Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    goedemorgen meiden

hier weer wakker, ...
    maar ga straks nog wel even slapen, het is nog veel te vroeg om iets te doen :)

merk dat ik er snachts als ik er uit ga om te plassen ook regelmatig aan het snaaien ben hihi heb vannacht 3 plakken ontbijtkoek opgesnaaid hahaa

De box staat overigens in elkaar;) en de fotos in mijn album

xx

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Anna, jeetje wat vervelend zeg voor Hannah!
    Wel heel fijn dat je ons op de hoogte houdt! Geef haar een hele dikke knuffel en wens haar alle sterkte! Ik hoop dat ze snel haar gezonde kleintje mag vasthouden en lekker kan gaan opknappen!

@neia, ach meis toch... kan me goed voorstellen dat het allemaal errug emotioneel is voor je! Praat lekker met je man en geniet van elkaar! En als je wilt praten zijn wij er voor je natuurlijK!

Dat was even hetgeen bleef hangen.. ga weer werken nu dus probeer straks ff terug te komen!

Doeiiii kus

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb nog altijd geen intake gehad, wat is normaal?
    Kan het ook nergens terugvinden wanneer ze zouden komen.

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jeetje, ik schrik me rot, dat is wel heeeeeeeeel heftig hoog!
    Hopelijk kunnen ze haar daar helpen, want van die roze wolk is echt weinig meer over he.

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hopelijk weet ze snel waar ze aan toe is, die onzekerheid is ook niets. Wat een pech steeds zeg... gelukkig zit ze wel redelijk veilig wat betreft zwangerschapsduur.

6. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Anna, fyn dat jy al ff een berichtje had geplaatst, was gisteren op yoga toen ze smsde, dus kon zo snel niet op t forum ;)

Had gisterenavond nog wel ff met haar gesmst, ze kreeg iets om goed te kunnen slapen, dus hopenlyk is dat ook gelukt! En nu maar duimen voor haar dat t snel beter gaat!

In tegenstelling tot hier dus, heb vannacht byna niet geslapen, ben ook helemaal moe :(
    ga zo maar eerst ff ontbyten (wou eerst ff kyken of jullie al op de hoogte waren...) en dan maar eens bylezen....
    Tot strax...

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @Hannah: Wat een rotbericht zeg! Nou nog even volhouden meid je kan het! Denk aan je.
    Knuffel!

Vreetzak! Die box ziet er toch prima uit hoor, waren het veel bloed, zweet en tranen? ;)

8. goedemorgen!

anna bedankt voor het sterkte wensen aan hannah! hopelijk gaat t gauw wat beter met haar

neia je hoeft niet bang te zijn dat je je engeltjes vergeet! juist als je daar bang voor bent denk je juist nog heel veel aan ze.

succes met de kraamzorg vanmiddag ;)

vannacht heerlijk geslapen! was ver weg in dromeland! en maar 1x eruit om te plassen! wel vanmorgen heel vroeg nog een keer en toen ook wel wakker.

zo wij gaan even naar de supermarkt! ontbijtje halen :)

Vanmiddag weer druk aan de slag! zal vanavond worden dat ik er were ben! doei doei! prettige dag allemaal!

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @neia: Ik heb ook van die emo-buien hoor en ik voel me dan ook weer schuldig dat ik nog niet weer even naar de begraafplaats ben geweest. Dan kan ik mezelf zo in de put praten. Maar zolang ik over zulke dingen nadenk, weet ik ook dat ik Merlijn dus niet vergeten ben en dan voel ik me weer ietsje beter. Het idee van die trouwring vind ik geweldig! Net of je ze écht bij je draagt! *wordt weer emotioneel*

Ik ga straks even struinen bij de V en D, kijken of de kortingen echt leuk zijn.

10. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    hoi hoi,
    hier weer ff een ego bericht van mij....
    anna wil hannah sterkte toewensen van mij.....ben er van geschrokken....

verder gaat alles hier zijn gangetje ik krijg nu trouwens visite vanmiddag intake om 1 uur......

11. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    heel veel sterkte Hannah, hopelijk mag je snel weer naar huis !

12. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hannah heeft vannacht een uurtje of 5 geslapen, zoals ze zelf zegt, goed voor haar doen....
    Ik ga maar even een leuk kaartje voor haar maken....
    Maar eerst ff bylezen...

13. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hier een goede nachtrust gehad op het hoge bed.. :D
    Eind van de ochtend naar de VK..ben benieuwd..is die kleine van mij de enige hier die de uitgang niet weet te vinden?
    Vandaag 3 april..officieel nog een maandje.

Ik hoop voor Hannah dat ze snel iets doen...

14. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Jeetje wat een naar bericht over Hannah. Hoop dat ze snel weer wat opknapt. heel sneu.
    En Anna denk je ook een beetje om jezelf? Ff een dagje rustig aan?

Neia en Daam Knuff voor jullie!

Hier verder niet veel bijzonders te melden.

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Evelien, wat een super lief berichtje zeg. Heel erg bedankt! Doet me goed.

Anastasia, hihi lekker he snaaien. maar 's nachts gaat het er bij mij niet in hoor.
    Super leuk de box, ik ben blij dat het gelukt is. ;)

Gina/buddy, bedankt. Hoe is het met jou? Wekse!

Onsukkie, bij mij stond in de 8e maand een intake. En ik krijg hem vandaag.

Ice, bedankt voor de update.
    Fijn dat Hannah in ieder geval iets heeft geslapen. Ik ben benieuwd of ze vandaag iets gaan doen.

Deentje, jij ook succes met de kraamzorg! ;) Komt vast goed, en denk eraan dat je al heel veel gedaan hebt he?!

Daam, " gelukkig" herken je mijn gevoel een beetje. Dat doet me goed. Sorry, ik wilde je niet emotioneel maken. :cry:

Eerlijkbeertje, jij ook al intake vanmiddag. Succes!

Mariska, ik ben benieuwd of jullie kleine nu wel goed ligt. Die van ons heeft altijd in een stuit gelegen, en nu de vorige keer met het koppie naar beneden. Hopelijk bij jullie vandaag ook. Succes!

Hupse, bedankt voor de knuff.

Nou meiden, ik ben vandaag toch wel wat beter opgestaan. Geen hoofdpijn meer, en ik denk dat mijn tranen onderhand wel op zijn. ;)
    Vandaag een drukke dag.
    Ik ga zo eerst weer eens informeren of de nijntje bedspullen binnen zijn.
    Daarna komt de kraamhulp om 12.45 uur.
    En dan ga ik met mijn schoonmoeder naar de stad, want ik mag nog wat babykleertjes uitzoeken. Jippie!

X Neia

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb hun site effe doorgespit en daar staat ongeveer 6 weken voor de uitgerekende datum, dus dat zal in zwangerschapsweek 34 zijn ongeveer.

17. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen iedereen!

Ice dat doen we goed zo samen :) doe je rustig aan?

Heb ff de wensen van fiona , lafo , gina onsukkie, daam eerlikjk beertje, dolphin en hupse overgebracht!doet haar goed dat iedereen zo mee leeft!

Zekrijgt nu elke dag een echo en ctg, bloeddruk wordt gemeten en drie keer in de week wordt er bloed geprikt. Ze heeft medicijnen tegen de jeuk gekregen maar nog nie voor de bloeddruk. De arts is net geweest en ze gaan overleggen of ze aan de bloeddrukverlagers moet. Jeuk houden ze goed in de gaten. ze heeft net vanmorgen al de ctg en de echo gehad en met de kleine gaat het goed. weegt nu ong 2200 gram.

Alsiemand haar een kaart wil sturen pb me dan ff dan geef ik het ziekenhuis adres door!!!

Hier vandaag rustig aan. vanmiddag even op de thee bij een vriendinnetje. heb echt als een roosje geslapen!

xxx

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

goedemorgen zo net de kraamafdeling bekeken en is moest huilen toen opa en oma voor het eerst hun kleinkind kregen te zien hoe bedoel je emtioneel maar goed ga nog ff wat in huis doen en dan shoppen

19. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Neia: Je hebt een leuke dag voor de boeg! Geniet ervan meis! Het is je gegund!

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

jeetje gelukkig wordt ze goed in de gaten gehouden hanah hoop zo dat de kleine nog ff kan blijven zitten maar het moet wel draagelijk voor haar wezen ze wordt denk ik toch de eerste mei mama wanneer was ze uitgerekend ookalweer?
    thanks anna voor het doorgeven

anastacia vreetzak die je bent hahahaha ja leuk je box man ik krijg nou ook de kriebels! maar doe het ook vanaf week 35

onsukkie hier ook nog geen intake gehad ze nemen denk ik over een week of 2 wel contact met me op hoop ik ...

zo de kleine is druk aan het schuiven vanbinnen zijn meer golven en dan vole ik een been of arm heel apart haha nou ik ga snel aan de slag en spreek jullie later weer

Deel Deze Pagina