Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
  2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ben alweer op ben wezen winkelen agian! en morgen weer! wat is dat toch lijkt wel of ik niks anders doe, maar goed ben geslaagd moet morgen alleen de laastse dingetjes kopen en dan is me lijst afgevinkt en dan komt de lijst van de vluchtkoffer en versiering voor in huis als ze geboren is haha hoezo druk, maar ben nou eenmaal pietje precies en wil alles zelf doen nartuurlijk

3. Hier ook veel aan het shoppen! alleen nog niet echt baby artikelen.. opzich heb ik alles wel bij elkaar... het moet alleen nog allemaal uit dozen gehaald worden! ben voornamelijk aan het shoppen van behang, verf, vloeren e.d. vandaag een beginnetje gemaakt met arjen zijn kamer.. 1 muur is bijna behangen.. de rest word dan geverfd.. want volgens mij gaat ie het leuk vinden behang eraf te peuteren!

zoow pizza zit in de oven.. zal wel bijna klaar zijn dus ga lekker eten!

laterzzzzzzzzzzzz

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Grrrr hier ruzie met manlief...
    Kan af en toe zo'n enorme eikel zijn...

We hebben bij de babykamer een box gekregen, kwaliteit is niet al te best maar goed.. dat ding moet in elkaar gezet worden.
    Nu gaat het natuurlijk weer niet zoals het moet, en zoals meneer wil.
    En ondertussen maar vloeken en doen. Voorlopig zit nog niets in elkaar.
    En als ik dan wil helpen dan word het uit mijn handen getrokken.
    Echt kan die vent van mij wel wat aan doen af en toe...

5. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Hee meiden,

Ff een update van Hannah :

Hannah is in het ziekenhuis opgenomen ze mocht niet naar huis. Bloeddruk is 140-108 : Geen idee waneer zee naar huis mag.... :( :( :( :(

xxx anna

6. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Dat durf ik dus niet. Ramen open laten staan als ik weg ben. Soms vergeet ik het, daar baal ik dan van. Niet dat ik zo'n criminele buurt woon...maar vind het geen fijn idee. Doe dus alleen ramen wagenwijd open als ik (of m'n man) thuis ben

@ KatSss, tjé midden in de nacht beneden zitten vanwege darmkrampen. Ik ken het... Gelukkig heb je verlof toch?

@anastasia; ik zag je site te bekijken zag de button 'geboortekaartje' ik dacht; zou ze die er al op hebben gezet. Maar nog niet :) Blijft lekker verrassing (natuurlijk!)

@niea, voel je alweer wat beter? Of nog steeds heftige hoofdpijn?

@lafo; hoe was de partneravond vanavond?

@Hannah: sterkte meid! Anna bedankt voor het doorgeven...

Vandaag langs de wibra en 't kruidvat geweest; daar waren babydingen in de aanbieding. Wat rompertjes gekocht en nog wat klerenhangers. Ook twee lijstjes gekocht voor foto's voor de opa's en oma's. Uiteraard krijgen ze die pas met foto's van Ukkie erin als hij/zij geboren is :)

Verder vandaag geen middagslaapje gedaan, tis nu net 8 uur, maar besef dat ik toch wel beter morgen weer kan rusten. Voel ik me net iets lekkerder bij :) Maar hou het nog wel redelijk voel. Alleen last van dood/brandend gevoel bij rechterborst. Ukkie zal wel weer op zenuw liggen :S

7. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hoi anna, nou dat is balen en schrikken voor Hannah. Kon ze er net niet bij hebben. Laten we er het beste maar van hopen, in iedergeval is ze daar wel goed verzorgd en wordt ze in de gaten gehouden. Volgens mij is ze bijna 35 weken nu, of niet. Dat is een heel veilige marge om te bevallen gelukkig!
    Misschien gaan ze haar nu wel bijna inleiden dan. Al met al heeft ze een zware zwangerschap, niet leuk. Anna, wil jij haar heel veel sterkte wensen, en zeggen dat ik en wij allemaal denk ik aan haar denken en voor hun duimen.

Groetjes Evelien

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Vind die strepen wel meevallen op de foto hoor, maar prachtige buik. Groot he?!?!

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hannah, wat balen! Maar ja.. ze kunnen je wel goed in de gaten houden.

Weet je wat ik beetje raar vind in het verhaal? Dat ze maar bleven uitstellen met het geven van bloeddrukverlagers, terwijl die een hoop ellende kunnen voorkomen. Natuurlijk als het niet nodig is, liever niet. Maar het was toch wel erg sukkelen voor Hannah!
    Hoop dat het geen pre-eclampsie is.. maar ben er stiekem wel bang voor!

xxx

O ja... de Difrax doos, die had ik vorig jaar voor man geregeld. Zat niet echt veel in maar was wel leuk :D En ik had genoeg bonnetjes vorig jaar. Dit jaar niet, maar ja.. heb alles al hihi

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jeetje hannah wat een schrik!

Het zat er ergens wel een beetje aan te komen, zeker omdat ze al een tijd aan het sukkelen was. Hoop dat ze haar nu goede medicijnen geven en goed in de gaten houden want zo is het ook niet fijn meer.

Lieve Anna doe je de groeten aan Hannah, en laat je haar weten dat we aan haar denken!

xx

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Oe net even vluchtig doorgelezen.
    Maar wat erg van Hannah zeg! Ik ben echt enorm geschrokken.
    Anna, bedankt voor de update. Weet je ook wat ze nu in het zh gaan doen?
    Nu hoop ik echt voor haar dat ze snel gaan inleiden. Het kindje was goed gegroeid toch? En ze was er klaar voor en klaar mee. Ik hoop het echt voor haar.
    Hannah, ik denk aan je meid!

Hier echt een te zware dag gehad. Inderdaad verschrikkelijke hoofdpijn, maar ik heb ook opeens enorm veel verdriet om onze 2 engeltjes.
    Ik heb Neia-man vanmiddag nog gebeld, en net hebben we ook goed gepraat.
    Hij denkt dat het allemaal naar boven komt, omdat ik nu zo ver in de zwangerschap ben, en dat het tot me door begint te dringen dat er straks echt een gezond kindje aankomt.
    Als ik op het kamertje kom, voel ik me ook helemaal schuldig naar de andere 2 kindjes toe.
    Ik heb ook de hele dag gehuild. :cry:

Gelukkig had mijn man de oplossing: de MAC, hihi ;)
    Echt een schat.

Ik ben blij als mijn trouwring klaar is met de 3 briljantjes, dan kan ik ze voor altijd bij me dragen, en misschien voel ik me dan niet zo schuldig.

Katsas, bedankt voor je tip. Ik duik nu een lekker warm bad in. :D

X Neia

12. heej heej...

jeetje wat schrikken zeg hopelijk gaat hannah zich nu wat beter voelen! en word ze goed verzorgt! hoop at we snel weer wat van haar horen.

neia wat vervelend dat je ineens zo aan je 2 engeltjes moet denken. maar je moet je niet schuldig voelen.. jij kan er niks aan doen dat et fout is gegaan... maar kan me voorstellen dat dt dan even een emotionele tijd is.
    en doe je wel rustig aan!?

ik ga vanavond vroeg naar bed.. morgen weer een drukke dag :( ben zo blij als alles klaar is.. maar zal nog wel een paar weekjes duren :( morgen komt de kraamverzorgster een intake doen.. ben benieuwd of ze niet gaat zeuren dat er nog niks klaar is.. en heb t kraampakket ook nog niet opgehaald enzo :(

meiden slaap lekker voor straks!

13. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Schrikken zeg van Hannah..maar ze is nu in goede handen..

Neia..ik kan me het goed voorstellen hoor dat jij je verdrietig voelt maar net wat Deentje zegt je kon er niks aan doen..

Ik ga zo ook op bed..die staat net op klossen nu maar hopen dat het goed gaat vannacht :)
    Morgen naar de VK eens kijken wat ze nu zegt over onze dwarsliggertje..

14. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Katje, evelien, anastacia, neia en deentje ik heb jullie sterkte berichtjes doorgegeven, heel lief!

Het is op dit moment nog niet duidelijk wat er gaat gebeuren. OOk niet of ze nu wel of geen bloeddrukverlagers krijgt. Ze is er toch wel heel beduust van en laat het een beetje over zich heen komen.

@Evelien: Vrijdag is ze inderdaad 35 weken.

@Daphne: erzijn geen uitspraken gedaan over pre eclampsie tot dusver.

Meiden ik houd jullie op de hoogte.

Ikzelf heb al drie dagen een energie waar je u tegen zegt en heb geen idee waar het weg komt.... alles moet klaar en af....... en ik en niet te stuiten! morgen maar eens wat rustiger aan.... ook nie verkeerd!

@Neia: Kan me voorstellen dat je je vlindertjes niet vergeet meid, het islogisch dat ze bij je zijn en blijven! Fijn dat je zo een onwijs lief en begripvol mannetje hebt!

xxx Anna

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    fijn dat je haar onze sterkte wensen hebt doorgegeven. gelukkig is ze verder niet alleen en kan jij haar ook steunen dat is ook wel erg fijn!

hoop dat ze snel iets opknapt en dat evt medicijnen helpen, en anders het kindje halen... de 1e mei mama baby !

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

anna geef haar een knuffel van mij echt vindt het zo zielig voor dr ze heeft het echt niet makkelijk gehad de afelopen weken! hopelijk kunnen ze wat doen ...

niea meis rustig aan he tuurlijk is het verschrikkelijk van je 2 engeltjes maar deze keer komt er echt 1 op je armen te liggen gezond en wel maar het lijkt me ook moelijk vooral met je hormonen erbij is zou ook zo huilen maar dadelijk ga je genieten meid!

zo hier was bij de vk trouwens alles dik ok! baby ligt goed met haar hoofdje naar benenden bloedruk was 120/70 en hartslag klonk ook prima mag over 3 weken weer terug komen

moest wel lachen heb een fysjo voor me bekken en ze belde me van de week af omdat ze ziek was
    dus ik vroeg haar deze week toen ik er was wat had je zei zij dat ze was flauwgevallen ect ik zei oook dan ben je zwanger! haha zei echt kan dat ook gebeuren dan? nou ik zat vanmidag bij de vk te wachten en toen liep zij eruit met een echo en ze kreeg een kop toen ze mij zag! hahaha zo leuk is zei ik zeg niks hoor! vondt het wel heel tof voor dr

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Hannah mooie ronde buik hoor meid net als ik dus ook veel vruchtwater.

@ Anastacia jeeeeehhhh 1400 pagina's :confused:

@ Daphne idd risico van het vak, ben blij dat ik een reutje heb ;)

@ Deentje evengas terug nemen hoor als je lichaam daarom vraagt!

@ Jvtje ja het is wat met honden, ach zo beleef ik nog eens wat in m'n saaie verlofperiode ;)
    Ik wacht ook nog wel even met aanschaffen van een aantal dingen zo zie je maar weer dat je het anders voor niks had gekocht!

@ Katsas einde ff mannetje wat...... ;) :)

@ Fiona shopoholic niet klagen straks he ;) :)

@ Anstacia leuk he spullen in elkaar zetten, bij ons resulteerd dat bijna altijd in een bijna echtscheiding, ik leef met je mee en je hebt vast gelijk ;)

@ Anna oh nee he ach arme Hannah ik denk aan haar, denken ze aan zwangerschapsvergiftiging :( :( :( ?
    Hou je ons op de hoogte.....ik duim voor d'r
    Oh ja kan je een beetje van je energie aan mij geven?
    Fijn dat je trouwens al onze berichtjes hebt doorgegeven aan d'r.

@ Katje partneravond was echt lachen, hij moest me masseren, altijd goed :D
    En meehelpen met persweeen (been naar achteren vasthouden) en we hebben maar 1 minuutje gepuft, meer als genoeg ;)

@ Neia ach wat een verdriet ik kan me het goed voorstellen, je kan je tranen beter laten lopen niet inhouden is niet goed.
    Hier ook langs de mac geweest net na afloop van de partneravond had zo'n trek in een milkshake :D

Zo ik ga nog ff nachtbraken, nog veels te vroeg om naar bed te gaan, morgenmiddag wordt onze nieuwe laptop geinstalleerd en krijg ik ook m'n nieuwe wasdroger jippiieeee :D

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hier ook naar de mac geweest haha en die milkshake was heeeerlijk! jammie
    gelukkig is de meest ejeul weg alleen met tepels zijn helemaal droog en schilferig! wat nou weeer
    ff vaseline erop smeren

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Lafo, bedankt meid.
    Mmmm heerlijk zo'n massage op de partneravond. En dan als toetje een lekker milkshake. Je hebt het goed bekeken. :D

Fiona, ja zal ook wel door die hormonen komen allemaal denk ik.
    Haha wat toevallig van die fysio zeg. Super dat je weer door de keuring heen bent!

Anna, bedankt voor het doorgeven van onze berichtjes aan Hannah. Daar ben ik blij mee, meer kunnen we helaas niet doen. Kan me voorstellen dat ze heel erg beduusd is, hopelijk kan ze daar een beetje bijkomen.

Wat goed zeg van je dat je zoveel energie hebt en dus zoveel afkrijgt. Go anna, go anna, go anna. :D
    Bedankt meid, ik ben ook super blij met mijn mannetje.
    Hij zei in het gesprek dat hij er de laatste tijd ook weer meer aan dacht. Maar dat hij zo blij is dat ons toch een wondertje is gegund.

Mariska, lekker slapen op je hoge bedje.
    Veel plezier morgen bij de vk.

Deentje, ja van de ene kant weet ik dat ik er niks aan kan doen. Maar van de andere kant had ik misschien zoiets van als ik die 2 engeltjes maar niet vergeet. Maar dat ga ik zeker niet doen.
    Kan me voorstellen dat jij helemaal alles af wil hebben. Maar bedenk dan maar even dat je eigenlijk nu nog niet dat huisje had gehad, dus je bent al ver gekomen.
    Hier komt de kraamzorg morgen ook langs.

Evelien, GEFELICITEERD met onze 33 weken! :D

Katje, heerlijk dat shoppen!

Anastasia, en is je mannetje al wat rustiger geworden en heeft hij de box in elkaar gezet?

Verder weet ik het even niet meer. Sorry. :oops:

Ik duik lekker met mijn mannetje het bedje in. Morgen weer een drukke dag gepland.

X Neia

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Neia, ook gefeliciteerd, en laat je verdriet maar even de loop, heeft geen zin om het tegen te houden, toch weer een stukje verwerking. Maar ik weet zeker dat jou engeltjes je dit gunnen en ze zijn blij met jou en willen ook dat jij blij bent, om dit wondertje wat jullie gaan krijgen! Groetjes en liefs Evelien

Deel Deze Pagina