@ Katje: Leuk, een camera, wat voor een is het? @ Fiona: Heb je nog es foto's van je kamertje? Vond hem de vorige keer ERG leuk!
Snik, niemand feliciteert me met mijn 33 weken en 3 dagen *kijkt u sip, maar wil gewoon even aandacht*
oelloeee! aaa dat kind zit in me zijkant te poren tegen "die zweefende rib"zal het wel zijn en het water komt uit me neus lopen kan er niks aan doen wacht ff hoor ff zakdoekje erbij pakken kreeg het avondeten zowat niet weg pfff zit zo snel vol , morgeochtend weer aan de slag nog 8x! yeah
daam GEFELICITEERT MET JE 33 WEKEN MEID! knuffeeels! en nog 4 weekjes en dan mag jij ook thuis bevallen , a.s vrijdag wil ik ook zon feli van jouw he ! hahaha
onsukkie zal er morgen ff een foto van maken hij is te schattig voor woorden al zeg ik het zelf en idd daam uit je panty schieten wahahaha
hier even een update over mijn vrouwtje hannah.....alles gaat goed met haar en de kleine in de buik.....de bloeddruk is elke dag zo'n 140/95...en soms met een enkele uitschieter van 150/105.......ze mist het kletsen ophet forum enorm......maar ja helaas geen internet aansluiting in het ziekehuis......verder mag ze weinig doen....af en toe lopen naar de wc en daar blijft het dan ook bij......ze mag niet met een rolstoel naar beneden toe en dat is wel minder omdat je dan niet even lekker met z'n tweeen kunt praten.....als de onderdruk onder de 90 komt dan bestaat er een kleine kans dat ze naar huis toe mag...maar dat zie ik niet gebeuren....morgen ga ik met de arts praten over hoelang ze hannah zo laten liggen.....we zien het niet zitten om tot de 40e week te wachten.....verder is ze in goede handen....ga elke ochtend om 8 uur naar haar toe voordat ik naar mijn werk ga.en na mijn werk ga ik weer snel naar haar toe.......ik moest jullie allemaal de groeten doen en bedanken voor de kaarten die gestuurd zijn......hou jullie op de hoogte.....de man van hannah
Goedenavondddddddddddddddd! Daar zijn we dan weer, eerst maar eens bijlezen! @ Evelien: feli met je verlof! Lekker idee he! @ onsukkie: klinkt alsof je mannetje meezwangert. hij zal denk ik toch ook heel erg bezig zijn met het papa worden. En mooi je up-to-date avatar! @ Deentje: oef dat is wel heel erg rot wakker worden dan zeg En ja geloof best dat dat enorm stinkt, mazzeltje dat je vriend de zooi heeft opgeruimd, ieuwwwww . Ik hoop trouwens dat jullie gauw uit de rotzooi zijn zodat je beetje relaxed aan je bevalling kan beginnen straks. @ friendly: spannende dagen dus voor je, ik zal voor je duimen dinsdag! En sinaasappelsap helpt om blaasontsteking te voorkomen? Ik dacht inderdaad altijd dat je dan cranberry sap moest drinken? Fijn trouwens dat je zo'n goed gesprek met je man hebt gehad, is soms dan ook echt nodig he...die van mij snapt ook niks van mijn nesteldrang en waarom alles dan nu nu nu af moet, maar goed, hij is er inmiddels achter dat ik pas rust krijg in mijn hoofd als het allemaal gebeurd is, dus hier gaat het ook allemaal gebeuren @ will: jakkes wat een combi tomatensoep met snickers, maar goed ik zeg niks, want heb ook overal trek in de laatste tijd. Ja aan die blauwe ribben kan je denk ik helaas weinig doen, proberen het kontje wat naar beneden te duwen maar daar houdt het verder ook echt mee op denk ik, ik heb soms echt letterlijk blauwe plekken ervan op mijn buik. @ friendly: mooi plaatje, word vast een erg mooi schilderij! @ Patricia: jeetje wat schrikken zeg! Ik ben benieuwd hoe het nou verder gaat! Ik zie dat Neia en fiona zich al aangeboden hebben als buddy, handig inderdaad, want zo blijven we toch op de hoogte. @ Ice: owwwww chips, waardeloos als je zo'n rotdag hebt, dan is ook gewoon ff niks goed! Dikke knufffffffffff @ Ice: bedankt voor het buddynieuws, fijn dat Hanneke de kaartjes zo leuk vond! Wel balen dat de bloeddruk toch niet verder omlaag gaat.. @ Anastasia: gefeliciteerd met je 36 weken! @ Lafo: mmmm kan me voorstellen dat je baalt dat je niet naar de sauna kan, maar dat komt ook wel weer! ik kan ook niet wachten! @ Daam: jeetje wat een zaterdag heb jij achter de rug zeg! Wel feli met je dochtertje! hardstikke goed dat ze haar A-diploma heeft gehaald! Maar wat een drukke dag en dan ook nog emotioneel zwaar ook.. @ anastasia: ik ben nog net geen digibeet maar daar houdt het dan ook wel mee op hoor! sorry, kan je dus niet helpen. Ik vind overigens net als jij ook dat je met drank op gewoon niet moet rijden, groot gelijk dus dat je je mannetje op zijn donder hebt gegeven. @ Daphne: ook al voorweeen dus, ja het komt ook allemaal steeds dichter bij nu! @ Deentje: groot gelijk dat je gaat uitslapen, ben benieuwd of dat ook echt nog lukt dan ook! @ Evelien: zoooo jij hebt lekker geshopt zeg! allemaal erg leuke dingen zo te lezen! Is toch ook heerlijk om ff zo uit je dak te gaan met allemaal leuke stelletjes e.d. @ Gina: lekker tapas...vind dat ook zo heerlijk! Ook leuk om zelf te maken trouwens! @ Deentje: ik heb op het moment ook echt dat ik zoooo vaak moet plassen, pfff, moet zeggen dat het 's nachts helemaal erg is, omdat ik dan al het vocht uit mijn benen van overdag weer kwijt raak, niet fijn! @ Neia:telefoonnummers heb ik van : ouders, vrienden, verloskundige, kraamzorg @ Anastasia: inderdaad grrrrrrrr, mannen! Lekker ff in zijn sop gaar laten koken! @ Katje: feli met je 33 weken! @ Daam: feli met je 33 weken en 3 dagen hoor Zo ik ben weer ff bij! Vandag wel lekker dagje gehad, vanmorgen met mijn twee mannen met de stoomtrein geweest, dat vond tim natuurlijk geweldig! Daarna ben ik vanmiddag alleen naar een verjaardag geweest en verder vanaaf weinig..lekker relaxed ff niks! Morgenvroeg gaan we de deur voor de babykamer halen en nog wat ophangdingetjes. Daarna begin ik met opruimen van de slaapkamer van de zijschotten, dan ga ik denk ik uurtje plat, dan komt mijn mams om half twaalf en dan ga ik de kast bij ons in de gang (waar allemaal dekens, dekbedjes, enz. voor de kids inliggen) leegpakken en grotendeels in tim zijn kamer opruimen. Zodat we in die kast weer de hydrofiele luiers e.d. kwijt kunnen voor beeb en ik in de commode zijn kleertjes op kan ruimen. Daarna ff broodje eten en dan komt schoonpapa mijn man helpen de deur erin te maken en gaan mijn mams en ik lades in mijn keuken uitpakken en opnieuw inruimen zodat ik een la overhoud voor de babyspullen en die pak ik dan ook gelijk ff in. Als er daarna dan nog tijd over is, ga ik op de slaapkamer alle kasten leeghalen en opnieuw inpakken. Kortom wordt druk dagje morgen!
Hoi man van Hannah Bedankt voor je berichtje. Waardeloze situatie zo he, maar ze laten haar vast niet tot 40 weken doorlopen hoor! Mooist is dat ze het tot 37 weken vol zou kunnen maken. In ieder geval, geef haar een dikke knuffffff en veel sterkte voor jullie allebei!
Wens haar heel veel sterkte van ons! Lijkt me vreselijk om maar liggend af te moeten wachten... hopelijk is ze er snel van af.
hier alles weer rustig... ik ben dus ook zo ontploffend Daam Mannetje heeft vanalles opgeruimd , hij begreep het uiteindelijk dus wel.. Maar het ligt ook aan mijn hormonsters want ik ben soms echt een takkeheks mannetje is eigenlijk wel heel lief, maar soms kan ik m wel wurgen
Dames, ik heb hier wel gelezen vandaag hoor, maar heb soms zo'n moeite om te reageren. Zit echt met mezelf in de knoop.. (maar komt ooit vast wel goed hoor ) Hannahman... heel vervelend is dat, alleen maar uit bed om te wassen en te plassen. Maar ik ben wel bang dat ze gaan rekken zolang het met de baby goed gaat! Dus gewoon hopen dat de bloeddruk onder controle komt! Daam gefeliciteerd met je 33.3 (volgens mij zit ik nu op de 34.4 hihihi) Pff, zit te twijfelen over een dubbele kinderwagen. Kan er een voor een leuke prijs (maar nog te veel geld) een kinderwagen krijgen van het zelfde merk als mijn huidige wagen. Maar moet nog even goed uitzoeken of ik dan de kinderwagenbak erop kan zetten... anders is het nog niet interessant.
o ja, wat grappig om de banners zo aan het einde te zien Het lijkt nu nog zooo kort geleden dat we hier net gingen schrijven. En morgen om kwart over 12 naar gyn (en dan om half 4 gezellig naar het consultatiebureau met Sam voor haar gemene prikjes, de BMR bleh!)
Nummer van de HA wil ik er bij hebben voor het geval we de verloskundige en/of het ziekenhuis toevallig allebei niet kunnen bereiken. Niet omdat het nodig is dus (voor zover ik weet althans) maar voor m'n eigen rust. Zal het ook niet gebruiken denk ik @Katsas, thnx voor de felici Sony Cybershot, handig dingetje En volgens mij gefeliciteerd met je 33 weken (jij loopt een dag achter op mij, dus da's makkelijk onthouden) Hebben jullie ook steeds meer moeite met je schoenen aantrekken? M'n buik zit steeds meer in de weg :S Nou ik ga naar het werk, laatste week!
morgen meiden zo zonnetje schijnt hier ga zo naar me werk heb beroerd geslapen en pas laat om half 1 ofzo dus heb slaaptekort en ben snotverkouden blij als het 12 uur is
katje heerlijk joh je laatste week ik moet nog heel ff en dan ik ook met verlof! ja schoenen aantrekken is al een tijdje een probleem zuchten steunen en puffen om me laarsen aan te krijgen loop nu op sneakers een stuk beter! en makkelijker hannahman wat fijn dat je ff een update had jij ook relaxed he ze is in goede handen wordt hanah toch onze eerste meimama? niea heb jij nog wat van patriciaK gehoord ik namelijk niet hopelijk gaat alles goed met haar en de kleine
goedemorgen dames ! Vanmorgen kramp in mijn kuit gehad, jeetje ik kon wel gillen van de pijn en nu loop ehm... waggel ik rond met spierpijn. Heeft hier ook iemand last van broos/blauwe plekachtige gevoel in de schaamstreek?
dolphin, vanochtend wel raar gevoel in schaamstreek, beetje blauwe plek gevoel idd. Verder gewoon voelt het daar "zwaar". Kan het niet anders omschrijven. Meiden die nog werken, veel plezier vandaag, geniet ervan... nog ff en dan "mag" je even niet meer hihihi