Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Oja voordat ik het vergeet. Mijn mannetje is vandaag jarig.
    Daarom hebben we een groot feestje vanavond met heel veel vrienden en familie.

Ik heb een grote slagroomtaart besteld met grote letter BABY erop geschreven. Tevens ligt de champagne klaar. Dit om zijn verjaardag te vieren als a.s. papa. En om iedereen te melden dat we zwanger zijn.

Het is voor iedereen een verassing. Bijna niemand weet nog dat we zwanger zijn. Dus we zijn benieuwd naar alle reactie's.

Zal morgen wel verslag uitbrengen.

2. Miessie

Miessie Lid

22 aug 2007
    12
    0
    0
    Mag ik ook op de kalender? Ik ben 13 mei uitgerekend en ik ga 8 oktober naar de verloskundige!

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Wow meiden wat is er veel geschreven.

Ten eerste: Will GEFELICITEERD met je fantastische echo! Echt super, ik ben erg blij voor je! :D :D :D

Alle nieuwe mei-mama's (wat zijn het er veel :confused: ): gefeliciteerd en welkom hier.

Met mij gaat het niet zo goed, vandaar dat ik hier zolang niet ben geweest.
    Van maandag t/m woensdag heb ik helemaal geen eten en drinken (zelfs geen slokje water) binnen kunnen houden.
    Daarom ben ik woensdag naar de ha gegaan. Ik heb zetpillen gekregen tegen de misselijkheid.
    Helaas hou ik nog bijna niks binnen, maar volgens de ha is het al goed als je een kwartier iets binnen houdt, omdat het lichaam dan de voedingsstoffen eruit haalt en naar het kindje loodst.
    Ik maak me dus constant zorgen of het kindje wel genoeg krijgt.
    Ik voel me zoooooooo beroerd, en kan amper op mijn benen staan.
    Als ik weer 72 uur niks gegeten of gedronken heb wordt ik opgenomen in het zh ivm kans op uitdroging.

Ik denk veel aan jullie, maar kan dus maar weinig meekletsen, omdat ik bijna heel de dag op bed lig.

Alle meiden die snel een echo krijgen; heel veel succes. ik duim voor jullie!

X Neia

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Allereerst Will, hoera! Ik ben zo blij voor je. :D :D

Masoled een fijne verjaardag dan en geniet er van om het iedereen te vertellen, wordt vast een bijzondere verjaardag! :p

Catheleine ik ben al 2 keer in het ziekenhuis bevallen en ga er van uit dat dat deze keer ook wel weer zo zal gaan , mijn bloeddruk loopt altijd net iets te veel op en mijn vliezen breken al vroeg en bij Tessa had ik dat niet in de gaten , dacht dat ik incontinent werd :oops: :oops: , 't was ook een heel klein gaatje, maar als je langer dan 24 uur een opening hebt dan moet je naar het ziekenhuis omdat er dan kans is op een infectie. Ik ben de eerste keer in het catherien bevallen, Kim kwam 51/2 week te vroeg en in veldhoven was de couveuzeafdeling vol(heb ik weer) en bij Tessa ben ik wel gewoon in Veldhoven (maxima) bevallen met 38 weken. Ik ga er nu ook maar weer vanuit dat ik de 40 weken niet ga halen, vind dat ook niet zo erg. ;) ;)
    Dus misschien komen we elkaar inderdaad wel tegen!

Verder gaat alles hier wel weer zijn gangetje, al nemen de zwangerschapsverschijnselen hier weer wat af , maar ik had dat vorige week ook een paar dagen dus zal me er maar niet te druk om maken.(proberen tenminste).

Hellepie en hupse waardeloos he af en toe die hormonen en alle emoties.

Maaike en Miessie welkom,

Groetjes aan iedereen, doeiiiii

Evelien

5. will

will Niet meer actief

meiden bedankt voor alle leuke en lieve reactie :)

mutsie, die steken, dat is helemaal niets. je kan ze hebben in je onderbuik, in je lies, in je zij en je rug, en zelfs van binnen. ik heb dat vandaag uit betrouwbare bron vernomen dat het bandenpijn is, alles is aan het oprekken. o, die betrouwbare bron is de gyn van vanochtend, op het ogenblik mijn aller aller aller beste vriend :D :) :D

zwaantje, wat de bloeding betreft, hij kan me niet vertellen wat het is geweest, kan namelijk wel heel veel zijn. hij vroeg me wel of wij dat in Nederland niet geleerd hadden**** dat 1/3 van de zwangerschappen gepaard gaan met bloed verlies, heftig bloed verlies***. bij mij ging het niet samen hoor zwanger en bloedingen. hij haalde z`n schouders ervoor op, en zei beetje bloed maak je niet zo druk. (JA, hij ziet er ook heel lomp uit maar zo als ik al zei hij is mijn aller aller aller beste vriend) :D :) :D

eigenlijk moest ik in week 9 terug komen voor de volgende echo maar alles was zo goed dat ik pas in week 11 bij hem moet terug komen. Ja bij hem, ik ben vast de eerste vrouw in zweden die een vaste gyn heeft en toevallig is die gyn wel mijn aller aller ach jullie weten het nu wel.

:D :D ben ik blij of niet :D :D

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey meiden zo me buik was vanmorgen echt wat voller verbeeld het me echt niet en hellemaal 100% voelde ik me niet echt dacht dat ik een ienemienie beetje misselijk was o god nou het begint dan nu al! nou meiden voor de rest is het hier rustig ik heb geen last dat ik heel vaak moet plassen ofzo

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

okay alles bij gelezen willllll ! wat fantastisch nieuws meid jeetje wat een opluchting!
    en neai heel veel strekte meid vreselijk om je zo beroerd te voelen moet er niet aan denken

ik doe ook mee aan MvM ze komt maandag moet ik in een bakie piessen
    nou ben benieuwd nou ik ga oodschappen doen doeii

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Will Meid SUPER je maakt mn dag weer goed
    jeetje wat ben ik blij voor je meid
    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Nieuwe dames welkom bij deze prettig gestoorde dames..
    rest vergeten solly las nieuws van will dat de rest niet meer zo heel belangrijk was denk ik nogmaal solly

Ik ga nu even eten ben er strakkies weer

9. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    JOEPIE ! :thumup: IK BEN ZOOOOOOOOO BLIJ VOOR JE WILL!
    wel fijn dat je het hartje al kon zien met 7 weken, dat is toch eigenlijk niet of was het inwendig?
    ik ben echt blij voor je meid ! ik mag maandag naar gyn, hoop dan ook het hartje te horen. maar ben dan ook 7 weken.

nou hier gaat het lekker! niet echt klagen!
    me mannentje wil met mij uit eten. ja ja da wil ik wel maar da zou de 2e keer friet zijn deze week.. grr vind ik niet echt verstandig. maar vind het zo'n lief aanbod dus nog even over na denken.
    lekker klaar met werken. moet morgen nog een halve dag en dan lekker vrij. heb met iemand geruild..
    nou dames wens jullie nog een fijne aond!
    en ik zal er zo weer zijn :) ben hier nie weg te slaan !

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meid ga lekker met mannetje uit eten lekker wat groenten erbij wat vllees
    Ik zou het wel weten hoor
    Anders wil ik wel mee hahahahhaha
    oeps nee heb al 2 borden eten op oeps

11. will

will Niet meer actief

ja leuk danjo, gaan we met z`n alle met het mannetje van sannnniee mee uit eten.lekker :D

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jah toch ik zou niet afslaan hoor :)

13. will

will Niet meer actief

jeeeeeeezus, wie had hier die link neer geknald van you tube :(: :(: :(:

ben me kapot geschrokken

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    :) :) echt ik schok dus helemaal niet he :oops:

15. will

will Niet meer actief

eigenlijk ben ik misselijk (teveel van het gebak gesnoept). maar ik hou me aanbevolen hoor om mee uit eten te gaan. ehhhh wordt dan wel zondag avond anders red ik het niet :p

16. will

will Niet meer actief

Amy schok ook al zo erg. durf het niet aan Daisy te laten zien. die heeft vandaag voor het eerst een bril op. ben bang dat ze het ziet. zit ik de hele nacht met een bang kind :D

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zou ik ook niet doen dan nee

mn banner hier loopt iets teveel voor snap er niks van

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha ja ik ook maar hoor maar niks

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedenavond damesssssssssss ;)

Willlllllllllllllllllllllllllll oh wat een ontzettend goed leuk gaaf weet ik wat nog meer in een woord geweldig nieuws :D

Ben zo blij voor je we hebben met z'n allen voor je geduimd :thumup: en het heeft gewerkt ;)

Zo wat een goed begin van het weekend :)

Eindelijk weer eens gewerkt vandaag en het viel me 1000 % mee, gelukkig maar.

Danjo jij ook weer van de partij gelukkig ;) jij al gegeten dus en wat dan wel (geen krootjes) :)

Ik moet zoals gewoonlijk nog gaan eten heb weer eens honger ga zo wat scoren ;)

Trouwens over die krootjes = bietjes, ben me lam geschrokken vandaag, rode urine, schrok me wild, maar toen dacht ik dus oh ja krootjes daar krijg je ietwat rode urine van :confused:
    Sorry voor al die poep en plasverhalen van mij altijd, heb er maar niet aan geroken ;) :)
    Weet niet wie problemen met de stoelgang had maar ik had voor m'n zwangerschap problemen en nu ga ik gelukkig iedere ochtend :D

Zo wat moest ik nog meer kwijt.....

@ Gina meid laat snel weten hoe je echo geweest is wat spannend hoor meid ;)

Oh ja en MSN dames het was echt gezellig he gister op de MSN zelfs in bed er nog over gelachen (ik neem dan altijd met mezelf de dag door ;) )

Ik MSN wie had dat ooit gedacht :)

Verder ga ik vanavond alles nog eens doornemen hier op het forum, nu eerst eten halen ergens dan kom ik terug ga ik kijken hoe het me me poll is :D en dan nog ff kletsebessen en dan sluit ik me op want moet nog inpakken meiden heeeeeeeeeeel het weekend, ga jullie echt een week missen meiden, probeer af en toe te kijken (ben toch verslaafd)

Tot strakkies

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

okay ten 1ste ik heb dus zowat een hartstilstang gehad door die fijne link en me mannetje ook want ik schrok zo hard dat hij weer van mij schrok ik lach helemaal in ene deuk hahahaha

hij vindt ons gestoord

en speciaal voor lafo de stoelgang was elke dag meer dan optimaal en nu pas 1 x heel moeilijk in 2 dagen tijd en nee hier heb ik ook niet aan geroken!

Deel Deze Pagina