Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    meiden wat is het weer stil en het is nog niet eens weekeind!

2. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Nee, van 1 april tot 1 mei is 30 dagen, dus 4 weken en 2 dagen. Verlof moet dus 3 april ingaan :) (mijn verlof gaat ook officieel donderdag pas in!)

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    heb nieuwe buikfoto's maar zijn te groot om hier te uploaden,. Hoe heet het programma ook al weer of die website waar ik dat kan doen ? Iemand enig idee.. (niet via die link hier in het zijmenu !)

Overigens Jvtje, ik zie het al met de datum, mijn officiele verlof gaat namelijk ook pas 6 april in ( 4wk van te voren) heb nu vakantie... dus als jij 2 dagen verder bent is dat dus 4 april voor jou.. maar het lijkt echt heel kort :)

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    meiden weltrusten!

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    oh ja, komen jullie een kijkje nemen op onze website? zie link onderaan berichtje :)
    Hier komt na de bevalling alles op te staan van de baby etc..
    Hoor graag wat jullie er tot nu toe van vinden al staat er nog niet zo veel op.
    Al staan er wel buikfotos op van daarnet :)

6. KatSas

KatSas Bekend lid

Goedenacht allemaal!

Pfff ik heb zo'n buikpijn dat ik er niet van kan slapen :confused: Zucht, niet fijn dus, zo te voelen zijn het mijn darmen die ernstig opspelen, dus steeds krampen. Niet fijn, maar goed, ik zit nu met een beker warme melk achter de pc te wachten tot het minder wordt en ik weer naar bedje kan. Ff kijken wat ik inmiddels gemist heb allemaal.

@ Ice: hoe was de voorlichtingsavond in het ziekenhuis? en gefeli met je 8 maand! En ja als je de vluchttas aan het inpakken gaat wordt het wel heel echt ineens allemaal he! En vandaag toch ook nog naar de vk, nou ben benieuwd!

@ Daphne: oef dat zijn moeilijke dingen he...pffff...een lief dinnetje van me heeft ook net een curetage gehad, echt..dat blijft zo moeilijk en oneerlijk.

@ JVtje: bah, vervelend dat je moeder zo doet, daardoor krijg je inderdaad niet meer zin om naar haar toe te gaan. Toch wel jammer hoor. Ik heb het zelf op dit moment redelijk gehad met mijn stiefvader en hem de laatste keer dat ook duidelijk gezegd :confused: dat is ook wel erg jammer. Mijn eigen vader is inmiddels iets meer dan tien jaar geleden overleden helaas en ben op zich blij dat mijn moeder een nieuwe partner heeft, maar de laatste tijd looptie alleen maar te zeiken. En zijn eigen zoon is natuurlijk geweldig en fantastisch en op ons steeds wat aan te merken..ieuwwwwwww bah! Gelukkig met mams wel een en ander uitgesproken en uitgelegd dat ik haar echt heeeeeeeeeeeel erg lief vind en dat het daar dus niet aan ligt. Nu maar afwachten hoe een en ander verder loopt.
    Ik ben benieuwd trouwens of het nog echt goed gaat komen met die rabo van je.. :confused:

@ LAfo: wat gek dat ze dat over de borstvoeding hebben gezegd, volgens mij heeft het wel of niet groeien van je borsten er niet zoveel mee te maken. Het is gewoon te hopen dat je een goede kraamverzorgster hebt, dan lukt het meestal echt wel als je het wilt. Bij Tim heeft het toen echt megalang geduurd voor het lukte....ik was ook met niks anders meer bezig dan voeden en kolven enz. maar uiteindelijk dus toch gelukt. Ennuh eet smakelijk bij de italiaan!

@ Deentje: wat goed dat je mag stoppen! Hoop dat het heel goed gaat, ben echt zo trots op je dat je dat gaat proberen! Super!

@ Fiona: gelukkig weer opgestaan uit de dood zie ik..hihihi. Pfff schoonmama die 50 wordt..moeilijk hoor, waardebon van een beuatycentrum? Sauna?

@ Nazli: gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Will: maar duimen dus dat beeb vrijdag toch weer gegroeid is, misschien gaat dat inderdaad wel beter nu je er zelf weer wat meer bovenop komt. Ik duim voor je!

@ Lady ice Shirr: wat heb je laat verlof? Knap hoor dat je zolang hebt doorgewerkt! ik heb overigens ook nog lang niet alles af, maar begin is er wel. Tim heeft al wel zijn nieuwe kamer gelukkig en de babykamer begint er te komen.

@ Anastasia: ziet er mooi uit hoor!

Zo nu maar ff spelletje gaan doen of zo..zucht..en ik ben zo moe...maar ik heb nog steeds krampen...erge ook..bah! Ik wil niet zo graag paracetamol innemen, maar als het nog ff duurt gaat dat wel gebeuren. Overigens komt er nu geloof ik wel wat gas vrij :oops: dus wie weet gaat het dan nog eens over...

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morgen meiden ff een ochtend werken dan naar de vk en dan kadootje zoeken voor schoonmoedersss en heerlijk genieten van me weekend

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Wil, nou we duimen voor je dat de kleine maar lekker doorgroeit nu jij weer kunt eten! Wel elke week echo..! Weet je nog niet wat het wordt?

@Katsas, jeetje dat is vervelend! Is het al minder nu? Ik hoop het voor je!

@Lady Ice, mijn verlof begint ook na dinsdag pas
    helaas hahahaah...

Ik ga weer ff verder werken.. tot straks! XX

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Van harte gefeliciteerd!

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Joepie, 35 weken en nog 35 dagen te gaan... hahaha dat klinkt wel leuk!

Nog maar 2 weken en dan mag ik al thuis bevallen.. wordt wel eng nu hihihihihihi....

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    iedereen, dankje wel

witte reus, ik ben 23 jaar geworden, me mannetje had gisteren vrij, dus zijn we naar eindhoven geweest, nou ik vind vlaai niet lekker, maar wel slagroomtaart, hmmmmmmmm

Voor de rest gaat alles hier goed, met me beebje ook. Wel alleen last van steken van onder, kan nu echt heel moeilijk lopen, maar het hoort er allemaal bij.

tot later

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat een leuke mijlpaal zeg 35/35. Gefeliciteerd!

13. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hier ook 35 weekjes, wat vliegt de tijd zeg ! :confused: :D

14. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Nazli nog gefeliciteerd!
    Hier ook 35 weken. de tijd vliegt zeker ja.

15. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    plaats ff een buikenfoto in mijn album.. :D

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gaat hard he, heb van de week ook weer nieuwe gemaakt, alleen die moet ik nog even uitlezen.

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Nou het gaat zeker hard! Hupse en Dolphin ook gefeliciteerd met de 35 weken!

Moet je bedenken, uiterlijk 7 weken nog maar en dan zijn we echt mama's... aan de ene kant kan ik niet wachten aan de andere kant doodeng! Hahahaha.... apart he! Zullen de hormonen wel zijN!

18. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hier net zo hoor gina. je gaat je de gekste dingen in je hoofd halen, maar ja komt allemaal wel goed hoor. we worden de trotste mama's die er zijn. :D

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Hahaha... ja trots dat geloof ik wel, dat ben ik nu al...! En de rest komt ook wel goed!
    En als we het niet meer weten dan vragen we het gewoon hiero hahaahah!

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    goedmorgen meiden!

kijken jullie ook nog even op mijn babywebsite die ik aan het maken ben :)
    daar staan ook 2 nieuwe buikfoto's totdat ik ze hier kan verkleinen en plaatsen!

Deel Deze Pagina