Ice fijn dat je wat van hannah gehoord hebt, zo te horen kan ze beter maar in het ziekenhuis blijven want echt stabiel is het niet. Gelukkig heeft ze onze post gehad, dat is altijd leuk om te ontvangen denk ik dan ! En ik kan me goed voorstellen dat je verdrietig was van bovenstaande, ben zelf ook zo'n hormonster als ik mijn man moet geloven.. en kan ook zo huilen
Ice, heel herkenbaar meid. Dan valt alles allemaal even tegen, terwijl je juist dat had gepland. Is inderdaad mega spannend straks. En je hebt gelijk; als de kleine er is zul je niet zomaar even naar de stad gaan. Bedankt voor de update van hannah. Gaat nog niet al te best dus. Maar ik duim voor haar door. Leuk dat ze onze post zo leuk vond! Anastasia, GEFELICITEERD met je 36 weken! En ook al de envelopjes geschreven, dat gaat de goeie kant op. X Neia
M'n navel blijft z'n gewone (zeer vreemde) vorm houden, maar de ene keer steekt ie naar buiten en de andere keer zit ie weer gewoon op z'n plek, het is net hoe ukkie ligt geloof ik. Ik heb niet het idee dat ie nog gaat ploppen ofzo.
Zo goedemiddag Heb een beetje last van schoonmaakwoede en ben nu gevloerd Over twee uurtjes moet ik weg heb dan afgesproken om nar de film te gaan en jawel van te voren lekker mac'en @ Will wat ben ik blij voor je, zo 5 kilo in 5 dagen dat is een record maar dat is wel nodig, je meisje moet nog wel even doorgroeien. Wist je nou al dat het een meisje zou worden, nee toch Leuk hoor 3 meiden, jouw man zal het wel zwaar hebben / krijgen @ Neia beterschap meid, je kwakkelt nogal he de laatste tijd, vervelend Ik zal het je laten weten van de film , ik hoop niet dat ik vaak moet plassen @ Daphne ik wacht ook nog even met sturen net als wat jij zegt is ook zonde als ze het kaartje heel laat krijgt @ Jvtje jij ook al een lekker druk weeken en wat een kort berichtje voor jouw doen @ Katsas dat soort dingen eet ik altijd als manlief niet thuis eet, die vind Mexicaans eten echt vies en ik vind het heerlijk @ Evelien fijn he verlof, geniet ervan @ Gina wat ben jij altijd vroeg wakker zeg @ Deentje wat erg alles ondergepoept oh meid yuk de mijne had vanmorgen gekotst op het kleed, dat doet hij altijd niet op het laminaat maar precies op het vloerkleed Asbest lekker zeg Is niet normaal hoor dat ze dat niet even gezegd hebben, wat een klote woningbouw zeg @ Friendly wat leuk zeg wat je gaat schilderen, ik ben helemaal gek van Winnie the Pooh, heel de babykamer is Winnie style dus je snapt wel dat dat bij mij in de smaak valt @ Patricia jedetje meid dat is schrikken zeg, oh Neia heeft je al een berichtje gestuurd lees ik mooi dan kan zij ons op de hoogte houden als er weer iets is.......niet zo mooi meid hou de beentjes maar even nog twee weken bij elkaar! @ Ice wil je haar thuisadres svp even sturen of zo te lezen blijft ze denk ik nog wel in het zh.........sta echt in dubio.......hoe is het met je hormmontjes meid, hier vanmorgen ook een huilbui gehad hoor @ Onsukkie mijn navel zit zo diep dat die echt niet meer gaat ploppen, zit er wel op te wachten vind het bij jou wel een grappig gezicht @ Anastacia gefeliciteerd met je 36 weken Nou ik ga maar weer eens verder, ik spreek jullie morgen wel weer. Manlief is naar de sauna, wilde ook wel mee maar ben nu echt te ver denk ik dus ben ik gedoemd tot het huishouden... Vanavond heeft hij z'n pokeravondje met vrienden, gezellig maar ja ik ben er toch ook niet dus...... Ik vind het wel steeds spannender worden meiden, het gaat bij sommige toch echt al een beetje rommelen nog even twee weken wachten voor de meeste. Doeii
Lafo, oei meid, misschien een beetje teveel gedaan. Nu even rustig doen hoor. Mmmmm heerlijk Maccen en dan naar de film. Ik ben benieuwd. Inderdaad maar niet zoveel drinken van tevoren anders mis je de helft van de film. Onsukkie, lachen zo'n rare navel. Hier is hij ook nog niet geplopt hoor. Ik ben benieuwd of het zo blijft. Mijn ouders zijn vannacht weer terug gekomen van vakantie. Yoepie! We zijn daar vannacht om 1 uur zelfs nog even geweest. Was het lekker warm binnen en was ook wel leuk om ze even te zien. Was ik net goed bezig met het strijken, komen ze hier binnen. Ze hadden de babykamer nog niet helemaal af gezien, dus ze waren erg benieuwd. En ze vonden het super leuk. Mijn moeder gelijk; zullen we volgende week even naar de stad gaan, misschien zien we nog iets leuks. Haha die oma's hier, volgens mij krijgen ze echt de kriebels. Mannetje is net thuis, en gaat nu de training van F1 kijken, had ik natuurlijk al gezien. Dus misschien toch nog maar even iets strijken. X Neia
Hebben jullie ook krampen als jullie in je bed liggen. Vooral met omdraaien en op mijn zij liggen...Hmm ga toch maar eens kijken hoe ik dat zeil goed op mijn bed kan leggen, want ik moet er niet aan denken dat straks mijn vliezen breken en de dure matras naar zijn grootje gaat.
dolphin hier ook hoor het omdraaien is niet lekker.ik heb ook vaak last van krampen in de kuiten en voeten dat is om te janken vooral in de kuiten.....
@patriciaK: Getsie wat vervelend, maar gelukkig gaat het nu weer goed. Hopen dat de dokter zich heeft vergist in de grootte van de kleine en dat het op de groeiecho allemaal meevalt. Heb je al genoeg buddies? Anders hoor ik het wel van je. @Evelien: Lekker hoor verlof. Ik mag nog drie daagjes werken en dan hou ik er ook mee op. 12 april is mijn eerste verlofdag. @hanneke: Dat klinkt nog niet zo lekker, maar gelukkig houden ze je goed in de gaten daar. Ik hoop dat de medicijnen nog wat beter aan gaan slaan, want dat houdt nog niet over met een onderdruk van 95 á 100. @will: het waren wel lippen, dat had hij goed gezien! @fiona: Is jouw voorkant zó vies? @lafo: doe je wel een beetje rustig aan? je moet nog even en straks ben je al klaar met alles! Kun je weer opnieuw beginnen! @dolphin: waar heb je die krampen? Zo meiden, ik ben ook een beetje ingestort! Vanmorgen om 8 uur eruit om naar mijn zoontjes voetbalwedstrijd te kijken (jammer genoeg heeft hij verloren) Dan om 11 uur in het zwembad zijn omdat mijn dochtertje voor haar A-diploma ging. (Zij heeft het gehaald! ) Daarna meteen door naar ons nieuwe huisje om aan mijn vader, moeder en zus te laten zien (ze vinden het een superhuisje! ) Dan van daaruit door naar een hele emotionele crematie met een koffietafel erna dus we zijn even blijven hangen. Toen werd gevraagd of we meegingen naar een andere lokatie om nog wat te drinken met de familie. Wij zijn toen eerst een hondje uit gaan laten die de hele dag nog niet uitgeweest was en het netjes op had gehouden, de arme schat! Toen heb ik mijn vriend afgezet bij die lokatie en ben zelf naar huis gereden om even te chillen voordat we straks weer een openingsfeest hebben bij een manege! Maar nu ben ik dus ingestort en ga ik nog even bedenken of ik wel naar dat feest toe ga. Ik wil wel, maar ben echt moe :-k Ik pieker nog wel even door.
hahaha daam stja ik bedoelde dus de voorkant van me tuin zeg maar,,, maar als je het zo terug leest is het idd eeen beetje vaag ice ik heb ook dus zon dag janken janken janken maar nu schijnt het zonnetje en ben ik een stuk stabieler we zijn gewoon allemaal toe aan een dosis zon! ik wil zonnetje! neia wat leuk dat je ouders je kamertje hebben gezien en wij zijn ook zo hoor snachts bij elkaar komen als we elkaar een tijd door vakantie niet hebben gezien kan echt niet zonder me schoonouders en andersom ook niet ! nou is het strijken nog gelukt oja heb me spullen van babywalz binne dus ga ff een mega doos optrekken en de rekening met schaamrood op me wangen aan me man laten zien waarom rond ik altijd alles naar beneden af zeg ik 85 euro is het 100 of in de supermarkt is iets 4 euro is het 5,99 erg ben ik maar hij weet het inmiddels al haha
zo te zien gaat het hier allemaal wel zo zijn gangetje.. Heb zelf ook weinig te melden. Heb de babywas in de machine gedaan, dan strakjes in de droger en dan is dat ook al weer klaar! Ik heb echt een beetje last van nesteldrank. Heb ook het ledikantje en het wiegje al opgemaakt. Niet dat het kindje in beide kan slapen maar het staat zo leuk en netjes opgemaakt manlief is nog niet thuis, die is barhangen in de kroeg... grrr en zou om 1800 thuis zijn.. Ik moet vanavond vanaf 2130 bar draaien in het jongerencentrum bij ons in de buurt.. en dan ben ik rond 2400/0100 wel weer klaar en kan ik ook naar bed. en dan morgen eens uitslapen..
zo.. als Sam op bed ligt dan ga ik weer een keertje reageren (had al wel even gelezen, maar nog geen zin om te reageren).
Oh ja heeft iemand hier misschien enig idee hoe ik weer op een bepaalde website kan komen. Een vriendin van mij heeft een website, daar moet ik altijd een wachtwoord invoeren, nu heb ik dus een nieuwe laptop met vista er op en als ik nu die website wil dan krijg ik een error authorisation required alleen ik heb nergens een scherm om een wachtwoord in te tikken grrr en de cookies staan aan en pop ups zijn ook allowed dus ik weet het even niet meer, en manlief is ook niet thuis om het aan te vragen! En o wee als ik die eens aanspreek op zijn verantwoordelijkheden als vader... pfff bier drinken en toch gaan rijden ik kan me er zo pislink om maken maar luisteren doet hij helaas niet eikel af en toe
ana. de mijne gaat heel soms nog een pilsje pakken moet kunnen vindt ik dan maar die sukkel rijd dan ook met drank op ! vindt het zo ongelooflijk dom van ze echt wanneer die vader is moet die het niet nog een x flikken oja de spulletjes zijn zooo schattig zou ff een nieuwe buikfoto erop zetten
Patricia, was wel ff schrikken denk ik! Hannah, hoop echt dat het allemaal een beetje gaat stabiliseren! Neia, fijn dat je ouders weer thuis zijn! Fiona, hoop dat je mannetje de rekening niet zo erg vind hihihi Daam, wat een dag zeg.. pff, ik doe het echt wel rustiger aan hahaha Deentje, lekker teamwerk van je hond en kat, denk dat je hond trek had, en de kat opdracht heeft gegeven om eten te ritselen... en hond is gestraft.. (oke, jullie dus ook :s) Dolphin hier gelukkig geen krampen alhoewel (daar kom ik zo op terug) maar wel pijn bij het draaien in bed. (Heb tijdje terug wel heel erg vaak kramp in mijn kuiten gehad, maar dat is wel minder geworden) Net weer even bezig geweest in de babykamer, had nog muurversieringen van winnie de pooh en friends en heb er vast een paar opgehangen. Heb nog meer, maar wil het ook weer niet overdrijven. Volgens mij heb ik vanochtend voor het eerst soort van voorweeen gehad, wel heel erg licht maar had wel het vermoeden dat het iets met weeen te maken had.(nog niet echt krampen hoor) Anastasia, hoop dat je mannetje nu al thuis is.. anders wordt het wel krap vanavond. xx
Ik vertelde net aan mijn zus dat ik zo'n dikke kont krijg terwijl ik echt niet belachelijk veel eet of zo. Zegt mijn zus: "dat is voor het tegengewicht, anders kieper je zo naar voren!" Ik denk dat ik die er maar inhou, hihihi!
lafo, ik wist nog niet wat het zou worden en denk dat het echt toeval was want het lag 1 moment stil net toen die daar bezig was te meten. moet er nog wel even aan wennen want ik blijf maar het of de baby zeggen, haha. manlief vind het helemaal geweldig, hij zegt steeds als het een jochie zou worden had het 3 moeders gehad, haha friendly, wat een leuke pooh. succes met schilderen. daam zo had ik nog niet gedacht, het waren inderdaad lippen, haha. begrijp dat er een adres is van hannah, kan iemand mij die geven zodat ik ook een kaartje kan sturen. patricia, gadver meisje, schikken he. ook hier al wat open en ook het kindje is veel te klein. bij daisy precies hetzelfde verhaal, bij die zwangerschap had ik vanaf week 29 3cm ontsluiting en was ook veel te klein maar ze bleef gewoon zitten tot week 38. wat hebben ze gedaan in het ziekenhuis om de weeen te remmen?
Haha Daam! goeie man. Die ga ik ook gebruiken. Bah wat een dag zeg. Kan me voorstellen dat het allemaal teveel is. Ik zou vanavond echt even thuis blijven meid. Daphne, ja die voorweeen zullen nu onderhand wel kunnen komen. Fiona, bedankt voor de tip van het afronden. Goed idee, dan LIJKT het echt goedkoop. Leuk al die spulletjes. Super dat jij ook zo'n band hebt met je schoonouders. Ik voel me nu ook beter nu dat ze thuis zijn. Gek he?! Anastasia, sorry ik ben echt geen techneut. Oeeeeeee ik zou ook boos zijn als mijn mannetje met drank op gaat rijden. Dat vind ik echt niet kunnen. Vooral omdat hij nu al verantwoordelijkheden heeft. Morgen nog een paar broeken strijken en dan ben ik klaar. Vandaag wel een lekker dagje gehad. Net broodjes hamburger op en als toetje ijs. Mmmm was jammie. Nu gaan we bij mijn schoonzus op bezoek. Fijne avond meiden! X Neia
mannetje is wel thuis hoor ondertussen kwam na bellen om 18.50 aan. Heb m helemaal verrot gescholden, en geloof mij maar dat kan ik En hij was daar niet zo blij mee. Hij vind het allemaal overdreven, en een par biertjes moet kunnen nouja de standaard riedel van iemand die vind dat ie wel met drank op kan rijden.