vreselijk dat vroege wakker worden zeg, wel lekker dat je nog even weer kan gaan liggen dan, dat is er hier helaas niet bij, of tim moet weg zijn of zelf slapen. En ja heb het grotendeels schoon gekregen, ramen zijn inmiddels drie keer gelapt, gordijnen gewassen, kleren gewassen, dus het lijkt er weer op. Gefeliciteerd met je man trouwens! @ hupse: heerlijk lijkt me dat als je niet vaker als anders eruit hoeft. soms moet ik echt om het uur En gefeliciteerd met je verlof! @ Daphne: dikke knuffel @ onsukkie: met heeeeeeeeel veel doekjes, warm water en erg veel geduld heb ik het schoon gekregen. @ Anastasia: pfff dat is echt balen ja..sterkte meis @ JVtje: goed gedaan, ja er zullen toch mensen op blijven staan die nooit komen, die gooi je er dan de volgende keer weer af of zo.. @ witte reus: wij mochten zoveel klossen meenemen als we nodig hadden, in ons geval vijf. @ friendly: zijn veel mannen die dat op het eind eng vinden, maar wel vervelend voor jou als jij er nog wel behoefte aan hebt. Jij ook gefeliciteerd met je jubileum trouwens! En ja ik heb een tijd gehad dat ik bijna niks meer at, in tegenstelling tot nu @ JVtje: whahahaha, grijns het vergaat jou al niet veel anders als mij lees ik al. Mijn man is helemaal verliefd op mijn tepels op het moment, maar kijken vind ik nog net mogen, voor de rest...tengels eraf! Grijns, arme mannen toch. Wat betreft de flessenwarmer, die heb ik bij tim eigenlijk nooit gebruikt, maar zit er nu toch over te twijfelen, ik zou het als ik jou was ff bij prenatal navragen hoe dat zit met de difrax flesjes. Ik heb zelf ook difrax, maar bij tim warmde ik alles gewoon op in een pannetje. @ fiona: fijn dat de jeuk wat minder is ! @ onsukkie: go girl go! hihihihi @ anatasia: hee wat lekker dat alles weer goed was bij de vk! @ Neia: ik heb de hydrofiel luiers en washandjes net in een vuilniszak gepakt om door mijn moeder te laten wassen en strijken (heeeel lieve mama heb ik ) en ik heb wel 20 hydrofiele luiers en stuk of tien washandjes geloof ik. Ik vind ze ook echt overal handig voor. @ JVTje gek word je van de instanties...pffff wij hadden zoiets met de essent, ik moet het nog betalen nu, maar weet nog niet wanneer ik dat ga doen, dikke dreigbrief dat februari nog niet betaald was. Ik nakijken, is dus gewoon betaald en ook op tijd. Ik gebeld...hebben die sukkels het zelf op maart gezet, dus maart was dan te vroeg betaald en februari bleef openstaan ja zo kan ik het ook en nu dan een aanmaning met incassokosten voor februari, ja dus echt niet he! @ Lafo: ik herken het , gisteren was mijn mams hier om me ff te helpen zegt ze ineens: weet je wat ik nou echt bij tim en bij jullie vind passen? En ze zegt zo de naam Ik heel cool: ow jeetje dat is ook wel een leuke naam zeg, nou ja misschien bedenken we ons nog wel. Pffff maar vond het wel moeilijk hoor. @ onsukkie: hihihi, leuk verhaal over de honden. Pfff wat een tegenvaller zeg...daar zou ik dus ook om kunnen janken ja..bah! @ Neia: oef uitdroging, maar goed dat ze nu in het ziekenhuis is dan, met infuus is ze vast weer snel opgeknapt. wel schrikken zeg! @ Ice: oef dat is wel heeeeeel erg balen dan! @ JVtje: goede bloeddruk zeg en verder dus ook alles ok, dat is helemaal lekker! En ook nog naar de kapper! klinkt helemaal goed! @ Anastasia: volgens mij is je foonlijstje wel compleet hoor!
Verjaardag was gisteren gezelli,maar ook erg vermoeiend. Dus was wel bly dat iedereen een beetje op tyd naar huis ging hihi. Iedereen bedankt voor de felicitaties! jvtje, Witte Reus en Anoesj: we zyn vandaag officiaal 8 maanden Nog maar 1 maand tot de uitgerekende datum. Was gisteren alvast begonnen met wat spullen te kopen voor de vluchttas, en dat is toch wel een heel apart gevoel hoor. T wordt gewoon steeds dichterby en echter zo! Oja ga vanaaf naar de voorlichtingsavond in t ziekenhuis... @Anastacia: hier ook flink opgezetten handen en voeten hoor, idd ook dat tintelende, en zweethanden En snachts zoooooo warm gewoon....Myn ring heb ik allang af, die had ik uit voorzorg maar af gedaan hihi. Komt wel goed schatje Enne die lintjes zyn welcome hoor @Onsukkie: van harte meid met je 32 weken! @Witte reus: fyn dat de echo zo leuk was! En een meisje, gaaf! Hier moet ook nog gras komen, maar wil dan de hele tuin gedaan hebben haha. En heb nog wel taart over hoor, schoonmams heeft weer zelf taart gebakken, appelgebak en mokka, kom maar halen Enne by ons vroegen ze gewoon hoeveel klossen we wilden, wy hebben er 5 mee genomen, dus 6 zal ook geen probleem zyn gok ik! @neia: haha nee de schop had geholpen hoor. zal er de volgende x aan denken dat je me wel een handje, oh nee een voetje wilt helpen En ik hoop ook elke keer zo hard dat dat overgeven by jou es ophoud Kan de vk niet zeggen hoe dat nou komt? Ik gun jou ook een makkelyke bevalling! @Anastacia: haha ja ik zei tegen mannetje dat je vanaf 37 weken al "op tyd" bent als je dan bevalt, en had echt zoiets van dan al hihihi. Enne ik wil ook wel mn lyf terug haha, maar uk mag van my nog wel ff blyven zitten Hoe was het by de vk? Hier gisteren ook heerlyk zonnig Vandaag beetje bewolkt, maar gelukkig (nog) droog! @Friendly: hier ook een mannetje die gek is op de buik, én op de borsten haha. Hoop dat je onsteking en infectie snel over zyn meid! @Jvtje: weet gewoon precies wat je bedoeld meis, wat die gezelligheid in t ouderlyk huis betreft. Heb gewoon echt he-le-maal nix met mn ouders, raar is dat eigenlyk, als ik dan zie hoe t ook kan....Maar wy weten dan strax in ieder geval wel hoe t NIET moet En idd tzelfde bouwjaar, en byna dezelfde naam, grappig. Ikzelf ben uit de klei getrokken in '82 Ben idd errug bly dat de kaartjes af zyn! En 100 stuks pfff, gelukkig waren we met zn 4en hihi. Moet nog wel een kaartje met de naam erop maken, op allemaal Oja, moet zo nog ff 2 kaartjes maken voor vriendinnen die bevallen zyn.... Enne hihi, ja die lintjes gek dat ben ik LOL. Leuke stempel heb je trouwens gevonden! ik ben vooral van de clear stamps, heb er één van heidi swap met baby, die is ook erg mooi. Hé hmmm de envelop versieren, nu zeg je wat....... @Hupse: ja was lekekr, maar moest nog wel wat boodschappen doen voor de visite, en voor de vluchttas, dus was daar de halve dag mee bezig @Anastacia: fyn dat alles goed was! @Jvtje: adem in, adem uit wat een stelletje %&^$#%^ daar zeg! Heb zelf ook rabo, maar nog nooit wat mee gehad gelukkig. @Deentje: ehm nope, toen ik eenmaal wakker was, lag ik ook nie meer lekker, en had ik honger en maagzuur, dus was ik maar opgestaan. Vanmorgen wel heerlyk geslapen gelukkig Hoe was je gesprek? Ben ik trouwens de enige die niet echt behoefte heeft aan een middagslaapje? Toen ik nog aan t werk was, was ik wel moe, maar nu valt t reuze mee.... Oja kan vanmiddag 16.10u naar de vk, dit keer wél in Doetinchem hihi. @Lafo: hoe raad ze t zo! Heb je je beste pokerface maar opgezet? Nu maar hopen dat ze je geloofde! @Onsukkie: hihi dat verhaal over je hond, lachen Oooh en balen van die dure rekening meid, die kun je nou niet gebruiken (eigenlyk nooit ) @Evelien: tjonge, duurt lang zeg van die bekkenbodem! @Neia: wat erg van die vrouw! Jy kunt je natuurlyk precies indenken hoe zy zich voelt! @Anastacia: ja was ook mooi chaggie, voor nix daarheen gelopen. Wel ff lekker watermeloen gehaald by de plus, de enige supermarkt hier in de buurt waar ze die hebben, en ik ben zoooo verslaafd gelukkig kon ik vandaag nog wel terecht by de vk, anders was ik wel ff heel boos geworden, dan maken ze maar plek Maar dat hoeft nu niet meer hihi. Jy vanaaf ook open avond? Toch niet toevallig in Doetinchem hè? @Jvtje: fyn dat alles goed was En wat goed, al een stuk ingedaald! @Anastacia: hier ook allerlei briefjes met van alles hoor, van de dingen die we nog moeten doen tot de lyst met wie een kaartje te sturen en van de uitzetlyst tot de vluchttas lyst, echt overal moet ik een afstreep-lystje voor hebben Hoezo dwangneurotisch Nou ik ga ff kaartjes maken..... Laters!
bij de Azivo zit het in de kraamdoos met een brief voor de aanstaande ouders. Daar zit een antwoordcoupon bij voor het kindje aan te melden bij Azivo
Gisteren lekker bezig geweest in huis. Wij wonen in een split-levelwoning, erg apart en erg mooi maar dus ook erg veel om te poetsen. Gisteren de benedenverdieping en de woonverdieping en de keukenverdieping opgeruimd, schoongemaakt, gezogen en gedweild. toen de babykamer helemaal leeggemaakt, alles op de plek gezet, kleren uit dozen en tassen gehaald om te wassen. Alle andere dingen uitgezocht en opgeruimd. Ben helemaal voldaan! Mijn man heeft de box in de kamer gezet inmiddels, helemaal goed. Zelf net nog ff de muren gesjabloneerd, dus dat is ook weer klaar...pfff wie weet word het dan toch nog wat. En nu harde buiken, dus zo ff uurtje plat!