Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja eergisteren al katsas

2. KatSas

KatSas Bekend lid

waarom heb ik hem dan nog niet...mopper de mopper, denken ze dat twente een ontwikkelingsgebied is of zo..

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zit je goed verstopt ofzo? haha nog ff wachten dan heb je het binnen ik zit ook met ongeduld te wachten op me spullen die besteld heb bij babywalz kan elk moment erzijn ! had ze al gebeld namelijk vanmorgen krijg je zon vlaamse dame aan de foon zo grappig taaltje vindt ik dat saluutjes!

4. KatSas

KatSas Bekend lid

nou ja anders vanmiddag maar ff langs prenatal, haal ik hem gewoon ff op. Nui ff uurtje slapen, want erwin komt straks ook alweer thuis en dan nog naar de gamma de deur kopen e.d.

5. KatSas

KatSas Bekend lid

vlaams is inderdaad echt grappig, vind dat geweldig om naar te luisteren. Maar ben nu echt ff weg...

En nee ik woon in de wereldstad Hengelo..whahahahaha, valt wel mee dan toch

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hier de wij gisteren ontvangen..

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

grr kan niet tegen wachten hij is er nog niet nog ff en dan bel ik hem gewoon weer op moijn shopdrang is moeilijk te onderdrukken en dat weet die nou toch wel na 8 jaar! grrrr

8. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Zo buikje = weer vol haha, nu lekker als toetje een bakje druiven :D

@Dolphin: ja hier ook, bah, echt zo vies gevoel hè :(
    @katsas; ja hhi, ze maakt er wel een sport van om elke week iets voor me te kopen :D
    Hier nog geen inlegkruisjes, maar ja, ook nog geen boxers, maar nog steeds strings. Ga morgenvroeg maar ff naar de stad een zooi boxertjes kopen, wil wel een beetje mooie haha.
    Heb je trouwens een nieuwe avatar? Leuk! De WIJ is hier ook al binnen
    @Fiona: net wat je zegt haha. Al gebruikte ik ze nooit, had altyd tampons, maar die kunnen/ mogen er nou geloof ik niet in ;)
    En die rompers, jaaaaaa ben helemaal in love :D En is in maat 62/68, dus als ze iets groter is. Zie er wel weer een fotoshoot aankomen, foto's sepia maken kan ik zelf ook wel. Heb al es mn buurjongetje "geleend" en in een mand gezet en dan foto's gemaakt haha. En wil ook van die vleugetjes (engel of elf) kopen en daar dan leuke foto's mee maken :) Tja je scrapt en je wilt wat hè :)
    Enne zorg je wel dat je niet teveel doet meis! Je hebt nu toch al last van je rug?
    @Voedingsbeha's: heb er hier nog maar 1, kan er niet meer vinden.....
    @Katsas; trusten! Ik ga denk ik tegen 2uur ff op bed liggen....

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja last van me rug me bekken maar ik rust wel voldoende maar de afegelopen 2 dagen heb ik toch teveel gedaan merk het gewoon
    maar vanacht had ik niet zoveel last van me bekken bedenk ik me nu !
    o ik ga nog ff wat eten krijg weer trek

10. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Not haha, ik had hem ook eergisteren :p dus zoals jij zou zeggen grijnssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ;)

11. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hier ook eergisteren ontvangen.. stond niet echt veel in vond ik, maar altijd wel leuk om eventjes door te bladeren.

12. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D
    sorry katsas :p

13. annrieke

annrieke Actief lid

12 mei 2007
    141
    0
    0
    Didam
    Zo hier ben ik ook weer eens een keer. Vanmorgen eindelijk maar eens de geboortekaartjes besteld, en dat werd ook wel de hoogste tijd.(belachelijk gewoon)
    Gisteren al een begin aan de vluchtkoffer gemaakt. Ben nu aan het afturven, want zo langzamerhand komt toch echt dat einde in zicht.
    Spannend hoor! :(
    Heb vannacht alweer behoorlijk last van voorweeen gehad, maar dat schijnt geloof ik wel goed te zijn.
    De slaapkamer van onze dochter is inmiddels zo goed als af, en is heel erg gezellig geworden.(echte meidenkamer)
    Alleen wil onze meid nog niet in het grote bed slapen, maar gelukkig hebben we nog even tijd. En tot die tijd slaapt mama lekker in het nieuwe bed onder het mooie roze prinsessendekbed.(whahahahahaha)
    Want mama schijnt als een idioot te snurken, en dan kan papa weer niet slapen.
    Ja het is hier echt superromantisch allemaal, maar dat zullen er vast wel meer hebben.
    Oja en wat betreft die inlegkruisjes daar loop ik eigenlijk al vanaf het begin mee rond.(verschrikkelijk)
    Soms heb je er echt even geen controle meer over. Vooral met lopen als de kleine zich dan uitrekt.(rennen) :)
    Ik heb me van de week ook maar weer eens uitgebreid geschoren, want ik dacht als ik toch zo in dat ziekenhuis moet verschijnen dan schaam ik me diep. Mijn god wat een onderneming he met die dikke trommel in de weg. :) :) :)
    Ik ben er maar even uitgebreid bij in bad gegaan, maar het zweet liep me van de kop af. Maar goed het ziet er allemaal weer netjes uit en nu is het een kwestie van een beetje bijhouden die laatste paar weken.
    Meiden hou de moed er nog ff in!

Lieve groetjes Annrieke

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Even snel t/m 1404 bijgelezen, want ik moet er zo vandoor.

Anna, bedankt meid! :D
    Heerlijk vanmiddag bij je vriendinnetje theeleuten, een rustdagje is ook wel eens goed hoor. ;)
    Hihi je hebt me aan het denken gezet, ik zal morgen toch ook maar even de vluchttas in gaan pakken.

Bedankt voor de info over Hannah. Gelukkig wordt ze daar goed in de gaten gehouden. En eindelijk nu ook aan de bloeddrukverlagers. Hopelijk helpt het snel. Ze zal ook wel blij zijn als ze van die jeuk af is denk ik.

Ice, GEFELICITEERD met je 36 weken! :D
    Fijn dat alles goed was bij de vk en dat de kleine nog steeds ingedaald is. Last van die vele afscheiding heb ik ook. Jak jak jak. :( Zal er wel bijhoren.
    Bedankt voor je lieve woorden! :D

Daphne, hihi zakt jouw buik ook al. dat zei laatst iemand ook al tegen mij. Lopen we straks met onze buik op de grond. ;) :)

Anastasia, mmmmmmmm heerlijk zeg morgen een beautydag. Goed gepland!

Katsas, bedankt voor de knuff!
    Geweldig dat Tim het zo goed doet en echt op schema ligt. En de andere uk doet het dus ook goed. Wel rusten he?!

Eerlijkbeertje, jammer dat de kraamzorg niet komt, maar wel logisch.

Hier is de kraamzorg net weg. Niet veel nieuws gehoord.
    Het kamertjes e.d. zijn goedgekeurd. Mooi dus.
    Verder krijg ik gewoon 49 uur, maarja ligt er natuurlijk aan hoelang ik in het zh moet blijven.
    Verder binnekort de klossen op gaan halen. dan zijn we er bijna klaar voor.

Nu ga ik lekker met mijn schoonmoeder shoppen.
    Vanavond daar eten en dan gordijntjes bestellen denk ik.
    Fijne dag iedereen!

X Neia

15. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    he dolphin hahaha id de vk moet dat niet krijgen dan lach ik er niet om......

ik heb net een lekker broodje gehad....met aardbeien :D

ik zal ook maar eens een begin maken met mijn vluchtkoffertje 8) ;) :rolleyes: maar moet ik eerst het lijstje maar eens ff opzoeken wat ik allemaal mee moet :rolleyes: :rolleyes:

hier ook steeds meer pijn in de rug en als ik lang heb gezeten dan doet het opstaan ook pijn in de onderbuik hebben jullie hier ook last van....?

en idd afscheiding praat me er niet van heb het ook erg... :(
    en iedereen die gaat shoppen suc6 ik moet ff w8en tot er weer centjes zijn 8)

16. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede middag allemaal,

jeetje het zit hannah ook echt niet mee he.. gelukkig krijgt ze wel bloeddruk verlagers.

@ meiden met een weekje erbij gefeliciteerd. en het gaat inderdaad erg snel nu.

@neia veel shop plezier vandaag :)

jeetje de slaap die ik afgelopen week niet heb gehad haal ik de laatste paar dagen in. ik slaap nu dus echt van 22.00 tot half 12 ..* schaam schaam*

Zijn jullie ook al futloos en nergens zin in?
    of ligt dat echt aan mij. heb de laatste dagen echr zin om of alleen te zijn, of alleen met mijn vriend. en als er dan bezoek komt vind ik dat eigenlijk niet zo leuk... erg he.

Gr WR

17. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    wat is het rustig? is iedereen shoppen of zo ;)

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik was de voorkamer aan het opruimen, daar heb ik gisteren met m'n broertje een kast in elkaar gezet en had alles zolang ff aan de kant geschoven. Als ik op m'n man moet wachten dan is uk al 10 eer die kast in elkaar staat, dus daar kan ik niet op wachten (en dan klaagt ie nog ook dat het zo'n rommel is he, kan hem wel wurgen).

Ik heb de 2 binnenkonijnen verschoont en het nestje konijnen die nu 5 weken zijn verhuist naar een groter hok.

Best productief al zeg ik het zelf.

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik was/ben bezig met geboortekaartje :D
    En denk dat ik eruit ben. Moet nog wel wat regelen hoor, alles bij elkaar sprokkelen :D Maar dan kan ik toch iets van 75 geboortekaartjes voor iets van 170 euro krijgen. (Knutselen whahaha). Ik doe het kaartje via geboortepost, dan de postzegels via tnt zelf ontwerpen (bijpassend bij het kaartje) en dan nog iets wat ik er bij wil doen en daar moet ik dan nog de naam op zetten (moet dan nog een dymo labeler en labelsticker kopen, maar dat hoeft niet duur te zijn).

Neia, stel je voor dat wij nog gaan lunchen hihihi, met buik op de grond :D

20. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hier net terug van de VK.
    Bloeddruk goed, kleine doet het goed..alleen die uitgang vinden is niet echt makkelijk...VK gaf ook toe dat het erg onwaarschijnlijk is dat de kleine uit zich zelf draait.
    Moet dinsdag terug komen en dan krijgen we een afspraak voor de gyn mee. Daar zullen we eind volgende week heen moeten.
    De a.s. papa begint hier al aardig zenuwachtig te worden..ik zelf heb (nog) nergens last van.
    Vluchttas staat klaar maar aangezien het waarschijnlijk een KS wordt moet ik wat extra spulletjes inpakken..

Ik zal nog wat enveloppen klaar gaan schrijven..net alles klaar gaat en neefje net samenwonen en gaan vrienden van ons uitelkaar...zucht..

Deel Deze Pagina