klopt dat heb ik ook hoor, maar ook zo'n gevoel alsof je te lang verkeerd hebt gezeten. Nu het zeil op mijn bed gelegd en een handdoek er bovenop en ik moet zeggen het ligt een stuk fijner en het kraakt minder..
Hannah-man, heel erg bedankt voor je update. Is wel fijn om ook iets van de toekomstige papa te horen. dat afwachten zal inderdaad wel lang duren. Als de kleine goed groeit hoop ik dat Hannah wordt ingeleid, zodat jullie niet meer zolang hoeven te wachten. Heel veel sterkte voor jullie samen! Katsas, GEFELICITEERD met je 36 weken! Pff vandaag een hele zware dag op de planning voor jou. Wel leuke dingen allemaaal, maar dat zou ik nu echt niet meer aankunnen hoor. Veel plezier vandaag! Onsukkie, GEFELICITEERD met je 33 weken! Fiona, nog 2 uurtjes vandaag werken voor jou, en dan nog maar 7x. gaat snel meid. Balen dat je nog zo verkouden bent. Nee, niks meer van Patricia gehoord. Patricia, hoe gaat het met je? Geen weeen meer gehad? Hopelijk kun je vandaag terecht voor de groeiecho. Laat je iets van je weten? Dolphin, ai heel erg pijnlijk die kramp, ik kan er ook echt om krijsen hoor. Nee, alleen daar een menstruatie achtige pijn als ik langer dan 5 minuten loop. Katje, ja schoenen aan trekken. Maar ook 's avonds met mijn broek uittrekken. Zo, die buik gaat echt in de weg zitten zeg. daphne, ik hoop dat je snel weer uit de knoop komt! Anastasia, fijn dat alles weer rustig is bij jullie in huis! Hier niet zo'n goeie nacht gehad. De helft van de nacht naar de wc gelopen om te plassen, en de andere helft van de nacht om over te geven. Ook weer opgestaan met hoofdpijn, dus maar even een paracetamolletje gepakt hoor. Gisteravond zijn we nog even langs mijn ouders geweest, mijn zusje was er ook, dus was weer als vanouds gezellig! Vandaag weer babyspulletjes wassen en strijken. X Neia
goedemorgen allemaal! hannah man bedankt voor de update! wat vervelend zeg alleen maar in bed liggen de hele dag heel veel sterkte jullie beide! en hopelijk hebben jullie snel jullie kleintje in armen! anastasia al weer goed met je man? pff hier ook weer ruzie hoor! kan er zo kwaad om worden.. ik wil sochtends als ik wakker word graag even rustig aan doen.. eerst ff forum bijlezen dan ff ontbijten enzo.. en daarna aan de slag.. is vriend boos omdat ik nooit wat doe en mijzelf niet nuttig maak... grrrr kan ik me zooooow kwaad om maken! dolphin hier ook snachts veel last van kramp in de kuiten! echt iritant! schrik je echt wakke rvan de pijn Daphne succes vandaag bij de gyn en het consultatiebureau! zielig he als ze geprikt moeten worden.. mij springen dan soms nog eerder de tranen in de ogen dan bij arjen haha. verder weer heerlijk geslapen vannacht arjen is verkouden en kon niet slapen.. heeft na veel gemartel maar weer bij ons in bed geslapen.. waar die elke keer huilend wakker werd.... wel zielig maar ook best iritant! en dan moest ik er ong. 10x uit om te plassen grrrr. maar gelukkig t zonnetje schijnt
hier ook niet erg lekker, hoofdpijn, kiespijn (lijkt t ) en algeheel luiheid gevoel... en wederom verkouden... klaag
Schoenen lukt nog steeds, maar moet zeggen dat ik ze nooit strik, haha. @ ben-je-naam-kwijt: Succes met Sam bij de prikjes... zielig is dat he.
He het zit je niet mee he, hopelijk is het snel over. Ik was doodmoe van het weekend, ook weer zoiets...
@ neia: Dat overgeven houdt maar niet over bij jou he... balen meid! Vreemd genoeg (afkloppen) hoef ik nog altijd niet naar het toilet 's nachts. Hopelijk blijft dat zo. @ deentje: Vervelend voor jullie en Arjan, maar wakker worden met het zonnetje maakt toch gelukkig veel weer goed. Vind ik wel tenminste! @ anastasia: Jij ook pap in je benen, zoals wij dat hier noemen? Kan geen poot voor de andere krijgen, gewoon moe moe moe.
Klaag maar lekker van je af meiden. Dat voelt altijd wel goed. Deentje, erg fijn zo'n opmerking op de vroege ochtend. :x Niet op reageren meid. Anastasia, een beetje grieperig dus. Hopelijk helpt het zonnetje een beetje. 8)
laatste tijd gaat het hier ook goed met het toilet. Misschien 1 a 2 keer in de nacht, dus mag niet echt klagen.
Goedemorgen Wat ben ik blij dat ik zo'n goed gesprek gehad heb met mn mannetje, hij is helemaal omgedraaid in alles, wil ineens vanalles doen en heeft ook veel meer interesse in mij en de baby. Zit nu steeds te bedenken waarom we dat gesprek niet weken eerder gehad hebben... Was voor mijn hormonsters een stuk beter geweest denk ik. Anastasia: misschien ook een tip voor jullie, proberen een goed gesprek te hebben terwijl je rustig blijft praten en niet boos wordt... Onsukkie: niet naar de wc 's nachts? Ik ben blij als ik maar 2x hoef... Ben echt blij dat ik me meteen weer omdraai en ook gelijk weer in slaap val, anders werden dat lange nachten... Hannah-man: bedankt voor de persoonlijke update. Kan me goed voorstellen dat het hele dag liggen en niet even met zn tweeen kunnen zijn een hele opgave is. Maar ja, het is het beste voor Hannah en dus voor de kleine. Je zou aan de dokter kunnen vragen hoe lang dit moet gaan duren als de bloeddruk niet zakt, lijkt me niks om dan tot 40 week door te moeten liggen... In elk geval veel sterkte voor jullie beide... Ga nu ff kraamafdeling kijken...
Goedemorgen ladies! @ Daphne: lekker doen waar je zin in hebt meis, kan me goed voorstellen dat je lang niet altijd zin overal in hebt! hoop dat het allemaal gauw weer wat zonniger voor je wordt. @ katje: ik heb nu hele charmante (not) instappers, maar die gaan dus wel makkelijk aan en zijn bovendien ergggg goed voor mijn rug. @ Dolphin: ik krijg steeds meer last van mijn schaamstreek inderdaad, kindje drukt natuurlijk steeds meer op de onderkant ook. @ Neia: thankssssssss voor je felicitatie! Jippie 36 weken! Nog een weekje en dan mag ik al bevallen En ja zwaar dagje vandaag, daarom nu heeeeeeel ff rust en dan straks weer aan de slag, we hebben vanmorgen al best veel gedaan! Lekker idee! Wat zijn deuren alleen duur zeg, ik kreeg een hartverzakking :x jij succes met wassen en strijken! Zo net ff mamain gesms-t om te horen of alles wel goed loopt te gaan daar, nog niks terug gehad helaas. Als ik wat hoor houd ik jullie op de hoogte. Vind het namenlijk zo lang geleden dat we wat van haar hoorden, ben wel benieuwd. Verder heb ik erg veel last van mijn buik helaas, maar goed, zal er bijhoren he! Ik zal blij zijn als we volgende week ons geld eindelijk terugkrijgen, is vervelend om bij alles te moeten nadenken of het wel uitkan. Pffff, gelukkig zijn de boodschappen voor het grootste deel van de week al in huis...zucht. Belachelijk eigenlijk dat het zo moet door de fouten van een ander maar ja...we overleven het wel en als het geld terug komt is het natuurlijk wel weer erg lekker!
hoi hoi.. een goed gesprek met mannetje heb ik al zovaak geprobeert! helaas werkt t nooit hij is nou eenmaal zo als ie is.. en kan er weinig aan verandere hoe vaak ik dat ook al geprobeert heb! nahja hopelijk draait ie weer bij vandaag! t zonnetje ziet er zeker lekker uit! al voel ik me vandaag echt een dweil! bah heb nergens zin in ben echt super chagerijnig.. en ken overal wel om janken! net een uur bezig geweest met 1 gordijn strijken! wat een klote werk zeg! en zie amper verschil grrrrr
pff gordijnen strijken? dat doe ik dus echt niet.. Ik doe ze altijd in de wasmachine en dan hang ik ze nat op dan zakken alle kreukels er uit.. maar wij hebben dan ook dunne gordijnen. Wat mannetje betreft, die van mij weet het ook gewoon wel. een goed gesprek hebben we al zo vaak gehad. Is gewoon de aard van het beestje... gaat dan vaak even goed, maar daarna weer een drama. Maar goed , hij moet ook wennen aan de nieuwe situatie natuurlijk
Onsukkie, heerlijk zeg, geniet er nog maar van, want als die kleine verder zal gaan dalen, zal je vast ook vaker moeten plassen. Dolphin, 1 a 2 keer per nacht valt inderdaad reuze mee. Wil je die site van de voedingsbh's nog even geven? Friendly, geweldig dat het gesprek heeft geholpen! Dat scheelt vast heel veel. Katsas, ja nog een weekje. Balen inderdaad dat het zo duur is, al die dingen bij elkaar kosten toch een hoop geld. Dat hadden wij ook met de gordijntjes. Gister toevallig uitgerekend of we het deze maand gaan redden met het geld, maar gelukkig valt het mee. Hopelijk heb je volgende week jullie geld weer terug. Succes vanmiddag. Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Mamain gaat. Laat je het weten? Deentje, lekker janken meid, is wel eens een keer goed. Kun je niet even een kwartiertje ofzo alleen buiten in het zonnetje wandelen? Misschien voel je je dan wat beter. Anastasia, ja onze mannen moeten natuurlijk ook wennen. En wij dragen het al zolang met ons mee, en wij krijgen de nesteldrang etc. Hun natuurlijk niet. Zo, alle luiers en bedspulletjes van de baby zijn gewassen en gestreken. Nu zit er een licht wasje in van de kleertjes etc. Zo, wat hebben we al veel spullen zeg. Maar mijn doel is om het aan het einde van deze week af te hebben. Dus ik heb nog even. Mijn broer belde net en hij komt me straks even ophalen om bij mijn moeder een kopje thee te drinken. Gezellig! Nu maar even wat eten. X Neia
goede middag ladies. hoe is het met iedereen? zo twee dagen niet geweest en veel bij moeten lezen. @ prenatal leeg gekocht.. hihih altijd als ik daar kom blijft me wat aan de vingers hangen erg he.. @hannahman... hopelijk weten jullie snel iets meer, ook die onzekerheid ed. @goed gesprek met mannetje. wat fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad wat geholpen heeft. voel je je zelf ook altijd happier niet ? @neia, hmm lekker thee leuten. @plassen ongelogen ik mag er soms wel 4 keer uit en iedere keer is het dan net alsof ik al uren niet geweest ben, moet ik er wel bij zeggen dat ik gemiddeld3 tot 4 liter drink per dag. maar nu dat de kleine spruit in de buik zit mag ik nog eens extra vaak naar de wc..gelukkig val ik snel genoeg in slaap. @met alcohol op autorijden. dat heb ik nooit gedaan mijn vriend wel, maar dat was voor mijn tijd. als dat nu zou gebeuren zou die echt een draai aan zijn oren krijgen. ik heb wel met hem afgesproken dat vanaf de 38 weken hij het maar bij 2 biertjes moet laten stel dat we ergens in de middle of now where staan en hij is zat en de weeen beginnen dan hebben we een probleem.. gelukkig snapte hij het hihi. oh ik ben zo happy, de voor en achter tuin zijn eindelijkaf! nu kunnen we fatsoendelijk bezoek ontvangen we hadden net zo'n flodder tuin. en omdat we niet op vakantie gaan hebben we een nieuwe tuin set gekocht een bank en twee stoelen en twee tafeltjes ... schijnt bij jullie ook zo lekker de zon?