ik heb op dat lijstje gezet de telefoonnummers van het ziekenhuis de verloskundige de kraamzorg (om te melden dat de bevalling is begonnnen) de nummers van onze ouders en mijn mans broertjes het ziekenfonds mocht er evt iets doorgegeven moten worden en het nummer van de drukkerij
Hier was het verder heerlijk weer. Manlief en ik hebben een stuk gefietst en zijn daarna even bij mijn schoonouders langsgeweest. nu weer thuis lekker uitrusten
Onsukkie, jaaaaa lekker weer he! Beter als verwacht volgens mij. Anastasia, bedankt, ik heb ook even het nummer van de drukkerij er nog op gezet. Ik krijg ook helemaal zin om iets te doen met dit lekkere weer. Maar af en toe iets in huis doen en op de bank hangen is me ook wel goed bevallen. Daam, auw auw auw, ik herken het gevoel. Bedankt kleine! Net begonnen met de vluchtkoffer inpakken. Het wordt bij mij echt een flinke koffer. De babyspulletjes moeten er van de week nog in, als ik ze gewassen heb. En dan nog wat spulletjes die ik nog moet kopen. Maar het meeste zit erin, en ik heb een lijstje gemaakt voor de dingen die er nog in moeten. Lekker nuttig bezig vandaag dus. X Neia
zo met eten staat op schoonvaderlief heeft de gordijnenhangers op gehangen en een plint in de gang op me mat gemaakt dus het ziet er nu wel echt af uit allemaal me kamertje is zooo cute geworden nog ff bij de ikea zon schattige roze bloem halen als lamp om om te hangen en dan is het done! heb net de flessensterilisator uitgeprobeerd en heb alle speentjes en flessjes er een keer doorheen gedaan idiaaal! ding al zeg ik het zelf
wart is het hier rustig ik zal de kaart wel naar hanahs ziekenhuis sturen heb niks meer gehoord van anna dus neem het risico maar ze krijgt hem toch wel
Grr hier weer ruzie met manlief, ik kan hem soms wel wat aandoen. Of hij mij nou niet begrijpt of dat het mijn hormonen zijn ik weet het niet. Feit is wel dat hij nu boos is weggelopen. Zit ik op de bank met een bakje ijs, en heb een paar theelepels er uit geschept... vraagt ie doodleuk of ik de hele bak ga opeten... Dus ik pissig, want ik had nog amper wat gegeten en misschien 4 hapjes op en was ook niet van plan de hele bak leeg te eten.. Maar de manier waarop het gezegd word, de ondertoon alleen al.. Het klinkt en is iets heel kleins maar ik kan me er gruwelijk aan ergeren. De bemoeienis met die paar hapjes, terwijl hij zelf iedere dag toetjes, pindas en weet ik wat naar binnen vreet. Ik ben maar weinig aangekomen,heb een bescheiden buik voor 8 maanden en toch commentaar leveren... Daarbovenop werd ik alleen nog maar bozer, dus na het verwijt dat hij toch geen vinger in huis uitsteekt maar het allemaal wel makkelijk vind dat ik alles nog doen, en dat alles hem altijd maar aangedragen word , en dat hij weinig tot geen intresse toont in de zwangerschap, en zelfs nog nooit iets kleins gekocht heeft voor mij of de baby vond hij het dusdanig ongezellig boven dat hij naar de kelder is gegaan ... om de teringzooi die daar al weken van hem ligt op te ruimen hoop ik GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Nou hij bekijkt het maar lekker, ,
anaS.! adem in adem uit! mannen ik weet het! maak je maar niet druk is niet goed voor jouw en de kleine hij snapt het uiteindelijk wel hoop ik , hier ook zo 1
haha ja ik heb ze dacht ik ook in het rose gezien en vindt het wel leuk anders moet ik gelijk het grote licht aan knallen en dat lijkt me wat onaagenaam voor de kleine en ze koste ook heel weinig dacht ik 7 euries ofzo ps is je ijs lekker!
dom dom dom anaS. haha dat zou ik nou nooit doen zonde van die heerlijke bak ijs! ja ik ga ze vande week ff halen in het rose ik heb alles creme dus wit past daar niet zo bij
Ik zou lekker de hele bak leegvreten en hem pontificaal op het aanrecht laten staan! Irritant he, die bemoeienissen met een ondertoon? Mijn vriend houdt zich redelijk in, want hij weet dat ik dan helemaal uit mijn panty ga en dan is er echt geen land met mij te bezeilen!
@fiona: was jij dat nou die alles naar boven afrond? dan is het je weer gelukt! Het lampje kost 5,99 en ik vind hem ook super dus heb em even opgezocht op ikea.nl.
zo ik had behoorlijk wat bij te lezen Gister de hele dag niet op het forum meer geweest en vandaag nu pas voor het eerst. Vanochtend samen met mannetje het huis even onder handen genomen. Hele huiskamer met de stofzuiger en dweil gehad (ik mocht niet niet doen) en de bovenverdieping ook grotendeels; in elk geval onze eigen slaapkamer en onder het bed was het flink nodig (daar liggen de kattenharen dan he ) Ook wat wassen gedraaid en een beetje was gevouwen alvast. De rest komt van de week wel weer Nog even getwijfeld of ik al een zeil onder de matrashoes zou doen, nog niet gedaan. Ook even gepuzzeld hoe we het bed omhoog gaan krijgen, maar nog niet helemaal er uit. Wie had ook z'n bed op bierkratjes staan en hoe hebben jullie het gedaan (ook ivm beschadigingen vloer) ? Wij kunnen geen klossen, omdat onze bed alleen aan het voeteneindje pootjes heeft en aan het hoofdeinde dus niet Ook nog even de stad ingeweest, Alkmaar heeft koopzondag 1e zondag van de maand altijd. Een kleine camera gekocht (handzamer, gaat ook de vluchttas in tzt) die we al een tijdje wilde hbben, was nu in de aanbieding. Daarna even weer in bed gedoken om te slapen/rusten. Heel veel gelezen in de afgelopen pagina's - wel even geschrokken van de 1 cm ontsluiting...hopelijk gaat het nu rustig en zet het niet door. - Balen dat Hannah niet naar huis kan waarschijnlijk - herkenbaar de situaties die beschreven worden en dat je er zo 'vreemd emotioneel' op kan reageren. @neia : telefoonnummerslijst vluchtkoffer. Wij hebben ouders, verloskundige, ziekenhuis, kraamzorg, huisarts, broertjes er op staan. Als we weten wie de drukker wordt, dan ook de drukker van de kaartjes denk ik erbij en de verzekeraar. Je kan trots op jezelf zijn hoeveel strijkwerk je hebt verzet verder weet ik het niet meer sorry 33 weken vandaag
Heb echt het idee dat er aan de onderkant iets uit gaat vallen. Zo voelt het echt als ik door m'n knieƫn ga. Jakkie!
Anastasia, zonde van je ijs man! Grrr zou ook boos worden van zo'n ondertoon. Maarja, die hormonen doen natuurlijk ook mee. Hopelijk heeft hij het nu een beetje begrepen, en is hij flink aan het opruimen. Heb je niet nog een bak liggen? dan kun je die opeten. Katje, waarom het telefoonnummer van de ha? Moet je die ook bellen, is een geboortekaartje niet genoeg? Dat klinkt wel als een druk weekend. Leuk dat jullie een camera hebben gekocht. Zal straks goed van pas komen. Bedankt voor je compliment, voelt heerlijk! Fiona, voel je je al wat beter? Klinkt ook erg cute je kamertje! Wij hebben lekker lasagna gegeten. Was jammie! Zometeen hier ook maar de bak ijs openmaken. X Neia