Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goedeavond !

anastasia gefeliciteerd met je 36 weken! over 1 weekje mag je al thuis bevallen!
    werken vanavond? doe jij ook wel rustig aan? 12 uur slaap ik meestal al :)

mijn vriend heeft een hekel aan de kroeg! die gaat liever af en toe bij wat vrienden thuis zitten.. en een auto hebben we niet.. dus hoef gelukkig niet bang te zijn dat ie met drank op gaat rijden.

fiona leuk he van die dingen bestellen haha wel grappig hoe jij dat doet met t geld! ik doe het altijd precies andersom.. dan zeg ik dat iets bijv. 100 euro kost terwijl t eigenlijk maar 75 kost.. als mannetje het dan prima vind kan ik nog lekekr wat extra's kopen :) haha

eindelijk zit ik weer eens achter mijn eigen pc.. vind de laptop niet erg prettig.. voelt ook niet eigen... en mij pc is ook eens tuk sneller.. heb hem wel gemist de hele week :)

arjen slaapt pas net... die kon niet slapen was veel te spannend in zijn nieuwe kamertje.. dat kon je wel heel goed merken! wel heel lief! ben beneiuwd hoe laat die morgen wakker is!

ik ga morgen wat er ook gebeurd uitslapenb! geen hond die mij er vroeg uit krijgt :):)

vandaag toch weer behoorlijk druk geweest! arjen zijn kamer dus helemaal klaar gemaakt. onze slaapkamer t bed in elkaar gezet! dus eindelijk weer in bed slapen :) de linnekast in elkaar gezet.. plankjes opgehangen kast ingeruimd... en nog eten gekookt ook haha!
    mijn broertje is ook jarig vandaag.. wou er graag heen maar kreeg helaas weer last van paniek.. dus zag t echt niet zitten.. zo stom dan aak ik mij er zo druk om dat ik niet meer durf.. maar gelukkig weten ze dat ik er last van heb!

nou ik ga nog ff weekend miljonairs kijken! vind ik wel leuk! net ook ik hou van holland gekeken.. vind ik echt een leuke show.. kijken jullie dat ook?

weltrsuetn alvast!

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hallo,mede- bollebuikjes!

Nou ik heb geshopt hoor, voor 307 euri bij prenatal :oops: , en nog bij h&m ( voor de oudste 2) en bij de wibra( voor de baby en Tessa) en bij de hema, en bij livera. Een duur dagje dus. Maar 't was wel lekker, hihi :)

Heb een roze luiertas gekocht, heb ik bij de andere 2 nooit gebruikt maar vond het toch wel handig. Ook een wipstoeltje gekocht, had er nog een maar het hoofdsteuntje valt steeds omlaag en dat vertrouw ik bij zo'n kleintje niet. En een houdertje voor in bad, en een afvoerslang en een aankleedkussen, en nog meer van dat grut. Maar ook heel veel leuke pakjes, kon me niet inhouden en dat terwijl ik nog zoveel heb van de vorige keren. Komt ook doordat ik nu weet wat het is, de vorige keren niet en ik heb daardoor heel veel neutraal spul in die kleine maatjes en ben nu helemaal verslaafd aan roze. Ook nog een nieuw boxkleed gekocht.
    Ben er nou bijna, hog wat hydrofiele luiers wil ik kopen, maar misschien vraag ik die ook wel als kraamcadeau, want ik heb er 13, is genoeg dus, maar wat extra is altijd fijn.
    Toch ook nog wat hydrofiele washandjes gekocht, ben er een heleboel kwijt, maar eerlijk gezegd gebruik ik ze voor de baby nooit. Want bij het in bad gaan zeep ik ze meestal gewoon in met de handen, dat raadde de kraam mij bij Tessa aan, is goed dat lijf op lijf contact voor de kleine!
    Heb me dat helemaal aangewend.
    Moet ook nog flesjes en een pakje melkpoeder voor het geval dat, en een flesseborstel , en een thermometer, en een nagelknip-setje, ik denk dat ik dan de buit wel binnen heb.
    Via mp neem ik wrs een lodger-bunker over, dus daar bezuinig ik dan weer wat op. Maar ik twijffel nog wat omdat we in mei leven dan en mijn ervaring met tessa was dat je niet zoveel hoefde in te pakken dan. Dus vraag me af of we hem echt veel gaan gebruiken.

Had me voorgenomen niet naar de mac. te gaan, maar alle lunchrooms zaten zo vol, en ik was zo moe, ben toch naar de mac. geweest en heb zo'n hele grote hamburger gehad, kan niet op de naam komen, die met bacon, mjammie, heb het maar niet aan de meiden verteld :oops:

Erwin heeft de hele dag gebabysit en komt nu terug van een concert, heeft vanavond even ontspannen, had hij ook wel verdiend!

Nou ga even wat met hem drinken, probeer zo nog even terug te komen
    om wat te reagern op iedereen!

Tot laterr

Groetjes Evelien

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Evelien :confused:
    hihihi, ik heb wel een luiertas, die wordt zoooo gruwelijk intensief gebruikt dat ie eigenlijk aan vervanging toe is :oops: maar heb ik met twee meiden niet een grotere nodig? (komen dalijk natuurlijk veel meer kleine pampertjes in)
    Hier heb ik eigenlijk alles wel.. wilde net een kruik opendraaien, krijg ik die niet meer open hahahaa, dus man mag morgen even krachtpatsen :D O ja, heb ook de deurknopjes teruggevonden.

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    o ja, Evelien, had je voor de prenatal niet beter een paar weekjes kunnen wachten? Einde van de maand zijn het de mama mazzeldagen dan krijg je 20% korting (niet in kortingsbonnen, maar echt 20% contant)

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Zo daar ben ik weer,

Vanaf pagina 1414, tsjonge wat veel hebben we al geschreven al 1414 pagina's in acht maandjes! Of niet?

Cola:Ik drink ook wat vaker cola nu, maar lust geen koffie dus dat compenseert weer wat.

Voorweeen: Heb ik nog niet zo erg last van, kan ik me van de vorige keren ook niet herinneren. Pas als het echt begint, zo was het tot nu toe. Af en toe wel een harde buik!

Neia, hopelijk heeft de griep niet doorgezet!

Fiona, ik verlang ook mega naar wat lenteweer, ben al die nattigheid erg zat, en voor de komende week lijkt het niet veel beter te worden, helaas.

Aprilmama's: het is daar inderdaad spannened, gek idee, dat het al April is.

Beschermende moltonhoezen: Die heb ik al, dat is weer handig van kleine kinderen, gebruik ze ook voor de kids de eerst tijd nadat ze zindelijk zijn want dan kunnen ze zo af en toe wel eens een ongelukjew hebben, dus die zowiezo koop je ze niet voor niks, komen altijd weer van pas!

Deentje, wat een grap zeg, zie jullie al staan op het balkon, gelukkig hebben de buurtjes jullie gerd anders was het minder leuk geweest en was Arjen misschien wat in paniek geraakt!
    Vind het wel heel knap en moedig van je om te stoppen met de medicijnen.

Fiona, ik had dat verhaal ook al gelezen,van dat enge beest :) :) :)

Ice, klinkt als een heerlijk dagje ( vrijdag)

Als ik 's nacht naar de wc moet heb ik zo'n last van mijn rechter heup en soms ook de linker, ik zie er echt tegen op om eruit te moeten, en heb soms echt het gevoel mijn been niet meer tekunnen belasten, heb dan behoefte aan een kruk om de heup te ontzien.

Eerlijkbeertje, als de vk jou door veerwijst naar het zh heb je een medische indicatie, mits de gyn jou weer terug verwijst natuurlijk!

Will, gelukkig goede berichten van jou kant, wrs ook een derde meisje bij jullie. Vind je het zelf ook leuk? Gelukkig dat ze weer aan het groeien is, en die 5 kilo ach dat omt straks wel weer goed, is alleen maar een goed teken, als je nl steeds met virussen en bacterien te maken hebt gebruikt je lichaam veel energie en kom je wrs niet zomaar 5 kilo aan, dus inderdaad een tekn dat je weer wat hersteld bent, en nou zo door, op naar de 37 weken. Of gaan ze het inleiden wat later nu doen ivm het gewicht van jullie kleine meid?

Heb vandaag ook nog een paar boxers gekocht, lijkt me inderddad wel handig.

Jvtje, een druk programma voor jou dit weekend, hoop dat het leuk is, zie ( lees lees ) je maandag dan vast wel weer.

Gina, bedankt ga er inderdaad heerlijk van genieten( mijn verlof). Was inderdaad een kort nachtje voor jou vannacht.

Onsukkie, misschien slaap jij toch wat lichter ( voorbereiding op 't babytje, en valt je nu het gehijg, gesmak gesnurk en gepraat op?
    Mooie buik!

He bah deentje, wat vies ,brr... gelukkig heeft je man het opgeruimd, jakkie!
    Hoe is Arjens kamer geworden?
    Lekker die asbestbuis, ik zou een klacht indienen bij de millieupolitie of zo iets hihi, laat ze ter compensatie maar die schouw eruit breken, hihi. Maar even zonder gekheid, dat moet toch niet kunnen dat er zonder dat je het weet iets van asbest zomaar in je wonig rondslingerd :evil:

Friendly, blijft ook wat tobben he met die blaasontsteking en schimmelinfectie. En dan ook nog wat zorgen met de groei van jullie kleine hoop dat je komende week positieve berichten krijgt!

Mariska, over 3 weken bevallen, met 39 weken dus, is niet gek gedroomd van je mannetje, mooi tijd om te bevallen met 38/ 39 weken.

Will, geen tips hier( gekneusde ribben). Ik heb er nog niet zoveel last van. Hoor hier wel regelmattig een harde klik aan de rechter bovenkant van mijn buik, net of er een elastiek knapt of zo, geen idee wat het is, wrs schopt ze ergen tegen aan, maar het is niet steeds de zelfde plek, wel zelfde gebied, zal het donderdag eens aan de vk vragen.

Fiona, nog 3 weekjes voor jou, hoop dat ze gauw voorbij zijn voor je en dan ook lekker genieten. Dat is wel het nadeel van het einde van de maand zitten he, moet je steeds wat langer wachten dan de rest!
    Maar jij mag dus nog steeds tot 36 weken doorwerken, ondanks dat je gedeeltelijk in de zw zit?

Friendly, leuk dat plaatje, en hopelijk heb je nu toch gauw internet!

PatriciaK, meid wat schrikken, hopelijk blijft pukje nog even zitten en groeit het nog wat!

Ice, balen die baaldag. Ik las van de week dat vanaf 34 weken die hormonen weer net zo grillig je gedrag en humeur bepalen als de eerste drie maand van je zwangerschap, dus zullen inderdaad die hormonsters zijn denk ik.

Neia, gelukkig voel je je weer wat beter!

Hannah blijft helaas een beetje doorsukkelen, had gehoopt dat het voor haar nu ook wat beter zou gaan worden, helaas nog niet!

Anastasia, gefeliciteerd met je 36 weken!

Lafo, ook lekker gemact ;) Veel plezier bij de film!

Neia, fijn voor je dat je ouders er weer zijn.

Dolphin, ook hier word ik elke keer wakker als ik me omdraai, zowiezo door de pijn aan mijn heupen, maar in de vroege ochtend ook reglamtig last van kramp, dat zakt nu gelukkig wat af, maar krijg nu wiebelbenen.
    Zijn echt de laatste loodjes klachten!

Daam, voor jou ook aftellen dus, nog maar drie daagjes, dat is te overzien!
    Ook voor jou een druk dagje, zo te lezen, hoop dat je een beetje bij -gekomen bent inmiddels!

Anastasia, geen idee hoe je op die site moet komen, sorry!

Drinken met drank, vind ik echt niet kunnen ook als je geen vader bent, je dupeert ook anderen met dat onverantwoordelijk gedrag. Ik bedoel dan meer dan de toegestane hoeveelheid . Ik ben mijn zwager bijna verloren door een een of andere gek die meerdere keren zijn rijbewijs was kwijt geraakt door onder invloed te rijden. Het was echt kantje boord, en hij voor 40 of 50% afgekeurd erdoor. Die vent moest even 3 maandjes zijn rijbewijs inlevern en toen mocht hij gewoon weer rijden, heeft ook nooit meer wat laten horen, en het heeft zich weer herhaald, hij weer een ongeluk veroorzaakt, kan daar zo boos om worden. Kennelijk moet hij eerst iemand echt dood rijden voor ze hem echt aanpakken!

Hihi daam die van dat tegenwicht, die houden we er in!

Deentje, leuk dat arjen zijn kamer zo spannend vond, hihi. Jammer dat je niet naar je broer durfde, misschien gaat het de volgende keer beter.
    Ik heb ook naar ik hou van holland geken, vind het ook wel gezellig en lachen!

Daphne, ik heb voor Tessa niet zoveel meer mee te nemen, ze is al 3. Dat is bij jou natuurlijk anders omdat ze dichter op elkaar zitten. Ik denk dat je het gewoon moet uitproberen.
    Gelukkig hebe je je deurknopjes weer, hihi, ik ben ook regelmatig wat kwijt, vooral als ik iets echt opruim, dan weet ik achteraf dus niet meer waar, weet wel dat ik ze dan op een speciale plek heb opgeruimd....
    Ik durfde eigenlijk niet meer te wachten , eind april dan komt het al zo dicht bij, dan kan ik ook niet zoveel meer , en beval natuurlijksteeds vrij vroeg, ik had de rust niet meer, wil het nu klaar hebben!

Nou volgens mij ben ik nu rond, ga lekker naar bed, mijn handen en voeten voelen wat opgezwollen en prikkelig aan dus denk ook dat dat verstandig is. welterusten en tot morgen allemaal!

Groetjes Evelien

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Neia, vandaag waren we 33weken en 3 dagen zwanger, ook een leuk getalletje, hihi

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Zo meiden net weer thuis, ben doodmoe maar was wel weer gezellig.

Ga nu maar lekker slapen. Alle baby's zitten gelukkig nog warm bij de mama's en geen schokkende dingen.

x

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Goedemorgen meiden, anastasia fijn dat het gezellig was. Waar is iedereen, jullie slapen zeker lekker uit.
    Hier ook vrij goed geslapen en weinig last van mijn heup vannacht. Heb al een hele tijd niet meer zo weinig last gehad, moet toch wat vaker gaan shoppen :) . Had tussen 7uur en 8 uur wel veel kramp in mijn kuiten en bovenbenen, maar dat is na een hete douche weer verdwenen. Tja je kunt ook niet alles hebben , komt wrs doordat ik gisteren veel gelopen heb.

Nou fijne dag iedereen!

Groetjes Evelien

9. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    goede morgen meiden,hier ook een rotnacht gehadniet goed geslapen en moest de hele tijd naar de wc.....dus ga vandaag ff niks doen alleen zometeen met het eten bezig en daarna maar ff lekker op debank...
    iedereen een fijne dag nog

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    goedmorgen meiden!

evelien fijn dat je geen last had van je heup! minder dat je wel kramp had in je kuit, gelukkig helpt douchen dan wel! En gewoon vaker shoppen :)

eerlijk beertje rustig aan deze zondag!

11. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoi meiden!

Hier ook even ego berichtje.. gisteravond heerlijk met mannetje en mijn ouders uit eten geweest bij de spanjaard in delft.. heerlijk tapas gegeten! Ben ik verslaafd aan hahahah,...

slapen is hier wel lastiger, wordt vroeg wakker door het stijf worden snachts! Maar ja.... nog twee dagen en dan kan ik voortaan middagtukkies doen!

Fijne dag allemaal! Xx

12. goedemorgen allemaal!

evelien wat een verhaal heb je getypt :)
    zou indd. mooi zijn als ze die schouw eruit breken maar zal vast wle niet.

zozo dat is nog is shoppen! je bent in iedre geval geslaagd haha! lijkt mij ook wel leuk een dagje veel geld uitgeven haha! heb je nu alels compleet?

gina bijna verlof dus! heerlijk! nog ff volhouden! kan me voorstellen dat werken nu behoorlijk zwara begint te worden!

mijn mannetje drukt echt erg naar beneden.. meot de hele tijd plassen.. 3 druppels meer niet.. wel iritant.. hij zal wel weer wat aan het zakken zijn.

arjen was vannacht ook best vervelend.. heeft uiteindelijk toch maar bij ons geslapen.. is toch ook wel een grote verandering voor hem zo'n nieuwe kamer.. hopelijk gaat t vanavond beter!

ik ga weer ff verder met kasten inruimen! wil toch graag nog een tijdje rust hebben voor de bevalling... daarom wil ik toch wel zsm alles klaar hebben!

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Deentje, heel erg herkenbaar dat je moet plassen maar dat er dan bijna niks uitkomt. Zou dat van het indalen kunnen zijn?
    Ja, Arjen zal wel even moeten wennen in het nieuwe huis. Super dat zijn kamer nu helemaal af is.

Gina, ohhhh heerlijk tapas! Ben ik ook helemaal weg van. :p
    Ja, lekker aftellen meid, en dan eindelijk verlof.

Eerlijkbeertje, bah, dat wordt bijkomen vandaag voor jou!

Evelien, haha oja ook leuk getalletje.
    Heerlijk jouw shopdagje. Je bent echt flink geslaagd zeg. Maar dat heb je wel verdiend.
    Pff wat een verhaal zeg van je zwager. Ik ben ook echt tegen rijden onder invloed.

Anastasia, groot gelijk dat je even boos bent geworden op je man!

Daphne, je hebt een goeie reden om een nieuwe luiertas te kopen hoor. ;)

Will, leuk zeg een 3e meid! Zal nog wel even wennen zijn.
    Hoe voel jij je nu?

Gisteravond toch wel erg laat thuis, 2 uur. :confused: Maar het was mega gezellig.
    Dus de misselijkheid kwam wat later, en daarna toch nog in slaap gevallen, was wel lekker.
    Zometeen maar aan de laatste strijkwas beginnen, onder het F1 kijken.

Welke nummers hebben jullie op de telefoonnummerslijst voor de vluchtkoffer staan?

X Neia

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @anastasia: Met drank op autorijden.. . . Ik heb het één keer gedaan, moest 1 bocht naar rechts, één bocht naar links en dan inparkeren. Man, wat had ik achteraf spijt! Er is niks gebeurd, maar ik vond het zo eng met de gedachte wat er allemaal kan gebeuren en de lugubere verhalen! Nou ik doe het dus echt nooit meer. Heb die nacht niet kunnen slapen van het schuldgevoel! Gelukkig is mijn vriend zo wijs om het idd niet te doen en lost hij zoiets op door de auto te laten staan en een taxi te bellen of terug te gaan lopen ook al kost hem dat een half uur.

@neia: mmmmmm ijs, vooral softijs!

@deentje: hoe heeft Arjen geslapen?

@daphne78: Had je al vervangende deurknopjes gekocht of kan je deze er gewoon opdraaien?

Voorweeën: Hier alleen last van een paar harde buiken per dag en wat scherpe steken onderin achter mijn schaambeen. De harde buiken zijn soms wat heftig, vooral als ik op de bank een beetje in elkaar gedoken zit.

@evelien69: Hier ook vaak last van de heupen vooral als ik erop heb gelegen, soms lijkt het wel of mijn hele huid op die plek slaapt. Dan draai ik op mijn andere heup en slaap weer verder, maar als ik dan nogmaals wakker word omdat die heup ook pijn begint te doen, lig ik helemaal niet meer lekker want dan heb ik geen pijnloze kant meer over om op te gaan liggen.

Ik ben gisteravond niet meer weggeweest en het was heerlijk alleen op de bank en om 21 uur richting bed om daar nog wat opgenomen bevallingsafleveringen te bekijken. Vond het wel heftig om te zien, dat mannetje waarmee het zo slecht ging en een maand in het ziekenhuis heeft moeten liggen.

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Over vaak plassen 's-nachts (hoe schrijf je dat ook alweer? :oops: ) Ik probeer in de avond zo min mogelijk te drinken zodat ik er niet zo vaak uit hoef. Volgens mij helpt het wel aardig.

@gina82: Heerlijk he tapas! Je zal nu wel stinken naar de knoflook! Dat is weer een klein nadeel aan dit lekkere eten ;)

@deentje: O, ik zie al dat Arjen niet zo best geslapen heeft in zijn eigen kamer. Het went vast snel. Ik heb nog 3 boeken klaaliggen om te gaan lezen tijdens de laatste weekjes, ben benieuwd of ik daaraan toe kom!

Ik ben vandaag 33 weken en 3 dagen! 8)

@neia: telefoonnummers:
    *verloskundige
    *kraambureau
    *zus (die gaat bij de bevalling zijn voor foto- en filmapparatuur)
    *jvtje (voor de forum smsjes :) )

Voor na de bevalling
    *opa's en oma's
    *aantal nummers aan wie ik meteen wil vertellen dat ik bevallen ben

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hoi meiden ff klagen hoor ben verkouden me neus zit helemaal dicht heb keelpijn ben futloos kortom niet lekkerrr bleeh nou ga maar ff wat bijlezen

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

evelien me manger is een beetje een doos ze heeft me verlof nog niet ingediend maar dat is mij via het hoofdkantoor verteld en ik heb het laasts doorgeven aan de toen vervangende manger ik heb zwart op wit met haar handtekening staan dat me verlof 25 april ingaat tot 24 sept dat is dus met week 35 verlof maar het uvw die mijn verlof betaalt die heb ik maandelijks aan de telefoon en dat meisje zei ook dat het okay is als ik met 35 weken stop omdat ik het zo wel goed volhoud ... het blijft een vaag verhaal maar ik merk het wel over ruim 2 weken hun moeten maar hun zaakjes inorde maken ik heb alles aangegeven en doorgenomen en gelukkig heb ik met me manger een briefje met haar handtekening erop staan
    zo ga nou ff een was weg strijken manlief zit voetbal te kijken

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Daam, bedankt voor je reactie. Ja, die telefoonnummers heb ik er nu ook op staan.
    Lekker en slim dat je gisteravond thuis bent gebleven. Anders was het echt teveel geweest hoor. Nu heb je lekker kunnen uitrusten.

Fiona, raar verhaal zeg van het verlof. Gelukkig heb je een handtekening dat scheelt. Want je wilde toch heel graag t/m eind september vrij hebben.
    Balen dat je niet lekker bent. Dat komt volgens mij gewoon door dit klote weer. Ik droom nog steeds van een zonnetje. 8)

F1 was niet echt mega spannend vond ik. Dus ik heb de strijkwas ondertussen af gekregen.
    Nu even de handdoekjes opvouwen.

X Neia

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hier is het weer heerlijk!
    Eindelijk es, hebben wel 2 buitjes gehad, maar nu schijnt het zonnetje en is het gewoon echt aangenaam buiten. Geniet er met volle teugen van, maar ben door dat heen en weer gerace gisteren echt zo moe als een hond. Ik zat op de verjaardag van schoonmoeders gewoon in slaap te vallen, maar m'n man begreep al m'n hints niet, dus was het nog tegen 12en dat we naar huis gingen.

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Misschien moet het telefoonnummer van de drukker er bij mij ook nog op, Maar dit lijstje gaat een beetje over de tijd waarin ik beval en de eerste twee uur erna.

Kleintje is er weer lustig op los aan het schoppen en raakt soms mijn zwevende ribben a/d rechterkant van mijn buik. AUW! :)

Deel Deze Pagina