fiona, ik heb ook een paar keer zitten kijken hoe andere dronken werden, dat is echt heel maf, ja. iemand een tip tegen de pijn in mijn ribben? ze lijken wel gekneusd. probeer de billetjes die daar in de buurt zitten weg te duwen maar het wil niet lukken. tja, waarschijnlijk een meid erbij. manlief houdt vol dat het een jongen is. maar ja, gisteren op de echo was heel duidelijk het mondje te zien en manlief riep dus heel hard het is een meisje, die dacht dus dat ie tussen de beentjes zat te kijken totdat ik aan hem vroeg wat dat neusje dan daar deed. deentje, geweldige ochtend heb jij al achter de rug, pffff friendly, wat ga je erop schilderen, ben heel nieuwsgierig. oef, het loopt alweer tegen 12 uur ga maar weer wat eten. de laatste paar dagen heb ik alleen maar honger. gisteren een zak snickers gekocht die ik heb verstopt voor de rest de familie. zit ze nu stiekem weg te werken, dat is toch eigenlijk niet normaal. ik had er gisteren 1 in mijn mond gepropt en in mijn hand een kop tomatensoep, wat een combinatie. ga nu echt wat eten tot later
deentje lekker zon begin van de ochtend shit man letterlijk! en ik schrok wel van die asbest buis die ze gewoon achter hebben gelaten in je huis was een mafketels ! ze horen toch alles in orde te hebben wanneer jullie erin gaan wat een amateurs daar zeg wel fijn dat alles nou wat aant opschieten is will fijn om wat van je te horen meid en je lichaam maakt volgens mij een inhaal slag zo te horen 5 kilo in 5 dagen ! pfff en een meisje? onsukkie waar is je navel gebleven? haha echt een prattige buik heb je ik heb ff naar je 1ste foto gekeken en die van nu ! en jij maar denken dat je buik niet groeide nou je ziet het zo ik ga maar ff wat doen ik huis heb er totaaaaaal geen zin in maar goed en dan komt schoonvaders met de hogedruk me voorkant schoonspuiten en dan ziet dat er ook wel netjes uit ooo me hoofdje oja evelien super meid geniet van je verlof ik moet nog 3 weekjes ff kijken nog 9x in de ochtend werken en dan ik ook!
haha will lekker eten meid je lichaam heeft het gewoon nodig! laat die kilo dan maar komen en die van je kleine ook , oja je man wat een giller! friendly meid hoop echt voor je dat je snel van die blaas af bent vervelend hoor deentje dat is idd wennen en dan ook nog horen dat ze je oude woning nog niet gaan slopen grrrr
Nee helaas nogsteeds geen internet hier. Heb er gisteren weer achteraan gebeld en nu blijkt dat er nog een lijn openstaat van de oude bewoners (die overigens alles opgezegd hebben) en dat het daarom steeds verkeerd gaat, want er kunnen geen 2 lijnen open ofzo. De leveranciers gaan nu onderling uitzoeken waar het precies fout zit en dan wordt ik daar dinsdag over gebeld en moeten ze met een oplossing komen. We shall see, heb er weinig vertrouwen in... Pijnlijke ribben: eeeh, je kunt er niks aan doen. Heb het zelf ook, voelt echt blauw en pijnlijk aan en het enige wat bij mij helpt is liggen er er op wrijven. Zoveel mogelijk ruimte geven aan de kleine werkt het best.Wat ik ga schilderen? heb ff een plaatje opgezocht van wat het ongeveer gaat worden. Hij is wel iets anders, het hart komt nl in het midden van de figuurtjes en in het hart komt als de kleine geboren is de naam te staan in elk geval. Verder zullen de kleurtjes etc iets anders worden dan op dit plaatje...
o friendly wat schattig! ik ga zo de naam online bestellen voor op de deur te plakken is dat ook weer gedaan heb een was gedraaid en gestreken en nu nog stofzuigen en vaatwasser opruimen de tiolet ook nog ff en dan klaar pfff heb het gevoel of ik met me neus in een bak met peper heb gelegen heb neus en keel pijn
pff heb ff op de website van mirjam gekeken van danique de tranen waren niet te houden wat zielig he , ben zo blij dat ik me meissie dadelijk op mijn armen mag houden , had het haar ook zo gegund, gelukkig zijn wij voor dat gene wat hun is gebeurt behouden sorry hoor ben een beetje emo denk ik vandaag
ja is echt verschrikkelijk wat er met mirjam gebeurt is.. dat gun je echt niemand! ik hoop dat wij allemaal dadelijk een gezond kindje in de armen hebben! friendly wat iritant zeg met die internet providers.. word je ook niet goed van! zou gek worden zo lang zonder internet van dat asbest schrok ik ook behoorlijk.. begon me ook ernstig af te vragen of het nu wel echt weg is... of dat t nog ergens verstopt ligt... kan haast niet want heb toch echt alles opgeruimd en schoon gemaakt. er gaat ook wel weer een klachtenbrief naar de woningcorporatie.. want dit is ook niet t eerste wat tegenvalt... zo is bijv. de wc al een keer verstopt geweest... en een wc papiertje spoelt ie vaak niet eens door... is een nieuwe wc.. maar ze hebben er maar een hele dunne afvoerbuis aangemaakt.. en zo zijn er nog wel 100 van die iritatie puntjes....
he meiden hier een berichtje van mij via me telefoon... Ben vanacht een nachtje in het ziekenhuis geweest de weeen waren ineens heel erg.. Heb 1 cm ontsluiting maar mocht gelukkig weer naar huis moet maandag een afspraak maken voor een groeiecho omdat de arts die kleine te klein vond met de duur van de zwangerschap en als dat zo is dan moet ik voor de rest van de controles bij het ziekenhuis blijven.. En ik heb een vraagje wie wil mijn buddy worden zodat ik jullie op de hoogte kan houden als ik toch weer in het ziekenhuis beland .. Wie wil dan met mij smsen ha ha best raar om te vragen ... Nou dikke kus van mij
heej patricia wat schrikken zeg! zijn de ween vanzelf opgehouden of heb je weenremmers gekregen? hopelijk blijft de kleine nog even lekker zitten! en blijven de weeen weg!
Patricia, ik heb je een pb'tje gestuurd met mijn telefoonnummer. Jeetje wat erg zeg. Je zult wel heel erg geschrokken zijn. Hoe gaat het nu? Nog weeen of rommelig in je buik? Je 1e centimeter heb je in ieder geval al. Hou je ons op de hoogte? X Neia
Nou ik heb echt een hele leuke dag vandaag zeg. Nix zit mee, en loop al de halve dag te janken, om de kleinste dingen. En als ik er alleen al aan denk dat ik moest janken, begin ik zo weer. Ik heb t ff helemaal gehad Sorry ego berichtje, ga nu weer ff bylezen...
ik heb haar ook me mobiel gegeven niea dus dat komt wel goed wel erg handig zon buddy he we zijn gelijk op de hoogte van elkaar
Met mij gaat het weer wat beter. Niet echt meer een ziekjes gevoel gelukkig. Vanmorgen lekker in bed gebleven. Was wel lekker. Ik ben nog best wel moe. Dus mijn mannetje is nu alleen met zijn ouders voor hun een tv aan het uitzoeken. Ik wilde wel mee, maar vanavond hebben we ook al iets. Dus maar even rustig aan doen. En die strijkwas ligt er ook nog. X Neia
Ice, meid ik herken het. De laatste loodjes zijn gewoon mega zwaar. En dan die stomme hormonen. Dan kun je wel een hele dag janken. Gewoon doen hoor, het moet er toch uit. Een extra dikke knuffel voor jou! Deentje, ah bah wat een rotochtend. Fijn huisdieren. :x Je mag best klagen hoor, het is ook niet niks wat jij allemaal nog moet doen in de laatste weekjes. Gewoon te zwaar voor een zwangere vrouw. Kan me voorstellen dat je het nu moeilijk vindt dat alles zo klein is. Maar ik weet zeker als het straks allemaal op orde is, dat het dan wel meevalt. je hebt er hard voor gewerkt meid. X Neia
Gina, leuk zo'n gezellig avondje. Maarja, we kunnen niet veel meer hebben he?! Dus straks gewoon lekker je bedje in duiken. Onsukkie, haha je man weet wel wanneer hij moet beginnen met snurken etc. Friendly, jeetje wat balen zeg met al die ontstekingen. Ik hoop zo voor je dat je er snel vanaf bent. Jij dus ook al een kleine uk? Wanneer moet je volgende week voor de echo? Dan kan ik voor je duimen X Neia
friendly wat irritant dat het niet weg gaat? misschien ben je wel resistent voor die antibiotica? Heb je vroeger veel antibiotica gehad? Evelien heerlijk verlof! Ice meis wat is er aan de hand? PatriciaK dat is wel erg schrikken zeg! En de kleine is te klein ook, bah hoop dat er maandag meer duidelijkheid komt en gelukkig zijn de weeen opgehouden. de kleine moet nog wel even blijven zitten natuurlijk al ben je er natuurlijk wel bijna!
*BUDDYNIEUWS* Had net een sms van Hanneke. Bloeddruk blyft tussen de 95 en 100 schommelen. Vanmorgen werd ze niet lekker na t wassen, sterretjes en hoofdpyn. Is gelukkig wel weer weg getrokken. Wel heeft ze net een hele stapel post gekregen, met onze kaartjes! (Doet er dus 1/2 dagen over) ze is er erg bly mee, vind t super! En ik moest iedereen dan ook bedanken!! *EINDE BUDDYNIEUWS* @lafo: graag gedaan. En heb haar thuis adress ook wel. Zal ik ook wel ff doorsturen dan... @Will: wat een goed nieuws! Je zult wel opgelucht zyn! En die 5 kilo, ach, valt nog wel te overzien toch @neia: ja lama's was leuk hè. Wat is die Erik toch een dreuge vent haha. Beterschap! @Katsas: ok als ik schoonmams weer zie/ spreek, dan zal ik t haar ff vragen, en dan hoor je t! @Anastacia: hihi ja hoe meer hoe beter Ze zyn echt heel schattig @Evelien: van harte met je verlof!! @Deentje; pff huisdieren, vertel my wat. Af en toe @Friendly: t zit jou ook niet mee meid, hoop dat de echo dinsdag goed nieuws brengt! Ga voor je duimen! Leuk wordt je bord! @Fiona: graag gedaan hoor. Jy ook al een emo dag @Patricia: oooh wat zul je geschrokken zyn meis! Hoop dat de echo goed is, en dat je by de Vk kunt blyven. Duim voor je, en nog ff de beentjes by elkaar hè! @Fiona & anastacia: ach nix ook. maikel moest eerst beunen, maar was toch vroeg thuis ivm de regen. Nu wil ik naar Arnhem voor een boxkleed, en nog ff naar lief!, maar heeft hy geen zin, en dan zit ik weer te janken, omdat dat strax gewoon allemaal niet zo makkelyk meer gaat, ff ergens heen. En toen kwam t scrapbookmagazine, en stond er helemaal nix van me in, ik ben zo teleur gesteld, en toen zat ik weer te janken. En nu dus weer haha. Maar denk dat we zo nog wel ff naar Arnhem gaan, tenminste, dat hoop ik. Komt wel weer goed Zei t toch, loop te janken om nix haha. @neia: fyn dat t beter gaat! Enne thnx voor je knuff. T is nu gewoon t besef dat t strax allemaal zoooo anders gaat worden, t is superleuk, en tegelyk ook best eng enzo.... Nou ik ga maar es kyken of ik mannetje van de bank af kryg. Miss ben ik strax weer wat vrolyker
Oh ja Vandaag 36 weken!!! verder de enveloppen van de geboortekaartjes geschreven dus dat schiet ook lekker op, dat is ook al klaar.. heerlijk...