Goede avond iedereen! bij de psych geweest en mag in 1xp stoppen met de medicatie.. het duurt 6 weken voor t volledig uit het bloed is.. dus als de kleine netjes tot 40 weken blijft zitten mag ik waarschijnlijk gewoon thuis bevallen! en bv geven mag ik ook de psych vertelde er wel bij dat t wel zeker is dat de klachten terug gaan komen.. omdat ik al eens eerder met een antidepresiva gestopt ben en alles weer terug kwam.. dus dat word ff afzien de komende tijd.. weet ook niet of ik het trek 6 maanden bv te geven.. maar de eerste 3 zijn het belangrijkst! en daar ga ik voor... daarna maar zien hoe lang ik het volhoud. en dan kan ik weer beginnen met medicatie. kraamzorg wou langes komen voor een intake.. die komen donderdag middag.. heb haar wel ff verteld dat er nog niks klaar is van de babykamer.. maar dat maakte niet uit heb net ff snel terug gelezen.. met mijn zwangerschapsdementie al weer t meeste vergeten. ice ik doe ook geen middag dutje smiddags.. lukt me ook niet om te slapen tussen de middag. lafo volgens mij was jij dat die zei dat de naam al zo snel geraden werd... hier ook ik vertelde de eerste letter van de naam en mijn moeder rade het gelijk goed.. alleen spreekt ze hem verkeerd uit dus dat scheelt weer verder weet ik t niet meer kom vanavond denk ik nog wel ff al ben ik nog wel erg druk in dit huis.... vanmddag nog behang enzo gekocht voor arjen zijn kamer.. die moet nu toch ok wel een beetje opschieten want dat slapen bij ons op de kamer is best iritant want hij is veel te vroeg sochtends! nou meiden alvast een fijne avond!
ben er weer bedankt voor de condelances ik ben weer back to life ! ZOO LIEF lafo ! die echo ik wil ook! haha en ik zei het je toch die steken ect indallen was ze! heb lekker me eten op staan dus moet weer verder wiewww
oja me schoonmoeder word deze week 50 wat oo wat moeten we kopen voor haar! iemand echte leuke idees!
GEFELICITEERD nazli.. hoe oud ben je geworden? leuke dag gehad? met lekkere vlaai hihihi @deentje, wat goed dat je mag stoppen. wel balen da de klachten terug komen. hoop dat het goed blijft gaan! @ ice, we weten niet wat we krijgen hoor, duimelotje kan een jongen of meisje zijn.. oh sorry dat ik niet reageer op iedereen, maar ik ga zo lekker uit eten met mijn collega's, omdat het bedrijf afgelopen jaar is overgenomen door een andere baas zijn er een paar ontslagen geworden en nu hebben we afgesproken om het half jaar met iedereen uit eten te gaan hoop dat het gezellig gaat worden. ik ben morgen weer van de party. fijne avond allemaal. Liefs WR
Ja dat doe ik ook vaak, dat werkt dan wel handig he @Jvtje: Ik heb aan de babywas ook nog niets aan gedaan... klusje voor m'n verlof
Hoi meiden! @Nazli, gefeliciteerd met je verjaardag meid! @Deentje, wat goed dat je mag stoppen! Nu hopen dat je er niet veel last van hebt! @Wil, wat fijn dat het beter met je gaat! Hoe groot is je kleintje nu? Heeft ze de groei weer beetje ingehaald? @Lafo, ook weer mooi door de keuring heen! Leuk die echo. ben jaloers hihi! @de rest, sorry meiden.. ik onthoud helemaal niks.. is druk geweest op mn werk dus kon tussendoor ook niet lezen.. heb het bijgelezen maar was zo veel... heb heleboel leuke pakjes gehad voor de kleine, echt zoo lief! Was idd errug leuke verrassing! Nog een paar dagen en dan eindelijk verlof! Dan ben ik er ook lekker weer wat vaker! Hebben er hier trouwens wel meer ineens een moment van besef dat het er dalijk uit moet? Hihi... ik denk dan.. Ohhhh god..... hahahahah Kus
@Lafo: zeker niet verkeerd nee Mannetje was gelukkig op tijd thuis, dus we hadden tijd genoeg om frietjes te halen. @anastasia: ik had dat ook nog niet eerder gehoord, van de borstvoeding... maar bij mij zijn m'n borsten toch wel flink gegroeid, dus zelfs als het waar zou zijn, hoef ik me denk ik niet echt zorgen te maken... @deentje: ah, je mag dus toch in 1x stoppen! Fijn! Dat de klachten terug zullen komen is natuurlijk wel minder, maar daar had je je geloof ik ook al wel op ingesteld, dus het zal geen verrassing voor je zijn. Hopelijk red je het om in elk geval de eerste 3 maanden bv te geven! @fiona: vertel eens, hoe heb je dat gedaan? Uit de dood opgestaan? Iets voor de 50ste verjaardag van je schoonmoeder... pfff, ik zou het niet weten! Ik weet al niet eens meer wat wij gekocht hebben voor de 50ste verjaardagen van onze (schoon)ouders, om eerlijk te zijn... @nazli: gefeliciteerd! @katje: vind ik nou ook Ik weet niet .. vind het eigenlijk maar een rare gedachte om 10 weken vantevoren al de babywas te gaan doen. Ik heb dan het idee dat je vlak voor de bevalling alsnog alles weer kan gaan wassen, omdat al die kleertjes in de tussentijd toch alleen maar stof hebben hangen/liggen vangen in de kast. @gina: als ik 's morgens naar de kraamafdeling of de bevalling ofzo kijk, dan dringt dat besef wel weer even goed door ja... al is het dan vooral het besef dat het hooguit nog een paar weekjes duurt, dat er in volle hevigheid in knalt!
zo alles zit er weer in het eten en de afwas in de vaatwasser heb de wij jongeouders binnegekregen en heb hem al uit lekker hoor morgenochtend werken en dan alweer weekend!
jvtje dat zal ik je nooit kunnen vertellen maar het kan haha deentje wat een goed nieuws meid! nazli gefeliciteerd! ja ik heb de rompertjes gewassen die liggen in een gesloten kast dus stof kan daar niet bij maar ik ga het beddegoed en het waskussen kleed pas wassen als ik een week of 38 ven eerder niet wat is het hier rustig zeg!
bij de vk was alles goed, tja het kindje is te klein maar mijn buik was wel weer 1 cm gegroeid. vrijdag ochtend wordt de kleine weer opgemeten. ze verwachten dat nu ik weer kan eten en drinken de kleine wel weer zal gaan groeien. als dat niet zo is hebben ze geen idee waarom de kleine zo achter blijft. ik begreep nu dat ik elke week een echo krijg als daaruit blijkt dat de kleine in die week niet groeit of te ver achter blijft dan goed is,het gelijk die dag nog wordt ingeleid. dit moet ik vrijdag nog maar even navragen want ik vond het een beetje een vreemd verhaal en weet niet of ik dat nou wel goed begrepen had. anastacia fijn dat het spulletje wat je hebt gekocht lijkt te helpen, ik weet wat een ellende het is, blij wordt je er niet van. nazli, van harte de rest sorry maar ik weet het niet meer, ik doe mijn best maar het gaat niet van harte, zelfs niet met 2 schermen open
@ wassen Bij mij ruiken de meubels allemaal nog zo nieuw, dus als ik thuis ben en het is droog (uhm....kan dat in Nederland?) en ik denk er aan, dan zet ik deuren, lades en raam open zodat het even lekker kan luchten. Verflucht is gelukkig wel al weg! Gister cursus gehad. Was wel weer gezellig. We schoten alleen in de lach bij de "pufoefening van de glijbaan", dus dat ging niet zo heel goed meer. Vreemd idee dat het nog maar 4x is ofzo, 21 april is partnerdag. Veel mannen hebben er niet zo zin in, maar "moeten" mee Heb ik althans wel tegen mijn mannetje gezegd; jij wil dat we het samen doen (niemand anders erbij) dan moet je dus mee want als ik ademhalingsoefeningen vergeet ofzo...moet er nog iemand het weten. Maar hij zei al; ik ga wel mee (had die reden dus niet hoeven noemen) @ telefoonlijst; ik heb gelijk een begin gemaakt @nazli gefeliciteerd!
Wat spannend allemaal he, voor iedereen! Ik ben 1 mei uitgerekend, dus nog een maandje te gaan. Donderdag heb ik mijn laatste dag voor mijn verlof, wel gek hoor, om alles over te dragen en daarna het pand uit te lopen om pas in augustus ofzo weer terug te komen om te werken. Iedereen druk hier met laatste voorbereidingen? Wij zijn bezig om Jesse (onze oudste) naar zijn nieuwe kamertje over te hevelen. We hebben eerst de boel op zolder verbouwd dus we zijn weer lekker op tijd met alles... NOT! Maar het zal vast wel goedkomen. Begin maart werd ik ook nog es ziek. Ik dacht griep, maar het bleek longonsteking. Dat hakt er wel effe in hoor. Ben echt 2 weken thuis geweest, daarna halve dagen gewerkt, want met een antibioticakuur en hoogzwanger rondlopen is niet niks. Maar nu is het aftellen geblazen. Hoe is het met jullie allemaal? Nog aan het werk of misschien sommigen al met verlof? Volgende week ga ik alle kleertjes weer van achter de schotten halen, wassen en strijken. Zal wel weer klein zijn! Tot later!
Lady Ice Shir; lang niet gezien, wat heb je laat verlof? als je 1 mei bent uitgerekend is toch max 4 weken van tevoren verlof toch 1 april ? Nazli: Gefeliciteerd met je verjaardag! Katje: verflucht, ja dat gaat maar moeilijk weg he! Maar toch als je een deur of raam open zet, en je gat zelf boodschappend oen ofzo dan kan het goed doorluchten en is het zo weg. Gina: lekker he bijna verlof, en dan maar gaan genieten! Lafo: Wat fijn dat je toch nog een echo hebt gekregen, zou ik ook wel willen ben jaloers! Hier vanavond naar de bevallingsinformatieavond van het ziekenhuis geweest, toch wel weer even confronterend die verloskamer.... Maar het was wel interessant, vond mannetje ook. Ongelooflijk maar over 1,5 week moet mijn bed al op klossen staan en mag de bevalling beginnen ... pfff
Oh ja dames voor ik het vergeet ook hier te zeggen de zuid hollandse meiden van de mei mama's hebben een date gepland met elkaar... Details staan op de mei mama hyves! Mocht iemand geen hyves hebben, maar wel intresse dan moet diegene mij even een pb sturen!
bah de verloskamer die wil ik ook niet zien haha! en mijn bed op klossen.. klinkt ook wel eng! ik weet t het moet er toch uit... maar hoe dichter bij het komt.. word ik toch best zenuwachtig.. en vind het toch eigenlijk best eng! Nazli gefeliciteerd! zuidhollandse meiden veel plezier op jullie date. bijna de 1400 zullen we de 2000 nog gaan halen... ik ga zo lekker mijn bedje opzoeken! morgen weer een drukke dag! wil echt graag dat alles klar is.. maar gaat echt nog een tijdje duren! morgen het oude huis leeghalen.. en nog schoonmaken bah geen zin in! staat nog heel veel rommel waarvan ik echt niet weet waar ik ermee naar toe moet... weltrusten allemaal!
Ik ken het, dat soort telefoontjes... moest ook bellen voor een afspraak om die gasleidingen te laten vervangen, dus ik leg dat verhaal uit, zegt dat mens: "Ja en?" Pardon?