goede middag allemaal, het etentje met de collega's was erg gezellig lekker bij gekletst. was pas om twaalf uur thuis. en daarna niet kunnen slapen van het maagzuur om 5 uur ging vriendlief zijn wekker maar die kon zijn nest niet uitkomen. en ik niet slapen dus heb ik zijn bammetjes maar gesmeerd, maar goed dat dat niet elke dag gebeurt. @hannah, wat jammer dat je je zo klote voelt. hoop dat het snel beter gaat. @ukkie, als ik steeds naar andere buikfoto's kijk heb k het idee dat die van andere groter zijn als die van mij, stom he... @ verlof... bedoel het niet verkeerd maar als je 1 mei ben uit gerekend en je stopt 4 weken van te voren is 3april je laatste werkdag. of heb ik nou verkeerd gelezen. oh vandaag een heerlijk rustig dagje doe alleen maar boven stofzuigen, en in de babykamer even zwijmelen meer niet. en jullie?
Sorry geen puf om bij te lezen en te reageren. Vanmorgen opgestaan met verschrikkelijke hoofdpijn. En dat op bed liggen helpt ook niet, want ik lig constant te piekeren wat ik allemaal nog moet doen. Ik wou dat ik klaar was! Net maar even een paracetamolletje gepakt, ik hoop dat het helpt! X Neia
Thanks meiden voor jullie lieve woorden! Die doen me goed...Ben normaal echt geen klagerd en positief ingesteld..Maar dit is wel zwaar zo... Nog ff voor mn ukkie volhouden... Mooi bescheiden buikje Anastasia...Ik zelf ben ook maar 1.63 en dan dus die dikke buik erbij..... Ik heb net ook foto's gemaakt...Zal ze eens in de pc laden...En kijken of ik ze neerzet hier... Neia: gads meis...Niks aan hoofdpijn...Hopelijk helpt het molletje
Middag dames, Zo ben nog maar een uurtje wakker maar ja wat maakt het uit! Ben alleen een beetje buiten adem, want m'n hond nam de benen met uitlaten, hij luisterde niet meer en kwam ook niet meer terug, maar wat er nou aan de hand was er was een loops teefje losgebroken en dat rook hij van een afstand en die kwam op hem afgerend en een oude man strompelend er achter aan gerend, maar die ging spelen met mijn hond. Dus die man heel lelijk zo van ja ze is loops ja en de mijne is niet geholpen en een mannetje. Vond het geloof ik niet grappig maar we kregen ze niet te pakken uiteindelijk heeft hij zijn hond en ik de mijne weer kunnen terug pakken, hij weet toch niet wat hij met z'n pielemuis aan moet hij wil alleen maar spelen, maar wat een chagrijnige vent zeg kan ik er wat aan doen dat zijn hond los breekt :x @ Fiona ja lief he ik weet het ben een bevoorrecht mens met toch nog een echo Als jij ook veel vruchtwater heb en ze kan het niet voelen dan mag jij ook, dus ff vruchtwater kweken Toen ik dat hoorde dacht ik wel mooi dat scheelt weer een aantal kilo's @ Anastacia ja dat van die borsten hadden ze mij geloof ik verteld bij een voorlichtingsavond dus ...... maar ik ga me er maar niet druk om maken, jij dus ook geen Pamela Anderson voorgevel @ Deentje wat een fijn nieuws, dan hopen we maar dat de jouwe echt 40 weken blijft zitten @ Nazli gefeliciteerd @ Gina hou maar op dat besef dat het er uit moet heb ik iedere dag en is soms best beangstigend maar we slaan ons er wel doorheen @ Will gelukkig is je buik weer gegroeid afwachten dan maar tot vrijdag, tsjonge wat zal jij in spanning zitten iedere keer Ik duim voor je meid! @ Katje hier vanavond partneravond met de gym ben benieuwd, volgens mij lig iedere keer dubbel, kan me lach al zo moeilijk in houden @ Katsas gooi het er maar uit meid al die gassen Dat lucht meestal wel op, zijn je krampen al een beetje weggetrokken? Dat soort dingen komen altijd 's nachts @ Meiden met 35 weken gefeliciteerd en nog maar 35 dagen te gaan zo wat spannend @ Hannah wanneer hoor je de datum van het inleiden? Ik hoop voor je heel snel dan kan je er naar uitkijken, dit is niks he meid Sterkte! @ Onsukkie hier ook nog steeds geen streepje maar dat zegt niks heb ik gehoord, kan allemaal nog komen dus klop idd maar hard mee af @ Neia ik miste je al meid, vervelend hoofdpijn, ik ken het gevoel Niet te veel piekeren is niet goed, je lijkt mij wel Nou anastacia ik ga nog ff je website checken. Ik zal ook weer eens wat buikfoto's maken, mijn hoofd is echt een zeef ik onthoud niks, zelfs foto's maken vergeet ik Ik ga ff naar de bieb, boeken zijn alweer een week over tijd, dat heb ik altijd want dat vergeet ik dus ook en ff een boodschapje doen. Meiden tot straks of anders tot morgen!
En nog eentje om het af te leren.... Heb mijn buik weer opgemeten en we zitten nu op 131 cm buikomtrek
131 ? ik zit op 110 cm. goh heb je wel goed gemeten of is de kleine zo groot.. Mooie ronde buik heb je zeg !
Ja heb het 3 keer opnieuw gedaan.........Ongelooflijk hé.. Maar ja dat zegt iedereen die mijn buik ziet, inclusief de gynaecoloog. Die vond hem erg groot, zelfs uitgebreide groeiecho gehad maar ukkie ligt op de gemiddelde groeicurve...Heb veel vruchtwater...
131 cm.. kom ik met mn 95 pfff Maar jij draagt heel rond het is ook echt een balon Ws veel vruchtwater. maar als je ongeveer mijn lengte bent, kan ik me helemaal voorstellen dat je erg veel last hebt van je buik. Ik ben 1.61 en val soms al bijna naar voren door het gewicht !
Ik ga eens ff een dutje doen...En dan straks om half 4 richting het ziekenhuis... Jullie horen het wel!