Ik blijf meepraten hoor! Kan best zijn dat je eerder bevalt dan een hoop andere he?! Dat weet je niet.
@ deentje: Is best zwaar zonder de medicatie denk ik. Ik krijg nu pas last eigenlijk en word er nu al angstig van, dus kan het me helemaal indenken...
ooo god wat een verademing heb me tieten eraf gescrubt dus onee me tepels en viola nog nooit zulke mooie zachte gehad haha en ze jeuke ook niet meer pffff ice tip meid lees me vorige bericht echt een aanrader!
ice omdat het te ver weg is voor me ... slap excuus he maar vindt het wel jammer mischieen een babymeeting dan kom ik 10000%! ja idd anastascia we mogen will ook niet vergeten die heeft ook niet echt een rose wolk gekend deze zwschap en neia met de aanvallen deentje meid hoop echt dat je wat opschiet meid en dat je dan kan relaxen ik ga poliklinsch bevallen omdat ik dat zelf wil en dat kost bij de agis 500 euro en dan krijg ik daar 150 euro van vergoed pffff ja ik weet het daphne idd je bloeddruk gaat iets omhoog de laatste weken enJAAAAA ik hou me beentjes bijelkaar hahahahaa de laaste keer dat ik nat tussen me benen was was dat omdat ik een eisprong had en ik me mannejte dag in en uit heb verkracht ... resultaat is een dikke buik lief van jullie hoor we slepen elkaar er doorheen en idd ik zet eens wat neer bij de junimamas omdat ik in me achterhoofd hou dat het ook juni kan worden maar ik heb met jullie een band die ik daar niet heb omdat ik daar niet actief meeklets jvtje ik vindt ook dat we een goede maand hebben ook qwa miskramen ect. in het begin in somige maanden vallen er echt wel meer meiden af hier ook hellaas maar extreme vroeggeboortes ect ect hebben we gelukkig niet gehad we zijn allemaal de 26 weken over gegaan daphne wat leuk wat is het voorn baan?! jvtje wat een mooie buik heb je joh! ik zal er morgen ook ff wt nieuwe in zetten en wat een schattig kamertje! zo meiden ik ga slapies doen ben moe heb deze week wel veel meer enrgie joh echt voel me ook stukken beter dat 3 x per week werken helpt me echt ! merk het gewoon zelf me man vlat het op
oja waar kan ik rose en witte balonnen kopen vindt ze overal zo duur 10 voor 5 euro is echt iets te want me schoonmoeder gaat een boog voor me deur planten met allemaal balonnen zoo leuk !
@deentje: ik, nijntje fan? O Gelukkig man-lief ook, dus het is hier echt nooit een punt van discussie geweest wat het thema van de babykamer zou worden Ik heb inderdaad ook geen wieg en ik ga toch echt niet voor die ene kraamweek een wiegje aanschaffen inderdaad. De kraamhulp had wel een punt dat het gewoon wel gemakkelijk is, de baby op de kamer de eerste paar dagen, omdat ik dan nog niet/nauwelijks m'n bed uit mag. Maar als ik eenmaal weer een beetje ter been ben, gaat die kleine gewoon naar z'n eigen kamertje hoor. @katje: dank je Kan me voorstellen dat je het een raar idee vindt! Je bent er dan toch van het ene op het andere moment zo'n 4 maanden tussenuit! @onsukkie: ook jij -net als deentje- veel sterkte met je paniekaanvallen! Hopelijk blijft het de komende weken toch goed gaan, net als de rest van de zwangerschap! @fiona: groot gelijk dat je je beentjes nog even bij elkaar houdt dank je Die buik is overigens wel alweer een maand oud hoor, moet nog even nieuwe foto's laten maken (ik vind het makkelijker om man-lief dat te laten doen, dan zelf voor de spiegel te gaan prutsen), maar daar hebben we deze week nog geen tijd voor gehad... Fijn dat het minder werken al zo snel echt resultaat heeft! Dan weet je dat je er echt goed aan hebt gedaan! Rose en witte ballonnen... ik zou het zo niet weten. De Hema misschien, of V&D ofzo?
Hihi .. ik kreeg net een mailtje van degene waar we het geboortebord gaan halen. Ik kan de borden nu al op komen halen! (omdat we niet weten of het een meisje of jongetje wordt, krijgen we 2 borden mee). Dus dat moeten we deze of volgende week maar even gaan regelen dan, want in de periode dat ik verwacht te bevallen, is die man op vakantie En vanmiddag ook nog een telefoontje gehad van de kleinere KDV (waar in 1e instantie onze voorkeur naar uitging) en als ik de dinsdag zou laten 'vallen' voor een andere dag, dan kan ons kleintje ook daar terecht vanaf augustus (had aangevraagd voor maandag, dinsdag en woensdag, maar de dinsdag zat dus al vol. Maar ik heb nog geen definitieve dagen vastgelegd met m'n werkgever, op welke dagen ik wel/niet ga werken, dus dat is nog makkelijk aan te passen). Hmmm, nou heb ik dus ineens een luxe probleem! Wordt van het weekend dus even goed met mannetje erover praten, want er moet nu wel snel een beslissing genomen worden. Morgen zal ik wel niet veel hier zijn, ga morgenvroeg eerst m'n autootje naar de garage van m'n schoonouders brengen. Die heeft een beurt nodig en schoonpaps doet dan ook meteen maar de apk. Als ik dan op de garage ben, ga ik daarna meteen met schoonmams (die werkt er morgen tot ca. 10.30 uur) door naar m'n vader & stiefmoeder om daar gezellig een dagje te theeleuten (nou ja, zonder thee voor mij, want dat lust ik niet ). En dan 's avonds met schoonmams mee terug, blijf ik daar een nachtje slapen en rijd ik zaterdagochtend met schoonpaps mee naar de garage om m'n auto weer op te halen en weer naar huis te gaan Heel misschien dat we op de terugweg van m'n vader & stiefmoeder nog langs de garage rijden, maar ik denk dat ik dan al wel zo gaar zal zijn, dat ik het niet meer zie zitten om nog zelf te rijden!
aloha! @ anastasia: mmmm, jij de wij dus ook al gehad...zucht, nou maar hopen dan dat ik hem ergens deze week ook krijg. Of ik zit weer bij de tweede zending en dan krijg ik hem pas over twee weken of zo..zucht @ Ice: leuke avatar he, vond ik ook, gevonden op een site, moet ik er alleen aan denken hem elke week te opdaten, dus met 36 weken een nieuwe te plaatsen. En ja...lekker gaan shoppen voor boxers, maar daar hebben ze ook ergggg leuke in! @ anna:zucht, de wij is gewoon tegen mij , het is gewoon een complot 8) of zo..en ja dat grijnsssss kan ik nog niet afleren hihihi @ Ice: uhhhh beetje meelachen he. Mmmm, nou heb ik zo wel weer iets lekkers verdiend omdat jullie me uitlachen @ Annrieke: wel leuk in zo'n roze bedje, wel ongezellig, hoewel ik moet zeggen dat ik heel vaak alleen moet slapen ivm nachtdiensten van mijn betere helft en dat ik dat best wel lekker vind soms..hihihi. Ach ja het is maar tijdelijk voor je toch!Ik heb me ook net vanmorgen weer helemaal bijgewerkt, kan allemaal nog net, maar heb van een dinnetje een bikinitrimmer geleend dus dan kan mijn mannetje me vanaf volgende week mooi gaan bijwerken. Arm mannetje..whahahaha @ eerlijk beertje: ik moet ook ff wachten met shoppen hoor, wij moesten onverwacht onze vakantie al betalen deze maand, dus centjes zijn helemaal op! @ Witte Reus: klinkt alsof je heel wat aan het inhalen bent! Lekker toch! Je zal het gewoon wel nodig hebben! ik doe regelmatig een middagslaapje hoor. Nou moet ik 's morgens natuurlijk wel op tijd mijn bedje uit ook altijd voor tim, maar goed, tussen de middag ff liggen, soms slapen, soms lezen, somf ff tv, is toch ook wel lekker. @ onsukkie: lekker bezig jij, vol energie lees ik! @ Mariska:dus toch waarschijnlijk een KS? Mag je het niet zelf proberen of wil je dat liever niet? Kan me voorstellen dat je man de zenuwen krijgt, die van mij is nog heel relaxed, maar goed die weet al hoe het gaat natuurlijk. @ onsukkie: terugduwen die voet! @ Witte Reus: misschien inderdaad gezweet, ik moet zeggen dat ik wel veel zweet in mijn schaamgebied nu ook, door de druk van de buik erop of zo denk ik. @ Lafo: lekker he stroopwafels, behalve tien tegelijk whahaha Gefeliciteerd met je nieuwe wasdroger en laptop! Lekker is dat he, als alles het dan weer goed doet! En ja zit me maar te plagen weer met de wij jonge ouders..snif snif. En dat je bazin klaar met je is, dat is dan mooi, dat was je toch ook al met haar, dus dat scheelt! @ onsukkie: kan me er wat bij voorstellen hoor, maar het gaat nog harder dan je denkt en je weet maar nooit hoe dingen lopen! Overigens hoop ik dat jouw beeb gewoon nog ff keurig blijft zitten, dat is toch wel beter. @ Anastasia: leuke dingen gescoord lees ik! Klinkt helemaal goed zeg! En dan ook nog een beautydag morgen..lekker hoor! @ eerlijkbeertje: hengelo is ook achtergebleven gebied hoor, grijns, dus je bent niet de enige. Samen lijden dan maar @ Jvtje: slim halfbroertje..hahahaha. Ja nou ja ik was blij dat tim goedgekeurd is natuurlijk, maar op deze leeftijd kan je er volgens mij nog niks van zeggen wat het gaat worden. Ik ben gewoon blij dat ik me voorlopig geen zorgen hoef te maken en dat is het dan ook wel hoor. En feli met je officiele verlof! En dat moedergevoel wordt echt tegelijk met je kind geboren hoor, dat is ongelooflijk maar je instinct neemt het over. Komt helemaal goed! @ fiona: we blijven allemaal toch gewoon komen tot iedereen bevallen is hoor! @ Anastasia: over de vergoeding weet ik het niet, ik beval op medium risk, dus dan krijg je het vergoed. @ Daphne: spannend op sollicitatiegesprek! Ik ben benieuwd! ik zal zeker voor je duimen! @ Deentje : mag best zo'n ego berichtje, het is ook nogal wat wat je nu voor je kiezen krijgt, ik vind het zo knap dat je het toch probeert allemaal! @ Jvtje: leuke foto's! En sterkte met je drukke dagje morgen! zo en nu bedje, morgen is tim natuurlijjk weer om zeven uur present. Slaap lekker ladies!
nijmegen is kennelijk dus ook achtergebleven gebied, want hier ook nog geen wij jonge ouders... Maarrrr, volgens mij weer de postbode helemaal niet meer waar wij wonen :s
@Katsas: ja, ik weet ook niet hoeveel waarde je nou moet hechten aan die onderzoeken op het CB hoor. Het zegt wel *iets* natuurlijk, maar bij al die testen wordt uitgegaan van gemiddeldes. Dus een keertje boven of onder zo'n gemiddelde scoren, zegt volgens mij niet zo heel veel! Ik denk dat je als ouder vaak zelf ook wel snel genoeg doorhebt of je kind écht een achterstand (of voorsprong) heeft of niet. En dat het best goed komt met dat moederschap, dat geloof ik ook wel. Het is nu alleen nog zo moeilijk voor te stellen Dank je Ja, het zal morgen wel een drukke dag worden. Maar ook een héle leuke hoor! Zie ik ook m'n stiefzusje, halfzusje en halfbroertje weer, dus da's helemaal leuk! Vooral halfzusje & ik zijn echt 2 handen op 1 buik. Ik weet niet wat dat is, maar al vanaf d'r geboorte trekt ze enorm naar mij toe! Ze lijkt ook echt als 2 druppels water op mij (nou ja, als je foto's van mij toen ik zo oud was er naast houdt dan ).
meiden ik ga slapen. Weltrusten! O en wat het slapen in de wagenbak betreft, lijkt mij ook niet erg gezond eerlijk gezegd... ( omdat de bak dicht is aan de zijkant dus minder luchtcirculatie is voor mijn gevoel!) Maar goed je hoeft het advies van de kraamzorg niet op te volgen . En als je er aan twijfeld zou ik eerst nog eens bellen of je het wel goed begrepen hebt! De kraamzorg hier zei dat het wel in de wagenbak mocht. landelijk zijn ze er niet uit. Ik zou gewoon doen wat goed voelt, ze komen toch wel, en wat willen ze doen dan geen zorg geven omdat je geen wieg hebt.. Het is jou huis en jou regels,! en daar hebben ze maar mee te werken ! xx
Ola meiden. Zo ik heb flink bij moeten lezen. Maar waren allemaal leuke berichten. Ik word altijd zo vrolijk van jullie. Ik kan jullie niet missen hoor. Ik ga eens kijken of ik een beginnetje kan maken met reageren, want het is alweer zo laat. Dolphin, wat is die site van die voedingsbh's? Want dat waren toch die goedkope? Dan ga ik ook even kijken. Annrieke, hoe voelen die voorweeen dan aan 's nachts? Je hebt me weer op een idee gebracht; scheren. Moet ik toch vanaf nu ook maar eens wat beter bij gaan houden. Eerlijkbeertje, bij het opstaan heb ik geen pijn in de onderbuik, maar wel in de rug en aan mijn stuitje vaak. Witte reus, wat fijn dat je zo goed kan slapen nu. dat heb je dan ook wel nodig als je zo futloos bent. Rust maar goed uit meid. Onsukkie, lief dat je broertje je geholpen heeft met de kast. Daphne, hihi ja ik zie ons al zitten met die buiken. Maarre moeten we maar even een datum prikken he?! Het meeste is hier nu gedaan, en straks kunnen we echt niet meer. dus pb me maar een keer als je zin en tijd hebt. Bedoelde je nou dat als je in het zh bevalt MET een medische indicatie dat je dan ook je eigen risico kwijt bent? nee toch? volgens mij zit dat bij mij erin. Super zeg dat je dinsdag op sollicitatiegesprek mag komen. Hihi bij jou nog geen WIJ? Bij mij gister al, ik dacht dat ik in een dorp woonde. Mariska, jeetje vervelend zeg dat ze niet verwachten dat de kleine nog van zelf gaat draaien. Wil je wel een draaipoging laten doen? Evelien, wilde nog even zeggen dat ik je banner echt super vind. Lafo, oja nu zie ik het pas, we lopen bijna gelijk. Gezellig! Super dat je wasdroger er is, maarja die laptop moet je nog maar even aan wennen. Wat een doos die werkgever van jou zeg. Maar heb je nog geen schriftelijke reactie ofzo gehad? Balen dat die kijkers toch geen interesse hadden in jullie huis. Nu maar hopen dat die puber in een goeie bui is. Anastasia, hihi heerlijk geshopt dus. Komt goed meid, is allemaal voor een goed doel, en is het geld meer dan waard. Ja hier inderdaad veel problemen in de zwangerschap; 33 wkn misselijk en overgeven, veel en vroeg harde buiken en natuurlijk de nierstenen. Maar we hebben wel heel veel mei-mama's hier, maar met de kleintjes gaat het allemaal tot nu toe goed. behalve dan met Danique natuurlijk. Jvtje, GEFELICITEERD met je 36 weken! He, wat een leuke foto's zeg. ook een mooie buikfoto, maar het wordt nu wel tijd voor een nieuwe hoor. Wat leuk dat jullie het geboortebord al kunnen ophalen, je kunt het maar vast in huis hebben he. Mag je gewoon zelf beslissen welke dagen je gaat werken? Dan kun je inderdaad dat andere kdv ook nog kiezen. Heerlijk zo'n luxe probleem. Fiona, ik word helemaal naar van jouw tepelverhalen. Scrubben?! Als ik er naar kijk doen ze al pijn, ik kom er echt nooit aan. Deentje, raar verhaal van die kraamzorg over die wagenbak, maarja helaas moet je je wel aan hun regels houden. Zo, er is weer veel gedaan vandaag bij jullie in huis zeg. Ik hoop dat jullie morgen Arjen's kamer afkrijgen. Hoe slaapt hij in zijn nieuwe kamertje? Kan me voorstellen dat je nu zonder die medicijnen enorm opziet tegen de bevalling e.d. Maar je doet het hardstikke goed meid. Anna, lekker getheeleut met je dinnetje? Anna/Ice, nog nieuws van Hannah? Nu weet ik het echt niet meer.
Ik heb trouwens een erg leuke dag gehad. natuurlijk ben ik helemaal kapot. Maar het shoppen met mijn schoonmoeder was erg gezellig. Ik heb 3 pakjes gekregen. Echt kei leuk! En ook nog een nijntje badjasje. Ja, oma was weer goed bezig. We hebben ook lekker gekletst. En ze kan echt niet wachten totdat haar 1e kleinkind komt. Daarna hebben we daar lekker gegeten. Mijn mannetje en ik hebben ook nog gordijntjes besteld. dat ging best wel snel. Mooi, hebben we ook weer gedaan. Werd ook wel tijd. En we hebben net samen een Nijntje op een houten plank getekend voor het geboortebord. Dit weekend hebben we verder geen tijd. Dus volgende week kan de papa aan de gang met het zagen en schilderen. Ik ben blij dat er een begin is. Morgen dus even een rustige dag. Om 4 uur moet ik nog even naar het werk, omdat ik dan een gesprek heb met mijn baas. geen idee waarom en wat ik nu weer moet zeggen. Ik ben blij als ik daar vanaf volgende week vanaf ben. Trusten meiden, tot morgen! X Neia
Goedemorgen meiden! Hier wederom voor de tweede keer uit bed gevallen deze week. Al was het nu half 6 dat ik er maar ben uit gegaan na een uur draaien :-s Buddynieuws! Had gisteravond nog contact met hannah gehad en de jeuk wordt al ietsminder door de medicijnen en een poeder. Verder was haar bloeddruk gisteravond 150/100 en dus iets gezakt. de onderdruk dan.... Verder wacht ze het af. Ze heeft geen idee dat mensen dr adres in het ziekenhuis hebben gekregen dus wat zal ze aangenaam verrast zijn door al die kaartjes straks!!! Helemaal leuk! Kan me voorstellen dat het haar enorm goed zaldoen! Hier ga ik vandaag lunchen op mn werk en de onderste kastjes van de keuken straks nog maar uitsoppen. Dan is dat ook maar weer klaar! We nestelen gewoon door en heel waarschijnlijk nog wel een tukkie doen vanmiddag hihi
Vannacht half 4 eruit geweest om naar het toilet te gaan, daarna liggen draaien en woelen en piekeren over wat ik op m'n werk nog moet afronden, zeggen, overdragen etc. Uiteindelijk toch in slaap gevallen. Rond half 6 weer wakker geworden, katten miauwden in de tuin onder ons raam. Dus toen er wel uit gegaan, zodat manlief nog even kon blijven liggen (hij moet tenslotte de hele dag werken...ik kan vanmiddag weer ff slapen) en achter de computer gekropen. Bijna twee a4tjes volgetypt met dingen die ik niet moet vergeten, maar die nu dus wel uit m'n hoofd zijn omdat ik ze 'van me afgeschreven heb'. Heb ook altijd notitieboekje in nachtkastje liggen, maar dit waren zoveel dingen... typen gaat sneller. Voelt goed dat ik het gedaan heb. Manlief waarschuwde wel dat ik niet m'n ritme moest gaan verschuiven met deze maatregel. Heb gezegd dat ik dat ook niet van plan was en dat het nu grotendeels met werk te maken heeft dat ik niet slaap kon komen. Nu even snel douchen en dan naar het werk zo.
Goodmorning Ben helemaal vrolyk, want ik heb vannacht gelukkig weer goed geslapen! Ben allen tegen half 5 wakker geweest om naar de wc te gaan, en tegen half 7 toen Maikel naar t werk ging (dan móet ie my altyd wakker maken van my, vind t niet fyn als ik anders later wakker wordt, en hy is weg hihi) en toen nog lekker geslapen tot 8 uur! Dus kan er weer tegenaan haha. Oppassen gisteren was gezelli, ze hoefde niet te huilen toen paps weg ging (en dat was meestal wel t geval had dinnetje gezegd) dus dat was wel fyn haha. Ff met haar naar de winkel geweest, wandelen vond ze helemaal leuk. En toen was Maikel ook alweer thuis. Die keek ze eerst wel ff vreemd aan (en toen ik de kamer uit liep was t wel ff huilen) maar met Maikel was ze ook al snel vriendinnetjes Ja t moet gezegd worden, hy heeft veel geduld hoor, dus dat komt helemaal goed strax Nou ik ga ff bylezen, en tegen 9uur atwt kyken....
@Annrieke: fyn dat de kaartjes besteld zyn! Enne hihi ja hier t scheren is ook een ramp, wring me in allerlei bochten Maar als ik dan de verloskundige praktyk kyk, en ik zie er één liggen met zo'n oerwoud, is dat een héle goeie motivatie om t toch maar door te zetten haha. @neia: Thnx! enne graag gedaan hoor meis, daar zyn we hier voor Zyn de gordyntjes besteld? @Daphne: ik heb gisteren net postzegels gekocht, 100 geboortezegels, maar eigenlyk had ik helemaal niet gedacht aan ze zelf te ontwerpen.....Hmmmmm miss dat ik dat alsnog ga doen, breng ik die andere weer terug Ach nee joh, vind t ook wel best zo, ik maak mezelf steeds gekker haha. @Wiitereus; ligt jullie uk al wel met t hoofd naar beneden? Indalen kan zelfs nog tydens de bevalling gebeuren, dus don't worry En dat natte, ja kan best zweten geweest zyn, heb ik ook wel es. Heb nu nog maar 1 dekbed in t overtrek, ipv 2, dat scheelt een hoop, maar ik had t snachts ook steeds bloedheet.... En als t vruchtwater is, is t wel een beetje rose. @Lafo: ja idd wat een eind ben ik al hè. T gaat echt zo snel, kryg er af en toe echt kriebels van in mn buik hihi. En die rompertjes, aaaaah zo cute. Ik vind alles gewoon leuk haha. Echt gaaf een meisje hè! Ik wil ook een laptop! Enne trek je maar lekker nix aan van die muts op je werk hoor! @Alle eind-mei mama's: don't worry girls, wy blyven allemaal gewoon net zo lang hier kletsen tot iedereen hun beebje in de armen heeft, en dan "waggelen" we daarna gezelli naar t topic mama's haha. Enne elke keer als er over "de eerste mei-mama's" gesproken wordt, denk ik: shit dat ben ik ook haha. Ik ben ook idd heel erg opgelucht dat hier alles zo goed gaat, dat er niet meer meiden eerder bevallen zyn! Moet nog vaak aan Mirjam denken, zo erg @Jvtje: ja dan al hè, nog maar 6 dagen en dan kan t löss Als ik dat tegen Maikel zeg, kykt ie best een beetje benauwd Enne dat "het ligt nooit aan hun" tja dat is hier ook een bekende....Maar ik trek me er gewoon niet veel van aan, denk lekker aan mezelf hihi. Wy zyn véél belangryker! balen dat t van de bank nog nie opgelost is Mn verlof is ook echt maandag ingegaan. Had idd ook wel de rest vd dagen op kunnen vullen met vakantiedagen, maar och, ik vond t wel goed zo. En ja al die gevoelens die je beschryft over ook de kraamtyd enzo, die komen my ook wel bekend voor. Ben wel goed met kinderen, maar je eigen én pasgeboren is dan wel heel anders! @Fiona: zachtjes met je tepels meid! Hoe meer je eraan gaat zitten plukken, hoe erger t wordt! Dus gewoon met rust laten die velletjes! Van harte met je 32 weken! Zo ik plaats dit nu vast ff. ga eerst atwt kyken.....laters!!